Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 12:22

(Aksu varmaan kohta kyllästyy näihin mun TNF:ästä poikkeaviin kuviin)

Enhän mä niihin voi kyllästyä, kerta ei niitä täällä pahemmin näy. Eikä pitäiskään näkyä, gallerian puolella ainakaan >8U Mitään keskiaika transuformereita ette sitten ala tänne tunkemaan.

Herran jumala kun oli taas uusia hahmoja. Piti jo eilen alkaa niitä hyväksymään, mutta en jaksanu ees avata vieraskirjaa. Tänään ku menin ni alko hävettämään.. Oh well, parempi oottaa pari päivää uusia esittelyjä, ni saa sitten kerralla kaikki, eikä käy niiko viime kerralla.
Just olin saanu hyväksyttyä hyvillä mielin hahmoja ja ajattelin et nyt sekin homma on tehty hetkeks pois alta ja samantien Kitty ja Crim lisää uudet hahmot sinne >8U

Pitäis alkaa siivoomaan~ Mutkun inspais nyt kaikki muu
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Marras 2011, 12:56

samantien Kitty ja Crim lisää uudet hahmot sinne >8U

Heh, me pahikset! .. No ei minua ainakaan haitannut vaikka tuossa hyväksymisessä kestikin, eikä olisi haitannut vaikka olisi kestänyt kauemminkin. Mutta tämähän oli vain minun mielipiteeni, tiedä sitten kuinka kärsimättömiä muut on x)

Ja sitten kovin mielenkiintoisen lihasopan jälkeen voikin jatkaa vastaamista peleihin täällä. Ja lisää kans tuo hömelö maagiseni tänne *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Marras 2011, 13:06

Asiasta kukkaruukkuun taas minun osaltani;

Jeee, mies yllätti eilen minut ja oli käynyt ostamassa Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides, mie niin rakastan niitä leffoja XD (plus, että se oli ostanut 5 muuta leffaa ja 3 peliä <3)
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Marras 2011, 13:08

Pirates of the Caribbeanit on aivan perkuleen mahtavia leffoja! Ja Johnny Depp, mm'm .. kelpais mulleki tommonen mies, leffat ja pelit kun tuppaavat kelpaamaan aina <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 14:19

PotC trilogia oli ok, Ykkönen paras ja kolmonen tokana.. Toka leffa ei sytyttäny. Paitsi kraken. grrr. Nelonen oli sit jo sen makunen, et on olemassa vaan fanien tyydyttämiseks. Ja kuten sanottu, Sparrown yliluonnollinen ennakointi on vedetty liiallisuuksiin. Edellisissä leffoissa se toimi, mutta tossa ei. Sitä voi niiiiiiin helposti kyseenalaistaa.

Mut merenneidot oli puuuffff <3

NYT on huone siivottu. Sain jopa naapurilta uuden television, ilmatteeks. Tosin en oo vielä saanu tota toimimaan. Jos kuva näkyy, niin ei kuulu äänet. Jos äänet toimii, niin kuvaa ei löydy >8[ Tuli jotenkin total no life olo kun asensin ison telkkarin toisen vierelle. Nyt jos ja kun saan sen toimimaan, ni voin pelata pleikkaa ja kattoo telkkaria samaan aikaan </3 Goodbye irl world

Si ku oon rikas ja muutan omaan kartanooni niin haluun tällätteen portin!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Marras 2011, 15:28

PotCit ovat tavallaan fantasiaa, joten Sparrown yli-inhimilliset temput ja hoksottimet sopivat oikein hyvin siihen, se kuuluu siihen maailmaan yhtä hyvin kuin merenneidot. Ne ovat mielestäni kuitenkin kunnon merirosvotarinoita, jotka eivät ole ns. realistisia. Minusta kaikki leffat toimivat, tuo uusinkin, koska se on vain uusi seikkailu, johon viitattiin jo kolmosessa, kun se kartta jäi sille. Pidän henkilöhahmoista ja erityisesti tietysti Sparrowsta, Johnny on tehnyt siitä mahtavan hahmon. Toinen suosikkini on Barbossa. Minusta viimeisin leffa on siitä hyvä, että periaatteessa sen voi katsoa ilman, että olisi nähnyt kolmea edellistä.

No, mielipidekysymyksistä ei voi muuta kuin kiistellä XD Minuun kuitenkin upposi ja nyt se komistaa DVD-hyllyä <3

Ja juu, minulla on ihana mies. <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 16:06

YLVAYLVAYLVAVASTAA YKSÄRIIN >o<

Ja se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Mielipide ja maku asioista voi väitellä, mutta ei pidä olettaa, että toinen osapuoli olisi samaamieltä vaikka kuinka kauan väittäisit vastaan.

Yh, nälkä. Tulkaa joku tekemään mulle ruokaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 19:08

Aksutar kirjoitti:Yh, nälkä. Tulkaa joku tekemään mulle ruokaa >:

Leivoin juuri banaani pipareita. Maistuisiko?

Tänään koko meidän koulu rickrollattiin. Karmeaa :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Marras 2011, 19:15

Tänään koko meidän koulu rickrollattiin. Karmeaa :'D

Meeeh ? Mitä se semmonen rickrollaaminen on ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 19:23

http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ&ob=av2e

tätä on rickrollaaminen. tämä sitten soi koko koulussa :'DD
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 19:42

NEVER GONNA GIVE YOU UP BANANA COOKIES!

Vastais jo Ylva, haluun julkasta piirrustuksia >8[ Mutta koska haluan hänen mielipiteensä yhdestä kuvasta ennen sitä, ni en voi D:
Kohta käyn niin kärsimättömäks et julkasen ne anyway >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 19:44

Aksutar kirjoitti:NEVER GONNA GIVE YOU UP BANANA COOKIES!

NEVER GONNA LET YOU DOWN BANANA COOKIES!

Hooo, kuvia! Tahtoo nähdä! Mullakin on muutama Oscarin nöyryytyskuva, jotka vois laittaa tänne...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 20:00

Pappis et haluais tradetella joskus? Tykkään sun tyylistä~

No pentele, Minä julkasen kuvat. Ylva saa sitten ääneen haukkua mut, jos tein ihon väärin ):
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 20:14

Tokitoki Aksu-kulta 8D ainahan trade passaa
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 20:21

HIENOA >8D Heitä muo hahmollas ja mä heitän sulle sitten jonkun~
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut