Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 17:01

tenniksessä tulee kädet kipeeks D: sulkapallo on kivemaa >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 17:03

hhaa, sulkiksest tulee koko keho kipeeks! Mut se on silti yhtä hauskaa. Pääsin kerran pelaa kahta poikaa vastaan, olin siinä ihan yksin heitä vastassa... Arvaa vaan, kumpi puolue voitti: Tyttö vai Pojat?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 17:28

koska olen itsekkin kauniimman sukupuolen edustaja niin veikkaan että tytöt voitti?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 26 Touko 2009, 17:38

Boyz of course! Beguz da Ork boyz are da biggest an' da strongest of all da boyz!

äskeisestä tulikin mieleen eräs käsittämättömän typerän hauska esimerkki miten englannin kielen voikaan kirjoittaa tosi typerästi XD
http://www.youtube.com/watch?v=ULWgEnnm ... annel_page
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 17:57

... miks hemmetissä repesin tolle videolle vaikka multa meni joka ikinen kohta siitä ohi ja lujaa O___o'
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 18:57

Vastaan nyt tässä tohon kumpi voitti juttuun: Tyttö. Yksi ainoa tyttö, joka pelasi suunnilleen ekaa tai tokaa ertaa kahta kokenutta poika pelaajaa vastaan XD Tätä kutsuisin tuuriksi.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suff » 26 Touko 2009, 19:33

Nooh (väistö eestiläisten takia) akuma, voithannä kattoa nuo aiemman half-life full-life consequences niin ymmärrät ehkä enemmän tosta :D
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 19:36

en ymmärrä kuiteskaan :( oon niin perhanan sekasin tänään...
tekis mieli vastailla ropeihin mut toisaalta ei taas jaksa ja toisaalta taas ei huvita mut toisaalta taas ei oo muutakaan tekemistä mut oon kummiskin niin sekasin että tekstistä tulee vaan pelkkää mössöä....

Yay, perjantaina kattoon enkelit ja demonit kavereiden kanssa \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Touko 2009, 19:51

Parhaimmat teksit tulevat, kun on hieman tavallista enemmän sekaisin (kunhan ei ole yhtä seko, kuin meikän unet...)

Kerrot sitten täällä, millainen se leffa on. Kaikilla ei ole nykyään varaa maksaa leffalippuja... Sitä se nuukana eläminen aiheuttaa. Pitää kiristää vyötä pohjoista varten.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Touko 2009, 20:22

Itselläni taas hunoon oloon helpottaa juuri roolaaminen, kun pääsee uppoutumaan omaan mielikuvitukseensa ja päästää se valoillensa. Huolet unohtuvat ainakin hetkeksi aikaa
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2009, 20:25

njoo, kyllä mullakin se roolipelaaminen auttaa jos just sen takia ei oo stressiä.. muo kun on nyt muutamasta suunnasta ihan ilman syytä painostettu ja hoputettu muutamaan kertaan, niin aina välillä stressaa näidenkin takia...
mut onneks on sentään suurimmassa osassa peleistä hauskaa seuraa ^-^

ja totta kai kerron, jos muistan : D en mä mtn erikoista siltä leffalta kyllä odotakkaan, mut saa nyt nähdä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Touko 2009, 20:32

Niih... Itselläni ei pahemmin hoputtaijista ole ollut huolta, mutta varmasti hyvin ärsyttävää jos ei nyt satu joka päivä vastaamaan ja saa siintä hyvästä "herätyksen".
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Touko 2009, 22:50

Niinniin noh, kärähdin sieltä missä tunnustani ei ole enää, eli galleriastapa hyvinkin. Pah! Kai sitä lapsi saa jotain omaakivaakin keksiä, eikä elää neljän seinän sisällä? O_______o
Muistan niin selvästi et sendasin sen, ja sen jälkeen menin vastaamaan Aylle siihen suoroolipeliin... Hmmh. Outoa. Muistankohan väärin?

Ja nuo herätykset on mulle varsin tuttuja ollu entisissä ropeissa, niitä tuli heti kun oli yli viikon hiljaa. "AAGNAAAA, VAAASTAAAAA. Oon oottanu jo viikon vastausta, mikset sä jo kirjota?? Siis ei niinku voi olla niin vaikeaa!!!11"
Täällä mokomiin en oo onneksi törmänny, niin tunnelma on säilyny täällä hyvänä ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 27 Touko 2009, 09:27

Kyllä minä viikon laiskuuden ymmärrän, vaikkei olisikaan mitään ilmoittanut... No jos homma menee kuukauden odotteluun tai yli pariin viikkoon niin kyllä sitten jo saatan tulla koputtelemaan olkapäähän.
Aika törkeästi muuten ilmoitettu tuossa asiasta...
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Touko 2009, 12:01

no perhana :( sen siitä saa ku aikuisille toitotetaan mediassa "IRC-GALLERIA!" ja sitten puhutaan kuinka vaarallinen paikka netti on niin totta kai ne yhdistää noi kaks ajatusta... Tosin Galleriassa on se ikäraja, kaikki mega pedofiilit menee ii2:seen..
ja ehkä siinä tuli joku error kun lähetit? Muistan kerran ko kirjotin Ivylle ihan hemmetin pitkän vastauksen ja unohdin kopioida sen ennen kun sendasin, niin si se heitti just sen "critical error" ilmotuksen ja minä kirosin... siitä lähtien oon aina kopioinu kaikki tekstit ennen kun lähetän ne.

Mulle huudetaan yleensä alle viikon sisään jos en oo vastannu 8) Sitten mulle on siitäkin vinetty että vastailen muiden ropeihin enemmän mitä toisten ropeihin.. sille on kaks loogista selitystä: A. ne toiset ei itte vastaa niin usein että voisin vastailla niillekkin useemmin B. mä en vaan sillä sekunnilla saa aikaseks mtn tekstiä siihen peliin.
Mulle tuli kerran ihan kunnon kohtaus ja stressi siitä kun yks vines oikein urakalla siitä että miks en vastaa.... ei ollu kivaa, se oli just sitä aikaa ku mietin et pistän TNF:än alas jos kerran pitää niin paljon stressata.

itte taas en varmaan koskaan oo vinenny kellekkään.. mulla on aikaa odotella, mutta kuolleissa peleissä mä en ala hahmojani sälityyämään.. ja kuolleeks peliks mä lasken ne, joihin ei ole yli kuukauteen vastattu.
no oke, mitä ny välillä kyselen Ivyltä koska se meinaa vastata, mut en mä pahemmin muilta si oo kyselly 8D tietääkseni. ja mä en pakota vastaamaan, kunhan vaan kyselen =D
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut