Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Darayka » 22 Kesä 2008, 17:12

Larppaus on jännää. Ens viikolla oonkin monta päivää savonlinnassa harrastamassa juuri kysestä lajia : D vähän jännittää, ensimmäinen useamman päivän kestävä peli enkä ole mikään huippularppaaja...^^

Meilläkin on ukostanut muutamana päivänä -___-'' toivottavasti ensi viikolla on aaaurinkoista
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2008, 21:31

se on kyl aika jännää :D itte haluaisin kokeilla jos tulis tarpeeks porukkaa, mut en mä missään keskeisessä roolissa uskaltais olla T^T

Onko kukaan menossa Animeconiin tänä vuonna? Meinaan mä ainakin ajattelin kinkee sinne, ku se kerran tossa tampereella on. eipähän oo pitkä matka.
Selailin tossa sitä ohjelmistoo niin osu pari ohjelmanumeroo silmiin, mikkä on ihan pakko nähä :'D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 23 Kesä 2008, 22:53

Niinpä, huokaisen helpotuksesta kun minun hahmoni rooli ei ole kovin suuri siinä larpissa ^__^

Minä olen tulossa animeconiin (ja nekoconiin. Ja ehkä ropeconiin, ja siihen mahdollisesti järjestettävään desuconiin), ja olen molemmat päivät :) Sunnuntaina cossaan Naruton Tayuyaa eräässä ryhmäcossiporukassa, lauantaina varmaan pyörin muuten vaan (luultavasti FREE HUGS-lappunen kaulassa^^). Ihjelmistoo en ole hirveesti kattonu, mutta varmasti jotain pitää mennä seuraamaan.
Saa tulla nykäsemään hihasta tai halaamaan tai juttelemaan ihan vapaasti :) Ois ihan kiva nähä jotain nettituttujakin
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2008, 23:47

haa! täytyypä kattoo jos sattuis törmäämään suhun sitten >8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 24 Kesä 2008, 14:38

Törmäillään x3
Anteeksianteeksi kun kysyn, mutta oletko mahdollisesti myös IRC-galleriassa samalla nicillä kuin täällä?
Olen utelias ipana, anteeksi ^__^
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Kesä 2008, 15:31

jep jep ^^ AkumaTD on vakio Nick melki kaikkialla, ainoa poikkeus on DeviantART, jossa olen nickillä OokamiYme.. toki sielläkin on tunnus AkumaTD:llä, mutta sitä käytän vähemmän.
Entäs itse? löytääkö siut Galleriasta samalla nickillä, jos siulla siellä kuvia on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 24 Kesä 2008, 16:38

Juu löytää, Darayka on minun vakionicci oikeastaan kaikkialla :)
Darayka

ViestiKirjoittaja Lazu » 24 Kesä 2008, 21:54

Jaa, tuo animecon kyl kiinnostain, mutta täytynee katsoa. Täältä kummiskin on hetken matka tampereelle... No, ehkä. Sitten vain tulee se ongelma, että menisin joko yksin tai veljen kanssa. Jälimmäinen ei oikein ilahduta sen enempää kuin ensimmäinenkään :'D
Lazu

ViestiKirjoittaja Darayka » 25 Kesä 2008, 13:09

Meiltäkin on jonkin verran matkaa, Mikkelistä menee ehkä noin kolme tuntia suuntaansa
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Kesä 2008, 15:11

mäpä asun ihan tässä tampereen vieressä :D 30 minuutin ajomatka tampereen keskustaan. Tai no, voi sanoo että mä asun puoliks tampereella kun isä asuu siellä ja käyn tampereen puolella koulua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 25 Kesä 2008, 19:50

Ääää, nyt olen kade! Miksei yksikään con voi olla Mikkelin alueella?
...tosin voisi tulla aika hieno con, jos tässä käpykylässä mitään järjestettäisiin xDD
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2008, 13:27

heee, empä tiiä :D
Tosin jos Con pidettäis kauempana niin mä en menis, mä meinaan vihaan matkustamista.. satun kärsimään matkapahoinvoinnista >_> eikä se oo kivaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 30 Kesä 2008, 14:38

Se kotiutui Tuskasta! :DDD

Mie kans kärsin matkapahoinvoinnista ja lähdettii torstaina Hesaan eikä sinneo ollu ku yli 600 kilsaa, mikä meinaa yli seitsemää tuntia autossa istumista ja eilen lähdettii takasin 8DD
Eli oli aikas lähellä etten oksentanu aikas useaan otteeseen :<
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2008, 18:21

se on ärsyttävää ku kärsii matkapahoinvoinnista >_>
mä olin kerran kaverin kanssa laivalla, ni totta kai sitä piti ahtaa ittensä täyteen ruokaa ja karkkia ja totta kai yöllä tuli sitten kauhee aallokko.. arvatkaa kuka oli sen jälkeen tekemässä lähempää tuttavuutta pöntön pohjan kanssa >_>

yääh D': Ensimmäinen loma kuukausi menny! eikä oo mitään erikoista ees tapahtunu...
Tosin nyt tässä kuussa pitäis olla vaikka mitä kivaa :D jossain vaiheessa pitäis mennä Ivylle ja sitten käydään kahdestan Turun linnassa \o/ Meen ja valtaan koko linnan >8D I'M DA KING!
Sitten voitte tulla käymään mun linnassa ^^
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut