Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Touko 2009, 14:53

Näinhän se menee... Mutta kyllä mä tässä tekosyiden turvin oon raahautunu koneelle aina kun mahdollista, että ei siinä sinänsä mitään.

Jaa-a. Oiskohan siihen sitten tullu joku error? Noh, ei siinä niin kova homma oo kirjotella uusiks. Nyt ei vaan justiinsa inspaa, kun oon aatellu vaan kesälomaa... :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 12:08

aaaa, enää viikko! Juoksentelen ympäriinäsä, enkä saa edes nukuttua (paitsi päivällä kuumimpaan aikaan), kun ajattelenkin mitä viikon päästä tapahtuu ^^ Apua!

Kesäloma ^^ Mitäs ihmiset aikoo tehdä?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Touko 2009, 12:13

aijai, täällä ollaan jo lomalla :D ja mitään ei oo suunnitelmissa, paitsi nyt isällä ollaan tätä ja ensviikkoa vähän aikaa..

meidän pihassa kävi kuulemma joku iso, musta koira tänään O__o sisko vaan soitti trampoliinilta et "tuu tänne tääl on joku koira!" ja si ku menin sinne niin ei näkyny koiraa ei...
joko sisko on kajahtanu tai sitten meidän mettissä liikkuu ninja koira. Tulis nyt uudestaan käymään tossa pihassa niin pääsis näkemään sen 8D

entäs muut?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 12:17

En ole ainoastaan lomalla, vaan täpinöissäni ^^

Meijän mettissä meni kerran musta koira, jolla paaaaljon punaisia raitoja. Se meni siitä vaan ohi, kun istuksin kivellä... Sillain ehkä metrin päästä. Teki mieli vaan ojentaa käsi ja silittää sitä, kun oli niin lutusen näköinen... Sit se häippäs sinne ruohikkoon ja puiden väliin, enkä mä enää nähnyt sitä. Sääli, se oli tosi nätti koira.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 30 Touko 2009, 12:18

Varo vain, ettei Kalmankoira käynnyt pihallanne xD Mutta eipä tässä itselläni mitään jummaan koneella, piirrän ja pyörin yksinään kotona kun porukat karkasi mökille.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Touko 2009, 12:22

Nii, kummiskin kalma tai black pyörimässä tossa lähimettässä 8D tosin en mä usko et se kalma oli, kai se ois raadellu jo siskon tohon trampoliinille :( se vaan kuulemma kävi tökkäsemässä kuonollaan siskon jalkapohjia (se siis roikotti jalkojaan sen trampoliinin reunojen yli) ja tuijotti siinä hetken aikaa ja sit lähti vetämään.

kauhee ku mä haluan dobermannin nyt >8[ mut äiti ei ees suostu harkittemaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 12:40

Dobsu >w< Uih, näin pari päivää sitten kaksi aivan uskomattoman näköistä dobermannia... Mut en muista kumpaa ihastelin enemmän, niitä koiria vai niiden taluttajaa. Molemmat olivat yhtä upeita.

Miten saadaan skannerin lakko loppumaan?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 12:52

Nyt repessin: tottelin käskyä, ja se toimi! X'''DDD Kahteen kertaan pistin uusiks päälle, muttei toiminut... Löin sitä kevyesti, painoin nappia, ja ihme ja kumma, se toimii!

Paitsi et se skannas kuvan huonosti... Kai se kosti tai jotain.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 13:17

Todellinen ihmeratkaisu, kun pystyy kaikkeen. Toimii jopa ärsyttäviin pikkusiskoihin, jotka yrittävät varastaat karkit! Mun pähkinäsuklaa... Mur.

Miten paljon muuten normi teiniltä (edelleen miellän itseni teiniksi, vaikka täysi-iäkinen olenkin [viikon päästä]) menee rahaa kesällä? Tosin en ole koskaan normi teini ollutkaan ^^'

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Touko 2009, 18:04

tjaa, en osaa sanoa kun en itse laske itseäni "normi teiniksi". Mulla menee rahaa vaan sillon kun innostun käymään kaupungilla ja sillonkin saattaa mennä vaan viis euroa tai sitten viiskymmentä 8) tai jopa enemmän
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Touko 2009, 19:10

Ei_enää_KOSKAAN_ metikköön =.= Varsinkaan sandaaleilla... Ja ilman viidakkoveistä! En uskalla edes ajatella, kuinka monta havunneulasta on jalkapohjassa, tai sitä kuinka monta kertaa jokin pisti minua...
Piti käydä kaverilla viemässä jotain... Harmi vaan että piti mönkii sellaseen hillittömän röteikön läpi... Kahteen kertaan.

Jasso, vähän sama juttu, ajattelin vaan kun joku kerran sano, et elän liian niuhasti, kun pystyin olemaan puolivuotta pelkällä saturalla...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Touko 2009, 22:51

Nyt voisi sanoa, että kesä on virallisesti alakanut.
Ai, että tämä viikonloppu tekee piisaita. Tuntuisi siltä, että kenelläkään mualla ei olisi lakkiaisia tännään. Itselläni ei ole, mutta serkulla oli ja paljon vieraita kävi.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2009, 13:55

AAAAAAAAAAAA! pihalla on kaunis ilma! sinne!.... kohta. Isä tulee kohta hakemaan, mikä meinaa sitä että koneella olo vähentyy pariks päiväks T_T no joo, ihan kiva päästä välillä tekemään jtn muutakin
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut