Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Marras 2011, 23:47

Turhaan sinä Aksu stressasit siitä ihonväristä XD Ja en päässyt vastailemaan kun piti mennä shoppailemaan häälahjaa pienellä budjetilla, kamala että oli vaikeaa hommaa. Huomenna sitten häitä juhlimaan (ihan vain pariskunnan kotiin) eli luvassa on paljon alkomahoolia, joten en tiedä kuinka hyvässä hapessa olen lauantaina tulemaan pelailemaan XD sunnuntaina matkustelen isänpäivälounaalle ja siinä menee koko päivä. Huh, että junaliput on kalliita ilman mitään alennuksia.

Ja tere tulemast uutukaiselle XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Medai » 11 Marras 2011, 00:50

Hei moi !
Tulin tänne vain hihkaisten esittäytymään, uusi kun olen. : )) Joten. Moi !
Medai

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Marras 2011, 08:12

Terve mieheen ja tervetuloa!

Skyrimi, Skyrimi, Skyrimi tulee tänäääääään tralalalalalalalalaaaaa!

EDIT: Ja suskarin Ivor alkaa tulla jo mun uniin, kun en ole vielä kerennyt vastata peliin. Viime yönä se vei meidän Manu-kollin ja uhkas ettei antais takasin. Itse muutuin Uthrudiksi, partaa myöten ja lähdin pelastusretkelle. Lopputulos jäi näkemättä, kun herätyskello soi :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Marras 2011, 09:26

Uutukaiset teretulemasta!

Did someone say Skyrim?!
Ps Dragon Age origins ei ole paska >8U

Mohnis, pelottavaa.. Joskin ei niin pelottavaa ku näin unta, että ZGn Angelus oli ikkunan takana kurkkimassa. Paskahalvaushan siinä tulis.
Paskahalvauksista puheenollen, pitäis ajotunnille mennä ;_;
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 11 Marras 2011, 09:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Marras 2011, 09:32

Hankkiiko kuningas ajokorttia? Mew! Miun serkku on 18 vuotias jaomostaa ajokortin... Kylläpä se aika kulkee. Kesällä pitäis tästä sitten hipsiä riparille. Mew.... Ripari... En ole ite kamalasti kiinnostunut mistään riparista, mutta menen ainne uusien kavereiden toivossa. Heheh.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Marras 2011, 10:09

Crimson, mä niin tahdon joskus pelin uuden hahmokaisesi kanssa! :'DD Mä varaan hänet!!

Alrighttoo Pappis~ ! Varaan hänet sinulle enemmän kuin mielelläni >;3

SKYRIM TÄNÄÄN AAAAAH ! Kyllä iskee paha masennus jos en löydä sitä postilootasta kun menen kotiin .. mitä mä sitten teen viikonlopun jos en voi pelaa Skyrimia D'8 .. pelaan Aksun kanssa LBP:tä !!!!!

Ja Medaille hei moi ja tervetuloa minun puolestani ! *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Marras 2011, 10:14

Kertokaa mulle LBP:stä, kannattaako ostaa?

Medaille tere tosiaan täältä munkin suunnalta, ja tervetuloa!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Marras 2011, 11:01

Njaa! Tervetulloo tänne vaa uuet käyttäjät!
Mutta asiasta toiseen. Minulla on ihan liikaa hahmoideoita ja kaikki miun pelit tökkii. Ei miun puolelta vaa niien toisten... Huokaus... Inspiikin olis varmaan muille jakaa 030. Njäh... Menen viikonlopuksi viroon, viettämään isän isosiskon synttäreitä. Jesh.... *wanna be happy* 0_0 Muut otukset?
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Marras 2011, 12:18

pelaan Aksun kanssa LBP:tä !!!!!

MUTTAKUN EN OO VIIKONLOPPUNA KOTONA D: Isäviikoloppu tiedossa~

Kertokaa mulle LBP:stä, kannattaako ostaa?

Ykkösestä en tiedä, kakkonen ihan ok. Vaikkakin melko lyhyt tarinapeli >: Mulla on siellä Ophelia sackboy <3

Yay selvisin elossa ajotunnista. Kahden viikon päästä inssi. OH THE HORROR!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Marras 2011, 12:59

MUTTAKUN EN OO VIIKONLOPPUNA KOTONA

NO MITÄS MÄ SITTEN TEEN ! MAAILMANLOPPU ON SELVÄSTI KOITTAMASSA VIIKONLOPPUNA AINAKIN TÄHÄN MAANKOLKKAAN MISSÄ ASUSTELEN D8

LBP ykkönen on melko samanlainen kakkoseen verrattuna. Tietty tuossa uudemmassa on joitain uusia ominaisuuksia ja erilaisia asustuksia kuin ykkösessä, mutta muuten vaikuttaa aikalailla samalta. Ei niin mieluinen peli minulle kun olen jo aikaisemmin ykkösen pelannut 100% läpi, mutta kokemuksena on hieno x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Marras 2011, 13:21

Ihan pakko sanoo Aksu! Mistä sä oot löytäny ton avatarin ja mistä näitä liikkuvia avatareja löytyy? Njaah sun kisus on ihan sika söpö! >.< Argh en tiedä mistä noita hommataan. Ne on kivoja ja... Auttakaa mua... -.-
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Marras 2011, 17:32

On ihan tyhjä olo...

mutta mites täällä ihmisillä menee? (:
Templer

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 11 Marras 2011, 17:56

Hei oliko täällä pelirajaa? Ku en enää muista enkä jaksa mennä pääsivuja taas kaluamaan läpi ":'D

Ja hei vaan uudelle pelaajalle! - Tosin olen itsekin yhtä uusi... : D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Medai » 11 Marras 2011, 18:10

Kaheksan tuntia Skyrimiä takana ja alkaa vähän päässä tuntumaan. Tulin tänne pitämään vähän taukoa. : DD
Voisi aloittaa jonkun pelinkin tässä jossain vaiheessa, hmmhmm !
Medai

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Marras 2011, 18:10

Juhlimaan kavereiden häitä!
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut