Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Touko 2009, 13:57

Lähtisin pihalle, jos tuossa ei olisi kahvinlipittäjiä... Taidan olla täällä se aikaa, kunnes nuo saa kahvit juotua. Jos ne yrittää häätää pihalle kesken kaiken saan kuulla siitä loppukuukauden ajan =_= Mutta sääli, täälläkin päin on kaunis ilma...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2009, 14:01

perhana ku ei viitti alkaa vastaamaan ropeihin enää ku isä saattaa tulla millä sekunnilla hyvänsä.. si ei oo kivaa jos vastaus jää lyhyeks tai ei saa sitä ollenkaan loppuun >_> nyt täytyy vaan odotella... kai se kohta tulee.
nyt tekee mieli jäätelöä JA OMG TAHTOO PIIRTÄÄ KIJAN! >w<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Touko 2009, 14:04

Siitä vaan ^w^ Näkisit mun pöydän alle, siellä on varmaan parikymmentä tusinaa luonnosta Kijasta X)

Jäätelöä.... Oiskohan pakkasessa? *lähtee etsimään*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2009, 14:26

weeeeh, tulis jo se isä 8D pääsis piirtelemään si aikasemmin
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 31 Touko 2009, 14:30

Piirtämisestä puheen ollen... Itsekkin piirtelin eilen illalla/yöllä muutaman kuvan tai ainakin luonnostelin. Ja Aksu saa varautua fani taiteeseen :wink:
suskari

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Touko 2009, 14:34

Piirrättekö koneella, vai ihan puukynä-tekniikalla? Aika monella näyttäisi olevan piirtopöytä nykyään, pikkuisen olen kateellinen U_U'' Pitäisi varmaan ostaa oma. Mut sitten on näitä pikkuisia ongelmia, kuten. Mitä järkeä on ostaa piirtopöytä, kun kesän jälkeen kuitenkin muutan sellaiseen paikaan, jossa konetta ei ole ainakaan pariin vuoteen?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noviisi » 31 Touko 2009, 15:39

Kuulostaa siltä, että eräät ovat mukavasti kotona, kun taas meikäläinen on jumissa veneellä.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2009, 16:57

weee, fanarttia 8DDDD munkin oli tarkotus Ankokusta kuva väsätä, mutta se nyt jäi kun photoshop alko pottuilemaan...

ja mä piirrän yleensä koneella, mutta toisinaan ihan perinteisesti paperille. Tosin saattaa olla niin että piirrän ensiksi hahmotelmat paperille ja sitten viimeistelen koneella.
Oon huomannu että en todellakaan oo kovinkaan hyvä värittämään tusseilla/värikynillä, mutta maalaaminene onnistuu ihan hyvin.

ja juuh, mukavasti täällä kotona ollaan 8D tosin nyt ollaan isällä.. eikä täällä oo kovinkaan hyvä kone, mutta menköön.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Touko 2009, 17:11

Köllin kotona... Välillä pötkötän sohvalla, välillä istun parvekkeella jätkien seurassa, ja välillä istahdan tähän... Niin ja äsken polti kaikki sormeni TAAS >.< Onneks ei satu enää, jos etusormee ja peukaloita ei lasketa... Pahuksen kanarisotto.

En minäkään pahemmin puukynillä mikään mestari ole, mutta niillä sa iin hauskoja efektejä aikaseks, etten pysty periaatteessa lopettamaan =w=

ja Noviisi ei valita siellä, ainakin sie saat olla rauhassa siellä, toisin kuin mekä, joka joutuu erään nimeltämainitsemattoman kanssa terassille, kuten hyvin muistat.

paitsi et se päse viemään muo, kun lähen torstaina.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 11:29

aaaaaaa, tänään mennään isän kanssa johkin metikköön rämpimään.. ei jaksais :(
ja kauhee kun täällä pitää syödä aina aamulla.. ei tekis ollenkaan mieli syödä mtn lämmintä aamusin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Kesä 2009, 13:30

Ihanaa minä sen sijaan saan suunitella yhden kirjan kansi kuvan. Jee.
Toivottavasti rsiteily auttaisi idean saamiseen. Tämän viikon lopulla pääsee uimaan. Uimaan uimaan järvelle mikä on asteeltaan noin 16.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 14:58

hmmmh, pitäisköhän munkin käydä tossa järvessä uimassa.. ihan kävelymatkan päässä ois, mutta kun en tykkää yleisistä rannoista.. jos sitten auringonlaskun jälkeen innostuis >8D
Mäkin pääsen suunnittelemaan "kirjan" kantta.. tai no, sarjakuva se on, mutta otin osaa yhteen kisaan Devarissa... pitänee hioa koiraeläinten anatomiaa taas vaihteeks x.x

ja ei me sitten mentykkään mettään 8D käytiin kaupoissa.. ja isä pakotti mut ostamaan punasen T-paidan :( se ei oikein tykkää kun vendän kokomustissa aina.. plus sain God of War kakkosen 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Kesä 2009, 15:01

Huok. Äitillä ei ole kesälomaa, ja se yrittää pilata MUN loman sen takia. Pisti mut pesemään likaisia haisevia kattiloita samalla kun se menee rannalle... Pääs just koulusta, ja eka käsky: PESE NE KIROTUT KATTILAT! (sori, cpas lockin tappamista <_< )

tahtoo sinne pohjoseen... uimaan jos ei muuta...
Niin ja käymään moikkaamassa Naperoa ja Nassikkaa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 15:17

hmm'mm'm'm.. koska on animecon? Ja missä se tällä kertaa on? teitääkö kukaan?

ja sama vika täällä, äiti yrittää kovin pilata mun kesäloman ku sillä ei oo lomaa >_> no, mä kiusaan sitä si aina ku sillä on krapula aamu 8D
mä olen niin rakastettava
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Kesä 2009, 15:22

En tiedä animeconista, anteeksi u_u' Tekisi mieli kyllä joskus käydä cossaa jotakuta, kuten Hwoarangia ^^ Köh, sanottiin just et näytän siltä, jos heitän huivin päähän...

Jos ihminen on rapulassa, sitä saa kiusata!

Tein juuri ison virheen... Kuvittelin Splinterin haltiaksi. Ei hyvä, ei hyvä...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut