Ihan pakko sanoo Aksu! Mistä sä oot löytäny ton avatarin ja mistä näitä liikkuvia avatareja löytyy?
INTERNETISTÄ! Kyseinen kuvan sivusto löytyy pienellä tekstillä AKstani, kuten huomaat. Kuvan pienensin itse avatarin mittoihin Adobe photoshopilla.
Hei oliko täällä pelirajaa? Ku en enää muista enkä jaksa mennä pääsivuja taas kaluamaan läpi ":'D
Moinen tärkeä tieto löytyy myös kooste osiosta, jonka jokaisen uuden pelaajan pitäisi lukea, ennen kuin aloittaa pelaamisen~
Peliraja on tosiaan neljä peliä per hahmo, kuten mainittu.
ah, että mä rakastan intialaista ruokaa *__* <3
MEE TOO MEE TOO \o
*insert all pokemon stuff here*
Uusimmat pokemonit on poop. Ensimmäiset ftw.
Koska en osaa piirtää.
Kaikki osaa piirtää, se on eri asia kuinka hyvin ja kenen makua miellyttäen!
Nii mut en kyl alota kenenkää kaa peliä ennen ku saan käyntii ne joita en oo jaksanu alottaa ku oon niin sika laiska! Olikohan se Aksun ja kukakohan se toinen oli jonka kaa piti alottaa peli?
Oon jo odotellu sitä pelin alotusta. Valitettavasti taidan vetää hahmoni pois pelistä, jota ei vielä edes aloitettu, kerta kestää ): Atm niin monta muutakin haluais pelata mun kanssa. Joten ota yksärillä yhteyttä Demintty, jos oot ees halukas sitä peliä pelailemaan enää.
Siinä oli pikainen läpilukuvastailu pulinaan.
Paljon te ehdittekin.
Naah, viikonloppu oli väsyttyävä. Ja mikä parasta, nyt alko inspaamaan entistä enemmän pelailu, kun on ollu pari päivää pois koneelta ja pleikalta. Saa nähdä, ketä kaikkia mä alan pokettelemaan jahka vanhat pelit saan alta pois >8]
Kovasti tullu uusia hahmoja, joiden kans haluais pelailla. Ei vaan meinaa koskaan riittää aika Q_Q