Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ryo » 09 Kesä 2009, 17:59

Sims on kyllä kieltämättä hyvä peli! Itse tosin omistan pleikkarille vain versioita, mutta kyllä niistäki saa aikapaljon loppujen lopuksi irti ... tallennuksen aina homo pareja täynnä ja siinähän sitä onkin X) Wow on kans mainio >8D itse omistan tuon koko version, mutta tulee niin harvoin pelattua nykyää että voisi lopettaa tuon koko roskan :p Säästyisi maniaki vähäse : D Nyt olen taas niin kiintynyt Oblivioniin että hyvä jos ehtii muuta tehdä >w<

Mitä minäki täälä selittelen ko ulkona on pitkästä aikaa hieno ilma ... voisi mennä trampalle makoileen. Houkutteleva ajatus 8)
Ryo

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 18:04

Itse en ole hurahtanut peleihin, mutta mikä on ainoastaan kiinostunut Age of the Empire peli. Muulloin pelaan joskus serkkujen kanssa. Jos on mahdollista niin Tekkeniä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2009, 18:30

WoW o3o Kaveri sai mut kokeilemaan sitä ja si jäin koukkuun.. si sen jälkeen oon koukuttanu kaks mun kaveria siihen.
täytyy sanoo et yhtä turhan kanssa mutta menee ku ei oo muutakaan tekemistä. Tosin nyt oon taas alkanu pelailemaan simssejä.. ja siel on kokonainen kylä täynnä homo haltioita, jostain syystä 8D no ei ihan.
Age of the Empire... mulla taitaa olla sekin.
JA TEKKEN ON PARAS \o/
saa nähdä innostuuko Ivy pelaamaan mun kanssa :D tossa se istuu taas takavasemmalla toinen kone sylissään :) kimppa dataus <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 09 Kesä 2009, 20:10

Warhammer on parempi ku wow : D Vaikken pelaa sitäkää, koska seki on kuukausimaksu periaatteella..

Soul calibur ja tekken on aika kovia perus fighting pelejä, mutta mielummin rämpytän SC, koska se on helpompi :lol: Tekkenissä Yoshimitsu ja Kon kolmosesta on kovia. =p SC:ssä sitten taas nightmare, ja yks mun omatekemä hahmo. Sillä omatekemällä hahmolla voitin helposti yhen HC Soul calibur 3 pelaajan : D
Juketsu

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 20:28

No itse voin pelata surkeita tietokone peljä, kun ei ole muita konsoleita.
Itse haluisi Wiin kylläki ja harmittaa, että ei ostettu sitä Istanbul reisussa, kun sielä oli halvempaa,kuin suomessa. Laulu paketti ja T-paita olisi saanut exstraa mitä Suomessa ei olisi saanut.
En muista mikä niminen hahmo millä pelaan tekkenillä, mutta muut kaverukset sanoivat sitä huorkasi/lesboksi, vaikka oli mies hahmo. Välillä Jin.
Koneelle ei voi ostaa ihan kaikkea tietokone pelejä mikä harmittaa kovasti.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suff » 09 Kesä 2009, 22:01

Voi voi voi voi voi voi voi... Jotenkin tuntuu vaihteeksi siltä että ollaan jonkinlainen muinaisjääne (ts. peliveteraani) näissä pelihommissa. Tuskin kovin monelle teistä Quest for Glory-sarja, Secret of Monkey Island, Moonstone, MoM, Ultima-sarja, Full Throttle sekä monet muut PC:n "kulta-aikana" tehtyjä pelejä.

Nykyään tulee ihan hyviä pelejä, mutta se raha tuntuu olevan se runkku, joka ei tee niistä hyviä. Ainakin kovasti kehuttu Fallout3 kärsii tajuttomana syvyydestä. Yhtenä syynä on npc:t, jotka pääasiassa puhuvat monotoniseen sävyyn ja samanlainen ääni löytyy jopa 20 muulta tyypiltä.

Mutta minusta tietokoneelle on tehty ne parhaimat pelit mitä on tehtykkään. Sen Guinessin vai minkä kooma lista on melko puutteellinen (listassa oli vain konsolipelejä, paitsi yksi), sillä esimerkiksi Ultima-sarja on vaikuttanut huomattavasti enemmän pelien kehitykseen kuin joku Mario Kart tai Bioshock. Tosin sitä kaikkein parasta peliä on minusta yksi mahdottomuus sanoa. Jokainen on paras tietyssä asteessa, kuten Full Throttle on visuaalisuudessa paras (julkaistu 1995) ja.... höh.

No pakko kuitenkin myöntää Sierra-kastilaisille että Lucasarts vie tietyssä osassa pidemmän korren.

Tämä oli jonkinlaisena viestinä Aylle. Hankit vain Dosboxin, SCUMMVS emulaattorit ja menet abandoniaan ettimään loistopelejä.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Kesä 2009, 11:42

Korkeelta ja kovaa ohi suurin osta Suffin luettelemista peleistä...
Mut itte voin sanoo sen etten pahemmin PC:llä pelaile... en tiedä miks mutta tykkään enemmän konsolipeleistä ja haluun pitää si PC:n "pelivapaana" alueena.. tosin siinäkin oon jo epäonnistunu D: Eniten harmittaa se ettei tähän koneelle yksinkertasesti mahdu paljoo mtn pelejä kun Sims jo ittessään vie paljon tilaa (kera lisäosineen) plus sitten mulla on näitä piirrustus ja animointi ohjelmia niin paljon että nekin vie tilaa.. ja mitään en halua/kehtaa poistaa.

Tosin sitä kaikkein parasta peliä on minusta yksi mahdottomuus sanoa.

agree

Tekkenissä mies jota sanotaan huoraksi/lesboksi?... tulee mieleen vaan Lee..

Ja Warhammeria en oo kokeillu, mutta olen kuullut.. tosin voin kokeilla jos joku kustantaa 8) En väitä että wowi pieksis kaikki mennen tullen, en voi ees sanoo sellasta kun en oo kokeillu kaikkia pelejä..

se siitä sekavasta ja aamupöperö avautumis/vastaamis yrityksestä. Ivy vielä kuorsaa tossa selän takana... pitää kulutella aikaa tässä tietokoneella kunnes se kehtaa herätä. Tai sitten voisin mennä herätteleen sitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Kesä 2009, 22:03

NO VOI NYT SENSUROITU!!! Köh, ihan hyvin menee, muuten vaan just ajettiin omasta kodista kadulle >< Pah, se että täytti 18, ei ookkaan enää niin hohdokasta... Pahus. Onneks sin väliaikaiskodin, ettei tartte ojassa nukkua...

Sori valitus, piti päästä sanomaan jollekulle siitä.

Miten te muut voitte?? :D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Kesä 2009, 22:10

O______________O kauheeta! Ei toista voi noin vaan heittää pihalle! Onneks mulla ei oo tota uhkaa.. saan kuulemma asua niin pitkään kun haluan kuhan teen osan kotitöistä.
missä sä sitten asut?

ja täällä menee ihan hyvin.. vähän vaan ressaa taas >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Kesä 2009, 22:11

No on mukavat vanhemmat... Mutta onneksi oli onni onnettomuudessa ^^ Ja toivottelen onnea jatkon kanssa :)

Eipä tänne mitään erikoista istun kotona koneella ja tuli saunassa käytyä. Huomenna ostamaan Hellsing 5 <333 ...ja musta tussi että pääsen jatkamaan sarjakuvaa ja muutenkin työstämään kuvia.
suskari

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Kesä 2009, 22:16

Asuin riksussa, nykyään kolmensadan kilsan päässä pohjoiseen päin... Pohjois-Savossa, jos nyt ollaan tarkempia. Syksyllä takas riksuun asumaan erään tutun luokse, kunnes tulee oma asunto. Muuten pysyisin täällä, mutta haluun käydä koulun loppuun.

Ja vain yksi ihminen heitti minut ulos, koska en suostunut enää vahtimaan melkein kymmenvuotista pikkusiskoa, joka ei osaa edes avata ovea. Sillä on jo korvien välissä, että minä autan, hoidan teen kaiken... Enpä tee enää.

Voih, Akuma, älä sressaa turhaan, jooko? Se ei tee hyvää iholle (<- Yrittää olla vitsikäs...)

Jes, lisää kuvia Suskarilta!! *tuulettaa*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Kesä 2009, 22:21

...Ei ne nyt niin hienoja ole O___O

Aika mitätön syy heittää ketään ulos talosta, kyllä kymmenen vuotiaan pitäisi osata huolehtia jo aika hyvin itsestään (ellei sitten ole ruuvit löysällä)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Kesä 2009, 22:33

heh, koitan olla sressaamatta :D kyllä se tästä.. ei vaan tee hyvää ko stressaa ja stressi laukasee sen paniikkikohtauksen ja si ei oo kellään kivaa... plus mun kasvain meinaa uusiutua.

ja on kyllä aika mitätön syy heittää ulos.. mä ainakin tein kymmen vuotiaana jo melki kaiken ihan itte..

ja aksu vaatii lisää Kalma kuvia Suskarila >8DDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Kesä 2009, 22:36

Don`t worry Aksu, Kalma kuvia on tulossa iso kasa tässä lähi viikkojen aikana. Olen vähän säästellyt >8D
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Kesä 2009, 22:37

no hyvä >8DDD munkin pitäis varmaan viimeistellä noi mun piirtämät kalma kuvat.. ja muut kuvat.. heti ku jaksaa
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut