Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Helmi 2008, 21:40

ei kannata mennä tettiin hesburgeriin!! mä olin siel ja siel oli kauheeta!! Ainakin kangasalan hesessä.. Ne oli nii ärsyttäviä ne tyypit, paitsi se niin ja.. mikäköhän sen nimi oli, no joku ulkomaalainen nainen, ne oli mukavia =)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Helmi 2008, 18:30

Didiidii! *järkensä menettäny*
Help! Help! Minusta on tullu hirveä lukutoukka! Apuva!
Hyi, huomenna äikän esitelmä..
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2008, 22:02

lukeminen on vaan hyvästä 8DD itte oottelen nyt että tulisi postissa kolme enkun kielistä Darren Shanin pokkaria että pääsisin niitä lukemaan.
Äikän esitelmä? Mistä pidät sen? Onnee siihen!
Äh, meillä alkaa huomenna Ruotsi X_X ja meidän yks uus ope näyttää ihan rasputinilta!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 12 Helmi 2008, 16:33

Mie olin ihan hermona sen projektityön esittämisessä. Se oli fantasiaan liittyvää ^^
Onneks se on nyt ohi.. *huoh*
Pitää mennä nyt lukemaan kokeeseen, en tuu tänään enään käymään :'(
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2008, 18:00

nii joo taisitkin puhuu siitä joskus aikasemminkin! no nyt se on si ohitte ^^ yhyyy :( ei tänää Chiwoa T^T
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt


ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Helmi 2008, 12:13

Myöhäset ystävänpäivät kaikille! ^^
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Helmi 2008, 13:47

näin ihan friikkiä unta! mä olin Lily ja ivory olit Ophelia ja si hypittiin tomtomin kans pakoon haltijoita jossain ihme talossa.. si muistan siit et tomtom steppas jossain lavalla ja meidän piti pidätellä haltijoita ku se teki taikojaan ni si pistettiin kauhee määrä ovia kiinni ja ne auko niit ovia sitä mukaa mitä kerkes ja si ne sai viimesenkin oven auki, mä nappaan siit kahvasta et oisin vetäny sen kiinni mut si joku tarras muo ranteesta!... si en muista enempää x'D
Mut Aran oli pelottava siin unes .__. Mut se steppaaminen oli kivaa >8D Arvakkaa vaan kenen tekee nyt mieli kokeilla steppaamista!?
Si siin unes näky muitakin hahmoja TNF:sät, esim Wini ja Ruki näky ainakin.
Oonko mä ainoo joka näkee friikejä unia?! x'D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Helmi 2008, 00:04

hahaaaa :'D Repesin totally sun unelles x 3 Rukikii siell 8D No ett oo tasan ainoa joka näkee pimeitä unia...

Uneni viime viikonloppuna:
Olin laskettelemassa jossain. No sitten karhu tuli jostain ja sen perässä Hopeanuoli. Minä olin ihan hämilläni. Karhu sitten nappasi hopeanuolen hyppysiinsä ja juosta tömisteli Hopeanuoli suussaan pois paikalta. Pusikosta kömpi sitten Gohei pyssynsä kanssa Riki perässään. Riki juoksi auttamaan Hopeanuolta. "Tule mukaani!" Gohei huusi minulle ja mä olin kyll niin peloissani ja ihan lukossa. No sitten hiihdeltiin ala mäkeä kunnon vauhtia, ja näimme kuinka Riki yritti pelastaa Hopeanuolta viimeisillä voimillaan. No sittenpä sieltä tuli koko Hopeanuolen (Tai no Rikin) lauma ja ne tappo sen karhun. Ja tietenkin Riki kuoli ja mie itkin Hopeanuoli sylissäni, joka ulvoi surullisena. Mutta sittenme hiihdeltiin koirien kanssa ylä mäkeä, ja Gohei sanoi: "Mäki tuntuu kevyemmältä mennä näin päin, kun tietää että kaiki koirat ovat turvassa..." Ja minä lisäsin : "Paitsi Riki. " No sitten me oltiin yht äkkiä meidän taka pihalla (mun kodin) Ja siis me haudattiin Riki sinne ja mä itkin iha hulluna koko aja ja olin Gohein kainalossa x'D

Joo... ei ihme uni? Eihän?
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2008, 00:26

hei mä oon kuullu ton aikasemminkin :'DDD ei ihmeellinen, ei ollenkaan xD Mä nään aina jostain syystä ihan ihme unia.. ja mul on jostainsyystä sellanen "kyky" nähdä unia joita mä haluan nähdä :D tosin en pysty päättämään et mitä siin unes tapahtuu, mut niiku pystyn näkemään unta jostain tietystä asiasta.. esim vaikka nyt tnf:stä :D se on si eri asia, musitanko aamulla sitä unta..
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 25 Helmi 2008, 16:06

Joo kerroin ton unen sulle mesessä : D Vähä ois ihanaa olla valta päättää mistä näkisi unta. Se olis vaa nii whoaaah! Minä näen hirmu harvoin unia. Useimmiten ne on joko kaatumis, tai putoamis unia. ipun rotkoon, ja juuri ennen piikkejä herään. :O Ja kun näen joskus unta, nii silloin uni on usein outo ja pitkä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Helmi 2008, 16:51

mä nään joka yö unia! mut harvoin muistan niitä kokonaan aamulla. Noi tippumis unet on kauheen tuttuja! tai si kaatuu.. mul on yleensä et just ku on vaipumassa uneen niin tulee niitä ja sitten näkee et kaatuu ja hätkähtää hereille just ennen ku ois osunu maahan o.o' ne on ärsyttäviä x') si ku hätkähtää hereille ni on ihan tippunu olo :'D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 25 Helmi 2008, 20:22

Mull on siis IHA sama juttu noitte tippumis unien kaa... Ne on iha kamalii. x 3 Unet ois mukavii, mutt mie näen niit niin harvoin. D8< Pitäs mennä mun valittamaan nukku matille tästä epa oikeuden mukaisesta jutusta! ;D Jeee! Mä meen tettiin yhtee käsityö/vököstely (koristelu yms) paikkaan. Kaikki on kyll nii pihalla ku mä sanon, ett meen vököstely paikaan tettiin! :'D
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 03 Maalis 2008, 16:06

Ihanaa, hiihtoloma alko vasta ^^,
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2008, 19:06

AAAGH!! Mulla justiinsa loppu hiihtoloma T^T nyt pitäis jaksaa koulussa käydä X__x mut onneks viikonloppuna on miitti <3 näkee taas kavereita >8DD
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron