Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Syys 2011, 15:39

aihe lähti siitä,kun joku(kuka nyt olikaan) lähti nukkumaan ja Sands väitti et peikot ei koskaan nuku, sit mää kysyin et mistä saat sit energias, se sano et kyynelistä, sieluista ja (mikäs se yks oli?) no kuiteski sit se sano et se syö para-aikaan mun sielua, sit joku kävi välissä sanomassa et joskus se vielä nousee kellaristaan ja valtaa universumin, sit Aksu tuli siihen et tää universumi on mun et hommaa omas, sit ne aikoo ottaa matsin ja tässä nyt ollaan, hieno lähihistoria by: Debbie, ei saa valittaa jos joitakin kohtia jäi välistä ja tuo oli nyt vaan tollane et oli pakko selittää ku kerran Wolfia ei kiinnostanu, nii tottahan mun oli pakko sit kertoa :D Ja nyt omituisen selitykseni jälkeenn, hiljenen täältä pulinasta vaan ihan sen takia et teiän ei tarvi sietää mua sen kauemmin.Piste.
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Syys 2011, 15:48

Mä ymmärsin (Melkein ainakin)! Mäkin haluan tulla matsiin, ostan popparit ja limsaa!!!... ... eli mitä me oltiin menossa kattomaan?
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2011, 15:57

Sands, minä olen jumalatar. Saan +ääretön kaikkiin statseihin. Lisäksi minä syön peikkoja illalliseksi.
Lisäksi minulla on lvl 85 paladin.
I win.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Syys 2011, 16:14

He hei hei hei! Jättäkää ny jotain siihe matsiin..Vai alkoko se jo? No ihan sama mulla on jo limsat ja sipsit täälä nii antaa mennä! :D
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Syys 2011, 16:21

Herättäkää on kun tämä on ohi... z z zzzzz
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Syys 2011, 16:27

Wolf kunnioitusta, tässä on sentään menossa taistelu sun valtiaasta! tää on aika tyhmää.. joo vaihettaisko aihetta? Paitsi jos joku yllättävä käänne tuli matsissa nii ei sitte :D
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Syys 2011, 17:04

Minulla ei ole valtiasta, olen erakko susi ja niin hyvä.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Syys 2011, 17:26

Ikävä kyllä paladinit voivat olla vain Lawful Good, jota en usko pimeyden valtiattaren olevan, joten nyt taisit kyllä tipahtaa statuksestasi.

Ja tämä kamppanja ei ole epic level, senkin munchkin. D:<
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2011, 17:37

Kuka sanoi että nyt kamppailaan pahuudesta?
Anygays, alkaa oleen jo vanhaa.
Minä olen ylläpitäjä. Minä olen voittamaton ja jumala täällä.
Obey me.

Koira oksensi hienosti äidin kalliille matolle. Kuka saa huudot? MINÄ! Koska minähän vartavasten käskin koirani sinne laattaamaan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Syys 2011, 17:43

Ja niin se kuningas sitten onkin alempivertaisempi kun oma äiti, kuinka hellyytävä tarina -.- Ja sinähän sitten syytit koiraasi?
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Syys 2011, 17:46

Aksu saa piiskaa.

Eläimien tarkoitus on oksennella matoille ja sängyille, mitä kalliimpi ja hankalammin puhdistettavissa, sen parempi.
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2011, 17:52

Ja niin se kuningas sitten onkin alempivertaisempi kun oma äiti, kuinka hellyytävä tarina -.- Ja sinähän sitten syytit koiraasi?


Totta kai. Jos äidin omistamassa talossa asuu, niin silloin tanssitaan hänen pillinsä tahtiin. Sitten kun omaan asuntoon muuttaa, niin sitten on eriasia.
Ja loogisestihan vanhempi hallitsija on nuorempaa ylempänä, kunnes kupsahtaa hautaan.

Ja tietenkään en syytä koiraa. Ei se koiran vika ole, jos tuolla on huono olo. Siinä tilanteessa siivotaan oksennukset ja katsotaan, onko koiralla jokin huonosti. Toisin kuin ihmiset, Koirat ei nyt tahallaan aina ole sotkemassa tai aiheuta itsellensä huonoa oloa tietoisesti, esimerkiksi alkoholilla.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Syys 2011, 18:25

Meidän koiralla oli kerran "oksennustauti" tai se oksenteli kauheana. :'(
Templer
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2011, 18:33

Ooow D: No toi karvapallo ny oksenteli todennäkösesti sen takia et se oli ruohoa syöny. Toivottavasti sil ny ei oo mtn tautia tulossa.

Kaikki muutenkin tässä taloudessa enemmän tai vähemmän kipeenä. Syysflunssa tulee, oletteko valmiita?!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Syys 2011, 19:12

Joo, nenä tukossa, enkä ole varmaan viikkoon ulkona käynytkään. Paitsi että kaupassa. Hitsi.

Silti tein kanaa, mitä voin maistaa. Pitäisikö huolestua, kun en voi haistaa mitään ja tämänkin maistan vain siksi, koska nakkasin kaikki mausteet päälle. Miltähän se oikeasti maistuu...
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron