Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Syys 2011, 20:46

Kyllä minä möröstä pidän, mutta tykkäsin pentuna ja vieläkin enemmän pelaamisesta, kun saa itse liikuttaa hahmoa ja tarina jatkuu sitä kautta ooh. Se on niin kuin interaktiivinen tarina ja olet itse siinä liikkumassa, et vain katsomassa.
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2011, 21:28

Se on niin kuin interaktiivinen tarina ja olet itse siinä liikkumassa, et vain katsomassa.


Onhan se hienoa, mutta joskus on vaan niin laiska olo että mieluummin kattelee ku tekee itte jotain.
Pelien tarinat on yleensä cool. Mut oon niin räkäpelaaja ja lyhyt pinna niiden suhteen, ni nakitan ZGn aina pelaamaan ja minä katon. Viimeks kattelin ku se pelas God of war kolmosen läpi.. Sain auttaa puzzleissa (:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Syys 2011, 21:34

=D Hahhah =d ite tykästyin pelaamaan assassins creed juttuja, edelleen olen sitä mieltä että ykkönen oli tavallaan paras. Ja teen myös sitä että veli pelaa minä katsoo =D Se on vaan kivaa.
Mut aina jos meil on jotai kavereita niin mä pelaan ja ne kattoo =DD
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Syys 2011, 21:35

Onko nää Assasins Creed pelit hyviä? Alaikäinen olen niitä ostamaan mutta kunhan kysyn.
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Syys 2011, 21:40

Mun mielestä ovat hyviä, ykkönen on kunnolla tehty ja oon pelannut sen kolmesti läpi ihan vaan koska tykkäsin =D Sitten kakkonen ja kolmonen on melko hutastun tuntusia kun pelasin ne 2-5 päivän sisään läpi, lievä pettymys siis, mutta kun se viimene osa tulee niin aion kyllä ostaa.

Elikkä on hyviä, pistä veljes tai joku muu ostamaan ja pelaa itse =DD
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Syys 2011, 22:02

En ole kyllä ihan varma, miksi Assassin's Creedissa on niin korkea ikäraja, mutta kai pitää ylihuolehtivia sensoreita ja vanhempia kiittää. Mitä olen nyt missannut, ei ne pelit minusta kyllä kenellekään mitään kauheita traumoja aiheuta. :D Muumien mörkökin varmaan enemmän...
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Syys 2011, 22:05

Niin... itte laittasi AC pelit k-15 kategoriaan, mutta kun ei niin ei. Siis eihän mullakaan ois ikää noita ostella mutta ei multa kukaan oo koskaan ikää kysynyt vaikka alaikäsenä jolkotankin k-18 pelejä ostamaan...
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Syys 2011, 08:44

Mun iskä kato siitä mulle marisee, kun K16 oli sille jo ongelma. Ties montako kertaa mun piti selittää sille etten näe enää painajaisia peleistä. Ja koska kaikki mun pelit ostetaan netistä, niin tarttisin iskän pankkikortin. (varastan sen >8D)
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Syys 2011, 09:11

Aah on se mukavaa kun majailen äidin luona, jonka kone on niin saatanallisen hidas ja huono. Ei jaksa pitää edes nettiä päällä =____=
Ja sitten te täällä taas pulisette ja minä olen pihalla kaikesta D8<

Meitsillä tuo menee toisinpäin tuo pelaamis homma. Ihmiset tuputtaa mua pelaamaan kaikkea ja itse katsovat sitten vieressä kun minä hakkaan ja mättään porukkaa kasaan. En ymmärrä miksi se niin kivaa on kun siinä nauran kuin psykopaatti toisinaan jollekin aivan käsittämättömälle asialle ja jos kuolen pelissä johonkin niin revin peliverkkarit jos toisetkin siinä ohessa *____*

Assassins Creediä en ole ikinä pelannut kuin kakkosta ja kyllästyin siihen hyvin nopeesti. Ei enää into riittänyt pomppimaan katoilla ja puukottelemaan porukkaa ja sitten juoksemaan karkuun. Kävi hyvin nopeasti tylsäksi. Tiedä sitten onko se ykkönenkään semmonen joka jaksais minua kiinnostaa jos joskus pääsen sitä pelaamaan~

huomatkaa; pitkästä aikaa Crim hoitaa sivun aloituksen !
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 09:22

Ikärajoille löytyy aina joku syy. Ei pidä olettaa, että kaikki olisivat yhtä rohkeamielisiä mitä pikkuaikuiset, joiden mielestä seksi ja armoton verellämässäily eivät ole mitään, pelkkää lasten leikkiä.
Siinä vaiheessa kun seksiä ja verisuihkuja aletaan lasten leikiksi kutsumaan, niin minä en enää halua tässä maailmassa elää. Ärsyttää myös suunnattomasti ihmiset, jotka katsoo pelejä "ei tää peli oo ees raaka" - tyylisesti. Mutta kyse on lähinnä siitä, kuinka raaka se tilanne olisi livenä. Ihan varmana suurinosa mättö pelejen pelaajista olis joko paskat housussa tai kauhusta/hämmennyksestä kankeena jos joku tulis ja repis viereisen ihmisen pään irti (Ja turha sanoa että "MÄÄ AINAKIN NAURAISIN!", koska et voi tietää ennen kuin itse olet kyseisessä tilanteessa. Ihmismieli on yhä mysteeri). Jotkut eläytyy peleihin ihan kuin ne olisi todellisuus, siitä se K merkintä tulee...

Kun minä olin nuori, niin ei pelailtu ku muumi pelejä tai leijonakuningasta! Tai oikeastaan, ei pelattu mitään. Oltiin pihalla leikkimässä! Katottiin piirrettyjä ja sitten pihalla leikittiin ja riideltiin, kuka saa olla Esmaralda ja kenen täytyy tällä kertaa leikkiä miespuolisia sankareita. Koska pojathan eivät tyttöjen leikkeihin tullu :(
Sana "peli" tarkoitti hippaa, piilosta tai jotain muuta pihalla harrastettavaa aktiviteettia, mihin sisältyi enemmän kuin neljä ihmistä. Isolla joukolla sitten pelattiin ja saatiin liikuntaa samalla!
Olin aina kovin mielikuvitusrikas penska. Ala-aste ikäsinä leikittiin kaiken maailman fantasia kaunottaria ja örrimörrejä, vähän vanhempana sitten keppiheppa tallia ja sitten tulikin jo ropettaminen.

JA hohohoo Crim. Olet jälleen onnistunut tehtävässäsi.
Lähden tänään liikkeelle Alladin housuissa. VARO MAAILMA, Aksu tulee lentäen matollaan!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Syys 2011, 09:30

Oltiin pihalla leikkimässä!


NIIN MINÄKIN !
Ei vielä tunnettu mitään käsitteitä nintendo tai playstation. Tietokonekin tuli meillä taloon hyvin myöhään, eikä se sillonkaan ollut mikään sellanen että siinä istuttiin päivätolkulla pelailemassa. Hyvä jos pelattiin ollenkaan. Tavallisesti leikittiinkin sitten kaikkien naapureiden voimin hippaa tai piilosta tai jotain muuta vastaa. Tai sitten justiinsa näitä prinssi ja prinsessa leikkejä. Olin aina prinssi, enkä kyllä koskaan pistänyt pahitteeksi kun olin niin poikamainenkin jo pikkuisena kakarana~

Siinä vaiheessa minulla alkoi mennä yli tälläisten roolileikkien harrastaminen kun olin kerran ala-asteella apuopettajana ja koko koulun penskat alkoivat leikkiä hopeanuolta lumihangessa *_____* Se oli aika pelottava näky kun niillä oli omat tukikohat molemmin puolin koulun pihaa ja sitten ne aina kävi taistelemassa neljällä tassulla jolkottaen siinä puolessa välissä pihaa. Ps: Olin Akakabuto. Ne tappoivat minutkin. Minulla oli oma pieni vuoreni ja sinne tunkeutuivat ja tiputtivat minut sieltä alas. Ja sitten oli rauha maas ja kaikilla hyvä olla~ .. paitsi minulla jonka selkä oli kovin kipeä möhkyräiseltä vuorelta tiputtuani <3
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 09:40

alkoivat leikkiä hopeanuolta lumihangessa


MIKSEN MINÄ OLLU SIELLÄ?! Aivan mahtavaa et naperot keksii vielä jotain tollastakin leikkiä. Sait kunnian olla pää pahis. Olisin halunnu olla mukana >:
Me leikittiin siskon kanssa aina leijonakuningasta isällä, kun siellä oli joka talvi aivan armottoman suuri lumikasa, joka kasattiin vielä mäen rinteeseen (lumet pukattiin luistelukentältä siihen ni se kasvo talven mittaan kokoajan). Siel oli kiva redooata Scar vs Mufasa kohtaus ku si oikeesti tippu sinne rinteen pohjalle. Okei, sattu se ehkä vähän ja toisinaan se oli Scar joka lennähti vastaan pistävän Mufasan toimesta alas, mut kerta päitä ei haljennu niin jatkettiin.
Nyt ne ei enää kasaa sitä mega kasaa siihen, kun joku idiootti meni ja telo ittensä siellä ja si siitä tuli valituksia >:
Sinne meni meidän jylhäkallio.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Syys 2011, 09:49

KOSKA OLIT VÄÄRÄLLÄ PAIKKAKUNNALLA JA KOULULLA VÄÄRÄÄN AIKAAN!

Kaikki tää hopeanuoli juttu lähti siitä kun toin niille kouluun nähtäväksi ne leikatut versiot niistä. Sen jälkeen tietty kun nää vähän vanhemmat kolmosluokkalaiset oli nähnyt ne ja alkoivat leikkiä hopeanuolta ensin pienemmällä porukalla kunnes värväsivät siihen sitten koko koulun mukaan. Taisin olla pahimman laadun yllyttäjä siinä vieressä~
Ja sitten ristivät minut Akakabutoksi. Luokassa taas roikkuivat hihassa ja kiljuivat "äiti äiti tule tänne!" *______* Voi niitä aikoja~

Aksu olis voinu olla mun karhu apulainen. Tai ehkä joku Riki joka olisi pistänyt meitsin halki poikki ja pinoon ja johtanut uljaasti omaa laumaansa toppahaalareissa.

Edit, varo Aksu, kissani on selvästi (ainakin ilmeestä päätellen) suunnittelemassa jotain maailmanvalloitus retkeä.
Ehkä sen sisänen Akakabuto on heräämässä *____*
Kuva
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 11:47

Eikun mä olisin ollu Gohē Takeda. Koska sen villapaita on niin cool. Si olisin ollu ihan hullunkiilto silmissä sun perässä siellä. "TAHDON TUON KARHUN!"

Tai si olisi ollu Mosa >:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Mohnake » 28 Syys 2011, 12:28

Ohhoh. Sivaripaikan hommaaminen ei ole helppoa, voin kertoa. Ei tiedä mistä puhua ja ei tiedä miten vastata kysymyksiin. Silti pitää yrittää ja onnistua.
Mohnake
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron