Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Anonymous » 03 Maalis 2008, 22:21

Ärsyttävää ku on ei voi olla kaikilla samaan aikaan hiihtolomat, ei pysty jutteleen kaikkien kans niin pitkääään yöllä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2008, 23:20

niimpä! se on ärsyttävää. Mutta.. tulee sitä muutenkin oltua koneella aika myöhään ^^' minkäs sille voi jos ei väsytä >8D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 23 Huhti 2008, 19:52

nwaa, täällä ei ollakaan juteltu aikoihin : DD Heittäkää joku aihe niin päästään papattamaan ^^
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Huhti 2008, 20:21

neee, kertokaa kuulumisianne?
Ois jo piru vie kesäloma! T^T nää vikat kuukaudet on niin pirun ärsyttäviä.. nyttekin oottaa vappua... mitä muuten meinaatte vappuna tehdä?
Mä oon vappuna kotosalla ja Ivy (a.k.a Ivory) tulee meille yökylään :D Ajateltiin tehdä TNF hahmoja simssiin.. itseasiassa mä oon jo tehnykkin niitä sinne :D Omista hahmoista oon tehny jo Blackin, Lilyn, Anemonen, Aranin, Arathetin (sekä Artin veljet Arethan ja Amodin) ja sitten Henrynkin. Oli kiva homma metsästää niille kaikille sopivia asuja ja kampauksia pitkin nettiä ja piti vielä saada ne haltija korvat toimimaan, mutta onneks sekin on nyt sitten ohi :D
Nii joo, mun kone kaatu.. arvatkaa ottiko päähän, kun menetti KAIKKI asennukset, tiedostot ja tallennukset? Ei ollu kivaa, mut minkäs teet.. onneks sain tän sentään toimimaan. Mutta nyt mun koneella ei oo mitään piirustusohjelmaa... en voi piirtää mitään T^T paitsi on tossa toi paintti, mutta eipä sillä mitään mona lisaa maalaa :'D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 26 Huhti 2008, 20:16

juu, kesäloma vois jo ihan hyvin alkaa. Vikat kuukaudet tosiaan ottaa hermoon kun alkaa tulla kaikenmaailman typeriä valtakunnallisia (kaksi ruotsin valtakunnallista, miten ihastuttavaa.) ja hirvittävä määrä muita kokeita ja tehtäviä. Joo, ja sitten on vielä projektityöt.

Mutta onneksi kohta on vappu :D se tietää lomaa. Ja loma tietää aikaa istua koneella. Enpä mää vappuna aijo muuta kuin istuskella kotona, ainakin toivottavasti. Vaan saapa nähdä. Kenties isä sitten päättä, ettei meille tee hyvää vaan istuskella kotona äidin kanssa, vaan olis paljon parempi jos mentäs isän ja sen perheen kanssa jonnekin keskelle metsää. Sepäs se sitten vasta suorastaan ilahduttavaa olisi *mutinaa*

Hei akuma, toihan kuulostaa kivalta :D harmi vaan, ettei itellä ikinä oikein kärsivällisyys ton simssin kanssa riitä. Jaksan kyllä tehdä ne tyypit oikein huolellisesti ja tykkään rakentaa niille sen kämpän, mutta pelaaminen on eri asia :'D jotenkin kun siitä sitten vaan tulee se syömään-vessaan-töihin-kotiin-syömään-suihkuun-opiskelemaan-nukkumaan-kiertokulku. Ja, kuten arvata saattaa, se alkaa pian kyllästyttämään.

höhö, herkesinpäs nyt selittämään paljon :'> joten, mites muilla menee?
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2008, 09:00

Lazu, käytä koodeja kun pelaat ;) sillon jää aikaa muuhunkin kuin pelkkien perustarpeiden hoitamiseen. Täältä löytyy aika lailla kaikki koodit, mitä simssiin voi vaan saada.. suomenkielinen sivusto ^^
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 05 Touko 2008, 12:54

AAARGGHHH! Dimmulla poskiontelontulehdus .____.'

Käskivät pysyä tämän päivän poissa tietokoneelta, mutta pöhpöh... 8D Ja pääsin koulustakin kolme tuntia etuajassa! (On se niin ihanaa olla sairas xD)
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2008, 14:52

aijaiajajajaaiii! Poskiontelontulehdus?! nyt meet lääkäriin ja pyydät lääkkeitä, se on ERITTÄIN epämukavaa jos ne punkteeraa ne ontelot auki >_> kyllä, mulla on kokemusta siitä T^T
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 05 Touko 2008, 17:35

Lääkärissä on kyllä käyty, mutta siellä oli ruuhkaa, joten naapurissa asusteleva lääkäri(joka on isän tuttuja x_x) nakkas kouraani pienen pussin nelisatasta buranaa ja käski ottaa kolme kertaa päivässä, jne.

Laitoin muuten siulla Deanin ulkonäkökuvauksen yksäriin ^^ En tosin tiedä, onko se tarpeeksi hyvä, jos ei niin ilmoittele 8D Hirviä homma, kun koitin kunnolla selvitellä millaista kampetta tuohon aikaan pidettiin :DDD
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2008, 17:55

pillereitä! lääkärit pistää aina jtn lääkkeitä ku siellä käy, ainakin mun tuurilla :D

Joo, huomasin sen ^^ Kyllä se ihan tarpeeksi hyvä oli ja rääkäsen sitten jos jotain tarvii vielä tarkentaa :)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ivy » 05 Touko 2008, 21:32

**Ivy tekee 'TADAA' sisääntulon**

Auauauau D: Ivyllä ei ole koskaan ollut poskiontelon tulehdusta, mutta kipiää kuulemma tekee! DD: Ja ummn... Mitäs muuta asiaa, pakkokun oli tähänkin tunkea. No vietin vapun Akumalla, pelattiin simssiä, puhuttiin trampoliinilla päättömiä ja nyt homehdun kotona, siinä kuulumiseni, chao!~<3
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 07 Touko 2008, 19:04

No minusta moinen vappu kuulostaisi hauskalta, mutta ku tässä kytykylässä ei ole muita nettiroolipelaajia - tai edes sellaisia, joilla olisi lähemmäs sama 'ajatusmaailma' kuin miulle -, tai ainakaan eivät ole tunnustaneet 8D

Hei, äkkiä apuva joku! Tekisi mieleni kirjoittaa slashficci tuonne tarinalootaan joka tuolla on(eli keskiaikaan sijoittuva), mutta aihe on hukassa. Mitä mie kirjuutan!? Ei Akumalla ois ideoita? Ivory? Joku? 8D
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Touko 2008, 13:46

öööh, ööh, ööööhmmmmm... mietitääs.. miten oliiiis... emt D': Kirjota joku Randomi! 8DD vetäset vaan hatusta jotkut hahmot siihen >8]
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 08 Touko 2008, 14:23

Hahmojen keksiminen ei (toivottavasti) tuota ongelmaa, mutta jotain juonen tynkää? Ideaa siihen peliin tai jotakin millä pääsis alkuun 8D Aloittaminen on aina niin vaikeaa .__.'
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Touko 2008, 19:34

ööömnnn... mietittääs... meinaakko jtn TNFään liittyvää, vai yleisesti keskiaikaan? Meinaan jos TNFään liittyvää slashiä meinaat kirjottaa, niin oisko mitään joku haltijaXihminen?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron