Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Miwra » 08 Touko 2008, 20:15

Voisihan tuota kokeilla :) Katsotaan mitä saan aikaiseksi 8D Tosin se saattaa pahimmillaan venyä tuonne kesäkuun alkuun, mutta lopussa odotus palkitaan 8DDD
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Touko 2008, 20:21

no nii! nyt vaan sitten odotellaan ^^

oih, enää kolme viikkoa koulua! tosin nyt tulee sit kauhee koe ryöppy >_> noo, kesällä on sitten aikaa ropettaa kunnolla :D vaikka kyl pihallakin kannattaa käydä :'D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Touko 2008, 14:00

heee, keskustelut on aika kuollu T^T.. kyllä, mun oli pakko tulla käymään koulussa koneella, nyt kun sattuu olemaan koneluokassa tunti. Minkäs sille mahtaa että on niin nopee kirjottaja, että saa tehtävät aina ennen muita valmiiks :D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Touko 2008, 20:36

haa, vihdoin... viimein.... TAAS TÄÄLLÄ :D
Mitäs tänne? Eikai pulina saa kuolla? :o Ite en oo päässy koneelle dataan ja nörttäämään niin paljoo ja kokeita pukkaa vielki :'/ Koulu pitäs laukkauttaa, niinhän se vain on :) Noooo.... Tänne kuolee tylsyyteen, joten mie kirjotan ihan mitä sattuu päähän vain tulemaan, meseki on aika kuollut, joten samahan se täällä on kirjotella kaikkiea :D hihiiiii..
Tiedetään mie oon sekasin ku seinäkello :DDDD
Nyt mie taijan mennä ärsyttämään jonku hulluks asti. :D
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2008, 22:07

CHOCOLATE!!!! YAYS! *hug hug* muaaaaaw, et oo ainoo jolla on kokeet pukkaamassa niskaan! Mulla on viel kaikenlisäks kevät väsymys >_> joten pahoittelen näin yleisesti nyt, että vastaukseni saattaa jäädä yhteen kertaan päivässä D:
Sekasin ku seinäkello? hmm... luulen että mäkin oon, mutta sehän on vaan hyvä! kuten sanottu "joskus on syytä ihan sovinnolla, olla hunigolla, aivan kuutamolla".
ja ei, pulina ei saa kuolla!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 16 Touko 2008, 22:20

haa, onneksi tältä on kokeet loppumassa. Tosin, projektit sun muut sitten painaa päälle. Vaan onneksi tuli valittua kakkuprojekti, se kun on melkeinpä helpoin kaikista :'D

etpä ole ainut jota väsymys vaivaa. Mutta, ainahan sitä voi parantaa valvomalla myöhään ja nukkumalla vähän ja huonosti ;D

no mutta, pian alkaapi lomaloma :D piristykää siis
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Touko 2008, 22:25

I´m 100% VAMPIRE. XD
Mie tein yks päivä tässä testin ja tuossa testin tulos :D Hitto ku mie en muista missä mie tuon tein, ku tein sen koulun koneella :/
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Lazu » 16 Touko 2008, 22:29

no pöh. Jos löydät tuon testin niin saat kyllä heti pistää linkkiä, huvittaisi nimittäin itsekin tehdä tuo testi :D
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Touko 2008, 22:43

ja taas saa syyttää minun tosi huonoa muistiani :/ alkaa tympii ku ei muista mitään.... :/
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2008, 23:59

ou ou! Mä tiedän jonkun sivuston missä on kaikkia tollatteita kyselyjä (ne on kaikki kyl englannisk) tosin en nyt muista osotetta ulkoo, kun oon isällä eikä oo omaa konetta täällä.. voin pistää linkin tänne sitten kun pääsen kottiiin
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 17 Touko 2008, 11:41

Hyvää :D
Minä huonomuistinen en edes muista miten sinne sivuille pääsin :/
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 18 Touko 2008, 12:56

4000. viesti! ^^ Sori, oli ihan pakko jollain keinolla kirjuuttaa 4000. viesti, niin vaikka sitä näin 8DD

//Pöh, Akuma ehtiki minuuttii ennen :< No mut miun viesti oliki ensimmäinen viesti 4000. viestin jälkeen 8DDDDD
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Touko 2008, 13:31

mawahaha \o/ no nii, nyt kun oon kotona niin voisin laittaa tähän sen kysely linkin.. elikkä tuolta löytyy kaikenlaisia kyselyjä http://quizfarm.com/ ^^

Mutta mä häippään nyt tekemään läksyjä -->
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Kitshi » 22 Touko 2008, 20:58

Purr... Iltaa kaikille :3

Hurjat tervehtimiset.
Kitshi
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 22 Touko 2008, 21:05

Heips ja teretulemast! (vaikkei siitä kyllä kauaa ole kun miekin liityin...ihihii ^^)

Apuwa, iltahepuli! Pitää tehdä jotain, mut mie en tiiä mitä muuta nyt voi tehdä kuin odottaa, etä Akuma vastaa kolmanteen hahmopyyntööni, niin saas muuten nähdä hyväksyykö sitä 8D Voi suoraan sanottuna kikkeli...tekemistäääh! ;_____;
Miwra
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron