Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitshi » 22 Touko 2008, 22:34

Odottaminen on kyllä pirun inhottavaa... pitkästyttävää... 'D

Pitäisi tehdä atk-englannin tehtävä. PowerPoint esitys PowerPointista. Fiksua, ah. Onneksi enää... viikko, njäh njäh.
Kitshi
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2008, 12:00

Iltaa vaan Kitshi.. tai no, nyt se on enemmänkin aamu ku mie tänne porhallan.. ja jos pilkkua viilataan, niin kellohan on jo kohta 12 eli päivän puolella ollaan.

Muawaha! Dimmutin: Läpi meni : D mutta pitää sopia sitten siitä "lätätkkö" hommasta.

PowerPoint esitys PowerPointista? Hee, me jouduttiin alkuvuodesta tekemään PowerPoint esitys vapaasta aiheesta... tein sitten Simssistä sen, kun en muuta keksiny.

Mitä ihmiset meniaa viikonloppuna? Mä ainakin oon huomen menossa kattomaan kaveri kanssa sen uuden Indiana Jonesin leffaan :D Joten muo ei huomenna päivällä täällä näy.. mutta ilta on sitten eri asia.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 23 Touko 2008, 15:05

Lätäkkö käy hyvin...Pitääkin käydä laittelemassa se esittely tuonne nuinpi ^^, Kyllä miut saa laittaa sen tulevan järven modeksikin. Olen lätäkön valtias! 8D Kumartakkee kunkkua :DDD

PowerPoint-esitys PowerPointista...Oo Mahtaa olla mielenkiintosta 8D Tuossa on tuommonen nappi ja kun siitä painaa niin tapahtuu tuollain ja sitten jos painaa siitä napista sen vierestä ;D Tuo ois kyllä ennemminki tyyliin Dimmun PowerPoint-esitys :DDD

Meillä piti kerran tehdä PowerPoint-esitys omasta harrastuksesta. Se venähti miun osalta aika pitkäksi :D

(Auts, miust on tullu hymiöiden ylikäyttäjä 8D)

Pöh, nii leffoihin vaa mennää justiinsa juu...Miulla tällä viikolla vielä ohjelmassa; tänää pitäis käyä kattoo pikkusiskon musikaali(siskolla ruhtinaalliset kaks repliikkii koko musikaalis 8D), ja viikonloppuna ois luvassa masun kurissa pitoo. Pitäis käyä pyöräilee 45 minsaa ja kävelee 35 minsaa. Ei se mikää pakko siis oo, mut ettei masu levii käsiin xD
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Kitshi » 23 Touko 2008, 15:47

Meeh, Akuma^^

Lätäkön kuningas, onnitteluni 'D

Mielenkiintoista kyllä. Ehkä sitten ensiviikon alussa jos jaksaisi tehdä 8)
Minä tein viimeksi PowerPointilla... esitelmän siitä, kuinka puhdistat näppäimistön ja hiiren, sekä tulostimen. Kuinka kehittävä aihe sekin -_-

Leffoja ja urheilua, ihanaa. Miun oli tarkotus mennä kummityttöä hoitamaan, mutta veljeltä perkeleeltä menikin kuumavesivaraaja rikki, enpäs menekkään. Joten, viikonloppu kulunee lieneen pelaamisessa kun ei tuo isäntäkään ole kotona n_n
Kitshi
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2008, 16:54

urheilua.. hmmm. kyllä se maha täälläkin käsiin leviää, mutta ainoa urheilulaji mikä jaksaa kiinnostaa on penkkiurheilu :----D no, kaippa se tästä.
Heil to the king of lätäkkö \o/ lisäämpä sen järven samantien, onnittelut uudelle moderaattorille.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Miwra » 23 Touko 2008, 17:16

Wippii! Miepä sitten korkkaan sen lätäkköni kun peliseuraa saan 8D King of the Jorpakko kuulostaa kans kivalta 8DDD Vaikkei jorpakko sinänsä järveä tarkotakkaan :D Kiitosta kiitosta, pääjehu :D
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2008, 17:20

jaaaa se on siellä! Aodhá järvi \o/ oon aina halunnu käyttää ton nimen! *dimmutin kruunattu lätäkön kunkuks*
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 23 Touko 2008, 21:46

*selailee keskustelua* Nah, olenko ainut, joka ei oikein jaksa välittää, vaikka masu onkin vähän levähtänyt käsiin? :'D

Duh, meikäläisen viikonloppusuunnitelmat onkin niin maailmaa mullistavat. Köksään pitäisi joku esitelmä kakuista tehdä. Nah, eipähän tarvii maanantaina mennä kouluun :D

Väsyttää. Olinpa fiksu ja heräsin tänään kymmentä vaille kuusi. Mut ei jaksa mennä nukkumaan, kelloki on nii vähän
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2008, 22:14

njää, et oo ainoo joka siitä ei niin paljoo välitä >)
ei maanantaina koulua? epäreilua >O Mä voisin alottaa kesäloman jo nyt, mut viel pitäis viikko jaksaa >_>
Eiks tänä viikonloppuna tuu euroviisut?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 23 Touko 2008, 22:20

noh, viikko hujahtaa nopeasti. Eipä sitä vikalla viikolla juuri mitään tehä :D
joo, maanantai vapaata ja tiistaina vasta 12.30 kouluun kattomaan jokut typerät tanssit ja sitteh kotiin.

Aijoo! Tuleehan ne. Nyt toivotaan suomi voittoon :D luinpa netistä jotain sellaista, että liikkellä olisi semmoisi huhu kuin että suomi olisi voittanut semifinaalit tai jotain. Iltasanomien sivuilta löytyi sekin tiedonmurunen.
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2008, 22:36

joo, kattelin kanssa siel iltasanomien jutuista niitä.. niitä kun nyt sattuu pomppimaan täällä TNFssä.. siis iltasanomien mainosbannereita :D

puoli yhteen.. kiva. mut mäpä meen tiistaina yhteen ja mulla on vaan kaks tuntia koulua, nekin kaksois tunteja joten pääsee aikasemmin koulusta >8D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 23 Touko 2008, 22:42

joo, toi mainosbanneri on kyllä sinäänsä aika kätevä. Tulee joskus poimittua aika kivojakin uutisia :D

vika viikko menee tosiaan aika lepposasti. Kaikenmaailman kättelyharjotuksia meikäläisellä ja tämmöstä. Joo, ja keskiviikkona ysin tukarit (eli meikämeikä :D) viedään lintsille. Onpas kertakaikkisen ihastuttavaa. Harmi vaan, ettei meikäläisellä ole niistä tukareista yhtään kaveria, mutta täytyypi toivoa että yksi toinen kaveri lähtee mukaan niin ei tarttis yksistään olla.
Lazu
 

ViestiKirjoittaja Kitshi » 24 Touko 2008, 11:28

Weeh Teräsbetoni. Ei hyvä, en tykkää x_x Mielestäni Suomi meni nolaaman itsensä sen kanssa, mutta se on vain minun mielipiteeni, en muutenkaan tykkää hevi musiikista, joten kai se on ihan ymmärrettävää^^ Yritä sitten elää "hevi-hullun" emännän kanssa, viimeksi se osti Teräsbetonin levyn ja huudattaa sitä nyt niin että koko talo raikaa. Menen kohta soittamaan lastensuojeluun.

Tulipas taas valvottua...

Ja lintsille 8) Tykkimäkeen! Voi herran jumala x_x
Kitshi
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Touko 2008, 18:27

Agree whit Kitshi. Teräsbetoni ei pahemmin houkuttele ja jostain syystä tuntuu että tänävuonna ei euroviisuja voiteta... mutta jos nyt tapahtuu ihmeitä niin lupaan syödä sukkani (puhtaat sellaiset).

Ette arvaakkaan kuinka nuudeli olen! Nyt on jalat ihan rakoilla kun koko päivän ravannu pitkin tamperetta ja sitten käytiin siellä elokuvissakin.. kannattaa käydä katsomassa se Indiana Jones leffa, oli ihan hyvä :D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lazu » 24 Touko 2008, 19:41

jeh, ei se teräsbetoni erityisemmin uppoa meikäläiseenkään. Voittoa ei kyllä millään tule, olen siitä aika varma. Ehkä sitten taas viidenkymmenen vuoden päästä.

Indiana Jones leffa, neh? Kuulostaapa aika jänskältä :D täytyisi vaan löytää joku muu leffakaveri kuin tuo pikkuveli (hassua, mitenkä se ei ole järin hohdokasta leffaseuraa). Joo, tai sitten vuokrata se leffa jossain välissä. Kuulostaa helpommalta :D
Lazu
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron