Avatarisi

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 21:41

Rättätäätäätää ! Crimsonin piirtämä Mimihän se siinä !
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Ivy » 15 Marras 2011, 23:56

Nyt sitten kaunis Lucius avattareni on kuopattu <3 Pyydän anteeksi Agnalta tästä aiheutuvaa sydänsurua.

Aksu sai idean että teemme yhdestä piirroksestani siskos-avat ja tälläinen tuli omastani~
Kuva kokonaisuudessaa: http://ivyro.deviantart.com/gallery/#/d49jgcd
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 23:58

IVY IVY IVY <3
Tehtiin toisiinsa sopivat Avat tosiaan Ivyn piirroksesta.
ex Kuningatar Elisa ja nykyinen haltiakunijatar Delia <3
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Medai » 16 Marras 2011, 01:05

Pikaisen pienennöksen tein tuosta zombistani. Joskus voisin hieman paremmin siihen paneutua. : D
Medai
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 16 Marras 2011, 08:59

Avatarinani on Charmander :3 Sillä on paljon merkitystä koska se tuo ne vanhat hyvät ajat mieleen jolloin sai vielä (ilman että ihmiset tuijottivat) leikkiä hiekkalaatikossa (:
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Marras 2011, 13:21

Aww! Söpöä.

Minun avatari on yhestä mangasarjasta. Laitoin sen ihan huvikseen siihen. Deaht-manga nuorukainen kuvassa on L.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 16 Marras 2011, 18:33

Seuraavaksi yritän hankkia itselleni Bulbasaurin, mutta tällä hetkellä päiviänne piristää vielä rakas Charmanderimme :3
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Marras 2011, 21:16

Vanha ja pitkään muuttumattomana pysynyt avani on viimeinkin vaihtunut. Kuvassa tietenkin esiintyy lohikäärme. Kiitos Aksuttarelle kuvan muokkaamisesta ja sen linkittämisestä minulle :)
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja VaivainenLepakko » 12 Joulu 2011, 16:25

Kaunis karvapalleroni tässä avassani on otettu screenshot semmosesta leffasta kuin Balto ja tämä otus on jääkarhu, joka ei puhu.
VaivainenLepakko
 

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Joulu 2011, 20:56

Osa varmaan muistaa ensimmäisen avani, joka oli haltioiden sankari, Findan, pelissä Heroes of might and magic 5, ja minulla on suuret suhteet kyseiseen peliin, jonka eri versioita olen pelannut vaippaikäisestä asti. Findanilla oli myös hauska ääni ja hyvä suhde erääseen maagiin, pidin siitä. Ja nykyisin minulla on Lotrista tuttu Legolas, joka on ensirakkauteni : D
Forte
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Tammi 2012, 22:34

Aww~ Dark on niiiin söpööö~ :3 Kuolen~ Mutta siis tämä herra on semmoisesta animesta kuin D.N Angel, jos joku ei häntä tunne. Rakastuin tohon herraan heti kun aloin kattoa sitä Nyan kanssa. Olen kyllä ennenkin nähnyt hänestä kuvia, mutten ole tiennyt kuka hän on. Nyt tiedän ja olen hyvin pettynyt itseeni, koska Dark on söpö ja sille kuitenkin tapahtuu jotakin ja sitten mä kuolen~
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Tammi 2012, 12:09

Avatarini on MYÖS Dark! Samasta sarjasta sama henkilö. Aaww! Se on niin söpö ja katoin koko sarjan loppuun. Eiiih! Dark katosi ja mä itkin yhes vaihees ihan kamalasti se vaan kosketti mua! Dark! Miks sun piti kadota sen typerän Kradin kanssa!?
Nya
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 10 Syys 2012, 20:42

Se on silmä, mun silmä, vaikkaki vähän muokattuna mutta silti se on silmä, minun silmä :D
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Loka 2012, 21:56

Rainbow Dash My Little Pony-parodiasta.
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Loka 2012, 00:06

Muokattu kuva yhdestä agentista (muistaakseni nimeltään Z) mangasarjasta From Eroica with love, ja tuo vain kuvastaa jokapäiväistä olemustani niin hyvin. Facepalm.
Forte
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron