Keskusteluille tarkoitettu alue. Töpöjen luonti vapaata, mutta ennen kuin luot uuden, katso onko samankaltainen jo olemassa. Turhat/liian samankaltaiset töpöt poistetaan saman tien.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä haasteta riitaa tarkoituksella. Pidetään yllä rentoa, leppoisaa ilmapiiriä. Kiroilu minimiin.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Viesti Su Loka 09, 2011 9:41

Rättätäätäätää ! Crimsonin piirtämä Mimihän se siinä !

kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ti Marras 15, 2011 11:56

Nyt sitten kaunis Lucius avattareni on kuopattu <3 Pyydän anteeksi Agnalta tästä aiheutuvaa sydänsurua.

Aksu sai idean että teemme yhdestä piirroksestani siskos-avat ja tälläinen tuli omastani~
Kuva kokonaisuudessaa: http://ivyro.deviantart.com/gallery/#/d49jgcd

Monarkki

Viesti Ti Marras 15, 2011 11:58

IVY IVY IVY <3
Tehtiin toisiinsa sopivat Avat tosiaan Ivyn piirroksesta.
ex Kuningatar Elisa ja nykyinen haltiakunijatar Delia <3

Viesti Ke Marras 16, 2011 1:05

Pikaisen pienennöksen tein tuosta zombistani. Joskus voisin hieman paremmin siihen paneutua. : D

Viesti Ke Marras 16, 2011 8:59

Avatarinani on Charmander :3 Sillä on paljon merkitystä koska se tuo ne vanhat hyvät ajat mieleen jolloin sai vielä (ilman että ihmiset tuijottivat) leikkiä hiekkalaatikossa (:

Nya

Viesti Ke Marras 16, 2011 1:21

Aww! Söpöä.

Minun avatari on yhestä mangasarjasta. Laitoin sen ihan huvikseen siihen. Deaht-manga nuorukainen kuvassa on L.

Viesti Ke Marras 16, 2011 6:33

Seuraavaksi yritän hankkia itselleni Bulbasaurin, mutta tällä hetkellä päiviänne piristää vielä rakas Charmanderimme :3

Viesti Ke Marras 16, 2011 9:16

Vanha ja pitkään muuttumattomana pysynyt avani on viimeinkin vaihtunut. Kuvassa tietenkin esiintyy lohikäärme. Kiitos Aksuttarelle kuvan muokkaamisesta ja sen linkittämisestä minulle :)

Viesti Ma Joulu 12, 2011 4:25

Kaunis karvapalleroni tässä avassani on otettu screenshot semmosesta leffasta kuin Balto ja tämä otus on jääkarhu, joka ei puhu.

Viesti Ma Joulu 12, 2011 8:56

Osa varmaan muistaa ensimmäisen avani, joka oli haltioiden sankari, Findan, pelissä Heroes of might and magic 5, ja minulla on suuret suhteet kyseiseen peliin, jonka eri versioita olen pelannut vaippaikäisestä asti. Findanilla oli myös hauska ääni ja hyvä suhde erääseen maagiin, pidin siitä. Ja nykyisin minulla on Lotrista tuttu Legolas, joka on ensirakkauteni : D

Viesti Pe Tammi 20, 2012 10:34

Aww~ Dark on niiiin söpööö~ :3 Kuolen~ Mutta siis tämä herra on semmoisesta animesta kuin D.N Angel, jos joku ei häntä tunne. Rakastuin tohon herraan heti kun aloin kattoa sitä Nyan kanssa. Olen kyllä ennenkin nähnyt hänestä kuvia, mutten ole tiennyt kuka hän on. Nyt tiedän ja olen hyvin pettynyt itseeni, koska Dark on söpö ja sille kuitenkin tapahtuu jotakin ja sitten mä kuolen~

Nya

Viesti Pe Tammi 27, 2012 12:09

Avatarini on MYÖS Dark! Samasta sarjasta sama henkilö. Aaww! Se on niin söpö ja katoin koko sarjan loppuun. Eiiih! Dark katosi ja mä itkin yhes vaihees ihan kamalasti se vaan kosketti mua! Dark! Miks sun piti kadota sen typerän Kradin kanssa!?

Viesti Ma Syys 10, 2012 8:42

Se on silmä, mun silmä, vaikkaki vähän muokattuna mutta silti se on silmä, minun silmä :D

Viesti Pe Loka 12, 2012 9:56

Rainbow Dash My Little Pony-parodiasta.

Viesti Su Loka 14, 2012 12:06

Muokattu kuva yhdestä agentista (muistaakseni nimeltään Z) mangasarjasta From Eroica with love, ja tuo vain kuvastaa jokapäiväistä olemustani niin hyvin. Facepalm.
EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut