Avatarisi

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 20 Loka 2012, 23:01

Mun pikkuinen projektikoira Äijä on avatarina:3

Luulin tosin että nykyään olisi saanut laittaa isomman avatarin kun 100x100 mutta ei se antanut ladata niin meni aika pikkuiseksi toi kuva, mutta söpö se on silti:3
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Marras 2012, 14:16

Alien.

Koska äiti tapahtui .w. Kun sanoin sille että en oo koskaan kattonut Alieneita, se totesi että molen pirun idiootti ja että mullon hirveä aukko yleissivistyksessä. Tuli sitten katottua kaikki Alienit, Predatorit, ja eka Alien vs. Predator (enkä tykännyt viimeisimmästä yhtään, Predator oli ihme sankari ;__;).

Ja minäpä tykkäsin Alieneista eniten .w. Koska ne elukat on vaan älyttömän nättejä. Joten nyt mullon semmonen avana. .D
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2014, 06:15

Dogi teki mulle ja Ivylle avat joten tietenkin käytetään niitä~
Hieno Henry Ophelia kombinaatio.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Janni » 29 Maalis 2014, 13:27

Itse piirretty kuvatus, alkujaan tehty pokakaverin t-paitaa varten, mutta toimii nyt myös hyvänä avana :D
Janni
 

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Vahti » 29 Maalis 2014, 15:42

Kaveri teki minulle kuvan meidän hahmoparista leijonamuodossa. ^^ Kyllä sitä tykkää sitten käyttää siellä täällä~
Vahti
 

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Niehku » 17 Huhti 2014, 19:24

...No koska Piisamirotta on vaan niin sympaattinen otus! Ja paras filosofian asiantuntija ikinä <3

Pitäs joskus tehä tollanen puku ja mennä cossaamaan jonnekin >:3
Niehku
 

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2015, 09:15

Like-a-sir avatarit piti saada taas käyttöön Ivyn kanssa, koska team up avatarit.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Huhti 2015, 22:10

No katos kekkulia minäkin. Pala akvarellimaalausta, jonka tein Daniel Brühlin esittämästä Niki Laudasta (elokuvassa Rush), sain valmiiksi joskus 2014 alkupuolella. Se on paljon parempi tolleen naama puolitettuna koska kokokasvona siitä ei tullu kauheen symmetrinen. Pistin avatariksi koska se on kivan värinen ja tykkäsin että se onnistuikin ihan muksasti. Kaiken lisäksi Lauda, Brühl ja toi kyseinen elokuva on täyttä kultaa. F1 kunniaan, niaummmmmmmmmm!

PS. Alkuperäisessä maalauksessa oli myös Chris Hemsworthin näyttelemä James Hunt.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Ivy » 03 Loka 2015, 04:49

Aksutar kirjoitti:Like-a-sir avatarit piti saada taas käyttöön Ivyn kanssa, koska team up avatarit.


SUPER UPGRADE
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja cardea » 04 Loka 2015, 15:48

Mulla on koira ja rakastan :3 hymiötä. Taiteellisia kykyjä ei löydy, jotenka... Valokuva jossa on söpö koira niin toimii. Btw. Avassa on ihan hänen ylhäisyytensä Coco
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Avatarisi

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Loka 2015, 16:01

Toka avani jostakin bongattu, että sopii tänne avaksi koon takia. Kaipaan vanhaa avaani, mutta uusi antaa uutta potkua kuitenkin. Ai erikoisuuden takia otin monista vaihto ehdoista
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 10 vierailijaa

cron