Nettinimesi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Töpöjen luonti vapaata, mutta ennen kuin luot uuden, katso onko samankaltainen jo olemassa. Turhat/liian samankaltaiset töpöt poistetaan saman tien.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä haasteta riitaa tarkoituksella. Pidetään yllä rentoa, leppoisaa ilmapiiriä. Kiroilu minimiin.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Viesti Ke Tammi 16, 2008 12:28

Nettinimesi?

Elikkäs mitä sinun nettinimesi tarkoittaa, vai tarkoittaako mitään?
Mistä keksit sen?
Oliko se valmis suora sana vai keksitkö ihan kokonaan itse?

Minun aloitus:
Chi tarkoittaa verta (tarkoittaa kyllä muitakin sanoja)
ja perään lisäsin wo, niin syntyi Chiwo.

//Eheh.. minun näitä tekelmiä on vissin aika paljon? X'D//

kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ke Tammi 16, 2008 4:30

Käytän suurimmaksi osaksi Ivorya, en tiedä miksi mutta se kiehtoo ja jos en voi juuri kyseistä nimimerkkiä käyttää niin varalla toimii aina Ivyro.

Viesti Ke Tammi 16, 2008 7:44

Minazuki on japania ja se tarkoittaa kesäkuuta ja itse olen kesäkuun lapsi niin otin sen. Myöhemmin huomasin, että GNG:ssä (tutummin Hopeanuoli) on Minazuki niminen siperianhusky ja Bleachissa on zanpakutou on myös Minazuki (Son aika möllin näköinen) x'D

Viesti To Helmi 07, 2008 1:02

Joo no, Terxxi on muunnelma omasta nimestäni, Terhistä. Eli en halunnut omaa nimeäni täysin käyttäjä nimeksi, joten muunsin sitä hieman, ja laitoin pari X kirjainta h:n paikalle. Ja kyllä se musta kuulostaa kivalta kun sen sanoo ^^ Ei oo koskaa tullu eteen foorumeill tai missää, ett se nimi ois jo käytöss :D Ennen oli hirvee keksiminen nimess, kun en olu viell keksinyt Terxxi lempi nimee.

Viesti La Helmi 16, 2008 12:45

Taas nimimerkkini vaihtui. Chocolate on ollut jo jonkin aikaa minulla eripaikoissa nimimerkkinä. Kiitos Fazerin suklaan, että keksin ottaa tämän käyttöön.

Viesti Ma Kesä 02, 2008 8:26

Haru-chan/-sama 0n lyhennelmä haruchimaru-chan/-samasta. Ja haruchimaru keksittiin, kun en 0sannut päättää 0lenk0 enemmän Haruhi vai 0r0chimaru :D

Viesti Ma Kesä 02, 2008 7:25

Darayka oli päähahmo yhdessä pidemmässä kirjotelmassani, ja tykästyin sen nimeen. Alunperin keksin sen nimen lähinnä näppäimistöä hakkaamalla, japanilaisia nimiä vääntämällä ja nimigeneraattorien ehdottamia nimiä muuntelemalla. Ja päätin, että haluan nimeen -ka lopun, koska tykkäsin siihen aikaan hirveästi Irukan nimestä. Pitkän väännön jälkeen päädyin sitten nimeen Darayka.

Viesti Pe Heinä 04, 2008 3:22

Edellinen nickini tuli Dimmu Borgirista. ^^, Se on kyllä edelleenkin yksi lempibändejäni, en valita. ;>

Tämän hetkinen nickini - jonka juuri vaihdoin - tulee oikeasta nimestäni, eli se oli aluksi lempinimeni ja nyt tein siitä myös nickkini ^^

Viesti Su Heinä 13, 2008 8:02

Nykyinen Bloodletting, tulee eräästä kappaleesta, joka liittyy vamppyyreihin. :D

Viesti Ti Heinä 15, 2008 6:13

Nappasin Ichita -nimen eräältä miespuoliselta ropehahmoltani ja kuten sattaa arvata se on Japania, mutta en ole vielä katsonut mitä se tarkoittaa (jos tarkoittaa edes mitään...)
Aluksi oli nickinä Ichi (ensimmäinen = Japania)

Joskus olen käyttänyt nickinä Envy (kateellinen) tai Rosea (ruusu)
Koulussa kirjottelin rystysiini Envy-Chan & Chan Envy (tuleekohan jommastakumamsta uusi nickini??

Viesti Ke Heinä 30, 2008 12:33

Kuutamo. tuli vähän samalla tavalla kuin bloodletting. eli biisistä joka kertoi ihmissusista. :D

Hovinarri

Viesti La Elo 09, 2008 11:21

Agnan on paras kaveri joskus keksinyt, vuonna 2006 ehkäpä...?
Mutta sitten kävi niin, että kun googletin hakusanalla Agna, ja etin sille tarkoitusta, niin selvis että se tarkottaa verbiä: kalastaa XD
Mutta eipä se mua oo häirinnyt, kun kalastus on ihan kivaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Pe Elo 29, 2008 3:34

Zaubares -nimen keksin ihan vain tätä peliä varten. Yleensä minut tunnetaan ropeissa nimellä Nma~. Halusinpa kokeilla tällä kertaa tätä nimeä, joka koostuu sanoista:
Zauberer
Ares

Zauberer on saksaa ja tarkoittaa velhoa, Ares on kreikkalainen sodanjumala

Viesti Ke Tammi 28, 2009 10:06

Nimi Yu-chan tulee yhdeltä hahmolta animesta D.Gray-man ja osittain se tuli itsestään päähäni.. ^^

Toisessa ropessa käyttämäni nimi Anju-chan tulee Kamultani joka sen keksi ku luki Chibi vampirea ^^

Ja yhessä ropessa käyttämäni Momo-chan tulee ihan vaan jutusta japanilainen nimesi ^^ (momo on lyhennys momotokasta)

Yume = Unelma/uni ja sitä käytän jossain paikoissa ^^

Miziru nimen jota käytän yleensä muualla tulee animesta nimeltä Air. Siinä oli tyttö jonka nimi oli Mizuzu ja muokkasin siitä itselleni mieleisen.. ^^

Joo ei yhtään mulla noita netti-nimiä 8'DD

Viesti Ke Tammi 28, 2009 10:32

Anju-chan....?
Etkö sä olekkin Yume no Hate -ropessa sillä nimellä?
Seuraava

Paluu Keskustelut