Korvamadot

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Korvamadot

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Joulu 2011, 12:45

Tietättehän te sen tunteen, kun jokin kappale soi päässä yhä uudestaan ja uudestaan, tuntikausia, joskus jopa päiviä, eikä sitä saa pois?

Mikä kappale/mainoslause/muu rinkutus teillä on tällä hetkellä korvamatona? Varoitus, topic saattaa aiheuttaa korvamatoja.

Itselläni pyörii nyt Gaudeamus Igitur, syystä jota en todellakaan tiedä. Olen jo lukioni käynyt ja valmistumisen kokenut, miksi tämä piina jatkuu? Dx
harlekiini
 

ViestiKirjoittaja VaivainenLepakko » 15 Joulu 2011, 18:08

Toista viikkoa jo soi päässä semmonen Nightwishin uus kappale ku Taikatalvi. Ihana biisi kylläkin eisiinä mikään, mutta sitte ku toista viikkoa soi sama kappale ni alkaa vähän jo ärsytys nousta päähän.
Sitte toisella puolella päätä soi sitte taas ihana vanha mainos, vesipuisto Serena on soinu nyt varmaa kaks kuukautta päässä! Mutta mikäs sen hauskempaa! xD
VaivainenLepakko
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Joulu 2011, 18:20

Vähän väliä soi päässä Trololololollololollllooooo.
Ja aina kun näkee Nyan nimen niin alkaa soimaan Nyan nyan cat tunnari päässä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Joulu 2011, 18:36

nyt kun aksu mainitsi, niin kun minä näen Nyan nimen nii rupee soimaan Nyan Nyan - esim. nyt Nightcoren (>.<)
Ja sitten soi aina Run the wordl - Beyonce, se ei lähe päästä poies >o
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Joulu 2011, 19:15

Oivoi, mistä aloittaisin. Varmaankin kaikista pahiten soi päässä Chisu - Sabotage(ja aina kiehuu korvissa asti, kun se soi), toisiksi pahiten soi LMFAO - Sexy and I know it(tämäkin on jotain niin kamalaa etten varmaan koskaan saa siltä mielenrauhaa...).
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Joulu 2011, 19:46

Voi että mohnake, mulla pyörii aina päässä "girl look at body" ja sitä aina laulankin :D sorry jos, tai kun kirjoitin väärin..
ja tuli mieleen vielä yks, "saarioinen"
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Joulu 2011, 21:12

Mul soi päässä jo useatta päivää Cell block tango Chicago- musikaalista.
Forte
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Joulu 2011, 10:25

Noh.. Mulla soi nyt vaikka mitä samanaikaisestikkin mutta tällä hetkellä nyt kun näitä teidän päässä soivia biisejä luin niin alkaa toi I'm sexy and I know it soimaan >.< Ja sitten toi Smoshin Link rap soi aina välillä mun päässä.. Eikä unoheta Flo Ridan Right Roundia

Nää kirjaimet ei pysy mun tahdissa, hoho~ >3
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Joulu 2011, 11:31

Voi kuulkaa! Mun päässä soi kaikki nää joulu laulat, mut just tällä hekellä alko tää Shake that ass to me... Voi ei!
Nya
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Joulu 2011, 12:39

Hah Nya sie olet bad boy :D
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Joulu 2011, 12:54

Nii nii! Ite kuuntelet ja katselet jotakin....

Nyt alko soimaan päässä Sparling angel
Nya
 

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Joulu 2011, 14:31

No nyt minulla alkoi soimaan päässä Within Temptationin Angels.
Forte
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2011, 14:37

Aina kun joku mainitsee hillsit tai sanoo et "lets go over there" Niin päässä alkaa soimaan OOOVER THE HIIILLLLS AAAND FAARAAAWAAAAYYYYY.

Ja totta kai, pahin korvamato ikinä.
Tää biisi jää soimaan sun päähään...
tää biisi jää soimaan sun päähään...
Tää biisi jää soimaan sun päähän,
eikä lähde sieltä milloinkaan pooois
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Tammi 2012, 20:45

Liian usein mulla soi joku päässä, mutta kun se pitäis kertoa, niin enhän minä sitä muista...

viimeksi kyllä soi päässä joku Lovexin biisi, jota serkkuni halusi soittaa >:
Templer
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Tammi 2012, 21:23

Vuodesta 2011 vuoteen 2012 soi päässä kokoajan, uutenavuonna, Nickelbackin we must stand together. Onneksi ei soi enää :D
Lotdow
 

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron