Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Huhti 2016, 19:29

The Witcher 2: Assassins of Kings

Älkää nyt tulko vainoamaan mua talikoin ja soihduin kun kerron, että skipattiin ykköspeli ja mentiin suoraan kakkoseen. Oon ollu ihan silleen "hmm" tästä Witcher 3 hypetyksestä ja pari arvosteluvideota kun katottiin niin päätettiin että pelataanpas tämä pelisarja joskus. Asian varmisti se, kun toi kakkonen tuli joulualennukseen ja maksoi about 2€ ehkä tai jotain. Ehkä neljä (jopa)! Luettiin netistä ja katottiin YouTubesta summaryt ykköspelistä, ja matkan varrella ollaan sitten lueskeltu lisää jos on vaikuttanut siltä että missataan jotain tärkeää. Ykkönen päätettiin skipata siksi kun se on tehty niin kauan sitten vähän perunalla laadulla ja olemme elitistejä kipeäpeppuja ja haluamme vain silmäkarkkia. En sanoisi että olemme menettäneet mitään akuuttia, mutta voin olla toki väärässäkin.

Okei, siihen peliin sitten. HUIKEE! Vaikka grafiikka on toki - edelleen - hieman kulmikasta ja pelissä on sivuhahmoille ehkä kolmet eri kasvot per sukupuoli, niin se vastaa hyvin standardeja. Tarina on mielenkiintoinen ja tehtävää paljon. Hahmonkehitys on hieman ikävä siinä mielessä, että leveleitä voi saavuttaa vain 35, mutta skilltreessä on taitoperkkejä lähemmäksi sata kipaletta - toisinsanoen kaikkea haluamaansa ei voi saada. Taistelumetodi oli aluksi vaikea ja nihkis mutta selkesi sitten hetken pelaamisen jälkeen. Erittäin mielenkiintoinen, hauskat dialogit ja hauskoja pieniä iister eguja. Tykkään kaikista hahmoista ja päähahmo Geralt on oikein mukava heppu. Suuri plussa siitä, että pelissä tehdyt valinnat vaikuttavat peliin oikeasti ja määrittävät sen, millaisista lähtökohdista The Witcher 3 alkaa.

Suosittelen, jee! Voitte pelata sen ykkösenkin varmaan jos haluatte, mutta siitä en osaa sanoa.

Olen siis hengissä, jep. Heh. Hädin tuskin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ivy » 07 Huhti 2016, 20:05

Undertale

Lähinnä alkua, mutta olen nähnyt kun peli on pelattu x10 läpi. Tuskinpa osaan sanoa mitään uutta, mitä pelistä ei olisi jo sanottu :D Kokemuksen arvoinen!
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt


Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ivy » 28 Elo 2016, 21:28

L4D2

Klassikko peli ajanviettona~
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja cardea » 25 Tammi 2017, 00:27

Battlefield 1

mulla ja miehellä on tapana pelata vuorotellen. Hän on todella agressiivinen hyökkääjä kun taas minä hiivin ja sala-ampujalla ammuskelen muita pelaajia. :D On aina kiva kuunnella kun toinen kiroilee kun ei osu ja itse ottaa pääosumia suurimman osan ajasta. Pisteissä jään aina kauemmas kun en harrasta niin rajua peliä, mutta hengissä pysyn pidemmän ajan.

Enpä olisi uskonut, että tykästyn sotapeliin, mutta on kivaa kun kuuntelee muiden pelaajien loan heittoa ja heittää sinne hennolla nais äänellä jotain takaisin niin ah...
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35


Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ivy » 06 Touko 2017, 00:15

Skyrim
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mori » 06 Touko 2017, 12:12

League of legends

Nyt ei sit sanota mitään wowista ja lolista. Pelaan, koska ei ole muitakaan pelejä, joista innostuisin. (Wowia testasin, mutta en innostunut).
Mori
 

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja JTP » 10 Touko 2017, 21:01

Fallout 4,

ah mun aina niin lemppari sarja bethesdalta. Piti ihan aloittaa uudestaan pelaamaan, uudella hahmolla kun on niin hyvä. (okei ja mulla ei oo hirveesti vielä muita PS4 pelejä...)
JTP
 

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Touko 2017, 17:34

The Witcher 3: Wild Hunt

Eeppinen. Upea. Loistokas. Kaunis. Koskettava. Näyttävä. Toiminnantäyteinen. Tapahtumarikas. Valloittava. Jännittävä. Koukuttava. Ei ole sellaista sanaa, jota tästä pelistä ei olisi jo ääneen sanottu, ja pelikokemuksena koko peli oli tavattoman positiivinen. 120 pelitunnin jälkeen jäljellä on yhä edelleenkin paljon, paljon tekemättömiä tehtäviä ja tutkimattomia alueita. Myös lisäosat Hearts of stone sekä Blood and wine toivat mukanaan aivan vastustamattomia hahmoja ja juonenkäänteitä, ja kehotan ehdottomasti kaikkia pääpelin faneja ostamaan kyseiset DLC:t - tuntuu siltä kuin ostaisi kokonaan uuden pelin.

Tässä Witcherissä skilltree on huomattavasti helpompi käyttää ja leveluppien mahdollisuus on suurempi, eli saat haalittua kasaan aika lailla kaiken mitä haluat. Lisäosien mukana tähän tulee vielä lisähöystöä, joka tekee pelaamisesta entistä mielekkäämpää. Taistelumekaniikka on hyvä ja aseita sekä haarniskoja saa muokkailtua sopivissa määrin - lisäosien jälkeen laajemmaltikin. Rahankeruu ei ole liian helppoa, ja vaikka tehtäviä on tonneittain, ne eivät toista liikaa itseään. Maasto on monipuolinen ja kaikki alueet yksilöllisiä, plussaa siis siitä. Luolasta toiseen kulkeminen ei tunnu siltä, että tulisit samaan mutta vähän eri patternilla tehtyyn onkaloon, vaan kaikki paikat on kyllä viilattu viimeisen päälle. Hahmot, kuten sanottua, ovat nannaa ja kaikkien persoonaan on selvästi panostettu, eikä vähäisimpänä itse Geraltiin, joka on niin ilahduttavan sarkastisen karu henkilöhahmo kuin olla saattaa. Gwentti on paras, eli siis pelinsisäinen korttipeli. Pelaisin 24/7 jos omistaisin kortit.

Viisi tähteä viidestä. Jos pidät open world rpg-peleistä jotka sijoittuvat keskiaikaiseen fantasiaan, muttet ole vielä ostanut tätä, olet missaamassa jotain suurta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja JTP » 09 Kesä 2017, 04:13

The Last Guardian

Ah! Löytyi alelaarista tarpeeksi halvalla, jotta munkinlainen (munkki, he hee) köyhä pysty sen ostaa! Kuullut olen paljon hyvää ja niinpä sain itsekin todeta, että ei tarvinnut pettyä! Hirveesti en ole vielä pelannut, jotta voisin sanoa juonesta paljoakaan. Ehkä edittaan sen tänne joskus. Mutta sen voin sanoa, että visuaalisesti erittäin viehättävä peli! Hyvät grafiikat, vaikka toisaalta, voisi olla paremmatkin (verraten joihikin muihin samaan aikaan tulleisiin peleihin), mutta ympäristö on ainakin ihanan yksityiskohtainen. Auditiivisesti en oikeen osaa sanoa, ei ole ollut hirveän mieleenpainuvat musiikit, mutta hahmojen äänet on kyllä plussaa, varsinkin kun on vihdoin jotain muutakin, kuin ainaista englantia! Pelattavuus on hyvä, mutta on kyllä aikaa kun oon viimeksi pelannut peliä, jossa ei pelata ns. hahmon näkökulmasta, joten tähän oli vähän tottuminen - varsinkin kun kamera liikkuu oman tahdon mukaan ja välillä tuntuu että sen pitäisi olla reversed (käännetty) ja välillä normal (normaali).

Muuta en tähän väliin osaa sanoa, mutta hyvä kokemus on ollut ja suosittelen kaikille, jos ei ole vielä peliä päässyt kokeilemaan, niin ainakin kokeilla!
JTP
 


Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Marras 2017, 21:51

Overwatch and only Overwatch
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Joulu 2017, 16:48

Pokemon Planet
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2017, 16:14

I Became A Dog

o shiet, pahemmin en pelaa mobiililla, mutta yks ilta oli tylsää ja selailin sovelluksia ja tää tuli vastaan. Asensin ja pelasin ja nyt suosittelen. Kivan lyhyt mysteeri rpg puzzle, kevyt peli. Hahmot on ihanan luonteikkaita, Tarina aika lol mut silti pelattava - varsinkin kun pelillä on viis eri loppua. Itte pelasin kaikki loput läpi ja "Good ending" on oma suosikki.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron