Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Marras 2016, 21:29

Sokoksen herkussa oli alennuksessa Marabou Oreo. Meinasin ostaa. Siitä olisi tullut Aksuttarelle hyvä joululahja, ainakin niistä käärepapereista. Sisällön olisin syönyt itse.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Marras 2016, 21:57

Oisit ostanu ja postittanu mulle yhden keksin kirjekuoressa. Kaikista varoituksista huolimatta olisin syöny sen sitten.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Joulu 2016, 13:17

Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 14 Joulu 2016, 22:42

Itsenäisyyspäivä meni ihan mukavasti - koulutehtävien merkeissä.
Uhhuh, onneks alkaa huomenna joululoma, ei ois ku saksan tentti käydä tekemässä. Tai no, pakerran vielä viikonlopun yhden tehtävän kanssa, ettei miulle oikeesti jäis mitään rästejä ensi vuodelle!

En oikein ymmärrä miten nää joululomat menee ku tänä vuonna alkaa tosi alkasin ja koulu jatkuu tammikuus vasta 9.pvä. Mutta, sitten taas ensi vuoden joululoma alkaa vasta 22.12? Kummallista touhua.

Aksutar kirjoitti:Vastaanotolla odotellessa huomasin pöydällä kirjan, joka oli minigrip pussissa ja pussin kyljessä luki että "kiertävä kirja. ota mukaan ja lue!". Ja näin tutustuin sitten bookcrossingiin. Onko kukaan ollu tästä tietonen?


En oo! Ja miustakin superihana idea on kyllä! Pittääpä vähä katella minigrippi pusseissa olevia kirjoja tuolla kaupungilla...

Onkos täällä jouluihmisiä? Miten aiotte viettää joulupyhiänne? Mie oon kyllä kortit ja lahjat lähettäny, mutta ei oo silti vieläkään joulufiilis. Varmaan johtuu siitä, et oon henkisesti vielä koulumaailmassa, enkä lomalla ollenkaan. En oo kyllä kämppääkää vielä koristellu, vaikken nyt kauheesti mitään voikaan laittaa kun kissa saattaa tykätä liikaa...

Mie vietän kissan kanssa kaksistaan joulua tai saatan veljen kanssa käydä tyhjässä vanhempien talossa syömässä :D porukat menee siskolle jouluksi ja mie en kun en mahtus edes sinne ja haluun oikeesti rauhallisen joulun enkä tivolia koska siskonlapset. Menen sitten tammikuussa.
Niehku
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 15 Joulu 2016, 20:18

Jeesh loma se virallisesti täälläkin nähtävästi. Epävirallisesti ollut jo hyvän aikaa koska laiska kökkiäinen on laiska. Ja on jouluihmisiä, kaikki joululaulut vaan ocarinalla ja kitaralla soittamaan. Jouluruuat nyt on vähän meh paitsi kinkku... Eikä niinkään se valmistelukaan oo minun juttu mutta hyvä ruoka, hyvä fiilis ja tosiaan soittamaan lauluja sopivan epävireisesti niin mikäs siinä. Toisaalta taas tämä vuosi on niin ryhmä ja projektityö painotteinen että luentoja ei nimeksikään mutta koko ajan pitäisi jotain olla tekemässä, suoraansanottuna ärsyttävää.

Mut hei viimepäivinä tullut tehtyy jotain ihan suhteellisen höpsöö^^ Nimittäin tämmönen
Tiiä sitten milloin tätä pääsee testaamaan mutta kun se päivä ehkä joskus koittaa niin ei ole kovin vaikeaa arvata kuka on se hahmo jota tulee vihdoin ja viimein D&D 5e puolella pelattua. Onpahan lomille tekemistä^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Joulu 2016, 22:52

Forte kyllä Marabou Dicestive oli parasta. Nyyh se lopetettiin :x
Nyyh myös sille, että työt loppuivat. Toivottavasti uusi vuosi alkaa mainiosti hieman yli viikon päästä. Sinäänsä kiirellisyys on loppumassa. Vaikka yksi kirja täytyisi saada luetuksi ennen kuin vuosi vaihtuu niin sitten olisi saatu luetuksi 16 kirjaa.
Huomenna ajelemaan etelään päin
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 24 Joulu 2016, 01:51

Hyviä pyhiä kaikille rakkaat ystävät, ja kaikenkarvaiset mönkiäiset! Juhlikaa kunnolla, oli kyseessä sitten joulu, hanukka, viikinkien keskitalven juhla tai mikä tahansa. Kuten Kotiteollisuus lauloi; Pimeissä nurkissa hornansopukoissa, nauru raikaa, juokaa, naik..antaa olla. Kuunnelkaa se itse, en riko paikan siveyssääntöjä tämän enempää. Mutta kuitenkin, kiitos kuluneesta vuodesta!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Joulu 2016, 16:13

JEES Jouluja ja muita juhlia itse kullekin, tasapuolisesti ja kaikella rakkaudella. Ja muuten vaan hyvää päivää niille jotka eivät mitään halua mitenkään juhlia!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Joulu 2016, 11:39

Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Joulu 2016, 16:31

Joulu meni ja kohta on jo uusi vuosi. Sen sijaan on missä päin uutta vuotta viettäisin on vaikeata päättää.
Jee kohta pääsee ulkomaille ja ihan yksin vielä matkuttaessa.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Tammi 2017, 22:36

Onko muuten nimimerkkiä mahdollista vaihtaa? Haluaisin nimittäin olla Cuddlefish. Ei, ei cuttlefish, se on ihan oikea eläin, mutta cuddlefish on jotain, mitä saattaa nousta mieleen, kun on keskustellut tarpeeksi pitkään parhaan ystävänsä kanssa aiheesta ja vähän aiheen vierestä.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 04 Tammi 2017, 22:58

juu kyllä se mahdollista on, jotkut on nimimerkkiään vaihtaneetkin. se että miten se tapahtuu sitä minä en tiedä/muista^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2017, 00:57

Piti muka olla nukkumas tänään ajois mutta tänne tulin silti, ihan vain vuoksesi Forte. Onneks sain valmistujaislahjaks läppärin niin voi sängystä dataa.

Mut yaas, kuten Michyy sano, voi vaihtaa. Se onnistuu omat asetukset -> profiili -> kirjautuminen. Mutta kuten koosteessakin mainitaan, niin nimimerkin vaihtaminen saattaa deaktivoida tunnuksen, mutta me sitten aktivoidaan se heti kun vaan kyetään <:

Hyi pakkasia. Ei siinä muuten, mutta kun tuuleekin vielä niin pirun kylmästi. Muutenkin hankalaa käyttää koiraa kun oon rikkonu vasemman ranteeni ja jo pelkkä kirjottaminen sattuu, nii sen taluttimen pitäminen on sit omanlaisensa tehtävä. Ofc vois olla fiksu ja lepuuttaa rannetta mut here I am!

Niin ja hyvää uutta vuotta vaan! Kai vuosi vaihtu kaikilla hyvissä merkeissä?
Se ois sit kymmenen vuotta TNFää marraskuussa. Pitäisköhän kehitellä jotain speshulia sitä varten. Ne kotisivut nyt ainakin on uusinnassa tässä asap, kerta itte ei enää tarvii töistä stressata tähän väliin niin voi energiaa keskittää johonkin muuhun.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2017, 20:24

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA VUOTTA 2017! Suomi 100 vuotta jee yhdistykää torilla kirmaavat makkaran-, kahvin- ja kaljanrakastajat!
Kuva

Mä yritän parhaani mukaan aktivoitua. Haluan nyt kertoa teille tämmöisestä hassusta sattumuksesta kuin kivi, ton Aksun kiertävä kirja -tarinan inspaamana, koska tämä on vähän samanmoinen ja ei kuitenkaan sinne päinkään. :D Ööh. Jatketaan.

Eli siis kivi ja kivet ylipäätään. Mulla on pääkaupunkiseudulla asuva kaveri, jolla oli vuosi sitten vielä aika hankala masennus, mutta on nyt sitten hyvien ihmissuhdesattumusten ja onnistumisien myötä paljon paremmassa kunnossa! Ja hän oli sitten joskus puoli vuotta sitten muistaakseni törmännyt semmoiseen kivikauppaan nimeltä Saphiré, jossa myytiin siis kiviä. Kiviä ympäri maailmaa, hienoja eri värisiä ja muotoisia ja koristeellisia, ja näitä kiviä myy semmonen vähän poppahenkinen nainen, jolle saat tuoda tiskille silmääsi miellyttäviä kiviä, ja hän sitten siinä vähän tutkailee niitä ja niiden auroja ja mitä kaikkea lieneekin, ja kertoo sitten, mikä niistä kivistä kuuluu sulle vai kuuluuko mikään. Osa niistä kivistä on mukana kannettavia (esim rintaliiveissä jos on rintaliivejä käyttävä nainen, tai sit taskussa), osa on kotona säilytettäviä ja näin. Niillä kivillä on sitten erilaisia tarkoituksia, kuten "irtipäästämiseen" tai "sisäisen lapsen herättämiseen" tai "ahdistukseen", ja tää manaajamuikkeli oli sitten onnistunut valitsemaan kysymättä tälle mun ystävälle aina oikeanlaisen kiven, vaikkei tiennyt hänen elämäntilanteestaan yhtään mitään. Ja tää kaveri kertoi sitten että esimerkiks jos hänellä oli masennukseen tai irtipäästämiseen kivi ja sellasia kiven aihetta vastaavia tunteita tuli pintaan, niin se helpotti, kun sai näpräillä sitä kiveä ja ajatella että ehkä siitä kivestä tulee jotain hyvää energiaa joka helpottaa käsittelemään niitä asioita. No meillä on myös yksi yhteinen kaveri Tampereella, jolle tämä kiviystävä oli sitten lähettänyt erään kivensä kun hänestä oli tuntunut siltä että tää yhteinen kaveri tarvitsee sitä sen hetkistä kiveä enemmän, ja yhteinen kaveri hurahti sitten kans kivijuttuun. Mä kuulin tästä koko kivirumbasta vasta pari kuukautta sitten mutta mun mielestä se oli jotenkin kauhean hauska ajatus, että kivestä vois saada semmosta positiivista psyykeä kun sitä kantaa mukana. Ja onhan se semmonen konkreettinen asia, tai monesti koen ite että jos ahdistaa niin turvaudun aina siihen johonkin konkreettiseen juttuun jonka tiedän helpottavan oloa (esim ööh suihku), joten tollanen kiven kantaminen kuulosti mun mielestä vallan varteenotettavalta idealta. Ja siis, tottakaihan se on osittain humpuukia. Tottakai se on osittain vaan kivi, ei se välttämättä tee mitään eikä se välttämättä helpota mitenkään kaikkien oloa ja toisten mielestä se on aivan turha. Mutta mun mielestä ajatus siitä, ettei kaikkea voi selittää luonnollisin keinoin, on kamalan kiva, eli tilasin sitten tältä kiviystävältä itsellenikin kiven ja se paljastui kuvajaspikseksi ja kuulemma mun pitäis vapauttaa luovuutta ja sen kiven pitäisi sitten auttaa siinä. Ja se manaajamuija ei oo siis koskaan nähnykään mua, mutta se on ihan oikeassa, koska kaiken tän hullun opiskelun keskellä en oo pitkään aikaan ehtiny piirtää tai roolipelata, mitkä on molemmat mulle hirveen tärkeitä ja rentouttavia asioita, ja nyt aion kyllä sitten muistaa tehdä niitäkin. Ja manaajamuija mainitsi myös että se kivi tulee olemaan mulla kauan - ja näissä kivissä on sitten aina se, että jos ne katoaa (tippuu joskus matkalla taskusta, häviää talon syövereihin), niin ne on suorittanu tehtävänsä eli niitä ei kannata alkaa huolissaan etsiä. Hakee vaan sit uuden jos siltä tuntuu. Mutta sellasta! Mun mielestä tää oli ajatuksena kauheen kiva ja olin hyvin hyvin hyvin kiinnostunut siitä, että mitä tämä kivimyyjä mulle ehdottaa. Ilahduin siitä että se osui niin nappiin. Nyt meillä on kauhee kaveripiiri jolle toi alkuperäinen kiviystävä joutuu diilailemaan niitä :----D Mutta vielä ei oo yksikään kivi osunu harhaan! Hauskaa! KAUHEEN PITKÄ TARINA ANTEEKS.

Ja anteeks jos vastailen kauheen epätasaisesti peleihin koska välillä joihinkin hahmoihin ja aiheisiin tulee piikkejä ja jotkut saa mun aivot vaan tomuuntumaan, en halua syrjiä ketään tietoisesti ;__;

HUOM HUOM HUOM:

Onko kellään tallessa sitä aggressiivisen massiivista hahmonsuunnittelukysymyspohjaa jonka oon pari kertaa linkannut tänne enkä muista kuka sen alunperin linkkasi, haluaisin löytää sen taas mutta tässä Pulinassa on aivan liikaa sivuja :'D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Tammi 2017, 00:15

Vuosi 2017. Feel my happiness.

Kiitos Aksuttarelle, saatan tosiaan vaihtaa nimeä, jahka tässä kerkiän.
Forte
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron