Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Heinä 2016, 21:42

Pandanna kirjoitti:Padadadadada Danna muuttaa, Danna muuttaa syksyn aikanaaa
Nimittäin Tampereen Kalevaan! Käytiin kihlatun kanssa vähän kattelemassa tänään asuntoa jota on kuolailtu jo muutama viikko ja saatiin melko helposti vastaus että elokuun puolessa välissä sais jo muuttaa ja sopimus kirjotetaan ens viikon aikana ö u ö I'm a happy panda now

ET MEILLE PÄIN SAA TULLA SI KÄYMÄÄN

Eyyyyyy me muutetaan Paten kans Tampereen Hervantaan! Hyvä team Tampere!! BILEEET! Ja mä pääsin töihin Koskikeskuksen Subiin että oon se ainoa Anna siellä töissä sitten, voitte tulla aiheuttamaan mulle hiittejä kun en osaa ottaa tilauksia enkä käyttää kassaa. Siis ei kastiketta vai joo kastike? Ai oli kurkku? Olikse siis suolakurkku? Ei sori laitoin jo sinne kurkun, oota alotan alusta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Heinä 2016, 21:50

TEAM TRE FTW! pitää party hardata kympillä sit. Ny pitää si lähtee porukalla seikkailee ja kävelee Näsijärveen sillain "ok"

Subway on hyvää. Tuun sit syömään ja ulisee kaikille et MIKSEI SE ANNA OSAA ANTAA MULLE EES OIKEETA LEIPÄÄ JA JA JA JA HALUSIN TERIYAKIKANAA ENKÄ MITÄÄ NYHTÖPOSSUA PRKL VIETE HÖH HÖH D."
Ei, tuun oikeesti vaan nolaa sut siellä kaikkien eessä silleen "I KNOW THIS DUDE FROM THE INTERWEBS OMG SET OOKAAN VAAN JOKU A.I. PIKSELIMÖSSÖ"

menee lujaa B)
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Elo 2016, 18:44

Kaikki muuttaa Tampereelle oikun kivaa. Jokin sortin Tampereen miiitti pyörii.

Jos määkin saisin jotenkin työtä.
Subi on kyll hyvää melkein kaikkilla antimilla. Se on huonontunut bonuksien kerääminen ja sen tyylikin. Ruotsissa on edelleen se vanha tyyli käytössä.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Elo 2016, 10:28

Ay kirjoitti:Kaikki muuttaa Tampereelle oikun kivaa. Jokin sortin Tampereen miiitti pyörii.

Ehdottomasti! Ja kyllä tämä Tampere onkin ollut kiva. Saavuttiin tänne tiistaina, viikko sitten tuotiin jo jotain kamoja ja käytiin ikeassa ja nyt ollaan täällä vähän niinkus for good. Oon joutunu jo seikkailla bussilla. Kuumottavaa puuhaa, varsinkin jos osuu bussiin jossa ei lue seuraavaa pysäkkiä valotaululla, enkä mä ainakaan tiedä ite miltä joku paikka näyttää kun en oo siellä koskaan käynyt niin on pitänyt kyllä olla niin tarkkaavainen että päätä särkee. Mutta kyllä musta vielä tulee betoniviidakon Tarzan.

Käytiin toissapäivänä täällä Hervannassa kävelyllä paikallisen ankkalammen ympäri ja löydettiin sieltä ihana söpö kesyorava joka tuli ihan viereen kurkkimaan, olisiko meillä pähkinöitä. No, ei ollut. Sillä välin kun kiinnitin huomioni sorsiin, se hirviö kiersi mun taakse ja tarrasi molemmilla käsillään mun pohkeeseen :'D SAIN SYDÄRIN. Ei Pohojammaalla oravat yrittäny syödä ihmisiä jos ei meillä ollut mitään millä ruokkia niitä :<

Aloitin muuten peleihin vastailun nyt taas kun vihdoin tää kaikki kaaos on ohi. Jes! Hyvä minä, hyvä te kärsivälliset! Kiitos!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Elo 2016, 22:17

Syksy!
Ja mää tunnen että mää haluan alkaa taas kirjottaa!
Jers, jes!
Mikäs kaikki mulla olikaan kesken täällä?!
Lörri
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 17 Elo 2016, 06:17

SYKSY. Koko kesä tehny tlitä ja kärsiny osittain inspiraation puutteellisuudesta ha motivaation katoamisesta. Yks coni ja assembly kuitenkin kävin kokeilemassa. Jee.

MUUTTAMINEN!!! No en ihan kyllä muuta minnekään tampereelle, mutta hämeenlinna kutsuu. Opiskelija-asunto saatu, ensviikolla sopimus ja avaimey ja kauhee muutto ryttäkkä. Eroo näistä vahenmmista buhahahaha.
Sit kohta vaihees kuitenki on tracon. Jee tracon!

Eipä mulla muuta päätin olla elossa tässäkin keskustelussa vaihetulun virkistykseksi.
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2016, 10:27

Agna kirjoitti:Käytiin toissapäivänä täällä Hervannassa kävelyllä paikallisen ankkalammen ympäri ja löydettiin sieltä ihana söpö kesyorava joka tuli ihan viereen kurkkimaan, olisiko meillä pähkinöitä. No, ei ollut. Sillä välin kun kiinnitin huomioni sorsiin, se hirviö kiersi mun taakse ja tarrasi molemmilla käsillään mun pohkeeseen :'D SAIN SYDÄRIN. Ei Pohojammaalla oravat yrittäny syödä ihmisiä jos ei meillä ollut mitään millä ruokkia niitä :<


Herwoodin ryövärioravat iskee. Varastavat pähkinät rikkailta ja antavat vähäosaisille.
Tessulla oli aikanaan niinki kesyjä oravia et tulivat kädestä syömään ja kiipeilivät niskaan. En sit tiiä mitä tapahtu, ku nää nykyset ei enää lähellekään tuu >: Mul oli suosikkiorava sillon, se oli pulska ja siltä puuttu toinen korva.

Lörri kirjoitti:Syksy!
Ja mää tunnen että mää haluan alkaa taas kirjottaa!
Jers, jes!
Mikäs kaikki mulla olikaan kesken täällä?!


AKFJGEJKAWFKAJWF LÖRRI OLET ELOSSA <3

SYKSY JA KAIKKI MUUTTAA. Syksy kyl pistää omanlaista inspistä niskaan. Ehkä mäkin pääsen viimein taas kirjotteleen, jahka kiireisimmät asiat on hoidettu.

Mori kirjoitti:Eipä mulla muuta päätin olla elossa tässäkin keskustelussa vaihetulun virkistykseksi.


Ditto.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2016, 10:35

Olen elossa xAx muutettiin tyttöystävä uuteen kämppään jo mun eeltä ja nyt oon taas Nivalassa koulussa. Sain tietää et isopapan hautajaiset on just Tracon-lauantaina ja nyt ketuttaa koska, julmasti sanottuna, ei hirveesti kinostas lähtee istumaan ja masentumaan jonku puoltutun hautajaisiin varsinkaan ku oon oottanu tota conia vaikka kuinka kauan ja kaikki kiinnostavin ohjelma ois just lauantaina aamulla. Meen sinne kumminki mut itkettää et jos ny käyn kirkossa jeesustelemassa ni en ehi sit tre ku aikasintaan neljän aikaan ja alxalflwfpqkganz ongelmat +10

Ja ofc sama ihana "sun pitäs laittaa hiuksia ja naamaa ja mikset se käytä näitä vaatteita sun pitää tehä kouluasioita miten niin sua ahistaa mikä masennus soot nuori ja kihloissa mikä vois olla huonosti" kun tuun kotiin u v u tekee mieli lähtee heti takas, kiitos äiti

Ehkä aktivoituisin täälläki viimein orz en lupaa mut toivon, koska haluan saada pelejä eteenpäin ja hävettää ku en oo saanu aikaseks
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Elo 2016, 14:16

Syksy.

Koen olevani jääkarhu. Jäärkahut näkevän nälkää kesällä, koska ne tarvitsevat jäitä saalistamiseen. Sama juttu minulla. Koska koulut ja nuorisotilat (eli suurimmat työllistäjäni) ovat kiinni kesäisin, näen nälkää. Osittain. Söin vanhempien jääkaapin. Mutta siis, nyt kun on syksy ja on tulossa talvi, työt alkavat ja pääsen herkuttelemaan lihavilla hylkeillä!

..kenties tämä metafora lähti hieman lapasesta?


Miksi Tampere? Miksei Jyväskylä? Tulkaa nyt joku perhana tänne, on täällä ihan kivaakin (välillä).

Ja vielä Pokemon GO. Se on ehkä ironian huippu tällä hetkellä. Koska, vihdoinkin, kun keksitään jokin peli, missä ihmiset menevät ulos ja ovat yhdessä, aletaan uutisoimaan sen vaaroista. Miksi aina vaaroista? Miksei siitä, miten hyvä idea se peli on? Kaikesta voi näemmä valittaa. Jep jep. Näemmä tässä maailmassa mikään, mikä liittyy pelaamiseen (the horror!) ei voi olla millään tavalla kehittävää ja upeaa.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2016, 14:25

Joo siis pokemon go. Ulistaan ensin et nuoret ei oo ulkona ja sit ku ne menee ulos ni ulistaan siitä et mennään ulos pelaamaan. I mean, onko sillä väliä millä motiivilla mennään ulos kuhan mennään? Ja samalla lailla kaikki muuki aktiviteetti on vaarallista ja revitäänkä siitä verkkareita? Eipä hirveemmin ei. Hhhhhh
Tällä nootilla, itken ku tulin takas Nivalaan, amis on melkein keskustassa enkä nää kartalla siltikään yhtään pokestoppia, ite pokemoneista puhumattakaan. OTL Oli se vaan helppoa kaupungissa, yhyy
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Elo 2016, 14:39

Kuva

Ihan vaan, koska olen ihan tajuttoman lapsellinen ihminen. Nähtävästi ulos meneminen on vaarallista nuorille, kuten kaikki muukin nykyään.

Tietysti, tuostakin olisi saanut varmaan paremman, jos olisi löytänyt meemin jossa lukee "Ulkonakin on ihan kivaa. Kuha pelaa Pokemonia".
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Elo 2016, 17:34

Tänä vuonna on jo ollut Jyväskylässä ja ihan hyvä mesta. Eihän täältä kauaa kestä sinne ajaa. Helpompaa olis, kun kaikki jo asustaa Tampereen suunnalla/lähettyvillä.
Eilen lenkillä tuli neljä bambia vastaa. Tänään tulivastaan kuollut orava. Maanantaina ajaessa kuollut sorsakin oli kuolleena (olis pitänyt ottaa mukaa ja tehdä paistia)
Voi harmi, että mää en voi pelata pokemon Go. Miksi minulla täytyy olla surkea kännykkä (suojakuoriakaan ei löydy).
Uh miten komistus oli Alexsander oli ihana Tarzanissa. Ihana mielenkiintoinen käsikirja, mutta teknologia osuus oli hieman huono.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Elo 2016, 23:18

Ay kirjoitti:Tänä vuonna on jo ollut Jyväskylässä ja ihan hyvä mesta. Eihän täältä kauaa kestä sinne ajaa. Helpompaa olis, kun kaikki jo asustaa Tampereen suunnalla/lähettyvillä.
Eilen lenkillä tuli neljä bambia vastaa. Tänään tulivastaan kuollut orava. Maanantaina ajaessa kuollut sorsakin oli kuolleena (olis pitänyt ottaa mukaa ja tehdä paistia)


Uu, joku uskaltautui Jyväskylään!

Mites nyt tuolla tavalla kuolleita eläimiä löytyy sieltä tun täältä?

Hei! Ihmiset (ja kaikki muutkin)! Minulle nousi mieleen, kun katsoin tuota Captain America Civil War, että mitkä olisivat ne teidän hahmojen sanat, jotka tekisivät niistä Winter Soldiereja? Olisi hauskaa tehdä sanalista :>
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Elo 2016, 22:11

Ei yhtään havaintoo miksi tiputteli niin paljon kuolleita eläimiä. Kai kuollaan isolla rykemmältä tai olisikohan se jonkin sortin enne asiaan?

Viikonloppu alkoi ja on tylsää. Päivä mennyt pelkästään pelamiseen. Voisi mennä nukkuu, kun saa nukkua pitkään. Jei.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 06 Syys 2016, 21:07

Kuva
Ikane ilmoittaa henkiinheräämisestään! Yay!
Vautsi, täältä löytyy muuttajia, kuolleita eläimiä ja ties mitä. Ah kuinka kaipasin tämän pulinan tuoksua <3
Ikane
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron