Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 06 Syys 2016, 21:38

Tervetuloa takaisin, mukava nähdä sinuakin taas täällä^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Syys 2016, 00:05

IKANE TERETULEMASTA VIIMEIN <3

Yh pitäny jo viime viikonlopusta asti pistää jotain ees pulinaan mutta tässä mä taas oon, ilman mitään merkittävää. PAITSI ETTÄ! Sisko hankki koiranpennun ja se on niin ihanan ja pörröinen ja kaunis. Tulin taas pulsuilemaan tampereelle isälle ja toissa päivänä käytiin lenkillä minä, sisko ja mun ja sen koira. Sisko oli ihmeissään kuin sen pentu ei ollu moksiskaan meitin koirasta ja seuras vanhempaansa ku hai laivaa. Mut semmonen on meitini Timi <3 Nyt vaan pitää sopii treffit Crimin, siskon ja meitin välille et voidaan kolmisteen koiria käyttää, kerta kaikki on nyt täs 10min päässä toisistaan.

Anyway, miten kaikilla menee jne? Huolia, murheita, hauskoja asioita?
Itte oon nyt töiden touhus ja viimeisen näytön äärellä joten ropettelu on vähän asd. Himottais kyllä mutta kun se kirjottaminen. Tavotteena kyllä ois että tällä viikolla sais aikaseks jotain (sanoin minä kolme viikkoa sitten). Sain myös ideoita uuteen joulukalenteriin mutta ei taida tänäkään vuonna riittää aika siihen >:< pyllystä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Syys 2016, 00:18

Tracon tuli ja Tracon meni mukavassa 39 asteen kuumeessa ja tärinässä xwx mitään en kadu. Jos joku bongasi Mabel Pinesin keltasessa neulepaidassa ja mustassa hameessa, seurana Dipper kera Bill Cipherin jonka silmä pyöri ympyrää, se oli Danna ja tyttöystävä. Menin muutenki myöhässä paikan päälle koska hautajaiset lauantaiaamuna mutta hyh, sainpas ostettua ainakin mitä eniten halusin, eli Avaruuskalan printtejä <3 suosikkitaiteilijani, ah. Niiiin ja rakas osti mulle Hanayo Koizumi-tyynyn. Ei dakimakuraa vaan ihan perustyynyn ja oon nyt raahannu ja esitelly sitä kaikille koska Hanayo is best girl.

Nyt istun taas sitten kotona ja karsastan kouluun menoa koska ahistus, ja tuntuu tyhmältä olla siellä kun en oo enää missään ryhmässä ja vainoharhasuus ja ahistus sanoo et kaikki on sitä mieltä et oon täysin turha ja epäonnkstunu kaikessa ku en valmistunu odotettuun aikaan :// järki sanoo et ei pidä paikkaansa mut kököltä se silti tuntuu. Ei kai tässä. Itken henkisesti et asiat ei etene koska motivaatio on edelleen miinus nollassa ja kaikki tuntuu olevan turhaa ja pyllystä enkä osaa edelleenkään ajatella mitä haluan amiksen jälkeen.

Olipa masentavaa. No mut KUKA PELAA WEISS SCHWARZIA (ja ei, en saa sitä ihme saksalaista kirjainta kännykällä mut toivottavasti tajuatte mitä tarkotan) KOSKA ALOTIN JOKU AIKA SITTEN MUT OON VIELÄ KÖKKÖ SIINÄKI NII
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Syys 2016, 18:48

Tervetuloa takaisin Ikane!! =3= Surkuunnuinkin kun katosit yllättäen, mutta kiva kun tulit takaisin!

Aksu minkä rotuinen palleroinen sinne sun siskolle tuli? 8> Mulla on kamara vauvakoirakuume mutta pitää varmaan odottaa se kymmenisen vuotta ennenkun voin hankkia oman koiran kun en viitti ostaa mihinkään kerrostaloon sitä, sniff.

Tracon näkyi kans meillä töissä. Kaiken maailman Pikachut ja Hatsune Mikut kävi ostamassa leipiä ja bussissa kanssani matkusti kaksi ihan hirveän rasittavaa Stitchiä, sori jos oli jonkun tuttuja, mutta ihan oikeesti lauloivat/räppäsivät kovaan ääneen koko matkan ja kello oli varmaan puol kymmenen aamulla. :D Antakaa ihmisten talvehtia rauhassa. Kiire oli hela viikonlopun, sitä ei käy kieltäminen. Plus vielä kun päälle oli se Suomi-Ruotsi-maaottelu jonka tarkoitus ei oikeen selvinnyt mulle. Töissä ylipäätään on kiireistä ja samaan aikaan pitäis yrittää opiskella uudelleen. Äh, pääsenköhän koskaan yliopistoon. D:

Dannaa en bongannut hulinoiden keskeltä :C Ja Danna ei hätää, mulla on monta frendiä jotka valmistui vuoden, puolitoista tai jopa pari odotetun valmistumisajan jälkeen, ja ne on kaikki cooleimpia tyyppejä ever :> Osa niistä on myös paininu elävän elämän hankaluuksien kanssa, joten et ole yksin! TSEMIÄ! ♥

Mistä saa pieniä vihreitä huonekasveja jotka ei ole muovia ja joita ei tapa heti? :c Mikä kasvi ei kuole heti jos en osta sille timanttipölyvettä tai sukupuuttoon kuolevien kilpikonnien papanoimaa lannoitetta? Haluaisin vähän piristää tätä asuntoa mutta en tiedä kannattaisko mun niinkun ensin ostaa jotain Citymarket-laatua kun en oo kovin viherpeukalo ja sitten vasta siirtyä kukkakauppojen antimiin kun voin olla varma että perus kastelulla pärjätään. :D Ei kaktuksia pls. Tai no voi olla niitäkin. Otan kaikki. Tuokaa mulle panttivangiksi teidän kasvit.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 08 Syys 2016, 19:39

IKANEE MY WAIFUUU!! WELCOME BAACCCKKK!!

Tracon tosiaan meni tooosi nopeesti. Mää olin Heisuke lauantaina hakuoukista ja juoksin ympäriinsä hakien mun naistani. (Löysin sen kans). Videoin siinä samalla toosi vähän video materiaalia, koska en jaksanu, ahisti liikaa ja pelotti ehkä hieman mennä kysyy video materiaalia. Ku en tienny mitä ne vois tehä siin videol. Sit laiton tosi lamen biisin soimaa jeejee XD Toisena päivän vaan päätin meikata ihan sikana itteäni ja laittaa kissankorvat. Sit näytin sellaselta muotisuunnittelija/valokuuvaajalta jossain halppis seksielokuvis lols.

Koulu on pepusta tai ainakin se, että meille tuputetaan joka tuutista erilaista tietoa, et hukun siihen. En jaksa kuunnella ;__; Mut kivoja ihmisiä tääl kuitenkin on vaikka oon melkein joukon nuorin. Mutta ikähän ei tässä missään vaiheessa haittaa.
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2016, 14:15

Agna kirjoitti:Aksu minkä rotuinen palleroinen sinne sun siskolle tuli? 8> Mulla on kamara vauvakoirakuume mutta pitää varmaan odottaa se kymmenisen vuotta ennenkun voin hankkia oman koiran kun en viitti ostaa mihinkään kerrostaloon sitä, sniff.


Mittelspitz <: Hänen nimi on Pipa ja hän on todella suloinen. Sen sisarukset on vielä kaupan ;D;D;D;D; siskon poikaystävän tädiltä nuo mokoman hankkivat.

Danna kyllä se siitä, nimimerkillä kokemusta. YOU CAN DO IT o3o
Ja Mori kans, temppiä sinnekin :D Piirtelet kato samalla kun kuuntelet tunneil, mul ainakin auttaa se keskittymiseen.

Agna kirjoitti:Mistä saa pieniä vihreitä huonekasveja jotka ei ole muovia ja joita ei tapa heti? :c Mikä kasvi ei kuole heti jos en osta sille timanttipölyvettä tai sukupuuttoon kuolevien kilpikonnien papanoimaa lannoitetta?


Bauhaussista, pirkkalasta, siel on kuspei ainakin ihan kivasti - siel on jopa bonsai puita 8). Kaktukset ei kuole :D Paitsi jos ovat mun käsittelyssä, tapoin kaktuksen kuivuuteen. Kaikki palkinnot minulle. Mut kuulemma Rönsylilja, Anopinkieli, Kultaköynnös, Palmuvehka ja Rahapuu on aika helppoja. Ja ofc Jukkapalmu, niitä tuntuu olevan vähän väliä julkisissa paikoissakin.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Syys 2016, 17:18

Uih miten söpö koira. Mäkin haluan koiran, mutta nyt enemmän hamsteri hulluus on iskoutunut.
Sen sijaan ollaan flunsassa. Kaveri toi karitsaa et sillein nam, mutta eihän flunsassa maku nystyrät oo hyvässä kunnossa niin ei tahtoisi syödä. Mutta on hieman pakko, kun ei lihaa toistamiseen voi pakastaa. Sen yhteydessä punaviintä ja valkosipuliperunat, että sinäänsä nam nam.
Nähtävästi moni tuttu piiri kävi Traconissa. Nyt Tampereella on Viisas elämä menossa. Suosittelen mennä sinne (yhden kerran mennyt ja tykkäsin hirveesti ohjelmista)
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 12 Syys 2016, 10:30

Voi mikä söpöläinen sinne Aksun siskolle on ilmestynyt :) Me käytiin tuon vanhemman mustavalkoisen kanssa markkinoilla kertomassa pelastuskoiratoiminnasta, tyyppi vaan tyynen rauhallisesti otti ihmisten silitykset vastaan (niin kuin olisi ikänsä ollut tommosessa markkinahumussa). Yksi maailman suloisin pikkupoika ihastui hurttaan ihan ikihyviksi, pitkät tovit nojaili sen kylkeen, silitteli ja nuuskutteli. Oli aika hellunen näky, vanhankin sydäntä lämmitti <3

No yhtäkaikki, mun radiohiljaisuus jatkuu edelleen ja suuret pahoittelut pelikavereille siitä! Lupaan herätä vielä henkiin ja toivon, että te jaksatte minua odotella vielä hetken :)
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 13 Syys 2016, 22:56

On se ihana olla taas foorumilla ah <33
OOH, täällähän puhutaan koirista! Oon just koiranhankintahulluudessa, olen ettinyt jo pentueita ja kartoittanut omia mahdollisuuksia siihen yms yms. Eläinseura kelpaa aina!

Ay kirjoitti:Sen sijaan ollaan flunsassa. Kaveri toi karitsaa et sillein nam, mutta eihän flunsassa maku nystyrät oo hyvässä kunnossa niin ei tahtoisi syödä. Mutta on hieman pakko, kun ei lihaa toistamiseen voi pakastaa. Sen yhteydessä punaviintä ja valkosipuliperunat, että sinäänsä nam nam.

Voi rähmä, sielläkinpäin flunssaa? Mie en ole kippeenä mutta lähes jokainen kaveri köhii ja niiskuttaa, ruoka ei maistu miltään ja kuumeilevat koko ajan. Ne on nää syysflunssat...
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 15 Syys 2016, 17:08

Onneksi ollaan jo tervehtymässä. Moni meni tauolle ja kun alkaa parantua täytyisi saatava vanha rimman takaisin pyörimään että ei löystyisi ihanmadoksi taas jälleen.

Hui eilen töissä sai tehdä maastossa ruokaa marjan metsästäjille. Itsekkin sai vapaalla ajalla kävellä metikössä parisen tuntia. Hieman kengät kastui soisessa alueessa. Mukava oli uida ja ennen kaikkea haluan sen maastoutuneen saunan.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Syys 2016, 13:05

Aksutar kirjoitti:Bauhaussista, pirkkalasta, siel on kuspei ainakin ihan kivasti - siel on jopa bonsai puita 8). Kaktukset ei kuole :D Paitsi jos ovat mun käsittelyssä, tapoin kaktuksen kuivuuteen. Kaikki palkinnot minulle. Mut kuulemma Rönsylilja, Anopinkieli, Kultaköynnös, Palmuvehka ja Rahapuu on aika helppoja. Ja ofc Jukkapalmu, niitä tuntuu olevan vähän väliä julkisissa paikoissakin.

Kiitos varteenotettavista vaihtoehdoista! Tota palmuvehkaa mulle suosittelikin yksi kukkakaupan täti, jota kävin haastattelemassa viimeviikolla. Ehkä pitää hankkia joku sen tapainen, ja sitten jotain mehikasveja pikkukavereiksi. Ehkä. Selvitetään ja pengotaan Bauhaus.
Mäkin tapoin kaktuksen kuivuuteen, tai sit siihen että annoin sille liikaa vettä niinä harvoina kertoina, kun sitä kastelin. Enigeis, siitä tuli ruskea ja käyrä. Heh.

JA SÖPÖ KOIRUUS OLI! Silittäisin, 6/5.

Wolga kirjoitti:No yhtäkaikki, mun radiohiljaisuus jatkuu edelleen ja suuret pahoittelut pelikavereille siitä! Lupaan herätä vielä henkiin ja toivon, että te jaksatte minua odotella vielä hetken :)

Hyvää kannattaa odottaa.
Kuva

PS. Jep, tännekin tulossa flunssaa. Rip.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 16 Syys 2016, 15:25

Wolga, ällös huoli, olen samaa mieltä Agnan kanssa, kuten varmasti kaikki! Hyvää on tosiaan kannattava odottaa! ;D

Ohhoh, selvisin hengissä äidinkielen ekasta yo-osiosta. Oli kauheeta katella junnuja salissa, miettivät varmaan kuka käppänä se siellä vieläki kirjottelee. No mutta, vanhassa vara parempi! Tai jotain! Aivoni ovat muussia

Tekis kyllä mieli uutta hahmoo. Lukaisin vähä seuranhakua ja orpojen hahmojen osioo ja päädyin tilanteeseen jossa sain liikaa ideoita. Vampyyri? Velhomies? YKSISARVINEN? Haluaisin kyllä yksisarvisen, se on _pakko_saada_ eikös? :'D
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 16 Syys 2016, 17:01

Ooooh hienoa Ikane! Tsemppiä kirjotuksiin :3333

Hahmo ideoita, ah, onneksi en saa niitä, kun mulla tulee kehittämis ideoita mun vanhoille. Izenikillä kun on lyöty lukkoon jo sen kohtalo ppfffft, ellei joku tuu ja käännä mun päätä. Yksisarvinen on kyl hieno, sateenkaari jutut vaan perää ja vola! Joo se on hienoa. On mul kans yks hahmo takavarastossa, mut en välttis tuo sitä :'D

Kaikki sairastelee :( Ammattikorkeeski myllää joku sairausjakso, kaikki on sellai aaaaa, kuolen. Tai sit se oli se, kun ne juoksi pitkin keskustaa alkoholin alaisina kasiin aamulla :'D

Mut tiiättekö sen tunteen, kun sun kämppäkaveri on venäläinen. Puhuu tosi vahvaa suomen aksenttia ja sen kaveriporukka koostuu suurimmaksi osaksi miehistä. Näin yhden tytön sen seurassa. Sitten näitä herroja tuppaa tulee ovista ja ikkuinoista sisään. KIRJAIMELLISESTI. Eilen sillä oli kai poikaystävä yökylässä ja tänään kun se järjesteli huonettaan, niin sen ikkunaan tuli roikkuu yks jäbä. Mä vaan olin sellai ._____. Ei enää. En halua. Haluan, että sil on viikonloppusin jotain tekemistä kaukana täältä. Sitten on vielä se, että se puhuu venäjää (ei siinä mitään pahaa ole), mut tiiättekö ku tulee sellanen olo, et haluut vaan lukittautua huoneesees, kun et uskalla mennä ees keittiöön hakee vettä, ilman et pelkäät jonkun tuntemattoman tulevan sieltä kämppiksen huoneesta yhtäkkiä ulos. Musta piti tulla sosionomi, mut miten mä saa itteni ryhdistäytymään, kun pelkään sellasikin sosiaalisia tilanteita. Mä haluan vaan olla antisosiaalinen kotona, haluan rentoutua :( Meen nurkkaan synkistelee.
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 19 Syys 2016, 21:47

UUUAAAAAAaaaaaaaaa yhyy.

Alkaa ottaa tiiättekös päähän kun on joutunu luopumaan aika monesta kivasta asiasta koulun takii kuten harrastuksista. Siis en oikeen käsitä itekää mitä on tapahtunu, kaikki on jotenkin menny vaan yhessä sumussa. Miulla alko vähentyy piirtäminen jo jokunen vuosi sitten, joka osittain kyllä johtuu siitä, että otin liikuntaa enemmän elämääni. Noh, nyt se piirtäminen on jäänyt aika lailla kokonaan ja nyt uhkaa jäädä säännöllinen lenkkeilykin. Partiosta aion myös luopua, pakko... Ja nyt on alkanu hiipua täälläkin tämä pyöriminen.

Onko muilla tällästä? Vai teenkö mie nyt jotenkin liian hitaasti/tarkasti näitä kouluhommia kun oikeesti tuntuu et vihdoin kun on sitä vapaa-aikaa, siun on pakko siivota kämppäs kunnolla ja siinäpä se päivä taas menikin. Oon kyllä yrittäny parhaani mukaan priorisoida elämääni, mitään rästiin ei ole kyllä jäänyt, opintopisteitä on enemmänkin mitä mitäis että niistä ei onneksi ole huolta!

Positiivisimpiin asioihin: oikeestaan miun elämässä ei tällä hetkellä ole muuta kivaa kuin erään markkinointikurssin yllättävän hyvä arvosana, josta oon tosi ilonen :D hahhaha, kyllä, sekin liittyi kouluun.
Niehku
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2016, 15:05

Ikane kirjoitti:Tekis kyllä mieli uutta hahmoo. Lukaisin vähä seuranhakua ja orpojen hahmojen osioo ja päädyin tilanteeseen jossa sain liikaa ideoita. Vampyyri? Velhomies? YKSISARVINEN? Haluaisin kyllä yksisarvisen, se on _pakko_saada_ eikös? :'D


Mori kirjoitti:Hahmo ideoita, ah, onneksi en saa niitä, kun mulla tulee kehittämis ideoita mun vanhoille.


Hahmoideoita, oh yes. Mullakin ois yks minkä haluan toteuttaa, mut mun pitäis olla kuten Mori ja kehittää niitä vanhojakin eikä lätkiä uusia heti kehiin T_T MUTTA KUN. Ja yksisarvinen on must.

Mutta onnea Ikane! Kyllä ne kirjotukset siitä läpi menee >8)
Ja Morille osanotot kämppiskriisistä >: Sun pitää toteuttaa se potkasu suunnitelma mistä puhuttiin, ehkä se tuuli tulee ja vie.

Tuikku kirjoitti:Onko muilla tällästä?


Kyllä aikalailla kaikilla on tommosta vähän väliä, mitä nyt on huomannu tässä vuosien varrella. Aina ei vaan ehdi, jaksa tai inspaa ja sitten se ropettelu jääkin vähemmälle. Mut imo ihan oikein keskittyä kouluun/työhön ja jahka tilanne helpottaa, niin harkita niitä harrastuksia ja ropetteluja.
Muistaa vaan käydä aika ajoin kirjautumas täällä nii ei vahingossakaan lennä pihalle, tulee sitten pelaileen kun vaan on aikaa <:

Hyi kun on kuollu olo. Herättiin aikasin et ehdittiin Crimsonin ja sen piskin kans käydä koirapuistossa tänään aamusta. Olihan se kiva kattella ku koirat viipotti menemään, mutta heti oli pakko päikkäreille päästä ku kotiin eksy. Ja nyt kun heräs niin on niin asd olo että yh, pitäis töitä jatkaa mut ei oo jaksanu nostaa piirtopöytää esille. Ehkä se tästä kohta.
Also tahdon Marsun. Aivan hirvee marsu kuume ollu taas.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron