Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Loka 2016, 20:06

Ei, vielä, mutta eiköhän niitä pellejä vielä tännekin ilmesty. Oikeasti, kuka on niin sekopää, että oikeasti haluaa pelotella ihmisiä pellenaamarissa? Se on kauheaa. Julkisilla paikoilla ei saa pitää mukana teräaseita, mutta alan tosiaan kantamaan mukanani zombientorjuntavehkeitä (miinus ampuma-aseet, koska sellaisia en omista), jos niitä pellejä alkaa pyöriä nurkilla.

Mutta jes! Halloween! Aion pitää kauhumaratonin! Enkä nyt tarkoita leffoja, tarkoitan klassisia kauhukirjoja ja -novelleja. Edgar Allan Poe, Mary Shelley, Bram Stoker ja Grimmin veljekset. Yay!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 24 Loka 2016, 14:26

Mä en ole kanssa iso Halloween ihminen. Suunnitelmissa on juoda viiniä, kattoa joku semi creepy leffa (tyyliin grimmin veljekset) ja syödä vaan ittensä mahdollisimman pulskaksi. Todennäköisesti ollaan lisäksi vahtimassa mun vanhempien taloa kun isä lähtee lappiin metsästämään niin... :D Suunnitelmat kuulostaa ehkä tylsimmiltä ikinä, mutta mä oon oikeen tyytyväinen!
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Loka 2016, 11:15

Hei vaan jälleen vanhat ja uudet ihmiset! Mohnis-setä on jälleen kuvioissa(ainakin vähän aikaa)! Kesä meni ilman inspistä, koska kaikki se kului täytellessä työhakemuksia ja niihin kauniisti satuilemalla vähän omista vahvuuksista ja itseluottamuksesta. Tämän kuun alussa pääsinkin vihdoin ja viimein palkallisiin töihin(eihän siinä mennyt kuin 7 vuotta) ja se nyt on hieman imenyt voimia, koska kyseessä on vuorotyö ja uusien hommien oppiminen ja omaksuminen ei olekkaan niin lasten leikkiä, kun kuvittelin. Mutta parastahan tässä on se, että liksa rupeaa pyörimään ja mitä enemmän ihmiset ostelee joulua varten leivontatuotteita, sitä enemmän minullakin on töitä, vaitiolovelvollisuussyistä en paljasta sen tarkemmin työpaikkaani :D .

Pellejä täällä ei ole vielä näkynyt vaikka samalla kadulla oli päivää ennen omia synttäreitä puukotus. Täältä voi lukea lisää aiheesta. Suunnitelmissa kuitenkin on ostaa noita pellejä(ja muita laitapuolenkulkijoita) varten avainnipun jatkoksi sellainen metallinen patukka, joka on 100% laillinen itsepuolustusväline ja mahtuu hyvin taskuun.

Halloweeniä en taida viettää muuten kuin ehkä katsomalla jotain vähän pelottavaa. Ei mitään gore- tai jumpscareleffoja, koska sitten täällä molemmat miehet hyppisi seinille kaikista vähäisistäkin äänistä rappukäytävässä tai naapuriasunnoista.
Mohnake
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 30 Loka 2016, 19:24

Tänä vuonna löhöilin vaan kotona Halloweenin ja siivosin. Eipä ois oikeestaan ollukaan rahaa mihinkään pirskeisiin, ehkä ens vuonna jotain sitte!

Mohnikselle onnea työpaikasta! Tsemppiä :)

Onneks en oo pellejä nähny ja toivon todella etten näekään! Ei taas ihmisillä oo muuta tekemistä ku aiheuttaa toisille traumoja... Ärrin murrinmrrrmmm...

Miulla olikin vissii aika lyhyt kestoinen kaamosmasennus, muuttoa pukkaa ja tänään varmistui paikka Kawaconin järjestämistiimissä! Vähä jänskättää kun en ennen oo ollu järkkäämässä tollasta tapahtumaa, mutta innoissani oon ku kerrankin pääsen kokeilemaan kunnolla työtehtäviä, mistä kenties toivon itselleni ammattia :) Plussaa on tietty se, et siitä saa koululle projektipisteitä. Miunki pitäs tässä koulun ohelle töitä hommata tai siis onhan niitä jo 2 periaatteessa, mut niillä tienesteillä ei elä ku ovat niin satunnaisia keikkahommia.
Niehku
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Loka 2016, 18:01

Itse olin masennuksessa kun ei päässyt oikein viettämään halloweenia, kun eilen oli kaksi ottelua missä minun täytyi olla. Toisinaan ei se haittakaa, kun pelistä jäi niin hyvä fiilis. Ensimmäinen me voitettiin. Kauden eka voitto. Sitten toisessa pelissä oli hieman kömmällyksiä ja sitten tuli pilkku vastustajille. Siinä kohtaa olitiin häviössä ja nytkö tulee sellainen maali, että ei pystytä tasoittamaan maalit tasan. Ääk. Rankarin aloitessa mieleeni putkahtaa vastustajan namaa valmentajan naamaksi. Siinä asia kolahti että vastustaja aikoo tehdä valmentaja hämyn. Se hämy ei onnistunut kun minä torjuin ja nostatin joukkueen intoa niin, että tehtiin loppu minuuteilla pelin tasan pisteeksi. Jes. Epäonninen viikko on lopuillaan (en liukastu kolme kertaa, polta sormia, ovi ei mee rikki, ovi ei tule päälleni kahta eteen päin.)

Ensi viikon Walkig deadia miä jään odottelemaan innolla.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 01 Marras 2016, 15:24

Täällä on paljon hyviä uutisia! Onnea työpaikasta Mohnake! Onnea uudesta asunnosta vai pitäisikö sannoa onnea uuteen asuntoon... tuikku! Aylle onnea pelin voitosta! Walking deadiin jäätiin miehen kanssa koukkuun jokin aika sitten ja ollaan nyt vitos kaudessa. Vältellään kyllä aktiivisesti kaikkia spoilereita. Ihailen kyllä niiden näyttelijöiden hyvää työtä ja mies parka on välillä vähän hämillään kun purskahdan parkumaan hahmojen takia. Se taitaa olla aika ultimaattinen kehu näyttelijöille, jos saa niin vahvan reaktion.

Mä täällä koetan saada opparia eteenpäin ja peliviestit on ihania taukoja. Koetan saada tän lähetyskuntoon ja sanoa byebey AMK - I'm not going to miss u. Tosin haluaisin kiivetä mun naapurin ikkunasta sisään varastaa sen söpön koiran, joka ulvoo jo monennetta tuntia yksinäisyyttään. Se on tosi ihana huskyn ja ajokoiran sekotus. Miehen kanssa luultiin sitä pennuksi, mutta se onkin oikeasti 14 vuotta! Todella ihana tapaus. Tää koirakuume ei helpota yhtään asiaa.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2016, 10:52

No, mun halloween meni nukkuessa ja niistäessä. Pitkään jatkunu nuha päätti eskaloitua kunnon taudiks ja nyt on muutama päivä maattu lähinnä sängyssä kuumehouruissa naureskelemassa millon millekin. Mutta ehkä tää tästä kotikonstein, en millään haluais lääkäriin lähtee.

JA AKJFWE Mohnake olet elossa. Sun poissaolon pituus alko jo uhkaavasti lähestyä kolmea kuukautta ja alko jo kuumottamaan. En ollut valmis Ikolokin "Murhaan" vielä. Mutta onnittelut työpaikasta!

cardea kirjoitti:Tosin haluaisin kiivetä mun naapurin ikkunasta sisään varastaa sen söpön koiran, joka ulvoo jo monennetta tuntia yksinäisyyttään. Se on tosi ihana huskyn ja ajokoiran sekotus. Miehen kanssa luultiin sitä pennuksi, mutta se onkin oikeasti 14 vuotta! Todella ihana tapaus. Tää koirakuume ei helpota yhtään asiaa.


Ninjaat ittes kato ovelasti vaan sisään ja nappaat sen kainaloon! Tai sitten kato vihjaat naapurilles että jos koira yksinäisyyttään ulvoo niin sen voi teille tuoda hoitoon jos ajat sopii.
Mulla on hirvee kissakuume. Tahtoisin pienen suloisen kissanpennun mutta kun on jo tuo koira >:< Eipä mokoma kyllä koskaan oo kissoille ollu aggressiivinen mutta ehkä nyt tyydyn vaan koiraan ennen kun seuraavaa eläinkaveria harkitten.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 02 Marras 2016, 17:28

Joo nytkin se huutaa niin aattelin kysyä naapurilta haluaisko tuoda meille kun opparia tehdessä oon oikeasti aina kotona ja jos pääsen unelma duuniini toimistopäivät on kotona.

Mä oon niin mummo, että perustin tälle alueelle neulontakerhon parikertaa sitten ja tutustuin kahteen ihanaan likkaan. Viime aikoina ne "muut" ei oo ilmestynyyt tapaamisiin ja niitä muita on muuten 158... Mutta anyways pääsen neulomaan pariksi tunniksi ja höpisemään kaikenmaailman tyttöjen juttuja ja ympäröimään itteni merinolangalla sekä positiivisuudella. Ihanaa. Plus mun äiti pääsi tänään eläkkeelle ja koska olen ollut siellä myös töissä, työkaverit sai mun kauttani kivasti äidin yllätettyä ja kyllä mä melkein itekkin paruin kun ne oli tehnyt äidille niin kauniin huivin neulomalla tai virkkaamalla jokanen siihen itse palan. Vähän herkäksi vetää kun aattelee oman äidin ikää ja kuinka jumalattoman hyvää työtä se on elämänsä tehnyt. Sitä vaan toivoo voivansa tehdä saman.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 09 Marras 2016, 10:19

Voi koira parkaa, nuo eroahdistuskoirat on niin kurjiia naapureita. Eläinrakkaitten sydän särkyy ja muiden hermot ei kestä. Ihana ajatus cardea, että voisit ottaa sen hoitoon - jos mulla olis eroahdistunut koira, halkeaisin onnesta jos joku naapuri omatoimisesti tarjoaisi hoitoapua. Toivottavasti cardean naapurikin ilahtuu :)

Mutta mitä vanhat silmäni näkevätkään :O Heräsin tuossa hetki sitten ja uutiset väittää, että keltatautinen pervo peruukkeineen on nousemassa USA:n korkeimmaksi virkamieheksi. Ei sillä, että se toinenkaan ehdokas mikään huippu olisi ollut, mutta se sentään ei anna itsestään niin hasardia kuvaa. Saapa nähdä mitä maailmanpolitiikassa tapahtuu tämän jälkeen...
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Marras 2016, 10:38

USA, viimeinen käyttöpäivä 9.11.2016. .... 9.11.... 11.9.... a coincidence? I think not.
11-9 = 2.
2 + 1 = 3
What has three sides? A triangle.
Illuminati confirmed.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Marras 2016, 01:21

Nääh, tuskin sentään Illuminati. Alun perin Illuminatin idea oli koota mahdollisimman älykkäitä ihmisiä (kuten Da Vinchi ja Disney), ja Amerikan nykyinen tila ei edes haiskahda älyn suuntaan.

Tulee mieleen tämä.

Also, onko moraalisesti väärin ihastua tuohon Disturbedin maskottiin?
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 11 Marras 2016, 16:01

Valitettavasti mun ja miehen ollessa vahtimassa vanhempieni taloa, joku naapureista oli käynyt laittamassa todella ikävän viestin koiran omistajalle. Tämä oli sopinut vuokraisäntänsä kanssa, ettei koirasta olisi ongelmaa tai häiriötä ja koska oli ollut, piti keksiä jotain. Kuulin itse siitä eilen meidän talon uteliaalta naiselta ja tietenkin menin naapurin luokse heti ja annoin yhteystietoni. Kerroin kuinka olisin iloinen saadessani mäykylle kaverin. Naapuri parka alkoi itkeä ja kertoi, että juuri eilen oli vienyt koiran viimeiselle matkalle, koska edellinen omistaja ei halunnut koiraa takaisin. Tunsin melkoista kiukkua siitä, että koiralle ei annettu edes mahdollista kotiutua, sillä he olivat asuneet asunnossa vasta ehkä yli kuukauden. Koirat eivät totu uuteen aivan niin nopeaan ja varsinkin vanhemalle voi olla ongelmia. Lisäksi ulvominen ja muu oli ainoastaan päiväsaikaan ja voin kertoa, että tämän uteliaan naisen muksut välillä huutavat paljon pahemmin. Suututtaa, mutta toisaalta naapurin kanssa sovittiin, että hän voi tulla meille Cocoa moikkaamaan ja jostain oli kuullut minun neulomisestani. Hän pyysi, että opettaisin kantapään tekemisen ja tottakai teen niin.

Olen varmaan joku friikki kun oikeasti tunnen kaikki naapurini tässä rapussa ja toisessa asuvista yli puolet myös. Olen lahjoittanut ihanalle maahanmuuttaja perheelle säkkituolit ja äiti yhä kertoo joka kerta, kuinka iloisia lapset olivat niistä. Olen ollut lapsenvahtina, auttanut dementoitunutta mummoa useammankin kerran ja kiikutan hänen aviomiehelleen Aku Ankkoja. Kun mieheni muutti tänne hän kevyesti järkyttyi siitä, että joku oli samaan syssyyn puhdistanut autoni lumesta ja naapurin tyttö saattoi tulla kysymään Cocoa ulos. Minulle se on normaalia. Minä pidän yhteisöiden muodostamisesta ja toisten auttamisesta. Tosin minulla meni ehkä kaksi kuukautta tutustua ensimmäiseen ihmiseen, mutta pikkuhiljaa kolmessa vuodessa saa paljon aikaan. Yhteisössä kun todella on voimaa ja tottakai ihmiset juoruavat - se on vähän ärsyttävää, mutta pieni hinta maksaa jatkuvasta turvallisuuden tunteesta.

Toisaalta tällä friikkeydellä olen tänä vuonna saanut jo kolme uutta ystävää sekä lukemattoman määrän hyvän päivän tuttuja. Ihmiset pitävät minua kevyesti päästä viallisena, kun uskallan avata oveni vieraille. Mutta mikään ei luo hyvää mieltä kuin lämpöisä lanka ja höyryävä kuppi kuumaa sekä ihminen, joka oikeasti haluaa tutustua muihin. Lisäksi moni tässä kaupungissa on todella yksinäinen ja kaipaa vain typerää pulisemista edes joskus.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Marras 2016, 11:15

cardea, oot kyllä aikamoinen sankari! Niin sitä pitää! Ja ihan tuli itellekin kiukku ja epätoivo kun kerroit, kuinka sille koiraparalle kävi. Siis minun mielestä tuo tuommoinen ei ole mikään ratkaisu! Voi että! Voisin kirota ääneen kun kiukuttaa, mutta ainakin tarjouduit olemaan avuksi. Ja tuo tuommoinen yhteisöllisyys kuulostaa oikein tavoiteltavalta ja mukavalta, pidä siitä kiinni.

Hiljaiselo jatkuu koska työt on kauheita ja kaikki luppoaika menee opiskeluun. Rip. Miten tässä nyt näin kävi.
Okei, oikeestaan valehtelin vähän. Kaikki kello 20 jälkeinen luppoaika (koska oon sopinu itteni kanssa että sen jälkeen en enää opiskele) menee The Witcher 3:n pelaamiseen. SAIRAAN HYVÄ. OSTAKKEE. KOKEILKKEE. Ihan huigea. Muigea. Hulvaton.

Kyllä mä vastaan kohta peleihinkin. :c
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Marras 2016, 12:32

Pandanna kirjoitti:USA, viimeinen käyttöpäivä 9.11.2016. .... 9.11.... 11.9.... a coincidence? I think not.
11-9 = 2.
2 + 1 = 3
What has three sides? A triangle.
Illuminati confirmed.


RILLUMINAATTI! Trump oli joskus 3wee, wake up america.

Forte kirjoitti:Also, onko moraalisesti väärin ihastua tuohon Disturbedin maskottiin?


Ei.

Ja mitä nyt taas >:O Koira raukka, ois nyt antanu vaan aikaa tottua herran jumala. Okei ymmärrän et jos on yötyöläisiä rapussa niin varmaan ois kiva nukkuu päivällä mutta. Harmi, että siinä sit noin kävi.

cardea kirjoitti:Olen varmaan joku friikki kun oikeasti tunnen kaikki naapurini tässä rapussa ja toisessa asuvista yli puolet myös


No en mä nyt tiiä onko se friikkiä, ihan normaalia naapureiden tuntemista. Ofc jos kliseisellä "suomalaiset ei puhu" asenteella mennään niin on se sitten friikkiä. TAI MISTÄ MINÄ TIEDÄN, mäkin oon sitten friikki kerta naapurit tunnen ja niiden kanssa kaveeraan aina sillon tällön. Saanko liittyä friikkikerhoon?


Vastaanotolla odotellessa huomasin pöydällä kirjan, joka oli minigrip pussissa ja pussin kyljessä luki että "kiertävä kirja. ota mukaan ja lue!". Ja näin tutustuin sitten bookcrossingiin. Onko kukaan ollu tästä tietonen? Aivan mahtava idea, lukee nyt kirja (tai mangapokkari, kuten tässä nyt on kyseessä ittellä) ja sitten jättää se jonnekin julkiselle paikalle, kera virallisten bookcrossing tarrojen ja ID ohjeiden ja antaa jollekulle toiselle mahdollisuus lukee kirja. Ja kirjan matkasta voi sitten IDn avulla päivitellä nettisivuille kuulumisia ja mielipiteitä. Ihan sika siistii, oon nyt hypenä tästä. Pitää vaan keksii sit julkinen paikka mihin itte kirjan jättää seuraavalle, jahka sen nyt ehätän lukemaan 8) Jos joku kiinnostu enemmän niin bonk
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Marras 2016, 12:44

Koiraparka ei tommosta sais D. Ihan sieluun ottaa ajatella raukkaparkaa, ihanaa et kuitenki on ihmisiä jotka on valmiita auttamaan!

Ja eipä se naapureiden kans kaveeraaminem munkaan mielestä mitenkään ihmeellistä oo ei ö0ö mulle vaan vähän vaikeeta kun maalla asuessa ei oo ku peltoa ja mettää lähistöllä, ja Kalevan päässä nyt en tiiä vielä ku en oo niin paljoa vielä päässy hengaamaan ja ottamaan selvää! Tod näk en otakaan koska oon niin awkward u A u

Also Aksu aaaaa kuulostaa sikahienolta toi kirjahomma .D ehkä pitäis tutustua paremmin iteki siinä vaiheessa ku jaksais oikeesti lukeaki jotain!

ALSO POKÉMON SUN & MOON OUT TODAY WOOOO Nivalan takapajulaan en usko että lupauksista huolimatta saavat toimitettua julkaisupäiväkso mutta you never know really :/ ens viikolla sitte, oon muutenki viikonlopun taas Tampereella ku ois kaverin tuparit mut meh. Oon tajuttoman hypenä yhestä pelistä AHAHAHAHA mut kerranki sain tilattua jonku pelin sillon ku se julkastaan eikä vasta kaks vuotta myöhässä .D tilasin kyllä ekan 3DS:nki tätä varten koska yhhyh, päivityksen aika. Vanhan DS:n sain kymppisynttäreillä ja siitä on jo yli yheksän vuotta, konsoli ollu erittäin rakastettu kaveri, pelattu niin loppuun ettei napitkaan tahdo enää toimia joten ehkä aikaki ostaa uus .'> lompakko itkee mutta mitään en kadu
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron