Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna


ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 13:32

Toivotaan, eilen kävin sentään koulussa, vaikka aamulla olikin ruumiinlämpöni 37.2 astetta. Kun koulusta tulin, oli ruumiinlämpöni noussut jo 38.8 asteeseen (Y) Sitä kun haluaa taistella torstai päivän koulussa x_x
Templer
 

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 30 Syys 2011, 13:43

Yh.. Haluun roolaa >.<

Ja parane pian Wolf. Mulki oli eilen vähän kuumetta, mut menin kyl tänää kouluu et saisin ruotsin sanakokeen pois alta ja et voisin roolaa ^^"
Ventus-setä
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Syys 2011, 13:50

Hooo ! Sanoiko joku kaipaavansa peliseuraa ? Meneppäs sitten tänne ja kato jos joku noista mun mölleistä kelpaa seuraksi <3
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 13:55

Koitahan parannella itsesi Wolf! Kuume ei koskaan ole kiva, varsinkaan jos joudut sen kanssa painimaan töissä *____*

Aah, pian tiedossa rahan tuhlaamista kaikkeen ruuasta mässyyn. Ei ole kivaa tämä. Ei ollenkaan kun kela on niin perkeleen hidas maksamaan työmarkkinatukea että olen aika PEEAA >8( .. Ja sekin vielä kun ihmiset eivät maksa minulle velkojaan <3 Taidan muuttaa jonnekin luolaan kohta ja villiintyä luolamieheksi!
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 13:58

Maksaisin Crimille velkani, jos olisi.. D;
Templer
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2011, 14:04

Crim, ota tästä sata kultakolikkoa, jotka Cryptin valtakunta sinulle lahjoittaa *Ojentaa pussin*
Niillä elät virtuaalimaailmassa kuin aatelinen.
Ainakin hetken.

Tulkaa joku tekeen mulle ruokaa >:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 14:09

Minulla tosiaan olisi rutkasti aikaa tehdä ruokaa, olen myös aika hyvä tekemään ruokaa, eli eiku menoksi niin olen siellä in no time ja sinun edessäsi on mehevä annos pastaa ja lihapullakastiketta Alá Wolf :D
Templer
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2011, 14:16

OMONOMONM.
Ittekkin tykkään kokata, mut nyt ei vaan jaksa. Taidan tyytyä mussuttamaan voileipää ja kahvia.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 14:29

Mulle kannattaa maksaa velkansa sillon kun on määrä maksaa. Tai muuten saa Crimin vihaisen hengen kummittelemaan kukin omalla taholleen ja se ei ole kivaa, uskokaa pois.
Mutta kiitos Aksu tästä suuresta lahjuksesta <3
Nyt elän herroiksi. Ainakin toistaiseksi ;____;

Täällä olisi tarjolla pastaa tomaattikastikkeessa kera tulinen jauhelihani!
Ei kiinnostais tehdä ruokaa heti kun pääsee kotiin muttakun on kaamea nälkä kiitos työpaikkani omituiset ruuat. Ja toisena joutuisin syömään koko mössön itse, joten jos kukaan on vapaaehtoinen tulemaan maistamaan pöperöitäni niin tervetuloa syömää vaa tänne *3*
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 14:33

Tulisin jos jaksaisin, eilen koetin syödä banaanijugurttia, meni kaksi tuntia, että sain desin alas x_x ei ollut kovin nälkä ja tuntuikoko ajan, että pyörtyy tai oksentaa :D Ja nyt pahoittelen jos jonkun ruokahalu valui viemäristä alas C:
Templer
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 14:35

Ja nyt pahoittelen jos jonkun ruokahalu valui viemäristä alas C:

Älä huoli Wolf. Tavallisesti se olen minä joka näitä juttuja kertoo ruokapöydässä >8)
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2011, 14:44

Muistan ku Animedogin tapasin irl ja käytiin syömässä niin se oli yhtä kaunopuheinen ruokapöydässä. Kerto kuin jääpalat mitä mä just rouskutin oli kuulemma bakteeritasoltaan viemäriveden kanssa samoissa mitoissa. tai jtn sinne päin.

ÄITI TEKI PERUNAMUUSSIA *u*
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 14:45

Tuota en tiennytkään jääpaloista... : D
Templer
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 16:18

No en kyllä tiennyt minäkään o.o

Olipas ömnömnöm pasta ateria <3 Siitä tuli parempaa ku odotin *3*
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron