Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 16:36

Minäkinm tahtoisin pastaa tai jotain ruokaa, mutta vanhemmat ovat Kajaanissa ja veli on mummolassa, joten ei jää kovinkaan ketään, joka kävisi kaupassa kun itse en kehtaisi sairaana lähteä.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 18:34

Älä kuitenkaan Wolf näännytä itseäsi siellä ;_____;

Aah, aivopesen viimeisetkin aivosolun rippeet päästäni <3
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 18:58

Näännytän, kun en ole syönyt kuin yhden greipin koko päivänä...

EDIT: Pakko lisätä, että olen tässä nyt itkemässä ja nauramassa samaan aikaan.

1. Sain piirtopöydän ihan tuosta vaan! Trustin, suurempaa en ole saanut vielä tuosta laatikosta selville ja olen ihan hemmetin innoissani, mutta tarvitsisin jotain lohdutusta:

2. Seurakunta on suunitellut ripari matkaa Ranskaan. Sehän on hyvä, mutta kun en ole varma haluaisinko sinne... tai siis... kun pitää mennä lentokoneella ja se ois sitten mun eka kerta, toiseksi, olen aina kuvitellut perus riparia unelmissani. Sitten jos siellä riitaantuu kavereiden kanssa, niin hyvä on yksin jäädä ja kun rahaa pitää ottaa mukaan, niin mistä tietää miten paljon, jos ruokain pitää maksaa. Sitten loppuukin rahat kesken kaiken. Matka maksaa alustavasti 200 eli aika halpa, mutta tuleekohan siihen lisäkuluja?
Sitten se, että KAIKKI minun 7 kaveriani lähtevät sinne, yksin on huono jäädä tänne sitten... Auttakaa joku! En osaa kuin vain itkeä epätoivosta...
Templer
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 20:13

Voi sua Wolf, kun en osaa auttaa mitenkään... :( Mulla kun sattuu olemaan sillee että viihdyn yksin ja vihaan matkailua. Musta tuntuu että siihen saattaa tulla lisäkuluja mutta kai teidän se seurakunta ruuat siellä maksaa?


Mä haluan lisää pelejä kansalaiset. Hakekaa ihmeessä, mulla on tylsää nytkun siskokin lähti Espanjaan ja kaksi peliämme siis jäi hiljaiseksi.
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 20:29

En viittis pilata iloasi Wolf, mutta varo, Trustin pöydät voi olla hyvinki oikukkaita ja niihin pätee että ne joko toimii tai ei. Meitsillä on tuommoinen kiukuttelija itselläni, Trust slimline widescreen. Takkuaa millon kynän tunnistus ja milloin koko pöytä angstaa x)

Ja mene ihmeessä vaan Wolf mukaan tuommoiseen jos kerran on tilaisuus! Ei pidä ajatella ettäkö riitaantuisit kavereiden kanssa, varmasti teillä tulisi olemaan hauskaa siellä eikä kenenkään tarvitse jäädä ulkopuolelle porukasta. Ja minä luulen kyllä että teidän seurakunta kustantaa teille ruuat sun muut jutut siellä. Tuskin niistäkään kannattaa hätäillä, mutta jos olet epävarma niin voithan komentaa vanhempiasi kysymään sinne tulevilta ohjaajilta mukaan että pitääkö ylimääräistä rahaa varata paljon matkaan. Mutta minä sanoisin että mene mukaan vain~ :3

Voi sua Lotdow ;___; minä vastaisin, ellen juuri olisi piirtämässä Iriadorille sen tulevaa uutta asua >83
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 21:22

eipä tuo mitään Crim, oot ollut mun aktiivisin kanssapelaaja tähän mennessä ;)
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 21:52

Omfg todellako 8D

Mää koitan niin kovasti pitää aktiivisuutta yllä koska muuten tämä harrastus jää niiden kaikkien muiden alle ;_____; Haluan nyt pitää tämän enkä unohtaa niinku oon monesti aikasemmin tehnyt ja käskenyt ragepäissäni adminien poistamaan tunnukseni foorumeilta <3
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 21:55

kyllä Crim, sinä olet se aktiivisin! *torvien soittoa

Älä vaan nyt poistu paikalta, meidän peli on parasta mitä oon saanut koko TNF aikanani kokea!
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:18

En poistu, älä huoli.

En jätä teitä koskaan enää rauhaan~
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 22:25

Olen lievästi sanottuna huojentunut. Älä jätä meitä Crim, we love you! *3*
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:27

Olette sinetöinyt kohtalonne ja täten tulette kärsimään seurassani koko loppu ikänne. Eikös kuulostakin hurjalta~
*____*
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 22:30

Wolf, sinäkin seurakuntanuori!! Oh mai gaad jess luulin olevani ainoaa laatuani täälläpäin, hihhiii!! <3 Mutta samaa mieltä Crimin kanssa, mene ihmeessä, kadut kumminkin jälkeenpäin! Viis kuluista tärkeintähän on itse kokemus sanon minä! Missäs seurakunnassa/ missäs päin maailmaa olet? Ihan kiinnostuksesta. Itse olen Turussa Henrikissä ja sunnuntaina menen pienelle ryyppyreissulle laivalle Martin srk:n isosporukan kanssa, johon pari srk:n työntekijääkin tulee mukaan, mutta luultavasti ainakin toinen heistä liittyy seuraan ;D Kohtuudella tietenkin, ja Martin srk kustantaa koko reissun ^^ <3 It's gonna be fuuuuun ^^ paitsi tämä vaatekriisi ://
Heiii ja oletko muuten tulossa Maata Näkyvissä - festareille!? (Ja jos/kun joku ei tiedä mikä tämä kyseinen festari on, se on Euroopan suurin, Turussa pidettävä kristillinen nuorisotapahtuma, jonne kerääntyy joka vuosi yli 30 000 nuorta. Aivan mahtava tapahtuma! Tämä sai alkunsa siitä, kun 19 syyskuuta 1984 menehtyi 17- vuotias Timo Vainio sydänkohtaukseen kesken koulupäivän. Hänen muistokseen seuraavana vuonna marraskuussa hänen läheisensä jarjestivät muistojuhlan pojan kunniaksi. sinne osallistui n. 120 nuorta. Tapahtuma päätettiin järjestää seuraavanakin vuonna ja sitä seuraavana, kunnes siitä tuli vuotuinen juhla. Ja joka vuosi siellä kävi enemmän ja enemmän ihmisiä. Vuonna 1991 festareita alettiin pitää Turkuhallissa ja Turun messukeskuksessa.) Suosittelen lämpimästi! Itse menen jakelemaan sinne ruokaa ja sitä kautta pääsen ilmaiseksi sekä päivä, että ilta konserttiin. So freaking awesome minä sanoa!
Kauhia kun innostuin :D Anteeksi Aksu jos ja kun tuli pienoinen romaani, kuitenkaan have no fear en ala saarnaamaan/ käännyttämään teitä uskoon, kun en itsekkään oikein usko xD Mutta en häpeä sitä, että olen seurakuntanuori, olen ihan hemmetin ylpeä siitä!
----> ja nyt vastailemaan peleihin kera suklaan ja päärynä siiderin näin perjantai evening ^^
Daniella
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 22:33

KALJAA SEN OLLA PITÄÄ DANIELLA ! Eikä mitään päärynälitkuja >;3
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Daniella » 30 Syys 2011, 22:35

No enmä nyt enää halua kun vedin jo saunassa puolikkaan, sunnuntaina laivalla sitten vähän paremmin xD Ja kiitokset jos jaksoit lukea jopa tuon loppuun :D
Daniella
 

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 22:37

Daniellalla menee lujaa :D Minäkin voisin mennä tästä vastaamaan peleihin, eikun hupsista teinkin sen jo (8D Olen nopeampi kuin uskoinkaan!
Lotdow
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron