Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 20 Syys 2016, 23:05

Kirjottelin sitte sitä yksisarvista eteenpäin. Voihan sarvipää sentään että pitikin. Noh toisaalta Lapis on hyvin yksinäinen nurkassani, joten miksipä ei. Sateenkaaret ovat must juttu!

Moriseni, meikäläinen kun sinne ampaisee niin pistetään sellaiset kohtaukset pystyyn että kämppiksesi luulee meitä vaikkapa uhrirituaaleja harjoittaviksi. Tai sitte seuraat aina viisaan Aksun ehdotusta, potkasu suunnitelma kuulostaa jo nimenä hyvältä. Toiminta taattu!

Tuikulle sen verran että kunhan tiedostat oman jaksamisen niin kaikki on hyvin siihen asti. >: *huolissaan kaikesta ja kaikista* Harrastukset olisi kyllä varmaan hyvä pitää mukana, mutta jos sua ei liikaa ahdista "harrastamattomuus" niin eipä siinä. Kunhan et vaan pelkästään hommia paiski! Heitän sua muuten suklaakakulla, huovalla ja rentoutuspäivällä. Kuten muitaki jotka ylityöllistää ittensä. Murr.
Miuta ainaki päännii välillä se, kuinka koulu "ottaa opiskelijan huomioon" vaikka todellisuudessa joutuu painamaan 24/7 sata lasissa. Ei ne opetkaan varmasti nauti nähdä kuinka oppilaat kärsii milloin uupumuksesta, ahistuksesta, tms. Mutta kursseja ja pisteitä on vaan saatava. Hirvittää semmonen. Toki itekki vois oppia ottamaan vähän rauhallisemmin välillä, ei se koulu/työ/tms. sua pitäisi hautaan ajaa. :D *kokemuksen syvä rintaääni*
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Syys 2016, 20:16

Joo, ehkä tämä syksy onkin vain aina sitten tällästä... Koulun lisäks on sitten viel asuntohaku päällä pikkasen lähempää kampusta ku en jaksa polkee ainakaa talvella about 10km/päivä :D (siirryttiin eri kampukselle viime syksystä) ja auton pitäminen onkin kalliimpaa kuin ajattelin, joten uskollinen rutkuni saa häipyä. Puhumattakaan busseista! En tajuu miks opiskelijoille ei voi olla kunnon alea busseista :<

Kiitos Ikane :3 jokaista päivääni onneks piristää rakas kissani, jolla vaan noi karvat kasvaa... Oikeesti, meinaaks se jotain talviturkkia kasvattaa?! Aiva järkky.

Joo, samaa mieltä tosta et koulu ottais opiskelijat huomioon... Eniten rassaa se, että kun oot niillä kuuluisilla tuskan hiellä, verellä ja kyynelillä saanu tehtyy jonkun vaikeenisonärsyttävän tehtävän tehtyä, opettaja ei sitä arvioi ollenkaan/arviointi on H (hyväksytty)/palautteena on vain risuja/tai lukee vain "ok". Vaikea on kehittyä, jos ei saa RAKENTAVAA palautetta. Mutta, ainakin yks ope on tän huomannu ja siitä meille pöliski että joo, opettajille on tulossa tämmönen pieni kurssi että kuinka annat opiskelijalle palautetta oikein.

Itse olen VIELÄ *koputtaa puuta* säästynyt syysflunssalta/kuumeelta. Mutta eipä ole enää nahkatakkikelit ei! Tänää piti jo kevyt toppis laittaa ylle. Vaikka onkin kylmä, ootan aina innoissani talvea terv. TOUKOKUUSSA syntynyt :D
Niehku
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2016, 08:51

Ikane kirjoitti:Kirjottelin sitte sitä yksisarvista eteenpäin. Voihan sarvipää sentään että pitikin. Noh toisaalta Lapis on hyvin yksinäinen nurkassani, joten miksipä ei. Sateenkaaret ovat must juttu



SATEENKAARIA JA GLITTERIÄ PITÄÄ OLLA PALJON!!

HUH syksy. Alkaa taas inpsaan asiat ja jaksaakin tehä jotain. En ymmärrä mikä siinä on, että syksy on se inspiraatioaika mulle. Herääminenkin on kerranki kivaa aamusta, eikä tuu armoton nyreys heti kun ylös nousee :--D
Koirakin on hypenä, varsinkin kun nyt on koirakavereita tampereella päin 8) Crimin ja siskon narttupennut on kivoja, paitsi lenkillä, kun tielle tulevat. Ja kolmen koiran kans se voi olla aika kaaosta käydä lenkillä välillä. Mut silti parasta, team chaos.

Tääl on ollu vähän hiljasta. Mitä ihmisille ja olennoille kuuluu? Ottaako syysmasis valtaan vai tuoko syksy uutta energiaa? 8)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Loka 2016, 09:11

Mitäs täällä, istuskelen vielä huomiseen Tampereella ennen ku lähen takasin kotiin aka jos joku haluaa moikata ni sovitaan ö0ö "meen viikonlopuks tyttöystävän luo viettää synttäreitä" veny viikoks, oho.
Terapeutti sano et kärsin pahanlaatusesta burnoutista enkä missään nimessä sais enää hengata koulussa vähään aikaan joten :/ taidan olla kotitöissä sit jonki aikaa. Ja tbh sen jälkeen jos kärsii hermoromahuksesta sen jälkeen kun ei saa käännettyä autoa pihassa ni ehkä ne on ihan oikeessa mun suhteen >3>' muuten tuntuu menevän ihan semijees, ehkä jksais kohta kirjottaaki taas...
Yritän saada kasaan jonkinlaista kehityssuunnitelmaa YT-kanavalle, uus mikrofoni saapui ja iiiiii rakastan sitä!

Also ostin pyykkikoneen meille tänne kämppään ~(öoö)~ saadaan se niinku tunnin päästä ahahaha
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Loka 2016, 14:17

Narttupennut. Hö hö höö (insert bad bitch-joke in here).

Minulla itse asiassa ei ole mitään havaintoa, miten minulla menee. Vanhempani olivat kylässä, ja sain uuden paistinpannun (yay!!), mutta muuten, olen vähän hämilläni, miten menee. Good..ish? Kenties.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 13 Loka 2016, 18:53

Oih koiruleita! Joudun kestämään lemmikkitöntä elämää vielä määrittelemättömän ajan. Olen siis itse oma kissani ja koirani ja marsuni ja kalani ja...

Syksy on se paras aika vuodesta meikäläiselle~! Uniongelmat ei vaivaa (aka. kykenen nukkumaan ilman kuumuuteen, hikoiluun, nestevajaukseen, ötököihin jne heräämistä ja on toiveita että nukun ehkä lähes koko yön putkeen jos nyt ei painajaiset vaivaisi jatkuvasti) ja viileä ilma on vaan niin ihanaa. Ja kohta jos saadaan jo vähän lunta niin uuuuuhhh mama tää tyttö muuttaa lähimetsään makuupussiin ja pahvilaatikkoon <3 Fun fact: pihalla oli eilenaamuna jo pieni kerros valkeaa ainetta, lumen tapaista siis, kaikille hassuja ajatteleville.

ps. Vasen aivopuoleni haluaa myös kertoa kuinka pikku Ikane oli menossa pikku kameransa kanssa pikku lammelle kuvaamaan pikku joutsenia, mutta kun hän haki pikku kameraa pikku talostaan ja palasi pikku lammelle, olivat isot pahat lapset säikäyttäneet ne lentoon. Kuvasin siis pikku sorsia.
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Loka 2016, 17:52

Vai luulitte päässeenne minusta eroon. Think again, ruojat.
harlekiini
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Loka 2016, 20:08

Ikane kirjoitti:ps. Vasen aivopuoleni haluaa myös kertoa kuinka pikku Ikane oli menossa pikku kameransa kanssa pikku lammelle kuvaamaan pikku joutsenia, mutta kun hän haki pikku kameraa pikku talostaan ja palasi pikku lammelle, olivat isot pahat lapset säikäyttäneet ne lentoon. Kuvasin siis pikku sorsia.


Lapset osaavat olla kamalia, mutta niin ovat joutsenetkin. Okei, täällä Keski-Suomessa perinteiset laulujoutsenet ovat ihan kivoja, mutta etelässä, Helsingin rannoilla, isot kyhmyjoutsenet ovat aivan samperin äkäisiä. Ne tulevat ja sähisevät ja näyttäisivät keskaria, jos voisivat. Oikeasti, joutsen. Se on kyllä rantojen ahnein ja itsekkäin mulkero.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Loka 2016, 02:36

Nyt on sitten D&D5 pelaajien käsikirjakin hankittu, oisko vähä höpsöä kokeilla joskus jotain TNF the pöytärope suuntaan. Jos ei mitään muuta niin se ois pelimekaanisen tasapainotuksen painajainen koska täällä kaikilla eritasoisia hahmoja taitojen ja itsepuolustuskyvyn mittareilla katsottuna^^

Ja näin tosi myöhässä aksun kyselyihin syksy nyt vähän masistelee ahistelee koska tutkielmat, parityöt ryhmätyöt.... Eikö vain voisi käydä luennolla nukkumassa ja olla sillä sujut. Tekis mieli vain tehdä se mitä kettutyttöni World of darkenissa ja vetäytyä syvälle weeaboo otakuluolaan ja piirtää kivoja kuvia kaikki päivät (jos osais piirtää ja/tai sais aikaseksi)
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Loka 2016, 14:19

Michyy kirjoitti:Nyt on sitten D&D5 pelaajien käsikirjakin hankittu, oisko vähä höpsöä kokeilla joskus jotain TNF the pöytärope suuntaan. Jos ei mitään muuta niin se ois pelimekaanisen tasapainotuksen painajainen koska täällä kaikilla eritasoisia hahmoja taitojen ja itsepuolustuskyvyn mittareilla katsottuna^^

Ja näin tosi myöhässä aksun kyselyihin syksy nyt vähän masistelee ahistelee koska tutkielmat, parityöt ryhmätyöt.... Eikö vain voisi käydä luennolla nukkumassa ja olla sillä sujut. Tekis mieli vain tehdä se mitä kettutyttöni World of darkenissa ja vetäytyä syvälle weeaboo otakuluolaan ja piirtää kivoja kuvia kaikki päivät (jos osais piirtää ja/tai sais aikaseksi)


Uuuh the pöytärope ois kiva idea. Mut toteuttaminen vois olla vähän mielenkiintosempaa. Kaiketi sitä pitäis tehä joku lähtötaso mihin hahmot pitäis sovittaa että siitä jotain tulis.

Mäkin haluun vetäytyä weeaboo otakuluolaan piirtämään >:

Forte kirjoitti:Lapset osaavat olla kamalia, mutta niin ovat joutsenetkin.


Meitin koiran kimppuun meinas yks syksy käydä joutsen. Mentiin sen hoodeille ja se sit oli sitä mieltä et pois täältä ruojat. Kyllä juostiin, koira edellä ja minä perässä.

Ikane kirjoitti:viileä ilma on vaan niin ihanaa


NIIN ON! SYKSYN VIILEET ILMAT JA ASKJFEGEASFE. Syyshämärissä on kiva myös käydä lenkillä. Tosin heijastin on must.

Ikane kirjoitti:Fun fact: pihalla oli eilenaamuna jo pieni kerros valkeaa ainetta, lumen tapaista siis, kaikille hassuja ajatteleville.


HYI LUNTA. Lunta en halua, koska sitten tulee liian kylmää ja liukasta ja mulla on aivan armoton kaatumiskammo. Näkisitte mut sipsuttamassa liukkailla keleillä, muo ei saa päästää pihalle jos maa on jäässä.
Pandanna kirjoitti:Terapeutti sano et kärsin pahanlaatusesta burnoutista enkä missään nimessä sais enää hengata koulussa vähään aikaan joten :/ taidan olla kotitöissä sit jonki aikaa. Ja tbh sen jälkeen jos kärsii hermoromahuksesta sen jälkeen kun ei saa käännettyä autoa pihassa ni ehkä ne on ihan oikeessa mun suhteen >3>'


höh >: SAIKULLE JA CHILLAAMAAN JA RAUHOTTUUN JA JA JA KAIKKEEE KIVAA kyllä se siitä (:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 20 Loka 2016, 13:01

En oo kuollu! Paikalla ollaan.

Mä en voi sanoo muuta kuin: sori. Sain ihan unelma toimeksiantajan mun opinnäytetyölle ja oon paahtanut sitä eteenpäin hullun kiilto silmissäni. Ärsyttää kun en voi sanoa mitään toimeksiantajasta kun on niin liekeissä ja tuntuu, että tulevaisuudessa on jopa valoa mahdollisen työpaikan lisäksi. Mä opiskelen siis liiketaloutta, enkä ole myyjä ihminen ollenkaan. Mä olen hyvä toimimaan ihmisten kanssa, markkinoimaan ja luomaan sisältöä, mutta muuten na-ah. Sitten sain idean ottaa yhteen yritykseen yhteyttä silleen: einevarmanavastaajakiinnostumusta. Kuinkas kävikään? Teen niille ihan älyttömän siistiä markkinointi kampanjaa ja saan toteuttaakkin sen. Eikä budjetti oo mikään minimaalinen kuristava ahdinko vaan oikea budjetti, jolla voi tehdäkin jotain! Plus saan olla niin saatanan feministihupakko kuin ikinä haluan ja mua ei sen takia ainakaan haukuta tai dissata työyhteisöstä pois.

Btw. Pojan kanssa asuminen on ihan outoa. Onko lajille tyypillistä ripotella sukkia ympäri reviiriä, kuten mulla on vastaavana pinnit?
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 20 Loka 2016, 13:47

Mulla taas syksy on ollut ihan älyttömän aikaansaamatonta aikaa, lomakin tuossa oli ja meni eikä käynyt mielessäkään avata tietokonetta. Osin sen vuoksi, että harrastustoimintaan liittyvät velvollisuudet odotteli sähköpostissa reagointia. Talvea kohti rupeaa taas helpottamaan, kun joka lenkin jälkeen ei ole pää täynnä hirvikärpäsiä ja illat alkaa olla jo niin pimeitä, että välillä malttaa istuakin koneelle ja hoitaa niitä hoitamattomia asioita. Helpotti myös se, että viimein sain päätettyä tämän syksyn olevan viimeinen mitä toimin aktiivina eräässä yhdistyksessä. Tällä hetkellä ei ole enää koiraakaan jonka kanssa sen yhdistyksen lajia harrastaa, kun tuo vanhin on ollut sen verran kipiänä - onneksi Koo nyt oikealla lääkityksellä ja olo alkanut helpottamaan :)

Vaan käykö teille muille niin, että kun olette kärsineet pitkään (mikä kenellekin on sitten pitkään) kiireestä tai inspiskadosta, on kauhean hankala päästä takaisin niihin omiin hahmoihinsa ja löytää se kirjoittamisen "flow"? Nyt kun silloin tällöin olen herätellyt aivojani keskittymään peleihin vastaamiseen, on ollut kauhean haastavaa tuottaa itseään miellyttävää tekstiä. Ei vain saa kirjoitettua niin, että se tunnelma välittyisi mitä yrittää hakea. Se on _ärsyttävää_ :D

Ja koska koirat vaan on, ja maisemat, niin linkkaampa yhden syksyisen ja instan säädöillä hienosti käsitellyn kuvan mun lomasta. Mitäpä muutakaan se sisältäisi kuin koiria ja luontoa? :D No okei, ehkä vähän rellestinkin lomalla ilman koiria, mutta tyylilleni uskollisena päädyin myös hienoisessa dagen efterissä kapuamaan tunturiin. Se kapuaminen olisi ollut paljon vähemmän raskasta, kun olisi ollut ne koirat mukana ja tästä järkeistyneenä päätin, että seuraavalla kerralla rellestän vähemmän ja otan koirat matkaan :D
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Loka 2016, 20:16

Kyllä tämä syksy näyttäisi olevan stressaavaa aikaa yhdelle jos toiselle. Enkä ihmettele, kesäloman jälkeen tulee pino koulu- ja työtehtäviä, jotka ovat jääneet keväästä.

Mutta, syksy tarkoittaa myös jotain ihan muuta. Nimittäin MOVEMBER!. Nyt jos ihmisillä on poikaystäviä (ihan ystäviä tai seurustelukumppaneita), tai veljiä tai jotain muuta, niin tuossa heille vinkkejä. Hyvää syksyä.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 20 Loka 2016, 21:53

Mun miehellä on movember aina - koska se näyttää täysin leuattomalta teiniltä ilman ja mä en tykkää. Parrat rocks.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Loka 2016, 19:06

Wolga kirjoitti:Ja koska koirat vaan on, ja maisemat, niin linkkaampa yhden syksyisen ja instan säädöillä hienosti käsitellyn kuvan mun lomasta. Mitäpä muutakaan se sisältäisi kuin koiria ja luontoa? :D


AAAAAAAHHHHH Ooon niin kade sulle, mäki haluan luontoon samoilemaan koiren kanssa. Parasta ois jos ois mehtää mis vois koiran päästää irti viipottamaan. No, ehkä joskus pääsen moisille lomille. Sen sijaan käytiin Crimin kans tänään koirepuistossa doggojen kanssa. Saivatpahan siellä riehua.


Halloween lähestyy. Onko suunnitelmia? Ja onko kukaan nähny pellejä vielä omilla nurkillaan?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron