Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Pulina || Vanha vol. 2

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 21:32

All the glory to the new, awesome pulina. Puhu, keskustele, mieti, pohdi, kysy, kerro.

Muistetaan perussäännöt:


- Ei ylitöpäistä kiroulua
- Ei haukkumista, Syrjintää, Rasismia.
- Ei K-18 kuvia/puheita/linkkejä. Pervoilu sallittu tietyissä rajoissa. Miettikää itse mitkä ne rajat ovat.
- Ei riidan haastamista
- Mielipiteensä saa sanoa, mutta niin ettei sillä tietentahtoen haasta riitaa. Muistakaa käytöstavat, kunnioittakaa toisia. "Jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, älä sano mitään ollenkaan"
- Ei mainontaa yltiöpäistä mainontaa toisille sivuille.
- Ei spammausta. Ei tuplapostauksia.




Nyt, kuka haluaisi jakaa hymiosiroittimen kanssani? Pöllin sen Sands keittäjältä.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 28 Syys 2011, 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Syys 2011, 21:34

Omg! Palaako vanha pulina koskaan? Sitä ei saa poistaa, siellä oli Mohicans-video ekan kerran, sun valitukset siitä että heräsit nokkahuilun soittoon ja Ukkonooa-säveleen, siellä lukee kaikki mun TNF-favitukset niiltä ajoilta kun olin ala-astelainen ja argh!

Tikkua silmään. *poke*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 21:36

Tikun olet ansainnut silmääsi.
Mutta ei, vanhaa pulinaa ei poisteta. Jätetään se nostalgisesti pölyttymään tuonne arkistoihin, jokainen saa sieltä mennä poimimaan muistoja ja ihania kuvia.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Syys 2011, 21:36

Ei saa poistaa vanhaa pulinaa, vaikka se olisikin historiaa! Se sisältää kauniita keskusteluja (alkupäässä siis...) minä en ole ehtinyt lukea niitä kaikkia D8
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Ivy » 28 Syys 2011, 21:39

Ooooh minä minä minä haluan osan hymiösirottimesta \o Mutta miten me sen jaamme?? Saanko vain osan hymiöistä vai pystteleekö se jokatoinen viikonloppu sinun luonasi ja niin edelleen?
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Syys 2011, 22:07

NÄIN !

Sain jättää oman jälkeni uuden pulinan ensimmäiselle sivulle! Nyt olen tyytyväinen ja iloinen, ainakin melkein. Ja sitten katoan yhtä salamyhkäisesti kuin tänne spontaanisti ilmestyinkin. Adios! o7
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Mohnake » 28 Syys 2011, 22:17

Nopeesti asiat etenee tällä foorumilla. Mikä ei tietty ole pahasta vaikka vaikeata se onkin välillä pysyä mukana :D
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2011, 22:38

Ei ole häpeä olla nopea.

Ehdottakaa jotain hyvää ps2 peliä, mihin kannattais investoida? Joku mis ois kaksinpeli mahdollisuuskin. Joooo. Yksin on tylsä pelata >:

btw, oonko mä ainoa joka ei saa sähköposti ilmotusta uudesta yksityisestä viestistä?
Vai onko ongelma koko foorumin laajuinen?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2011, 08:54

Millaisista peleistä sinä Aksu tykkäät? Mun peli repertuaari koostuu lähinnä rpg peleistä ja mätkinnästä niin en uskalla mennä ehottaan mitään päätöntä heti alkuun *____*

Ja minä en saa ilmoitusta yksäreistä kuin vasta paljon paljon myöhässä jo sillon kun olen kyseiset viestit lukenut. Mutta eipä tuo minua haittaa kun huomaan ne ilmankin~
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2011, 10:10

Viis uutta yksäriä ja huomaan vasta jälkikäteen. Kohta te luulette jo et oon EVVK ylläpitäjä enkä tykkää vastailla teidän viesteihin >:

Ja mä tykkään kaikesta, paitsi peleistä missä pitää pyssyn kanssa heilua. Lähinnä siksi että en osaa tähdätä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2011, 11:04

Minäkään en niin mistään pyssyjen kanssa hiippailemisesta välitä melkeinpä samaisesta syystä. On se hienoa pelata niitäkin sitten kavereiden kanssa kun saa kuulla kokoajan vierestä valitusta kun kuolen tai olen muuten vaan niin tyhmä yrittäessäni soolo rynnäköidä jonkun tukikohtaan. Olen huono ammuskelupeleissä - kerta kaikkiaan ihan avuton. ;____;

Mutta tälläisellä lyhyellä pohdinnalla, oletko koskaan pelannut Kingdom Heartsia? Niissä on hauskat mielenkiintoiset tarinat ja pelattavaa riittää useampikin tunti. Disneytä ja Final Fantasya sekasin <3 Voiko parempaa toivoa *3* Tosin Kingdom Heartseissa on se ongelma ettei niitä voi pelaa ko yksin >: .. Sisäistin juuri ettei multa löydy pelihyllystä ainoatakaan peliä tekkeneiden lisäksi mitä voisi pelata kahdestaan o.o hui~
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Pappis » 29 Syys 2011, 11:39

Pelaan tällä hetkellä Kindom Hearts ykköstä ja kakkosta samaan aikaan :P
Jumitin ykkösessä, joten alotin kakkosen...
Oon kanssa tykänny tosi paljon miten kivasti länsi ja itä on miksattu keskenään :D Pelattavuuden kannalta on pakko sanoa, että ykkösessä on joku ihme juttu sen "kameran" kanssa. Se tuntuu vähän liian levottomalta... If you know what I mean

Ihanaa, vapaapäivä koulusta! Ja muut kärvistelee kokeessa, ku minä nukuin pitkään!
Pappis
 

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Syys 2011, 12:21

Hitsi vie. Tuli jostain syystä hirveä hinku pelata Medal of Honoreita.... Ainoa ongelma on etten omista ja tuskin tulen omistamaan, koska mies on pasifisti ja kenkäsis ulos jos toisin asuntoon yhenkin sotapelin. :D

Vaikea keksiä pleikkari kakkoselle pelejä mihin kannattaa investoida. Paitsi itse investoisin Harry Potter ja Salaisuuksien kammioon sekä Viisasten kiven originaaliversioon. Ainoat Potterit mitä itseltäni puuttuu ps2:lle.
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2011, 12:32

Pelattavuuden kannalta on pakko sanoa, että ykkösessä on joku ihme juttu sen "kameran" kanssa.

Juu tässä olen samaa mieltä. Koskaan en ole tykänny siitä Kh ykkösen kamerasta ja siitä millä tapaa sitä pitäis käyttää. Siksipä kyseisen pelin pelaaminenki on jääny vähän vähemmälle mutta kakkosen sen sijaan olen pelannut vähän liiankin monta kertaa lävitte *3*

Minä olen pelannu tietokoneella Harry Pottereita viimeksi joskus ihan kakarana ja ne on ihan mielettömiä pelejä kyllä! Tykänny olen kovasti. Siihen asti ainakin kun kaveri tunki mulle oliko se ny se Azkabanin vanki vai mikä ps2:lle MUTTA SE YKSI KOHTA missä pitää niitä ankeuttajia pitää kaukana itsestään! .. En koskaan päässyt sitä kohtaa lävitte ;______; Pilasi koko Harry Potter intoni mokoma kohta ja angstiset ankeuttajat D8< asd
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2011, 14:12

Mutta tälläisellä lyhyellä pohdinnalla, oletko koskaan pelannut Kingdom Heartsia?


Löytyy molemmat hyllystä. En oo kyllä läpi pelannu, sillä kyllästyin aika nopeeta. >: Pieni muistikuva ois, etten tykänny jommassakummassa siitä kameran käytöstä..
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron