Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Huhti 2014, 10:37

En anna mitään, vaan tuttuun tapaani esitän etten edes kuullut mitä vieras sanoo ja jatkan kävelyä pois asap. Oli itsekästä tai ei, haluan välttää kohtaukset.

Tyhmin vertauskuva, mitä olet kuullut?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Syys 2014, 17:20

"Olet kuin juuri putoamaisillaan puusta oleva hedelmä aavikolla. On niin kuumaa ja kuivaa, että mätänet maahan." Ja huom. tuona ajankohtana oli sydäntalvi :'D

Mitä ominaisuutta pidät ihmisessä eksoottisena?
Niehku
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2014, 11:57

Mul on lyhyet varpaat, se on kuulemma kovin outoa ja uutta kaikille. En si tiiä lasketaanko se eksoottiseks?

Millainen olisi unelmiesi talo?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Loka 2014, 13:23

Maalla. Ei tarvi olla välttämättä iso, mutta avara talo. Sauna on musthave, kylpyhuoneessa pitää olla vessakin, eli kaks vessaa talossa. Suihkun alla sen verran tilaa ettei kyynärpäät hakkaa seinään hiuksia pestessä tai takamusta raapiessa. terassi jossa on kaiteet.
Ulkopinta joko puuta betonia tai tiiltä, sillä ei niin paljoa väliä ole, hirsikin käy.
Autotalli jossa pystyy huoltamaan peltiratsuaan.
Yleiskuva talosta olisi lämmin ja kodikas, mutta silti tämän vuosituhannen tyyliä omaava.


Meikkaatko päivittäin, jos meikkaat, miksi ? Jos et, miksi ?
Kitty
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Mori » 12 Loka 2014, 15:52

En meikkaa, koska en ole koskaan kokenut sitä kovin merkittäväksi. Meikkaan ainostaan, kun kyse on juhlista tai cosplayistä. Muutenkin pidän luonnollisuudesta. Meikillä voi korostaa kauneutta huomaamattomasti. Silti pidän mielelläni naamani kaukana meikeistä, jonka takia olen surkea meikkaaja... Jep.

Pidätkö matkustamisesta, mihin haluaisit matkustaa aivan ensimmäisenä?
Mori
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Michyy » 12 Loka 2014, 17:02

Kyllä, pidän matkustamisesta. Ja jos nyt sanoisin että Kioto ois tosi jees. Samoin Nara, olen kuullut paljon hyvää, mahdollisesti voisi Tokionkin iskeä sinne sekaan ja oikeastaan minkä tahansa Japanin kaupungeista eikä tarvitse olla edes kaupunki. Tästä huolimatta luulen että seuraava reissu ja sitä seuraa ja varmaan pari sen jälkeenkin tehdään vaasaan koska sukua ja perhettä ja sitärataa.

Suosikki pizzatäytteet? Ja onko kuinka outoa laittaa banaania pizzaan?
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Marras 2014, 22:52

En syö kovin usein pitsaa, mutta niinä harvoina hetkinä pitsa ei ole pitsaa ilman katkarapua/tonnikalaa, sientä, oliivia, fetaa/homejuustoa, tomaattia ja ananasta. En ole ennen edes kuullut kenenkään laittavan banaania pitsaan, mutta toisaalta, miksei banaania kun ananasta ja persikkaa laitetaan.

Kaunein/parhain hiusväri?
Niehku
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Marras 2014, 12:57

Pinkki ! Think pink people !
Tottakai myös kunnon punanen on muiskis <3
Ottaen toki huomioon mikä väri sopii kenellekkin

Jos sinulla olisi vaihtoehtona
-Narnia
-Tylypahka
-L.o.t.r - mailma.

Mihin mailmankaikkeuteen menisit mieluiten elämään ?
Kitty
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2014, 16:18

äääääääää kai se ois Lotrin maailmaan koska.

Hirvein tilanne/tapahtuma, mihin olet koskaan joutunut?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Ay » 20 Tammi 2015, 15:31

Välitunnilla yksi luokkalaisista ystäväni vetäisi minulta housut pois kaikkien nähden, että hän pääsisi istumaan yhden tyypin viereen.

Katsotko TV:stä TV-sarjoja?
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Tammi 2015, 23:31

Itseasiassa en. Seuraan hyvin satunnaisesti TV-sarjoja ja ainoat, mitä olen elämäni varrella edes yrittänyt seurata ovat olleet Putous, Talent tai vastaavat kisailut (jopa yksi Idols-kausi vuonna 2008) ja HBO:n minisarja The Pacific.
Ne, mitä on tullut katsottua siinä sivussa jos TV sattuu olla päällä, on olleet yleensä NCIS tai CSI -tyyppisiä rikossarjoja, Housea tai Downton Abbeyta. Tosin niiiiiin harvoin, että juonessa en ole pysynyt perässä.
Elokuvamaisemmista sarjoista oon katsellut Ms. Marpleja, Hercule Poirotteja ja Beckejä.

Lempivaatemerkkisi? Miksi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Helmi 2015, 01:26

Toi on muuten tosi paha! Itse en ole ensisijaisesti merkkien perään, vain silloin oikeestaan kun haluan laatua. Mutta nyt kun mietin vaatekaappini sisältöä niin sitä perus H&M, Seppälä, KappAhl mitä näitä "halvempia" kauppoja nyt onkaan. Ostan niistä toki muutenkin mielelläni, en aina rahan takia.

Anna Field on kuitenkin ollu sellanen tekijä, jonka suurin osa vaatteista/kengistä miellyttää. Sen tyyli on vain miun mieleeni, rento mut samalla on jotain särmääkin.

Jos saisit toivoa mitä vain synttäripäiväsi viettoon, mitä se olisi?
Niehku
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2015, 09:05

Rahaa ja hyvää seuraa, eipä sitä oikeestaan muuta tuu mieleen.

Ikimuistoisin videopeli, jota olet pelannut?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja kiifpro » 27 Huhti 2015, 09:41

Spyro. :D En edes muista mikä spyro, mutta kaverin luona pelattiin ennen lentopalloleirille lähtöä vaikka aikaa viimeisten tavaroiden pakkaamiseen oli vain pari tuntia. Erittäin ikimuistoista. xD

Mikä on paras jäätelömaku?
kiifpro
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Huhti 2015, 22:07

Mä oon uutuusjäätelömakujen suurkuluttaja. Testaan aina kaikki oudotkin, joten en osaa sanoa, mikä on ihan ykköslemppari. Joko valkosuklaa-mansikka tai sit perus mangomeloni on kyllä ollu kautta aikain aika jees.

Viimeisin saavutuksesi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron