Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2015, 09:00

Piti googlee mikä on epistola ja nyt tahdon puhua siitä, kuinka sivistyssanakirja ehdottaa rimmaavaks sanaks Juustola.


Seuraatko toisten pelaajien roolipelejä? Jos kyllä, onko sinulla ketään vakio pelaajaa/hahmoja, joiden pelejä luet?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Elo 2015, 17:28

Öhhöm :--D No luen mun lempipelaajien ja -hahmojen (joiden nimiä en paljasta) pelejä joskus laiskasti. Tai jos on mielenkiintonen pelaajakombo niin saatan lukasta tähänasti kirjotetut viestit kyseisestä pelistä. Sama jos huomaan et jollain on TOUDELLA TRAMAATTINEN JA KIINNOSTAVA pelijuoni jossa on huh draamaa ja huh romantiikkaa ja huh kierouksia, niin saatan lukee siitä kaikki viestit siihen hetkeen asti, mut sit unohdan seurata sitä ennenkun siihen taas tulee uusi viesti niin, että se pomppaa kyseisen pelialueen viimeisimmäksi. Ja sit luen ns. pääjuonen kannalta merkittäviä (?) pelejä eli muunmuassa sun (Aksun) ja Ivyn jotain vanhoja pelejä ja joitain uusia pelejä. Kokonaisuudessaan oon aika huono seuraamaan toisten pelejä.

>> Tuletko vaimokseni/miehekseni?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Elo 2015, 18:04

Anytime, Agna kulta. Ikävä kyllä tyttöystävä ei taida tykätä siitä ,D

Kauluspaidat vai hupparit?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Wolga » 03 Elo 2015, 19:10

Tämähän on suorastaan haastava, saisko valita molemmmat? Mutta no, ehkä kuitenkin huppari koska tulee ryösittyä koirien kanssa metsiköissä tiuhaan. Kauluspaita vois olla aika epäkäytännöllinen siellä. Joten, huppari!

Onko sinulla periaattetta, josta et ole valmis joustamaan?
Wolga
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Elo 2015, 13:06

Onhan noita muutama tullu iän myötä.

Onko jokin videopeli herättänyt sinussa suuria tunteita? Onko jostain pelistä tullut tärkeä sinulle? Tunnetko mitään peliä kohtaan "nostalgia fiiliksiä"?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Elo 2015, 14:35

Final Fantasy XIII-saaga. Ihan sama mitä kaikki vihaajat sanoo, MUN mielestä sarjan juoni ja hahmot ja kaikki riipasee sydämestä niin kovaa että mem pysty ees kuvailemaan sitä kunnolla. Rakastan. Pelaan jo varmaan viidettä kertaa niitä. Noel <3 ja Yeul <3 ja Fang <3 ja Lightning <3 ja CAIUS ON VAAN UNF. Ja Hope on mun shotapoika/mies. Ah. En pääse tästä yli.
Nostalgiana sanotaanko the Legend of Dragoon ja FFIX .> Mut suurin TUNNEside täytyy olla kolmessatoista.

Unelma-autosi?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Elo 2015, 15:02

Joku joka ei hajoa koskaan.

Nimeä joku lempi hahmosi teeännäffästä; jonkun toisen pelaajan oma.
Lörri
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Elo 2015, 16:06

Nooo mulla on aika monia lempihahmoja usein eri perustein, mutta semmosia tosi kivoja, huolellisesti tehtyjä ja persoonallisia on Ophelia ja Ascaris.

TNF:n ihQuin hahmoparitus olisi...?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Elo 2015, 21:33

Jos ei saa sanoo jo olemassa olevia (Koska olisko ees yllätys jos sanoisin Iridari), niin Alf&Aaron (Ivy hei), Shyvana&Lorythas (OH BOY), Henry&Fred (syytän suo Agna).
Marduk&Garrett tru otp.


Leffa, jota suosittelisit kaikille?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Marras 2015, 20:08

Mhohhohoho Aksuseni.
Suosittelisin kaikille elokuvaa Rise of the Guardians eli Viisi legendaa. Aivan liian vähän huomiota niittänyt animaatio. Loistavan tarkasti tehty, kaunis tarina ja ihastuttavia hahmoja. Mitä muuta voisit pyytää? Hmm? Ah kyllä, Jude Law ääninäyttelee siinä. Pitch perfect etten sanoisi.

Jos asuisit Cryptissä, ketä sen naispuolisista asukkaisista pelkäisit eniten? Entä miespuolisista?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2015, 14:41

No jos otetaan pois kuolemanpelko (koska aikalailla kaikki hahmot vetäis multa niskat nurin ja se on jo syy pelätä niitä) niin naisista pelkäisin Shyvana koska jfc pysy kaukana, vaikka haluaisinkin vähän halata. Myös Delia ja Kerensa, koska niil on valtaa passittaa syyttömiäkin hirteen jos siltä tuntuu.

Samasta syystä pelkään miehistä Albinusta, Henryä, Arania, Ikolokia. Mut jos noista pitäis sanoo vaan yks niin Albinus, koska uskonkiihkot hullut on jotenkin vähän karmivia.

Tai sit vedän villin kortin ja sanon et kaikista pelottavin on Orubee, koska syvänmeren hirviöt on aivan perkeleen ahdistava ajatus.


Jos syntyisit uudestaan ja saisit itse valita, minä olentona syntyisit, niin minkä valitsisit ja miksi?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Ivy » 10 Maalis 2017, 09:10

Muumina! Tietenkin myös sitten muumilaakson ja sillain, oon aina ollut kade sellaisen elämän kepeyttä. Asettuisin tietenkin myös muumitalon pysyväksi vieraaksi <3

Lapsena aina kysyttiin, että mikäs sinusta tulee isona, ja useimmiten kekseimme vastaukseksi poliisin tai prinsessan. Mitä sinulla oli tapana vastata ja kuinkas sitten kävikään?
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Maalis 2017, 15:21

Taiteilija, delfiininkouluttaja, näyttelijä, jäätelökioskin "hoitaja". Pyrin tällä hetkellä lääkikseen mutta toistaiseksi on käynyt niin että en ole mikään :d

>> Jos joutuisit elämään jollain toisella aikakaudella, mikä se olisi, ja miksi? (Liitukausi, keskiaika, 1800-luku, 20-luku...)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja JTP » 05 Huhti 2017, 21:16

Kyl se liitukausi olisi, koska c'mon dinosaurukset on the best. Kunhan kerkeisin kupsahtaa ennen sitä meteoriittia, nii olis ihan jees.

Jos saisit vaihtaa kaiken omaisuutesi vain yhteen asiaan (ihan mikä vaan), tekisitkö niin ja jos tekisit, mikä se asia olisi?
JTP
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2017, 17:17

No emmä nyt kyl keksi mitään mihin vaihtaisin kaiken välttämättä joten en... Tai no, jos saisin muuttu Kapybaraks ja mennä chillaan Japaniin kuumiin lähteisiin niin se vois olla aika bueno.

Mikä oli ensimmäinen internet sivusto, mitä muistat käyttäneesi "aktiivisesti"?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron