Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2015, 12:43

Sain kattottua Hannibalin kaikki tuottarit läpi, mitä Netflixsistä löyty 8) Pienet on ilot ihmisellä. Mutta kun normaalisti en jaksa alottaa kattoon mitään.

Kesäsuunnitelmasi? Jos sellaisia ei ole, mitä haluaisit/mitä tykkäät tehdä kesällä?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Touko 2015, 18:09

Töitä, että saan kerättyksi rahaa reisuun. Aikoo tehdä kesän loppu vaiheessa Interreilaamista eli mennä keski euroopassa junalla sinne ja tänne. XD

Odotatko jo Juhannusta?
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Touko 2015, 14:06

Totta kai! Vaikka mitään varsinaista suunnitelmaa ei juhannukseks oo, toiveissa tietenkin hyvä keli, hyvä seura ja grillausta. Vähintään.

Pelottavin peli, jota olet pelannut?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Teritan » 13 Touko 2015, 13:52

Skyrim (pfft), mut ei oikeesti. En pelaa mitään oikeasti pelottavia pelejä ikinä. Muutaman kerran olen säikähtänyt Skyrimissä örkkejä, mutta kuitenkin rakastan rakastan sitä peliä hirveesti. Eli siinä mun pelottavin pelini XD

Lempilautapelisi?
Teritan
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2015, 11:36

Kimble. Tai monopoly.

Lemmikkieläin, mitä et missään nimessä haluaisi koskaan ottaa itsellesi?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Teritan » 22 Touko 2015, 13:05

Jos tarantella lasketaan niin se. Koska pelkään ja paljon. Mutta jos ei lasketa niin sitten ehkä hevonen. Ei ois paikkaa mihin pistää ja muutenkin en oo ihan hevos ihmisiä.

Euroviisut pyörivät juuri telkkarissa, joten siihen liittyvä kysymys: Mikä on paras euroviisu biisi (ikinä)?
Teritan
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Touko 2015, 21:38

Joko Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai tai Koza Mostra & Agathon Iakovidis - Alcohol Is Free en osaa päättää näistä kahdesta, ne on niin ihanan meneviä ja jää päähän. Ja no, yks kans on ofc Buranovskiye Babushki - Party for Everybody koska.
Mut jos ihan pakko ois sanoo joku noista, ylitse muiden, niin... Dancing Lasha tumbai.


Mitä tekisit, jos löytäisit metsästä ruumiin?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Teritan » 09 Kesä 2015, 16:25

Emmä tiiä, menisin paniikkiin ja soittasin sitten järkytyksestä toettuani poliisin tai jotkut paikalle. :C En menis lähellekkää ruumista ja itkisin jossai nurkassan varmaan. Jos metsässä siis nurkkia olis. XD

Mikä ärsyttää tällä hetkellä?
Teritan
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Kesä 2015, 19:29

Stressiä pukkaa koska kirjotuksiin pitäis alkaa opiskella ja vaikka mitä muuta. Ja mun vanhemmat ei arvosta mua ja mun työpanosta ja odottaa multa ihan liikaa kaiken suhteen. 24/7 pitäis olla siivoomassa ja tallilla ja lapsia hoitamassa ja vielä saada hyviä numeroita koulustaki. Ja heti kun alkaa pinna kiristymään niin syytetään siitä että oon muka kiittämätön kakara joka on koko ajan pahalla päällä ja aukoo päätään uAu eikä "ei" ole vaihtoehto. Ja meanwhile 15v. pikkusisko saa tulla ja mennä miten haluaa, tuoda kylään kaikki kerralla eikä sitä velvoteta tekemään yhtään mitään ja on ihan okei jos sillä on paha päivä tai se aukoo päätään kaikille. Mitä se kans tekee. Tiivistettynä äiti odottaa mun tekevän kaiken. Auttaa toki itsekin joo jollain tasolla mutta... Tänäänki oon istunu kuus tuntia putkeen kirjottamassa hintalappuja kirpparille. Ja eilen äiti piti mut hereillä kolmeen ja tänään pakotti ylös yheksältä. Ei toimi.
Rant over.
Terveisin Danna, syksyllä 18v.

Paras tapa lievittää stressiä?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Kesä 2015, 20:24

Kävely kaupungin ulkopuolella, saunominen, ASMR, nukkuminen, suihku, leffaan meneminen, hyvä ruoka, halailu hyvän kaverin kanssa, youtubereiden katselu. Choose your favourite. (//also ymmärrän miltä susta tuntuu D:)

Mitä syöt aamupalaksi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Teritan » 09 Kesä 2015, 20:56

Joskus en mitään, mutta sitten jos syön niin jogurttia, leipää tai sitten vaan juon kaakaota. OAO

Millainen aamusi on yleensä?
Teritan
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Kesä 2015, 23:19

Otan portaiden kaiteelta pyyhkeen ja kylpytakin jos meinaan pestä hiukset, jos en pese niin otan pelkän pyyhkeen (vuorottelee yleensä joka toinen päivä). Menen alakertaan, avaan suihkun ja käytän shampoota ja hoitoainetta ja vartalosaippuaa (olettaen että pesen hiukset). Turbaani päähän ja takaisin ylös ja sitten joko puen tai syön aamupalan kylpytakissa. Aamupala on arkisin kaksi ruisleivän puolikasta eli joidenkin ihmisten mukaan yksi ruisleipä, voita ja oltermannia. Juon mehua. Viikonloppuisin syön kaksi paahtoleipää joiden päällä on voita, oltermannia ja kananmunaviipaleita, juon mehua. Luen samalla 90% todennäköisyydellä Aku Ankkaa tai mitä tahansa muuta lehteä, loput 10% saattaa jäädä tabletilla youtuben katseluun. Syödessä oon jo nakannu turbaanin menemään ja toivon että hiukset on kuivunu ja jos en oo nyt pukeissa, puen, sitten rasvaan naaman ja meikkaan jos on tarvis. Vipana laitan hiukset.
Olen tietoinen siitä että olen kaavoihin kangistunut.

>> Mikä laulu nostaa kylmät väreet huonossa mielessä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Teritan » 10 Kesä 2015, 11:20

Evanescence-Hello

Kun olin amiskassa, nii yksi luokkalainen kuoli kolarissa nii tätä sitten koulussa soitettiin luokassaan usein. Muutenkin niiltä ajoilta on aika ikäviä muistoja. Kaunis biisinhän tuo on, mutten voi kuunnella ilman että tulee ahdistunut fiilis. Pöh.

Käytkö miten usein syömässä "ulkona" siis muualla kuin kotona?
Teritan
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja Nipustin » 22 Kesä 2015, 17:08

Liian usein äh. Kävisinkin usein jossain ravintoloissa, mutta kun ei vaan pikaruokaahan minä mätän. Se on sääli vaan välillä oikeasti ainoa ruoka joka joutuu kun itellä on kiire.

Voisitko ottaa espanjan kadulta pelastetun koiran?
Nipustin
 

Re: Kysy seuraavalta

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Kesä 2015, 16:43

Miksi ei, tietysti pienin varauksin. Haluan koiran! joten voisin ottaa pelastetun koirankin :)

Mikä on päivän epistola?
tynnyri
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron