Pelasta toisen pelaajan päivä!

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pelasta toisen pelaajan päivä!

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Huhti 2015, 11:31

Taas vaihteeks mutku Aksu on niin ihuna<3 sitei voi kehua tarpeeks
Aksu-rakas, son ihana kun sei tuomitse mua vaikka oon antiakti puol vuotta kerrallaan ja toiset puoli vuotta mennään sillä "MITÄ JOS IIIIIII" eikä musta lähe mitään järkevää .'> huippua seuraa ja huippuja ideoita ja huippua johtamista, paras bossi ikinä missään pelissä .w. Sille on helppo puhua kaikkedta aiheeseen liittyvästä ja liittymättömästä. Ja koiruli<3
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pelasta toisen pelaajan päivä!

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2015, 12:59

Taas vaihteeks todellakin, mutta kun Danna <3 Dannan kanssa on kiva yhä suunnitella pelejä ja heitellä aivopieruja puolin jos toisin, koska siitä syntyy hype ja sitten inspaakin suuresti pelailla Dannan kanssa tai piirrellä Dannan hahmoja. Dannan kanssa on myös kiva puhua muuten vaan ja vaihtaa kuulumisia, ihan kuten Agnankin kanssa, Dannan kanssa voi jatkaa siitä mihin jäätiin vaikka pidempään oltais oltu hiljasena... Ja keskustelut alkaa aina capsilla .3. jA KISSE<3 RIPLEY ASD <3 Onko ees paras nimi kissalle.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pelasta toisen pelaajan päivä!

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Touko 2015, 13:52

Aksu, tuo foorumin kunkku – ja myös se harvinaisen tärkee ystävä. Aksu on aivan mahtavaa seuraa näytön toiselta puolelta kuin sen samalla puolellakin. Koskaan ei ole sen seurassa tylsää, oli kyse sitten vaan hiljaa vierekkäin kököttämisestä ja netflixin kuluttamisesta tai sitten vaikka pelailusta. Hype on tavallisesti sanomattoman suuri ja aivopieruilla on lupa lentää vapaana kun lähetään pelejä suunnittelemaan – ja tätä menoa kun jatketaan meiltä ei tuu kyllä koskaan loppumaan pelit kesken, vaan parempi kysymys ois et: Millon saadaan kaikki ne suunnitelmat pelattua? <: Samaan aikaan nauretaan/virnuillaan/itketään meidän ideoille niin että sattuu.
Aksun luovuus on myös ihan omaa luokkaansa. Sillä on oma kaunis tyyli niin piirtää kuin kirjoittaakin. Aksu on ihanaa ropeseuraa ja sille on myös kiva piirtää kuvia mun tahdilla kerran vuodessa, kun se itte doodlettelee jatkuvasti mulle kaikkea ihanaa. Oli miten harmaa ja masentunu päivä tahansa, niin Aksulle juttelu piristää aina. Juttu lentää väkisinkin - ja sitten ne linkit... mä aina skypen avatessani ootan et ensimmäisenä mun ruutuun aukee Aksun ikkuna, joka on täynnä linkkejä, ja saan heti virnuilla naamani irti mielikuville...

En vaihtais Aksua mihinkään. Oot tärkee ja tuut aina pysyyn sellasena <3
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

Re: Pelasta toisen pelaajan päivä!

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2015, 15:51

Vasta äsken kirjotin mutta en oo vielä mihinkään väliin päässy Crimiä piristään joten nyt kun oon pillittäny eka sun vastaukselle niin:

"Kelaa hei. Jos---". Siitä ne kaikki parhaimmat ideat lähtee ja on lähtenyt aina vuodesta 2011. Crim on jotain niin taivaallisen ihanaa ja piristävää seuraa joka kerta, kun sille alkaa jutteleen. Päivä tuntuu tyhjältä, jos ei edes kerran skypessä, wowissa, whatsappilla tai tekstarilla ole Crimiin ollu yhteydessä, vaikka mitään asiaakaan ei olis. Oot mun päivän piristys, vaikka itte et jaksaiskaan aina olla se ilopilleri koska välillä hajottaa, meitä kaikkia. Mutta Crimin kanssa voi hajota yhdessä ja nököttää nurkassa ärisemässä maailmalle. Crimi on ihanan realistinen ja jos sille joskus erehtyy itkemään kuin elämä potkii, niin sieltä ei tuu sitä "Aw voi koita kestää/ota keksi *taputtaa päähän*" vaan sieltä tulee semmosta realistista kannustamista että ihan sitä alkaa uskookin itteensä.

Rope seurana Crim on mulle henkilökohtasesti se yks inspiroivin, Crimin kanssa on niin parasta suunnitella ja kelailla ideoita ja pelejä, Crimin kanssa tulee myös hahmokehitystä ja aina uusia pieruja. Crimin tekstejä on ihanaa lukee ja ne lukee aina mielellään uudestaan ja uudestaan. En varmaan koskaan oo itkeny rope suunnitelmille niin paljon, mitä Crimin kanssa. En myöskään oo nauranu niin paljon, mitä Crimin kanssa. Ja voi äiti ne virneet. Se eläytyminen.
JA KUINKAKOHAN MONTA KERTAA CRIM ON FOORUMIN PELASTANU TAVALLA TAI TOISELLA. Crimin titteli ei turhaan ole The saviour. Senkin glitchlord. Crim on myös pirun hyvä suunnitteleen kotisivuja ja voi äiti jos näkisitte sen suunnitelmat uudistusten suhteen.
Ja Crimin taiteilut <3 Rakastan sun tyyliä ja vaikka niitä kuvia tulis kerran vuodessa niin silti hype on suuri aina kun jotain pieraset. Tasoa pistäisin taustakuvaksi kaikki, ellei jotkut ois selvää "Piilota isältä" materiaalia (D

Crim on myös parasta peliseuraa - näin kun pelataan videopelejä. Oli kyseessä sitten konsoli tai PC, sitä mielellään avaa mikkikeskustelun ja heti ensimmäisenä nousee virne jo valmiiks pärställe, kun skypen soittoääni pärisee.
Valehtelematta oisin varmaan jo huonommassa suunnassa, ellei oltais tutustuttu. Valehtelematta ois TNFkin saattanu jo kaatua, ellet ois inspannu muo vaikeina hetkinä.
En vaihtaisi kehenkään, Crim on aina lähellä sydäntä - saat jatkossakin halata kun nukutaan.
10/5. my bro
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron