Pelasta toisen pelaajan päivä!

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Syys 2013, 19:00

Ihailtavan hassua pöhköä seuraa niin foorumilla kuin sen ulkopuolella ja aivan mainiota peliseuraa :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2013, 19:26

Agna on foorumin aarre, joka on säilynyt alusta alkaen. Agnaan luotan. Agna on myös loistava piirtämään. Varsinkin kuvakokonaisuuksia. Ihailtavaa jälkeä, ihan kateelliseksi tulee. Agna on myös minun pikku vakooja ja ahkera mode. JA NIIN KOVIN SULOINEN JA PIENI! AINA JA IKUISESTI! HYST!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Syys 2013, 19:40

Pitää Aksua vielä kerran kehua: Sen kans on kiva suunnitella hahmojen elämästä mahollisimman katkeransuloista! .DD
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Syys 2013, 12:23

Danna on mukavaa juttuseuraa ja mainiota peliseuraa o3o Kuten todettu, Dannankin kanssa on ihanaa järjestää hahmoille draamaa ja asdaja<3 Dannalla on myös pirun hienoja hahmoja hahmokaartissaan o3o
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Syys 2013, 09:10

Alemmuuskompleksi valtaa aina kun sua päin ees vilkaisen~
Siksi aina sulle puhuessani käännynkin selätysten!
Tekee kyllä siitä vähän hankalaa...
Mutta se silti miltein normaalin keskustelun mahdollistaa


Yritin olla runoollinen, ei kuitenkaan onnistu maanantai aamuisin;D
Sä kirjotat hyvin, sä piirrät loistavasti, sä oot hauska ja sä oot mun number-one-must-have-coffee-with-person ja voih, kun voisin jopa oikeesti juoda sitä kahvia sun vuoksein kuningattareni! o7
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Syys 2013, 17:21

Olet siis ihan mahtava pelaaja, kun siihen ryhdyt. Hahmosi ovat mielen kiintoisia ja ihania. toisin kuin minun... O__O
Osaat myös olla hyvin hauska ja juttuseurasi kelpaa aina. On mukavaa tulla kaivatuksi :)
Nya
 

ViestiKirjoittaja Cheikki » 11 Syys 2013, 20:15

Olen aika uusi täällä, mutta se ei estä mua yrittämästä! >8 D

Nya, vaikutat tosi sympaattiselta tyypiltä. Varmaksi osaan sanoa ainakin, että osaat kuljettaa juonta eteenpäin peliviesteissäsi, sekä antaa vastapelaajalle hyvän kuvan toivomastasi tunnelmasta peliin. : >
Cheikki
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2013, 20:30

Cheikki on yllättävän mukava tyyppi ja sulle on helppo keskustella. Ja Pirun awesomit suunnitelmat sun kans saa aikaan >:D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Cheikki » 19 Syys 2013, 13:59

Vertaistukea, mehukkaita suunnitelmia, hyvää ryhtiä ja kirjoitustaitoa. Niistä Aksutar on ainakin toistaiseksi jäänyt mieleen :3
Cheikki
 

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Syys 2013, 16:23

Mieleen jääviä pikku puheita. Mukavan tuntuinen, ihana hahmo ja monella muulla tavalla mielenkiintoinen henkilö :)
Nya
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Loka 2013, 14:28

Sun cossi traconissa oli aivan huikee! Oot tosi taitava rakentelee cosseja:)
Ja jälleen kerran mainittakoon myös että lurps sä piirrät ihanastiii<3
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2013, 09:47

Oot höpsön sulonen, kun oot semmonen fanityttö meitä kohtaan :D Ei me purra, rauhotu, oo oma ittes, koska sillon sä loistat! Ja Nipustin on mahtavaa peliseuraa!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2013, 10:19

Aksu on loistava ylläpitäjä <3 Just esim. jos jotain tarvii kysyä, niin vastauksen saa heti eikä tarvii odotella viittävuotta, ja muuteski :) :) :)
Viä niinku pari +++++++++:ssaa kaikesta :D
Lörri
 

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Loka 2013, 17:41

Me gusta Lörrin hahmot mycket paljon! Niisson mielenkiintoisuutta ja paljon liikkumavaraa, ainakin mitä olen huomannut.
harlekiini
 

ViestiKirjoittaja Cheikki » 09 Loka 2013, 19:47

Mystinen ja salaperäinen Harlekiini.
Niin paljon hänestä puhutaan, mutta kertaakaan en ole hänelle jutellut.
Niin paljon hänestä kerrotaan, mutta kertaakaan en ole häntä tavannut.
Niin paljon hän on meille antanut, ja kyllä, tykkään siitä miten se piirtää : DD

(on kuulemma haka oikeinkirjoituksessa? >< )
Cheikki
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron