Taustakuvat

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Huhti 2014, 00:10

Millaisia taustakuvia ihmisillä on koneissaan? Millaiseen maisemaan, eläimeen tai pärstään törmäätte ensimmäisenä, kun avaatte koneen? Ja miksi juuri tämä kyseinen kuva? Kertokaa ihmeessä.

Voin itse aloittaa.

Kuva

Tämä taustakuva on ollut minulla yhtä pitkään kuin koneeni. Halusin vain jonkun miellyttävän kuvan, enkä sitä Windowsin- lippua. Olin kai vähän mielikuvitukseton ja laiska, kun en laittanut jotain oikeasti hienoa, nasevaa ja sarkastista, mutta en ole nähnyt syytä vaihtaakkaan. Pitäisi varmaan. Asiaan. Varmaan jokainen, joka on lukenut tai katsonut X-meniä jossain muodossa, tunnistaa Nightcrawlerin. Kun olin lapsi, yhtä aikaa lapsen kengissä internetin kanssa, katsoin isoveljieni kanssa hyvin paljon poikien ohjelmia, kuten Turtles, Transformes ja X-men. Olin pienin, joten minulta oli helppoa nyysiä kaukosäädin. Mutta alusta asti, suosikkihahmoni oli Nightcrawler, ja hän on sitä vieläkin. Pidän kyseisestä hahmosta, joten toki, miksikäs ei, kyllä hän voisi taustaani koristaa.
Lisäksi, pidän kuvasta ihan taiteellisista syistä. Pidän varjosta ja Nightcrawlerin asennosta. Sininen meri sopii hyvin tunnelmaan, ja se on yksinkertainen kuva. Ei mitään ylimääräistä. Inhoan taustoissa sitä, kun joku kuvake menee taustakuvan päälle, joten minulle sopii vallan hyvin kyseinen sommittelu, jossa kuva on oikealla, jolloin kuvakkeeni voivat olla vasemmalla. Että näin.
Forte
 

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2014, 00:40

AKDJWKAJD Vihdoin! Hyvä että teit tän, tykkäsin tän tapasesta töpöstä toisella foorumilla.
Oon itte liian laiska ettimään erikseen mun taustakuvaa vaikka sen löytäis helposti (lähinnä vaan koska pelaan ZGn kanssa atm ja mikkikeskustelu menos), mutta ottakaa screenshot.

Kuva


"Fuck your moral bullshit. Kick babies". Tiivistää mut aika hienosti.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Huhti 2014, 17:36

Kuva

Mun taustakuvat vaihtelevat ottamistani kuvakaappauksista, mutta tällä hetkellä olen suosinut Skyrim ja Outlast kategoriaa. Vaihtuu kyllä turhan usein nämä kuvat täälläpäin.
Lotdow
 

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Huhti 2014, 21:11

Kuva

Tykkään, että mun työpöytä koneella on siisti ja taustakuva ei ole liian räikeä rainbow, et siitä erottuu ja löytää helposti kaikki kuvakkeet. Tää on aseteltuna keskelle työpöytää, niin että reunoille jää tosi paksut mustat palkit ja ettei kuvan päällä ole kuvakkeita. Kuva on mun mielestä jotenkin neutraali, rauhoittava, selkeä, mutta pursuu kuitenkin yksityiskohtia. Kuva on napottanu muutaman kuukauden, enkä oo sitä vielä siihen kyllästyny.
Niehku
 

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Huhti 2014, 01:24

Kuva

Tykkään nähtävästi tosta kuviosta niin paljon et kierrätän sitä vähän kaikkialla, mun kännykässäki :D Vähan kuitenkin tuunailin jännemmän näköseksi :3
Janni
 

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Michyy » 14 Huhti 2014, 17:54

Kuva
Vaihtuu kyllä turhan usein nämä kuvat täälläpäin.
Niin no minulla on tällä hetkellä käytössä noin 120 värikkään kirkasta touhou aiheista taustakuvaa jotka sitten itsekseen vaihtuvat 20 minsan välein. Ja rehellisesti on kyllä vaikee valita niistä se yksi jonka tänne postaan mutta tuo nyt on ollut siinä listassa aika kauan ja niistä vanhoista varmaan laadultaan yksi parhaista joten sillä mennään. Suurin osa niistä löytyy täältä vaikkakin pixiv muistaakseni vaatii tunnukset.
Viimeksi muokannut Michyy päivämäärä 16 Huhti 2014, 14:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Huhti 2014, 13:58

Kuva
Kyseinen kuva on peräisin guild wars 2:sta, nord rotuinen nainen, joihin olen ilan hulluna koska ne niin poikkeaa pelin muista humanoideista olemuksellaan. Ja koska asut. Ja koska kaikki <3 Sen lisäksi että tykkään aivan järettömästi tuosta hahmosta itsessään, rakastan tuota tyyliä jolla kuva on tehty, joka onkin se suuri syy miksi se näyttöjen taustalla on. On kiva tuijotella pienempi resoluutioiselta HD näytöltä tuosta vähän rajatumpaa kuvaa, kun siinä näkyy kaikki maalausjäljet niin selvästi .3.
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Touko 2014, 09:02

Kuva

Jees eli uuden koneen työpöytä, joka pitäisi täyttää vielä. Noh tässä on vielä aikaa tehdä sekin.
Mohnake
 


Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Helmi 2015, 18:32

Hyi olkoon Aksu, ei noin sekavasti saa ikoneita jättää. Niiden pitää olla kurinalaisissa riveissä etteivät saa päähänsä mitään venkoilua. Plus haluan tuon goat simulatorin.

Kuva
harlekiini
 


Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Loka 2015, 11:33

Kuva

Uusi kone, ja uusi taustakuva. Pffft. Se ainakin saa minut aina virnuilemaan.
Forte
 

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Loka 2015, 15:56

En osaa ottaa kuvaa tautakuvastini, mutta siinä suden pää ja ennen kaikkea so kohdistuu silmiin (kuonoa ja korvia ei näy).
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja cardea » 05 Loka 2015, 18:25

Kuva

Meikäläisellä vaihtuu taustakuva tunnin välein, mutta satuin katsomaan työpöytääni tässä äsken ja tää on yksi mun lempi taustoista :D Mä en jaksa itse screenshotata ja töiden puolesta teen paljon graaffista suunnittelua, mikä on minusta hauskaa kun en oikeasti osaa piirtää. Thank god for photoshop... Teemoina on lainaukset, tee kahvi ja tietenkin mäyräkoirat :D Mun taustakuvan pitää saada mut hyvälle tuulelle ja ikoneita työpöydällä on mahdollisimman vähän.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Taustakuvat

ViestiKirjoittaja Ivy » 29 Loka 2015, 16:53

Kuva

Kaikessa peittelemättömässä loistossaan, FF14 screenshotti taustakuvana.
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron