Totuus vai tehtävä

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Nipustin » 07 Loka 2015, 17:26

Hai hou totuus mulle.

Olen.
Voinko jättää sen vaa siihen? :D mitä perusteluja tää kaipaa, elämäähän se vain on. Elämää täynnä huippuja tyyppejä :D

Totuus: Oletko koskaan ajatellut olevasi liian normaali netin ihmeelliseen maailmaan?

Tehtävä: Lähetä mummullesi (vaihtoehtoisesti käy myös äiti/sisko mikäli mummua/äitiä ei valikoimasta löydy) viesti jossa kysyt miten hän on voinut ja mitä hänelle kuuluu.
Nipustin
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Loka 2015, 22:17

Totuus. No, en oikeastaan. Tiedän sen verran outoja ihmisiä, jotka eivät nettiä käytä, että joskus tuntuu oikean maailman olevan se oudompi osapuoli, ja netti on verrattaen normaali. Tästä esimerkkinä Jyväskylän keskisormimies.

Totuus: Oletko koskaan suudellut saman sukupuolen edustajaa?
Tehtävä: Seuraavan kerran kun käyt ruokakaupassa, osta joku hassu hedelmä, jota normaalisti et ostaisi.
Forte
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Ikane » 09 Loka 2015, 17:29

Totuus! En ole. Tai en ainakaan muista - tämä kaikki siis siltä ajalta kun suudellaan toista ihan tarkoituksella. Ei sellaisia leikkipusuja. :'D En kyllä tainnut lapsenakaan pussata ketään tyttöä!

Totuus: oletko koskaan ostanut sitä yhtä kokoa pienempää vaatetta jotta "laihdut ennen juhlia siihen sopivaksi"?
Tehtävä: piirrä meille chimera; yhdistelemällä erilaisia eläimiä/tms. luo aivan uusi ja uniikki otus!
Ikane
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Loka 2015, 22:24

Totuus. Öää oikeastaan en ole ostanut jotain tiettyä varten sitä vaatetta, pikemminkin periaatteella "tää on niin ihana, kyllä vielä mahdun tähän" ja on muuten toiminu!

Totuus: Oletko koskaan lähettänyt kenellekään kappaletta otsikolla "tää on sulle/tää kuvastaa mun tunteita suhun"?
Tehtävä: Vaatteista puheen ollen, ota kuva lempivaatteestasi!
Niehku
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Ivy » 10 Loka 2015, 05:21

TEHTÄVÄ ♥♥♥♥♥

Totuus: Osaatko yhä/koskaan osannut kärrynpyörää?
Tehtävä: Linkitä oma teemalulusi/biisisi
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Loka 2015, 14:30

Totuus: Oon osannu, en tiiä meneekö enää. Vanhuus ei tule yksin jne.


Totuus: Oletko koskaan valehdellut vakavasta aiheesta vanhemmillesi?
Tehtävä: Kerro meille Alter egostasi. Kuvaile, millainen on toinen sinä. Plussaa jos piirrät myös kuvan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Ivy » 10 Maalis 2017, 09:31

Totuus: Olen, uskoakseni... Ainakin silloin sen luettelisi vakavaksi, mutta loppujen lopuksi ei mitään hirveän maailmaa kaatavaa.

Totuus: Tykkäsitkö eniten nukeista, poneista, autoista vai dinoista lapsena?
Tehtävä: Ota esiin Paint ja piirrä tämänhetkinen olemuksesi. Vaikka sitten tikku-ukkona!
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja JTP » 10 Touko 2017, 21:13

Totuus: Kyllä ne oli dinosaurukset se juttu ja on kyllä vähän edelleen!

Totuus: Oletko koskaan oksentanut sellaiseen paikkaan, minne ei kuulu oksentaa?
Tehtävä: Ota itestäsi tanssivideo tai vaihtoehtoisesti piirrä itsesi tanssimassa (:
JTP
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Touko 2017, 17:25

Tehtävä: No enpäs kuvitellut ikinä lataavani tanssiani mihinkään, mutta tässä olisi kolmen vuoden takainen kevätnäytös (tai pala sitä), tanssin siis 14 vuotta balettia ja Tampereelle muutettuani jouduin lopettamaan. Tämä näytös ei ole uusin mitä minulta löytyy, mutta ehkä viihdyttävimmästä päästä varsinkin, jos ei diggaile baletista. Olen violettihameinen ballerina valkoisen viuhkan kanssa (yritin seurata), olen pahoillani kuvanlaadusta, jouduin kuvaamaan kameralla telkkariruudulta, sillä en ole mikään velho elektroniikan kanssa :D Laatu ei ole hääppöinen itse DVD:lläkään, mutta kyllä siitä jokunen liike välittyy!

Totuus: Oletko ikinä leikellyt tai värjännyt hiuksiasi epäonnistuneesti itse?
Tehtävä: Kierrätän hyvää tehtävää, eli esittele meille huoneesi!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2017, 04:30

Haluisin niin tehdä tehtävän mutkun vielä pari muuttolaatikkoa purkamatta joten valitsen totuuden!
Ja totuus on että kyllä, olen leikellyt JA värjännyt hiuksiani epäonnistuneesti. Aikanaan pienenä leikkasin itte takkuja pois hiuksistani ja voitte arvata mitä fleda sen jälkeen näytti. Plus ensimmäisiä kertoja kun värjäsin hiuksia yksin, niin en koskaan saanu oikeenpuoleisia hiuksia kunnolla värjättyä koska derp vasenkätinen.

Totuus: Oletko koskaan katunut/hävennyt keskustelua jonkun uuden tuttavan kanssa? Jos kyllä, niin miksi?
Tehtävä: Esittele meille kaikki (sinun ja/tai perheesi) lemmikkisi!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Kesä 2017, 05:14

OH IT'S ON, TEHTÄVÄ!

Tavatkaa mun ja tyttöystävän kissat.

Dorian
Meidän vajaan vuoden ikänen vauva, kyllä, nimetty Dragon Age-hahmon mukaan koska leuassa musta ns "parta" ja se oli hyvä idea.

Mio
Painaa melkein kymmenen kiloa josta puolet on karvaa. Superpehmee ja pörrönen ja ERITTÄIN huomionkipee tapaus.

Neil
Se kissa joka menee aina sekasin Dorianin kans, melkein identtiset. Neil on vaan isompi ja niiden valkoset kuviot on vähä erilaiset :') also Neilillä on puolikas "viiksi" eikä partaa! Erittäin ujo kissa

Ripley
Mun vauva, badass survivor woman joka pelastettiin naapurin ladosta muutama vuos sitten .'> äiti lupas et jos jää rääpäle henkiin ni saan siitä oman kissan. As you can see, se selvis ja nyt se on mun lellipentu ja ihan helkutinmoinen diiva luonteeltaan. En vaihtais siltikään <3

Totuus: Ootko koskaan kokannu jotain niin kamalaa ettei sitä oo voinut ees syödä? Jos olet, niin mitä?

Tehtävä: Esittele meille sun suosikkielokuva/-kirja/-mikälie mahollisimman liioittelevasto ja naurettavasti.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron