Ei siinä sitten niin käynytkään

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2015, 12:20

Tulitko joskus tehneeksi hahmon, muttet koskaan julkaissut sitä sattuneista syistä? No niin minäkin, ja siksi ajattelin pistää pystyyn tällaisen ketjun, jossa saa jakaa lyhyesti kertomuksia hylätyistä hahmoistaan.

Lyhyet säännöt:
- Vain TNF:ään suunniteltuja hahmoja!
- Kuvan saa laittaa kaikin mokomin, mutta...
- Älä kuitenkaan paljasta liikaa, etteivät muut (mahdolliset lurjukset kanssapelaajat tai foorumiurkkijat) yritä hyötyä julkaisemattomasta hahmostasi. :D Kerro vain niin paljon kuin haluat muiden tietävän.



Minä luonnollisesti aloitan, jotta muutkin uskaltavat.
Meinasin tehdä vanhan "haltiahahmon" nimeltään Marcurium. <-- Kaksi vuotta vanha kuva. Erittäin upea.
Hahmoesittely oli muutamaa virkettä vaille valmis, kunnes huomasin etten osaisi pelata kyseisellä hahmolla. Jätin sitten tekemättä.
Lotdow
 

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2015, 14:22

Näitä riittää. Väistäkäähän. *pudottaa arkiston pöydälle ja pöly aiheuttaa jopa Aasiassa suuria tuhkaseinämiä, jotka peittävät kaupunkeja alleen*

Eli olen kyllä näiden kuuden ja puolen vuoden (herttinen) aikana luonut vaikka ja minkä laisia hahmoja, joista osa on päätynyt paperille ja osa ei. Osa on ollut pikaisia aivoituksia jotka "ahaa, on pakko toteuttaa" ja parin viikon päästä ei enää inspaa. Yksikään ei ole muistaakseni päätynyt hahmoesittelyyn asti.

Ne, jotka ehdin saada paperille:
• Päivänsäde, jonka nimi olisi voinut olla Ava tai jokin muu lyhyt. Halusin sille superpitkät hiukset, mutta toisaalta lyhyet olisivat voineet olla kivat. Ehkä kiharat, tai sittenkin suorat. Kullankeltaiset. Vai pitäisikö sen olla jokin metsänhenki, jolloin se olisi sammalenvihreä? Tämä hahmo oli jotain vuotta 2013 kenties, ja vuoden 2014 puolelle myös. Tässä ihan ensimmäisiä kuvia kokokuvana (Aksun runoa lainaten: "Tissit on tyhmiä / Tissit on vaikeita / Tissit"). Tässä oli joitain kasvoja, mutta ne olivat liian tällättyjä. Kivat ripsarit. Tässä kaarnatyttömäisempi versio.
• Minä en edes tiedä mikä tämä on, jonkinlainen demonihaltia kai. En usko että sillä oli edes rotua. Tein siitä koulussa myös nykyaikaistetun version (olin vissiin tosi tyytyväinen tuohon poseen). Vuosi oli varmaan 2010-2011.
• Tämän muistan! Halusin ihmisen, joka muuttuu sudeksi tai koirasudeksi, kumpi se nyt onkin ollut. Innoitus tuli Kaunottaresta ja Hirviöstä, jossa Belle tunnistaa ihmiseksi muuttuneen Hirviön tämän silmien perusteella, ja halusin samanlaisen hahmon. Harmi että piirtotaidot oli vielä vähän 2009. En tiedä mikä on tuo dramaattinen tassussa oleva arpi, ehkä syy siihen, miksi hän muuttuu.
• Jos kukaan teistä on koskaan katsonut Muumioita, niin sanokaa päivää Medjai Ardethille (muistan nimen edelleen, luulisin). Hahmon nimeksi ei tietenkään pitänyt tulla tuo, vaikka innoitus oli suuri! ja kuinka hieno ja monipuolinen kasvokuva. Halusin tuollaisen persialais-aasialais-itämais-keskiaikaisen samurai-ihmisen vuonna 2008 tai 2009.
Tämä oli vähän Fredin luomisen jälkeen. Jälleen yksi merkityksetön ihmishahmo, mutta sen piti olla jotenkin lempeä ja kiva, ja tietysti hyvä taistelemaan. Varmaan vielä hovi-ihminenkin siihen päälle. Tajusin lopulta että oli aika samanlainen kuin Fred. Ehkä siitä tuli sitten Jerrell. Naamoja.

Pelkät ideat:
• Maahinen, joka näyttää faunilta muttei kuitenkaan, ja joka on seppä. Liian laiha hahmosuunnitelma.
• Tummaihoinen, kalju ja bulkattu demonimies, jolla on pupillittomat silmät. Käyttää miekkoja sukkelasti kuin kudinpuikkoja. Olisi voinut olla vaikka orjakauppias. Ei sitten innostanutkaan.
• Anyu-niminen susinaikkonen joka muuttuu hervottomaksi valkoiseksi sudeksi. Sai innoituksensa Balto-elokuvassa esiintyvästä valkeasta sudesta.
• Fredin veli, mutta se olisi kuitenkin joutunut samaan hyödyttömyyskierteeseen kuin Fred.
• Humaaniversiot meidän perheen koirista, koska niistä olisi saanut aikaan huvittavia persoonia. Toistaiseksi jääköön.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja suskari » 04 Tammi 2015, 15:07

Oih, näitä on ollut itsellänikin jos jonkin verran! Suurin osa vain on sellaisia, jotka ovat mielessä olleet vailla nimeä (tai en muista niitä), enkä heistä kuviakaan ole tehnyt..

- Velho, tai ylipäätänsä jonkin näköinen taikuuden osaaja. Mahdollisesti ihminen tai haltia, mutta tajusin etten osaa pelata magiaa heittävillä hahmoilla kovinkaan luontevasti tai keksisi mitään kivaa luonnetta mikä innostaisi.
- Drudi, muodonmuuttaja innostuksenani Wolrd of Warcaft pelistä josta piti tulla naispuolinen haltia KUVA, mutta loinkin sitten Acomin hänen sijastaan.
- Kalmalle veli... kyllä veli, mutta suunnitelmaksi jäi kun tajusin sen kylmän totuuden ettei Kalman veli voisi olla mitenkään ihmismäinen koska Kalma oli syntyessään koira, eikä myöskään hengissä tai sitten minun pitäisi Kalman menneisyys kirjoittaa/suunnitella kokonaan uudestaan. Että häpeän tätä..
- White ja Sirius KUVA, tämä kaksikko pyöri aikanaan Kuroi Himistu nimisellä roolipelillä kunnes poistin kaksikon sieltä ja myöhemmin ajattelin tuoda tämän vampyyrimetsästäjä kaksikon Cypritiin friikkien kiusaksi, mutta valitettavasti jäännyt. Ehkä joskus..
- Ihmissusi, minulla taisi joskus aivan ensinmäisenä hahmona joskus olla yksi ihmissusi (jonka nimeä en muista), mutta jokaisella kerralla kun olen halunnut luoda tälläistä hahmoa tajuan etten keksi minkäänlaista mielenkiintoista luonnetta.
- Haltia, sotilaallisesti korkeassa-asemassa tai ainakin ollut.. Tälle taisin jokun nimenkin suunnitella, mutta en kyllä muista sitä. Mutta tarkoitukseni oli luoda haltia jonka moraallinen käsitys sodankäynnistä on hieman vääristynyt ja joutunut sittemmin karkoitettavaksi omiensa luonta ensinmäisen sodan jälkeen. Vanhempi kaveri siis ja näin myöhempänä sitten seikkailee pakolaisena pitkin mannerta. Voisi kyllä olla mielenkiintoinen tapaus, mutta en ole saannut toteutettavaksi asti.

Siinä nyt muutama, jotka näin äkkiseltään mieleen tulivat.
suskari
 

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2015, 15:43

No kai tänne vois jotain pistää, ainakin näin ensialkuun muutama.


- Jasmine nimisestä hahmostani (joka täältä mystisesti katosi höhöhö) piti tulla bansheen tapainen kummitushenkiolento kun se kuolis. En koskaan sitten toteuttanu tätä koska Jasmine meni sekasin ja multa katos ote siihen hahmoon.
- Dryadi, Emilié hahmo oli Dryadi mutta sekin katos sitten yllättäen hahmoista (oke näil kahdel on yhteisenä tekijänä se että ne oli molemmat nuoria neitoja ja mä en osaa semmosil pelata kauheen hyvin... Ellei ne oo pilallelellittyjä siniverisiä tai tempperamenttisia kapinallisia). Sitten tilalle tuli kuitenkin Hecate joka on tavallaan muunnelma - rujompaan suuntaan - siitä mitä piti olla.
- Henryn ja Lilyn äiti, Elise. Vedin kuitenkin disneyt ja päätin että toinen vanhemmista on jo kuollu.
- Aranille sisar. Mikä ois ollu fiksu veto sen vanhemmilta ottaen huomioon suvun sairaus, ehkä ois kannattanu hankkia vähän enemmän jälkeläisiä ettei suku varmasti kuihdu mutta...
- Kentauri hahmo. Meidän piti Ivyn ja ZGn kans tehdä kentaurit, Mulla oli tulossa kauhee työhevosamazonnainen joka niittää porukkaa kympillä ja Ivyn hahmo ois ollu sitten siro ja nätti nuori tamma jota tää mun Amazonnainen ois suojellu <3. Mut.... mä en oikeestaan tiiä miks se suunnitelma jäi >:| IVY SELITÄ. Oke ehkä yks syy oli se että mulla noita hahmoja on jo "muutama".....
- Lilylle ja Blackille poika ja tytär. Pojan nimi ois ollu Henrik ja tytön Rose - kliseisesti jatkaen kukkalinjaa. Pojan ois pitäny olla ujo ja vetäytyvä siinä mis Rose ois sitten periny isänsä hullumman puolen ja ollu loppujen lopuks melko evil. Mut ne nyt pyyhkiyty pois suunnitelmista kun tuli muuta ja päätin että Black ei kykene enää lisääntyyn.
- "Mörkö" hahmo. Olihan mulla Mörö mikä oli oma lajinsa, mut sitten päätin sen heittää roskiin ja vetää sen taitoja Sethosille. Kerta ne oli loppupeleis aika samanlaisia, toinen oli painajaistentuoja ja toinen painajaispaimen.
- Dariuksen veli, Feredir. Mut se ois ollu vaan vanhempi versio Dariuksesta ni päätin et se kuoli ja siten Dariuksesta tuli entistä angstisempi.
- Zaor Tannivh, aka Yksi neljästä sinisen kuiskauksen kapteenista. Alko kiehtoon ajatus kilpeä ja miekkaa käyttävästä haltiasta mut kerta toi on mulla jo NPC hahmona, niin en mä sitä sit pelattavaks viitti tehdä. Also en oo varma kumpi elossa olevista NPC kapteeneista kuolee joten 8| Yks meni jo, yhden pitää vielä mennä, koska kapteeninpaikkoja pitää vapauttaa pelaajien hahmoille >8)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Loka 2015, 20:15

Mulla on semmonen hahmo, joka on semi tälläinen :D Se on ihan valmis, ja Aksullekkin sitä työstövaiheessa näyttelin, että voiks mennä tällee..mutta siellä se vielä lepää pöytälaatikossa, koska Bartholomeus ei hoida hommiaan! Sillä ei ole vieläkään yhtä ainoota loppuun pelattua peliä...syitä on monituisia moiseen asiaintilaan.
Tämä kyseessä oleva pöytälaatikkolohari syntyi kyllä jo ennen Bartholomeusta, mutta sitten Bart etuili, ja nyt kököttää tientukkeena :D

Ja siis toivottavasti se lepää siellä jossain rauhassa enkä ole kadottanut sitä mihinkään!
Lörri
 

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Loka 2015, 18:31

- Meinasin luoda Darionin isoveljen, Dastanin, koska hän on ollut melkein yhtä kauan olemassa hahmokaartissani kuin Darion. Toisin kuin muista hahmoistani, en jostain syystä koskaan piirtänyt kuvaa Dastanista. Osittain ehkä siksi, etteivät taitoni riittäneet. Mutta hän on sekoitus Goliathia ja Rakshasa Rajaa. Mietin myös, olisiko hän liian väkivaltainen hahmo tänne. Hän on hyvin kiivasluontoinen ja äkkipikainen, ja ollessaan puhdasverinen demoni, saattaa tappaa, vaikkei tarkoittaisikaan, eikä suuremmin kadu.

- Yhden hyvän roolipelin loputtua, meinasin tuoda tänne merirosvoni Zarocin. Hän on tribaalitatuoitu, pinkkitukkainen ja lävistyksiä täynnä oleva nuori mies, joka sai kapteenin arvonimen vain 19- vuotiaana. Itsepäinen, itseään täynnä oleva ja rääväsuinen kaveri olisi ollut kiva lisä. Kuitenkin, en oikein osaa pelata hänellä ilman koko miehistöä, ja se on melkein täysin luotu erään pelikaverini kanssa.
Forte
 

Re: Ei siinä sitten niin käynytkään

ViestiKirjoittaja Enkidu » 16 Loka 2015, 00:26

Lörri kirjoitti:Mulla on semmonen hahmo, joka on semi tälläinen :D Se on ihan valmis, ja Aksullekkin sitä työstövaiheessa näyttelin, että voiks mennä tällee..mutta siellä se vielä lepää pöytälaatikossa, koska Bartholomeus ei hoida hommiaan! Sillä ei ole vieläkään yhtä ainoota loppuun pelattua peliä...syitä on monituisia moiseen asiaintilaan.
Tämä kyseessä oleva pöytälaatikkolohari syntyi kyllä jo ennen Bartholomeusta, mutta sitten Bart etuili, ja nyt kököttää tientukkeena :D

Ja siis toivottavasti se lepää siellä jossain rauhassa enkä ole kadottanut sitä mihinkään!


Heh, itselläni on vähän sama tilanne. Tekisi kovasti mieli tuoda jo toista hahmoa paikalle, mutta Kenja möhnöttää julmasti tiellä. Huomasin aika pian jo liittymisen ja tekemisen jälkeen (jo silloin häpeällisen kauan sitten, ennen kuin haihduin jäljettömiin), että olen tullut tehneeksi reilusti liian OoGeen soturihahmon, ja että se kaipaisi kipeästi rinnalleen toista, vähemmän ankaraa tapausta. Kenjalla on kyllä ihan jees fiilistellä juuri sitä pohjimmaista soturismia ja väkivallan myrkyllisyyttä, mutta toisaalta hahmo jolle hymyily ei ole kerran kuukaudessa tapahtuva poikkeustilanne on myös ihan kiva olla olemassa. Olen aina ollut melko hurmaantunut absoluuttisesta soturiudesta ja sen ajatuksesta, mutta käytännössä se ei ole yhtään niin yksioikoista sitten kuitenkaan - tai onhan se, ja sehän se ongelma vähän onkin. Vaikka toisaalta, kaiketi se että joutuukin pelaamaan sitä minkä tekee oman aikansa on myös ihan positiivista, sillä olen kaiketi onnistunut saamaan tuostakin nyt eri meneillään olevissa peleissä irti muitakin puolia kuin loputtoman tuikean tuijotuksen.

Vaikka eipä sillä. Kyllähän tässä ennemmin tai myöhemmin sen toisenkin hahmon saa paikalle. Ironiahan on tietysti se, että jos en olisi tullut kadonneeksi silloin, olisin saanut eittämättä jo kovin pian toisenkin hahmon käyttöön. Toisaalta, sitten Kenja olisi kyllä jäänyt julmasti taka-alalle, mutta nyt se on sentään paljastanut itsestään vähän pelattavampiakin puolia. Mene ja tiedä, heh.
Enkidu
 


Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron