Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja kiifpro » 06 Elo 2015, 20:42

Ehkä se kävi jo selväksi otsikosta, mutta tarkennusta vielä tähän:
Jos joku on sanonut sinulle todella kivasti tai teoilla piristänyt päivääsi, ja haluat siitä iloita jonnekkin, tämä on oikea paikka. :D Asia voi myös olla parin päivänkin takaa, ei ole niin tarkkaa.

Nyt joku järkevä varmaan miettii mitä järkee tässä töpössä on, ja vastaus on, ei mitään. Mutta on kiva lukea miten ihmisten päiviä piristetään. :3

Noniin, aloitetaan!

"Kyllä sulta lähtee noi iskut jo aika kovaa hei!"
Piristi, kun oon ollut hieman epävarma noiden kanssa. ^^
kiifpro
 

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2015, 22:17

Äiti teki smoothieta ja kiifpro piirsi suloisen kuvan Eugenesta. :3 Also poikakaveri pääs kahen viikon inttimettäleiriltä vihdoin puhelimen ääreen ja laittoi viestin "Moro moroo" ja se oli oikein mukavasti sanottu :'D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Elo 2015, 13:49

Suoranaisesti, ei minulle kivointa, mutta sain kuulla hyvän uutisen parhaalta ystävältäni, ja se inspiroi minua tekemään jälleen koruja, joten hänen ilonsa tarttui minuunkin :>
Forte
 

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja kiifpro » 23 Elo 2015, 12:28

"Tykkään susta. <3" Ihan sama kenen suusta kuulee, piristää kyllä, mutta tämä ihminen kyllä eniten kuka sen nyt sattui sanomaan. ^^
kiifpro
 

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Elo 2015, 19:39

"Sulla on ihanat silmät", kun meillä oli opiston avajaiset (kun tuli loputkin linjat käymään koulua) ja piti salissa ottaa jonkun randomin kanssa kontakti, kätellä ja sanoa sille jotain mukavaa. Se oli semmonen ryhmäytymisen tapanen juttu. Kättelin yhtä tyttöä jolla oli mun mielestä hienot hiukset.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2015, 11:34

[10:22:38] Hanna: kerro aksu darlin
[10:22:58] Hanna: juu voinhan mää tulla käynki heti suihkussa sit

Tarviin koiratolpan et pääsen käymään apteekissa, kun Nakkilan apteekin eteen ei voi jättää koiraa mihkään. Hanna tulee mun koiratolpaks <3
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Loka 2015, 20:49

"Sä näytät ihan Nightcrawlerin rumalta kaksoissiskolta. Sininen ja karvenen."

Uskokaa pois, se oli kohteliaisuus.
Forte
 


Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Loka 2015, 22:20

Töissä sanoivat että oon kehittynyt~~

Vaikka kökkö oon vieläkin... :D Mutta hei oon mennyt eteenpäin!
Nipustin
 

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja kiifpro » 27 Loka 2015, 15:17

Olin suurin piirtein totaali masentunut, ja vaan istuin ruokailussa sanomatta sanaakaan vaikka kaverit höpötti keskenään, ni vieresessä pöydässä omien kavereidensa kanssa syövä poikakaveri huomas ja tuli viereen istuun ja kyseleen mikä on. Vaikka siinä tilanteessa en varmasti vaikuttanut järin piristyneeltä, pelasti se kuitenkin ison osan loppu päivää, ku arvon Ziiseli vielä viitsi kököttääkin siinä mun kanssa muiden jo häivyttyäkin. ^^
Toinen mikä piristi, oli ku sain maalin yhen parhaan kaverin syötöstä, ja tuli kehuja siitä monelta taholta. C:

Ja näin on Kiifpron päivästä pelastettu mitä pelastettavissa on.
kiifpro
 

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja cardea » 29 Loka 2015, 00:33

"Koskas tykkäisit aloittaa?"
Po-po-pocer face ja sisäsesti kiljun ilosta :D Tervevaan, mä oon kaupan kassatäti! Ei uskois kuinka ilonen siitäkin voi olla. Joku muu joutuu huolehtii mun palkkakuitista. Woopwoop!
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 29 Loka 2015, 10:28

Huijaan vähä, tää on eiliseltä:

Ompelun opettaja toi mulle Ylivieskasta asti oikeenlaista satiininauhaa mekkoon ku olin eka ite käyny kahesti kangaskaupassa ostamassa molemmilla kerroilla väärää <3 voin taas jatkaa
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kivointa mitä sinulle on sanottu/tehty tänään?

ViestiKirjoittaja Ivy » 29 Loka 2015, 16:50

Poikaystävä keitti kahvia
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt



Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron