Lempi joululaulu

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja cardea » 18 Joulu 2015, 23:29

Empä viime vuonna olisi uskonut pistäväni tämmöistä töpöä pystyyn, mutta olen varmaan kolauttanut pääni.
Anyways - aloittajan päästä huolimatta, haluan tietää mitkä on ropettajien lempi joululauluja tai mistä teille tulee joulu mieleen? Voitte listata useampiakin ja tottakai perustellakin saa!

Itselläni on seuraava lista:
Ehdoton ykkönen on jokavuosi: Lumiukko - Walking in the air
Ei ole joulua ilman tätä laulua ja erityisesti lumiukon! Muulloin rakastan kyllä nightwishing versiotakin, mutta tää ottaa aina sydämmestä.

Lady Gaga - Joseph Gordon-Levitt Baby It's Cold Outside
Ihan vain sen takia, että rakastan Joseph Gordon-Levittiä ja Lady Gagan puku... Lisäksi huomaatteko, että he ovat heittäneet alkuperäiset roolit selälleen?

Joni Mitchell - River
Kuulin tämän ensimmäisen kerran Oriveden Opiston joulu konsertissa ja kylmätväreet nousi iholle. Ei ehkä ole mitenkään kaikkein pirtein joulu laulu, mutta ei sillä ole väliä!

Marilyn Monroe - Santa baby
Rakastan vanhan ajan glamouria ja jos ikinä näette minut IRL... Sanotaanko, että en mene mihinkään punaamatta huuliani.

The Pogues - Fairytale of New York
Rakastan hoilottaa tätä täysin keuhkoin :D Erityisesti muutaman terästetyn glögin jälkeen. Minä ja hyvä kaverini olemme kehittäneet tähän kunnon liikkeet.
Erityisesti rakastan kohtaa, jossa laulajat "haukkuvat" toisiaan. siinä kohtaa vedän kunnolla happea ja hoilotan listan ulkoa.

Band Aid 30 - Do They Know It’s Christmas?

No niin, kertokaa omat lempi biisinne!
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Joulu 2015, 14:07

Minä olen musan suhteen vähän tylsä, mutta ylpeä siitä. Tässä on oma listani:

Ensimmäisenä on biisi, josta minä ja ystäväni olemme päättäneet joskus tehdä roolipeliversion, jossa roolipelijäbämme laulavat: Raskasta joulua - Tulkoon joulu
Tämä biisi on sekä kaunis, että siinä on niin paljon eri ääniä. Lisäksi tuo pieni running joke ystäväni välillä tekee siinä oman suosikin.

Jaetulla toisella paikalla ovat Raskasta joulua - Heinillä härkien kaukalo sekä Marco Hietala - Varpunen jouluaamuna
Minä en pääse eroon näistä suomalaisista heviversioista, eikö? Ottakaa huomioon, että kyseessä olen minä. Olen ikuisesti melankolinen, sinertävän sävyinen henkilö. Elämäntapagootti. Minä en ole koskaan pitänyt liian iloisista joululauluista.

Koska olen copycat, seuraava on Nightwish - Walking in the air
Koska, miksei? Se on äärimmäisen kaunis, Turusen ääni on lumoava ja melodia hyvä.

Pellekofficial - This is halloween
Tämä lasketaan! Se on joululaulu, koska leffa kertoo joulusta..tai halloweenista..joka tapauksessa, siinä on joulupukki, joten se on joululeffa, ja tämä on siis joululaulu. Plus, mies on komea <3.

Siinä se suunnilleen olisi. Lisäilen, jos tulee jotain mieleen. Heavy Xmas to all!

EDIT! TÄMÄ oli vielä pakko laittaa, koska syyt. Nyah.
Forte
 

Re: Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Joulu 2015, 22:49

Ai noo josta pidän jouluun liittyvästä biisistä Andrea Bocelli - O Tannenbaum
Ihanasti saksaksi laulaa.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja Ivy » 22 Joulu 2015, 23:57

en omaa listaa mutta tällane pakko jakaa https://www.youtube.com/watch?v=q3i3pLcLu8g !
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2017, 16:20

Kerta on aiheellista niin poppaampa tän ylös:

En pahemmin kuuntele joululauluja mut yks suosikki on Varpunen jouluaamuna ja vaikkei varsinaisesti joululaulu ookaan niin eiköhän kaikki yhdistä Snowman - Walking in the air biisin jouluun. Myöskin Tonttu (ei vaan saa unta) on yks lemppareista. Sitten vielä ofc Joulumaa. Eiköhän siinä ollu ne jotka soi päässä aina joulun aikaan :D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Lempi joululaulu

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Loka 2018, 21:51

ai niin suomeksi ja ainoa tip tap tipe tipe tap.......? Miten se nyt menee Väkii nukkuu.....
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54


Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron