Arvostele edellisen kappale

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Suff » 29 Maalis 2009, 16:51

Kuten Vivaldinkin kohdalla tuli lähes sanottua, että bilepoppi-remix raiskaa alkuperäiset kipaleet. Tässä suurimmaksi ihmetykseksi jäi, miksi aavemainen taustamusiikki (ajatellen kipaletta, ei videota)? Alkuperäisessä se oli juuri sopiva musiikki ja laulaja todella kuulosti ansaitsevansa paikan pöpilästä, toisin kuin tämän herran. Rankkaa tai ei, nelkkukelkku ja puolikas mun pärststä törähtää.

コメント付き 伝説の少女Aは彼女なのか?最終オタク少女こなた・I‐ニコニコ動画
Suff
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 18:19

mulla meni vähän ohi että missä kohtaa se biisi alko... en tykkää tollatteista tekeleistä ollenkaan. 5.

Apulanta - Ravistettava ennen käyttöä

.... en ees pidä tosta biisistä niin paljoo >_>
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Morado » 30 Maalis 2009, 14:50

Uih, minä pitää >:3 Olin kokonaan jo unohtanutkin tuon biisin, lähinnä radiosta ja Voicelta on tultu kuunneltua. Ihanaa, että se on Youtubessakin :'D Njooh, numerona 9+

Within temptation - The Howling
Morado
 

ViestiKirjoittaja Terxxi » 30 Maalis 2009, 18:32

Tykkäsin yllättävän paljon! Todella kaunis biisi. Tykkään laulajan kauniista äänestä. :D Mutta ehkä hieman rokimpi saisi olla minun makuuni. :) Numeroksi se saa... 8+

Lily Allen-The Fear
Terxxi
 

ViestiKirjoittaja suskari » 30 Maalis 2009, 20:23

NOOOU!! Vihaan tätä kappaletta yli kaiken (anteeksi niille jotka pitävät)

This is Halloween
suskari
 


ViestiKirjoittaja Terxxi » 31 Maalis 2009, 16:50

hmmm... Marilyn manson. Tykkään paljon! Hänellä on jotenkin kiva ääni! :D 9- :)

Trust Company-Downfall (mahtava biisi!)
Terxxi
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2009, 13:00

kun avaa linkin niin tulee ilmoitus "this video is not available in your country" joten empä voi arvioida ):

TISM - Everyone else has had more sex than me
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Huhti 2009, 20:42

Ihanan musiikki video. Musiikki ok, mutta ei saanut ihan hulluna mukaansa.
9


Urban Symphony - Rändajad
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Terxxi » 16 Huhti 2009, 18:53

Hmm... No ihan ok. Mutta ei kuitenkaan mun makuun. Naisella kyllä ihan ok ääni. :) 7 on numero. :D

Volbeat-Maybellene I Hofteholder (älkää välittäkö musa videosta...)
Terxxi
 

ViestiKirjoittaja Suff » 16 Huhti 2009, 23:30

Oli hieman mitäänsanomaton kipale mun makuuni. Ei ollu huono eikä ollut hyväkään, aika tasaista linjaa. Seiskaa pidetään melko tasaisena olevana numerona eikös vaan?

Ignorance is Bliss (Watch this movie! nappia painamalla ja pienellä odotuksella, jos kyseinen sivu ei siis ole ennestään tuttu [ja vielä "Play" nappia pitää klikata jos et näytä tietävän mitä seuraavaksi])
Suff
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Huhti 2009, 17:59

miinusta ensinnäkin siitä että tämä on enemmänkin flash mitä musiikki video. Biisi oli ihan ok, mutta ei mitenkään kovinkaan iskevä. Uskoisin että mario fanit tykkäisi enemmän :) arvosanaksi antaisin kuitenkin jopa kahdeksikon, sen verran iskevä melodia oli.

Crimson Tide-Roll Tide - Hans Zimmer
Hans Zimmer, jumalamme, eeppisyyden äänitorvi <3
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Morado » 20 Huhti 2009, 19:29

Ah, kyllä! Hans Zimmer on yksi parhaista säveltäjistä, omasta mielestäni paras (en tiedä muita D8) No, omat kaiuttimeni ovat surkeat joten tuo alku ei kuulunut yhtään hyvin kunnes laitoin kovemmalle. Ihana melodia, jotenkin kaunis, surullinen ja innoittava samaan aikaan o.O Numerona antaisin 9+

Pirates of the Caribbean - Skull and crossbones
Yksi omista suosikeistani
Morado
 

ViestiKirjoittaja suskari » 20 Huhti 2009, 20:11

*nyöks* kipale kuuluu myös omiin suosokkeihin, joten 10 annan <3

Hans Zimmer - The Rock
suskari
 

ViestiKirjoittaja Terxxi » 20 Huhti 2009, 21:05

Hmm... Ihan ookoo. Mutta liian "mahtipontinen" ja instrumentaalin minun mieleen. En kyll mielellään kuuntele tollasta :D Annetaan nyt vaikka 6.

Slipknot-Snuff
Terxxi
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron