Arvostele edellisen kappale

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Morado » 15 Joulu 2008, 15:22

Vaikutti ihan kivalta vaikkei ihan minun biisini ollutkaan. Alku oli aika tylsä, mutta kun se meni eteenpäin sitä oli pakko kuunnella :3 Kertosäe jäi päähän pyörimään D8 Kouluarvosanana antaisin 8-


Muse - Time is running out
Heti ensi kuulemalta tykkäsin tästä 8D
Morado
 


ViestiKirjoittaja Morado » 15 Joulu 2008, 17:02

Ah, jumaloin Nightwishiä ja Tarjan ääntä! Biisi on hyvä ja Tarjan ääni sopii tähän kappaleeseen niin hervottoman hyvin. Videokin sopii tuohon kuin valettu! Harmittaa vähän, kun nuo videon äänet kuuluvat musiikin päälle. Ehdoton 10!


Tarja Turunen - I walk alone
Pahoittelen tekstitystä videossa, mutten kerta kaikkiaan löytänyt oikeaa videota -.-
Morado
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Joulu 2008, 21:23

itse en kyseisestä biisistä pahemmin pidä, mutta loppujen lopuksi se on ihan hyvä ^^ 7

Luarna Lubre - Plenilunio
rakkaus <3
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Maryan` » 15 Joulu 2008, 21:54

En tunne, mutta ihanan rauhoittava alussa ja loppua kohden tulee nopeaa ja hauskaa<33 Arvosana: 10



P!nk-Sober

Lempparini tällä hetkellä<3333
Maryan`
 

ViestiKirjoittaja Zaubares » 29 Joulu 2008, 23:08

Hieno kappale.
8½ koska, no en oikeastaan osaa sanoa miksi. Ehkei tämä kappale vain sopinut mulle. Kyllähän se hyvä oli, mutta ei vain tarpeeksi.

Blind guardian - Harvest of sorrow
http://www.youtube.com/watch?v=lWXlHn4aKOQ
Zaubares
 

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Tammi 2009, 00:04

Vau! Todella mukava kuunnella. Musiikki viedo oli todella mukava. Varsinkin sanat olivat pistetty siihen. Mitään pahaan en oikein saanut aikaan. Nopeasti siihen voi tylsistyä.
-10

Bride and Prejudice - No Life Without Wife
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2009, 15:26

.... eeemn, ei mun tyyliä olevaa musiikkia, musiikki videokin oli aika.. no joo ^^' arvosanaksi 7, oli siinä muutama hyvä kohta... mutta eeeeei. "maybe he is good in bed"- kohta sai repeemään :'DD... ja nyt soi kertosäe päässä D'x


Lemon Demon - Pumpkin pie

AARARARA D'x mä alan vihaamaan kuninkaita... Poor man D:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Zaubares » 07 Tammi 2009, 16:15

Laulajalla oli hyvä ääni ja musiikki oli hyvä. Aika surullinen tarina kyllä, mutta erittäin hyvä kappale! En kyllä löydä mitään miinusta.
10.

Klamydia - Pohjanmaalla
http://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE
Zaubares
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2009, 18:57

OMFG *_* yks parhaimmista klamydian biisistä <3 tätä kuunnellessa tulee erittäin suomalainen olo :D 10!

Irish Rovers - Drunken Sailor
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Tammi 2009, 21:21

Ihan irlantilaista tyyli. Ihan hauska. Harmi, että ei oikein ehs sanoa heidän mukanan, vaikka on sanat. Ihan joka päivä ei jaksa kuunella, mutta piristää korvia. Harmi kuva ei vaihu, mutta ei se mitään. 8


Your Song- Ewan McGregor
Kännykässäni kuulos ihannemmalta.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Morado » 12 Tammi 2009, 21:15

Alku oli aika tylsä. En edes siinä meinannut kuunnella loppuun asti, mutta pakotin itseni siihen 8D Lopussa se oli ihan nooh... kivan kuuloista. Arvosanaksi 7-

Nightwish - While your lips are still red
Rakastan <3 Katottiin joskus äidin kanssa elokuva Lieksa, jossa taisi sitten tulla tämä biisi. Ensikuulemalta ihastuin :3
Morado
 


ViestiKirjoittaja Yu-chan » 28 Tammi 2009, 21:56

Juu aika.. jännä biisi 8'DD ei ehkä ihan parasta mitä olen kuullu...... 8'DD




Gackt - Jesus
www.youtube.com/watch?v=deX-4LdbNl4&feature=related
Yu-chan
 

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Maalis 2009, 18:06

Alku on ihan hyvä. Ääni on ihana kuunella, mutta pelkään miehen ääni kuitenkin menee säpäleeksi. Olisi saanut kokonaan olla japanaiksi eikä välillä Englantia. Silloin tällöin voi kuunella. Sanoista ei saa selvää. 7



Alexander Klaws-Free Like The Wind
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron