Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Zero Grudge » 19 Heinä 2020, 00:10

Mitäs ihmisten koronakesään, onks pysytty terveinä ja pesty käsii?
Avatar
Zero Grudge
Uusi tulokas
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01 Elo 2019, 18:03

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Heinä 2020, 09:44

Terveinä on pysytty ja käsiä pesty. Töissä erityisesti sekä saippua että desinfiointiaine lauloi. Heinäkuussa kiire on ollut jatkuvaa: matka kaverin luo, toisen kaverin polttarit, matka kolmannelle kaverille, muuttoreissu 1 Tampereelta pois, muuttoreissu 2 Tampereelta pois. Kohta meidän koko talous on siirretty Pohjois-Pohjanmaalle. Haikea oli lähteä Tampereelta koska se on kaupunkina niin kiva, mutta voi sitten joskus aikuisena palata takaisin.

Ja foorumille putkahti Levo joka on ollut vain vaivaiset 5 vuotta sorvin alla. Tällaista se on kun tulee vanhaksi ja hitaaksi (ja tarkaksi). Pitää mutustella kaikkia vaihtoehtoja puoli vuotta ennen kuin osaa päättää mikä on paras.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Zero Grudge » 30 Heinä 2020, 03:57

Kiirettä piti, MUTTA kehtaatkin sanoo asioita vanhaks ku täällä foorumilla oli viel yhteen aikaan k-Agna.

Ja vielä enemmän kehtaatki lähtee Tampereelta. Ite en ees oo Treellä, mut kehtaatkin. Kuinka saatat!
Avatar
Zero Grudge
Uusi tulokas
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01 Elo 2019, 18:03

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2020, 09:36

I know right, K-Agna on kohta aika raju käsite kun tavoitan 25v ikäpyykin. Okei ensi keväänä vasta. Mut kohta K-Agna merkityt pelit tarkottaa että ne sisältää jotain keski-ikäisten materiaalia kuten keskiaikaista golfia ja grillibileet tai keskiaikaisen verovähennysilmoituksen täyttöä.

Kehtasin!! Koulua varten. Oikeastaan lähdin jo vuosi sitten mutta nyt pakattiin miekkonen ja loput meidän tavarat veks Tampereelta myös. Hyvästi punaiset tiilet, tervehdys kylmä vastatuuli ja räntäsateet.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 30 Heinä 2020, 10:27

Hyvinhän tämä kesä on mennyt, aivan liian nopeasti tosin. Ja vaikka lomat lomana niin olisi kai sitä voinut vähän enemmänkin saada aikaan luovalla sektorilla, mitään julkaisukelpoista saanut piirrettyä pitkiin aikoihin ja no olisi täälläkin voinut hieman aktiivisempi olla. Ehk' minä vielä palaan jossain välissä, kova ois ainakin tarkoitus.

Ja Tampere, vaikuttaa ihan kivalta paikalta, vaikken itsekkään siellä asu. Tulee kuitenkin varmaan tulevaisuudessa käytyä useammin nyt kun veli otti ja muutti sinne. Voi sitten kivasti Traconissa sun muissa käydä hänen nurkista käsin, kunhan nää koronajutut hellittäis tapahtumienkin osalta.
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2020, 18:52

Agna kirjoitti:Ja foorumille putkahti Levo joka on ollut vain vaivaiset 5 vuotta sorvin alla.


ALAS. Mut kato hiljaa hyvä tulee.
Ja niinpä, kehtasitkin lähtee tampereelta, takasin sieltä.

Agna kirjoitti:Mut kohta K-Agna merkityt pelit tarkottaa että ne sisältää jotain keski-ikäisten materiaalia kuten keskiaikaista golfia ja grillibileet tai keskiaikaisen verovähennysilmoituksen täyttöä.


Kyllä, kannatan tätä. Haltioil on oikeesti aroilla jo golfratoja mitä ne vetää läpi ja ihmiset kattelee kauempaa et mitä ne huitoo kepeil.

Michyy kirjoitti:Hyvinhän tämä kesä on mennyt, aivan liian nopeasti tosin. Ja vaikka lomat lomana niin olisi kai sitä voinut vähän enemmänkin saada aikaan luovalla sektorilla, mitään julkaisukelpoista saanut piirrettyä pitkiin aikoihin ja no olisi täälläkin voinut hieman aktiivisempi olla.


Aivan liian nopeeta indeed, variskin kun on ittekin pitäny saada aikaseks jotain luovaa mutta ei sitten just mitään julkasukelposta edes tullu. Pitäis vaa ottaa itteensä niskasta kii mutkun se on aina se "huomenna".

Mutta ah kesä. Omalta osalta menny vähän synkemmissä kuvioissa, kun kesäkuun alussa suvussa kaksi setää teki itsemurhan yks toisensa jälkeen ja sitten piti hautajaisia sun muita mennä läpi. Muuten selvinny suhteellisen hyvin ja toivottavasti vielä hyvin jatkuukin.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 30 Heinä 2020, 20:45

Mitä kesään tulee, niin on itelläni ollut harvinaisen hyvä kun välillä tuntuu oikeesti kylmältäkin. Hellepäiviä on harvemmin mut nekää ei tunnu ihan mahottomilta. Sinällää ironista ku varauduin ja ostin ilmanviilentimen sil varauksella et kohta paistuu.
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2020, 20:54

Aksutar kirjoitti:Kyllä, kannatan tätä. Haltioil on oikeesti aroilla jo golfratoja mitä ne vetää läpi ja ihmiset kattelee kauempaa et mitä ne huitoo kepeil.

Haltioiden "piilopaikka" on oikeasti vaan salainen VIP golf club jonka sisäänpääsykriteerinä on hienot kampaukset. Kylpyläkin on golfmailojen pesula.

Kyllä kyllä minä saatan tulla täältä Tampereelle vielä kun opintoni ovat ohi! Viiden vuoden päästä! Katotaan sitten niin.

Ai niin. Mun piti sanoa, et TNF on tulevasta syksystä lähtien ollut osana mun elämää enemmistön mun elinvuosista. Tulin tänne 2008 kun oon ollut 12 ja nyt oon 24. Voi veljet! Tää on tuonut niin paljon onnellista sisältöä mun elämään. Ihanaa elää ah-niin-saavuttamattomissa olevaa keskiaikafantasiaa tämän kautta. Ja olla kaikkien näiden ihmisten kamu, joita en oo ikinä tavannut, mutta ollaan seikkailtu jos jonkinmoista. Lopetan ennenkun tästä tulee lässynlää. Mut ihana olla teidän seurassa vielä näin pitkän ajan jälkeenkin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2020, 07:53

Kyllä. Ja Aran on se kuningas, joka menee vaan golfaan, kun kansa on tuhon partaalla. Aran tarvii vaan huonomman pehkon ja oranssin tekorusketuksen ja hän olisi täydellinen.

Ja wääh Agna QwQ Oot ihana. Niin se aika rientää, iso kiitos itsellesi, että olet jaksanut olla aktiivinen osa TNFän historiaa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 31 Heinä 2020, 14:40

Agna kirjoitti:Ai niin. Mun piti sanoa, et TNF on tulevasta syksystä lähtien ollut osana mun elämää enemmistön mun elinvuosista. Tulin tänne 2008 kun oon ollut 12 ja nyt oon 24. Voi veljet! Tää on tuonut niin paljon onnellista sisältöä mun elämään. Ihanaa elää ah-niin-saavuttamattomissa olevaa keskiaikafantasiaa tämän kautta. Ja olla kaikkien näiden ihmisten kamu, joita en oo ikinä tavannut, mutta ollaan seikkailtu jos jonkinmoista. Lopetan ennenkun tästä tulee lässynlää. Mut ihana olla teidän seurassa vielä näin pitkän ajan jälkeenkin.


Kuva
PIKKU AGNAMME!! Kasvoi kuin HUPS ja nyt minä leikin, että olen yhä 25. Se on niin totta, keskiaika fantasia on aika saavuttamaton juttu muutoin tässä kylmässä maailmassa jossa foorumi roolipelaaminen käy yhä harvemmaksi taidelajiksi.
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Marras 2020, 23:27

Lämmin läikähdys aina kun luen noita ylempiä viestejä, pus <3

Olen suorastaan hämmästynyt omasta vastausvauhdistani joka on päätä huimaava nykyään. Siis alle puolen vuoden vastausväli? Olen ylittänyt itseni. Mutta myös inspaa hullun lailla. Jinxasinko juuri itseni?

Haluan takaisin aikaan jolloin tänne lätistiin kaikkea turhanpäiväistä! Muunmuassa jotain tämän sortin komediakultaa. Oon ilmeisesti myös ilmoittanut kaikenlaisia navankaivamisen päivityksiä vuosien mittaan. Wow olen todella pitänyt elämääni äärimmäisen mielenkiintoisena. Aloitan uudelleen: söin tänään maustamatonta jugurttia iltapalaksi ja koska mysli olikin loppu, laitoin sinne puurohiutaleita ja auringonkukan siemeniä, joista meni päiväys 2018 ja Speculoos-tahnaa, josta meni päiväys 2019. Call me nasty or call me genius.

Muutan puolentoista viikon päästä omistusasuntoon oujee (lisää kuulumisia joita ei kysytty mutta saatte silti). Nää on vähemmän awkward täällä kun jos heittäisin nää Discordiin tuhannen auringon voimalla jonkun 5kk hiljaisuuden jälkeen silleen hei btw söin myslitöntä mysliä. Apua tästä tulee pitkä viesti. Kuten kaikki pelivuoroni. Olin pienenä aina silleen "kuka jaksaa selittää jostain kukkien kastelusta viis riviä" ja nyt oon silleen "hei vastapelaajan pitää oikeasti tietää koska nää kukat on istutettu ja mikä symbolinen merkitys sillä veden pinnan väreilyllä on tälle hahmolle" ja olen itse fiiliksissä mutta vastapelaaja varmaan joutuu mankeloida silmäluomensa kaiken sen lukemisen jälkeen.

Noniin jokohan loppui asiat EI LOPU VIELÄ haluan myös kertoa että kasvatan tällä hetkellä peikonlehteä pistokkaasta ja siinä on jo neljä lehteä. En malta oottaa että siitä tulee viidakkokasvi. Peikonlehden lisäksi on myös purppurajuorun pistokas, mutta se kasvaa kuin rikkaruoho, eli joku voisi luulla että oon ostanut sen kaupasta tollaisenaan. Se on nimensä mukaisesti violetti kasvi ja oli ainoa vähän halloweenihtava koriste kämpässäni tänä halloweenina. Joku luulee nyt oikeasti että oon vetänyt jotain nappeja koska tekstiä tulee kauheaa vauhtia, mutta oikeesti oon vaan tylsistynyt ja kaipaan tällaista :-D
USA:n presidentinvaaleista ei ees puhuta joten hyvää yötä.
(Oon muuten oikeesti lähes absolutisti NONIIN nyt lopetan)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Marras 2020, 16:00

Täällä taas!!! Terve niin vanhat kuin uudetkin ihmiset! Kolmen vuoden erakoitumiseni tältä foorumilta on päättynyt ja olen jälleen palannut keskuuteenne.
Mohnake
Uusi tulokas
 
Viestit: 29
Liittynyt: 08 Marras 2020, 09:08

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2020, 19:33

Adoptoi mut, isukki :DDDD AGNA EI, pois sieltä vanhoista viesteistä. Also vaadin nähdä kuvia sitten sun/teidän asunnosta ku ootte saanu sen asumiskuntoon! Oisit vaa tullu sinne discordiin höpöttään ni ois voinu seuraa tätä sun puheporinaa livenä.

JA MOHNAKE. Tervetuloa takaisin, vielä kerran!
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 08 Marras 2020, 19:39

Mohnake kirjoitti:Täällä taas!!!


Tervetuloa takaisin Mohnakeeee!
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Marras 2020, 15:37

WOOO tervetuloa takaisin Mohnis!

Aksutar kirjoitti:Oisit vaa tullu sinne discordiin höpöttään ni ois voinu seuraa tätä sun puheporinaa livenä.

Teillä olis lähteny järki kun Discord olis piippaillu 50 kertaa! Kuvia tilattu ja kuvat toimitetaan jahka kämppä on asumiskelpoinen oujea.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron