Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 07 Loka 2017, 23:09

i'm back! koulu heitti aika paljon ja otin osumaa, mutta täällä sitä taas ollaan! pahoitellen näin yleisesti epäaktiivisuuttani joka suunnalta ja lupaan yrittää skarpata tästä etiäpäin! ^^'
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2017, 14:47

JUKKIS OLET ELOSSA! Pelkäsin jo et jotain ois sattunu - tosin tää on just tätä aikaa kun kaikilla alkaa kaikkee niin foorumi tunnetusti hiljenee. MUTTA OLET TAKAISIN YAY.

Vielä ku sais ittensäki aktivoituun nii ois bueno. Ehkä tässä kuun mittaan kun asioita saa setvittyä ja selviää (toivottavasti) viimein mitä nyt tulee tapahtuun ylipäätään elämässä. Siihen asti ahdistun ja mökötän.

Mutta uh halloween lähestyy. Onko kellään mitään halloween suunnitelmia? Meil on Crimin kanssa missiona kattoo lokakuun jokanen päivä yks kauhuleffa ja itte lopussa sitten kaikki Halloween sarjan leffat.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 09 Loka 2017, 01:57

Elossa ollaan! Sorge kun hävisin vaan maailman kartalta... hups. xWx

Halloween... mikä halloween? Mä jos suunnittelen joulua xDD Noei, kyllä mä oon koulussa tutor-porukalla halloween bileitä järkänny, mutta ite en ees moisiin pääse kun on muuta menoa (keikka Helsingissä), niin siihenpä sitten sekin jää :D Halloween ei oo koskaan ollu mulle mitenkään erityisen tärkeä, mut kyllä mä arvostan kaikenlaisia syitä juhlia, you can never party too much B) ps. oon niin arkajalka, että yleensä kauhuleffat katotaan puolella silmää ja yöt valvotaan silmiä ummistamatta :D
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Loka 2017, 02:08

Oon taas kuollut hetkeksi yhhhhh orz orz orz yritän taas palautella inspistä mut tää on vaikeeta hyhhh. Syysmasennus iskee taas mut kyllä tästä selvitään ennen pitkää. Siihen asti anteeks kaikille orz

Halloween tulee hhhhhh tänäkään vuonna ei oo suunnitelmia ja koittaa taas tää vuosittainen katkeruus ja outsideriys kun kuulee sitä miten kavereilla on yhessä tai erikseen juttuja suunnitteilla and I'm not included this year either 8)))) Häshtääg katkera. Ei vaan. Elän.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 09 Loka 2017, 02:45

Jees elossa täälläkin vaikka vain ulkoisesti, kandia pitäis vääntää ja vihaan tieteellistä kirjottamista ja ja... Ja suuri nöyrä anteeksipyyntö tuhottomasta kestosta taas, liian monta lusikkaa sopassa ja rautaa tulessa, osa niistä tosin positiivisia kerta joutuu hankkimaan kalenterin ettei bookkaile pöytäropeja päälekkäin^^ mitä halloweeniin tulee niin koko juhla melko yhdentekevä minulle, en juhli, en katso kauhua, varmaankin vain yksi päivä muiden joukossa. Tomb of horrorsin tahkoamista ois kyl bueno jatkaa mut oletan että muilla on varmaan halloweenin aikaan jotain muuta erikoista... Ansojen määrä on kyl yllättävän pelottava siinä kuolemanpesäkkeessä^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Loka 2017, 16:31

Vaikuttaa siltä, että yleisesti ottaen syksy on ihmisillä kiireistä aikaa. Oli sitten syynä koulu/työ tai oma jaksaminen, kun on kylmää ja märkää ja aurinkoa tuskin ehtii edes huomata. Omalta osaltani, en taida halloweenia viettää. Porukka, jonka kanssa sitä vietin, on hajonnut, koska draamaa tapahtui. Eikö se olekin ihanaa, kun aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin yläkouluikäiset välillä? Tiedättehän, just tätä "sun pitää nyt valita, ootsä meidän vai noiden kanssa.", ja itse olen niin flegmaattinen, että jos menee noin vaikeaksi, sitten en ole kenenkään kanssa. Lisäksi, ajattelin maalata pitkästä aikaa. Maalasin viimeksi, kun tein ystävälleni kirjan kauhuleffasta Babadook, joten voisin maalailla hieman lisää tällaisia "satukirjoja", kunhan jaksan hakea paperia. Ja, ripustin talipalloja ulos linnuille. Elän jännittävää elämää, fear me.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 31 Loka 2017, 11:29

Halloween... Mä jotenkin oon aina vierastanut sitä juhlaa. Tykkään viedä haudoille kynttilät ja muistella näitä ihmisiä, mutten oo ikinä ollut suuri pukeutuja tai karmiviin juttuihin menijä. Mä tyytyväisenä varmaan katon hakekaa kätilö ja koetan epätoivosesti saada neulottua mun kaikki joululahjat tänä vuonna ajoissa. Myönnän, että aion antaa yhdelle neulojakaverille "tee-se-itse"-villasukat tänä jouluna. Eli munkin pää on jo hyvin keskittynyt jouluun. Varsinkin kun se on eka tässä meiän talossa <3 Oon aika rakastunut omakotitalo elämään. Lisäksi mulla on oma lintulauta ja myönnän, että tapitan sitä joka aamu ihan innoissani ja löpertelen talitinteille niin, että koira tulee kattomaan kuka kehtaa olla häntä söpömpi.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2017, 21:21

Se ois sitten kymmenen vuotta täynnä TNFllä! Biletys maksimus, harmi ettei mitään suurempaa ehättäny järjestää sen kunniaks, mutta ehkä jotain muuta sitten! Kiitos kaikille jotka on mukana ollu ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti auttanu ropen ja foorumin kehittämisessä, ei tästä ois tullu mitään ilman teitä, ihanat rakkaat pelaajat <3

Herran jestas naapurin kissa pääs livahtamaan äsken sisään. Kaupoilta tullessa vein kauppakassit eka sisään ennen kun koiran oisin ottanu autosta ja ovi oli tietenkin auki, eiköhän tää pieni musta söpöläinen kiitäny sisään. Voi kun olisin halunnu vaan pitää sen, ku mokoma on niin nätti ja ihana ja pienikin vielä, teki pahaa heittää se tonne pimeeseen, kylmään ja märkään takasin ;; mut se kyl lähti mielellään kun näki että koira ois tulossa... RAUKKA PARKA toivottavasti se pääsee pian kotio sisään.
Semmosta täällä. Mites muilla näin joulun lähestyessä?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Marras 2017, 21:46

Kuva
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 11 Joulu 2017, 00:27

Oi! 10 vuotta! Ai kui mahtavaa! <3 (vähän näin myöhästyneet onnisttelut ja silleen)

Mites ihmisillä menee joulusuunnittelut? Onko lahjat jo ostettu?
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Joulu 2017, 20:41

Kuva

(Toivottavasti en ole ainoa, joka katsoo Supernaturalia, muuten voisi olla vähän kiusallinen kuva.)

Ajatella, olin ajoissa liikkeellä joululahjojen kanssa. Mutta sitten keksin jotain viimehetken askarteluideoita, joten nyt on varmaan kymmenen eri duunia odottamassa. Suurin osa puutöitä vieläpä, joita en voi tehä pienessä asunnosani.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2017, 16:04

Äääsbuttt. En ees musita millon viimeks oisin kattonu supernaturalia, multa meni mehut siihen jossain välis täysin...

MUTTA SE ON JOULU IHAN JUST, joten hyviä jouluja kaikille foorumilaisille ja jos ette vietä joulua niin pitäkää muuten vaan hauskaa. Elkää liukastuko ja ajelkaa varovasti jos autoilette. Ottakaa tästä joulu"kortti" jonka tein siskolle. 15 min ja taidetta.

Kertokaa ihmees miten joulut meni ja mitä pukki toi sitten 8) Itte vietän jouluu isän, siskon ja koirien kanssa, ei mitään sen ihmeellisempää. Mummolassakin ois tarkotus käydä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Joulu 2017, 23:10

Aksutar! Tuo kuva vaatii taustalle soimaan Hotto doggo! Mutta söpö se tosiaan on. Ja, hyviä pyhiä kaikille, tasapuolisesti, juhlitte mitä tahansa. Syökää ja lepäilkää hyvin, nauttikaa yhteisistä hetkistä ja elämän pienistä iloista. Itse olen perheeni parissa, ja meillä on kaksi kuusta. Normaali, ja sitten minun halloween- kuusi. Siinä on pääkallojakin. Heavy Christmas!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Joulu 2017, 11:24

Hei pitkästä aikaa Pulinan puolella! Joulu sujui täällä mallikkaasti aatonaattona tapahtuneesta superyhteenotosta välillä isä och äiti huolimatta. Välillä on niin raskasta tulla kotiin kattomaan noiden kahden vääntöä että arvostus omaa kämppää kohtaan nousee tähtitieteellisiin lukemiin :d Mutta asiat on niinkuin on ja joulu meni oikein kivasti. Isovanhemmat alkaa kyllä rapistua merkittävästi. :c

Yksi joulun lempparilahjoista oli varmaan Carcassonne, jonka ostin meidän nuorimmaiselle 15v lahjaksi neljä päivää ennen joulua, ja Lotdow osti siihen yhden lisäosan ja jouluna tuli sitten lisää lisäosia. Sitä on hakattu koko joulupyhät ja välipäivät! Niin hyvä! Omaksi lahjaksi tuli lähinnä astioita ja muuta vielä puuttuvaa sisustusjuttua ja kirjoja. Alotin Lotdowin antamista kirjoista eli tällä hetkellä lukemisena The Last Wish: introducing the Witcher. Oon tuolla peliketjussa todennutkin rakastavani The Witcher -pelisarjaa ja sen verran kun oon ehtinyt lukea tätä kirjaa (puolet?) olen hyvin vakuuttunut! Samanhenkinen (no shit) ja dialogi on yhtä timanttinen kun peleissä, eli pelien käsikirjoittaja on ollut hyvin uskollinen näille. Jee!

Haluaisin myös toivottaa mitä lämpimimmät onnittelut 10-vuotiaalle TNF:lle. Olen harmissani että tämä oli minulle ehkä yksi epäaktiivisimmista vuosista ahdistuksessa kouristellum kesän ja syksyn takia ja kiireisen alkutalven takia. Hohhoih. Mutta täysillä eteenpäin ja palaan heti kun revin siihen sauman!
Missäs merkeissä teillä vaihtuu uudet vuodet?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Tammi 2018, 21:33

Myöhäiset onnittelut minultakin TNF.

Uusi vuosi vaihtunut ja Suomi sata meni.
Nopsaa menee puol vuotta noh alle 160pv vielä ennen kuin alkaa toinen tressi ja vapaus samaan aikaan. Eli ollaan aika hiljaisia. Sen sijaan kolmas ammatti on nyt tehty ja siitä olen erittäin iloinen, vaikka tressasin kovasti kokeista. Jopa yllätin itseni ammattikokeesta suoristumisesta.
Harmittaa vain, että ei ole ehtinyt lukea kirjoja oikein. Jotain neläjä varmaakin olen ehtinyt lukea.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron