Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 20 Kesä 2017, 12:46

Pelit vastattu, viestit katottu, koira nukkuu, ruoka valmis, ukko töissä. Ootan koulupostia, että eihän se Ikane vaan kotona pyöri ensi syksynä O___O Oon niin järkyttyny että alan olla levoton. Mitäköhän voisin seuraavaksi unohtaa?
Pakko kyllä sanoo että ihan oikeasti hymyilen täällä aina ku jollain menee hyvin. Tai vaikka ees sillei keskiverrosti. Kunhan ei menis huonosti. Onnellisuus tarttuu ja mielelläni sitä pöpöä tarjoilen ja vastaanotan! C: (Aksu nyt en viittaa sun kipeilyyn. Joko henki kulkee ja aurinko paistaa?)
Wolga ja Agna, juhannussuunnitelmat kuulostavat loistavilta! Pitäis vissii ite eksyä telttaan koirulin kanssa taas tuonne maalle. Neljän koiran kanssa reissaaminen tosin saattaa olla hiukka vaikeampaa... :'D Kunhan on grilli nii kaikki hyvin!

Btw Tuikku tuo muumikuva oli meikäläisellä tsempparina aikana kun vielä kirjoja kahlasin läpi. xD Todettu toimivaksi!
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Kesä 2017, 16:42

HENKI KULKEE mutta aurinko ei paista.
Oon Ikanen kans samassa veneessä, jotenkin piristää päivää ku käy pulinasta lukemassa toisten ilosia uutisia ja höpinöitä. En ees tiiä mikä siinä on, nytkin hirvee iiiiihhhhhhh ilo ku luki jotain Wolgan hääsuunnitelmien mainittemisesta. Muutenkin ollu pikkuhype koko ajan niskassa kun jälleen yks vanha pelaaja meinaa tehä comebackin >:)

Jussina oon kotona, isä tulee tähän ja tekee nannaruokaa ja tuun oleen niin ähkyssä kera koirien että taidan vaipuu samantien ruokakoomaan. Toivoa sopii että kelit ois ees semikivat et vois pihallakin istuskella kerta pation omistaa.

Agna kirjoitti:Aivan huikea yhtäaikaisten paikallaolleiden käyttäjien ennätys meillä tällä hetkellä muuten, ottaen huomioon ettei meillä edes ole noin montaa käyttäjää. Noh mitäs pienistä, PARTY sen kunniaksi! Kummitukset ovat olleet paikalla kanssamme. Ja joo en käytä standarditeemaa koska tykkäsin tästä synkästä ihme lohisteemasta. :>
Kuva


holy fart. Tho mistä vetoo suurinosa noista on jtn botteja. Siellä se majestic-12 ja googlebot ja addsenset pitäny bileitään.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 20 Kesä 2017, 22:27

Itekki kattelin tota, että on ollut porukkaa paikalla xD tai siis botteja :D

Jussina pidän megasuperpaartyt mun koko kaveriporukalle, oon suunnitellu niitä tälläsen pari kuukautta ja kohta se on ovella!! tietty esteitä vielä edessä (nimimerkki vaikeat vanhemmat), mutta hitto vie. Kohta on juhannus ihmiset!!
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2017, 04:44

TOIVOTTAVASTI KAIKKIEN JUHANNUS MENI HYVIN ja ihanissa merkeissä ja kukaan ei hukkunu tai kuollu muulla tavalla, yeees? Meil oli super kiva jussi isän ja koirien kans (siskon koira tosiaan oli hoidossa) ja jääkaappi oli niin täynnä kaikkee syötävää sen illan jälkeen. Kivaa oli siis, toivottavasti teilläkin, miten ikinä vietittekään jussin? 8) Tai jos ette viettäny niin miten meni normiviikonloppu sitten? .3.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Kesä 2017, 05:00

Juhannus meni animemaratonien ja viinien merkeissä että ei kai siinä :') taas vaan tää et kaikki muut saa päättää mitä katotaan mut kaikki mun ehotukset nakataan roskiin koska "hyi väärä genre en kato" ja Danna on #katkera. Ei mut ihan kivaa oli silti, ei siinä

ARVATKAA MITEN KOVASTI OON YRITTÄNY AKTIVOITUA TÄÄLLÄKI. Oon saakutti työtön ja en silti saa aikaseks vastata peleihin orz nyt kyl tän viikon aikana vähintään päivitän sen Azuren esittelyn mikä on ollu työn alla jo useemman kuukauden et kehtaan ees vastata mihinkään peliin. KYL TÄÄLTÄ SUOSTA VIEL NOUSTAAN

Also tulkaa joku legit mulle kaveriks, tunnen tasan yhen ihmisen Tampereen alueelta ja mulla on tylsää ku kulta on töissä :'))
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2017, 05:09

Danna pävitä Azure ja tuu speelaan meidän peliin tahdon jo lisää azuresethosiiii 8)))
Ja mä oon tampereella hei \o Katotaan vaan hetki kun saan koiran jonnekin hoitoon ni voidaan sopii tapaaminen keskustaan ;D;D; (tai sit tuut suoraa tänne kylään kerta keskustaan ku meet ja sieltä valittet oikeen bussin ni pääset aikalailla suoraan mun pihalle ku pysäkki on niin lähellä) Kerta oon jo iso lapsi ja käytän nyt bussia ilman ongelmia hyvä minä ja ahdistushäiriöni 8)

Hyi ku näin vielä unta et olin eksyksissä Tampereen keskustassa ja se oli karuin uni ikinä kerta siellä on käyny lapsuudesta asti EN MÄ VOI EKSYÄ TAMPEREELLA.

Also huhhoh mitä coneja vielä on tulossa tässä kesällä/syksyllä, osaako kukaan sanoa? Sinällään kiinnostais mennä jos sais seuraa mut asdkljw.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Kesä 2017, 05:18

TODELLAKI PÄIVITÄN JA TUUN PELAA SUN KAA KOSKA AZURESETHOS ON SE JUTTU. (Ja hei todellaki pitää hengata joskus nyt ku samalla alueella asutaan ja minäki (ehkä) osaan kulkee bussilla muualleki ku keskustaan suoraan oven eestä olevalta pysäkiltä)

Minäpä hyvänä tyttönä EKSYIN Tampereen keskustassa yks päivä, oli muuten aika kivaa .'DDD löysin perille ennen pitkää mut vähä kyl kuumotti hyiii

Tracon tulee taas syyskuussa ja liput myydään jo heinäkuun ekana päivänä että .') me ollaan ainaki porukan kans menossa et jos kiinnostaa

(Edit: niin joo ja mullahan on tosiaan ohjelmaaki luvassa siellä :') en tiiä itekään vielä tarkkaa aikaa millon mut tiedän et se on ulkona et jos haluu tulla vaan sitä kattoo ni ei tartte lippuukaa hommata. En voi luvata mitään minkäänlaisesta laadukkuudesta mutta oh well)
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 27 Kesä 2017, 21:11

On kyllä tosi kivaa lukea kun poppoolla menee hyvin ja mä pääsen tiiättekö taas lisäämään listaan, koska: mä sain vakipaikan ja vielä tehden sitä mitä rakastan: markkinointia!

Nauroin ehkä vähän jälkeen päin tätä mun työnhakua: kävin CV:neuvonnassa työkkärin kautta ja siitä alle viikko niin sain sähköpostia: halutaan sut haastatteluun. Menin kattomaan, että mikä kumma paikka se vastavalmistuneen CV:stä tykkäs. Meni hyvin ja haastattelija sanoi tykänneensä. Soitin jopa mammalle ja totesin, että olin tyytyväinen siihen, miten meni. Mun piti saada tieto vähän ennen jussia, noh mulle soitettiinkin sitten kolme päivää haastattelun jälkeen: "Mä järjestin hallituksen puhelinkokouksen, koska en halunnut odottaa. Tuletko töihin? Vähän vähemmän palkkaa ehkä maksetaan, mutta aloittaisitko maanantaina?" aSDKGEJHSLkmfv Chillisti, kun oikeesti pompin tasajalkaa: "Nooh... Kyllä mä voin aloittaa". Tän jälkeen meni tunti niin nordeasta soittaa: "Tulisitko töihin? Sua suositeltiin työkkäristä" Mikään ei ollut niin tyydyttävää kuin kieltäytyä. Nordean asiakaspalvelu on musta ollut törkeetä ja se lafka olisi tappanut mun sielun. Että... nolla hakemusta ja vakipaikka - enkä edes valehtele tai suurentele! Toivoa siis on! Tosin... myönnän myös mun käteni olleen vahvasti mustelmilla nipistelystä. Enkä muuten olisi uskonut, että nousen vapaaehtoisesti viideltä, että voin olla seittämältä töissä, kun voisin mennä vasta yhdeksään. :D Who am I? Adult????? Nyt menekin kirjottelee noiteliinilla vastauksia ja sen semmosta :3

Ps. Jussi meni tottakai ruuan ääressä, lautapelejä voittaen sekä innostuttiin tekee meille kesähuone.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Kesä 2017, 00:38

Pandanna kirjoitti:TODELLAKI PÄIVITÄN JA TUUN PELAA SUN KAA KOSKA AZURESETHOS ON SE JUTTU. (Ja hei todellaki pitää hengata joskus nyt ku samalla alueella asutaan ja minäki (ehkä) osaan kulkee bussilla muualleki ku keskustaan suoraan oven eestä olevalta pysäkiltä)


AZURESETHOSSSSSssSS<3
KYL SÄ TÄNNE LÖYDÄT tai sit tuun suo vastaan ;D Oon kyl aika pettymys irl mutta kuten Scar lauloi, BE PREPARED.


Pandanna kirjoitti:Tracon tulee taas syyskuussa ja liput myydään jo heinäkuun ekana päivänä että .') me ollaan ainaki porukan kans menossa et jos kiinnostaa


DAMN IT. aina kiinnostaa ofc mutta huh. Se yks kerta kun Traconissa olin ni ai pylly kun se oli järjestetty huonosti, traumoja, MUTTA EIHÄN SE AINA NIIN MEE JNE. Vois kyl koittaa psyykkaa itteensä sinne.

cardea kirjoitti:Nyt menekin kirjottelee noiteliinilla vastauksia ja sen semmosta :3


HHOHOHOOOOO 8)
Mut apua onks työkkärissä joku CV neuvontakin olemas?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 28 Kesä 2017, 07:38

Aksu: kyllä meillä ainakin on ja saa vielä ihan henkilökohtastakin. Sitä taidetaan antaa täällä kaikille nuorille.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 28 Kesä 2017, 21:55

Olipa hyvä kun puhuitte työkkäristä, unohin nimittäin vastata heidän viestiinsä. :'D Sekin nyt hoidettu!
Tracon olisi kyllä aika pop mutta rahat ei kyllä riitä ennen syksyä. Plus elämä vie yllättävän paljon sitä pätäkkää. Oon myös haaveillu coossailuista mutten osaa päättää mitään, ja se raha vaikuttaa vähän siihenkin... ^^''

Päivän hauska fakta: sain just postista koiralle ruuat. Riittää kuulemma +340 päivälle, tuli meinaan 25 kg. xD Eipähän tarvitse ravata kaupassa!

EDIT // Jos joku haluaa huudella ompelija/vaatettaja-hahmosestaan niin antaa palaa! Yritin muka ettiä foorumilta jotakuta kättentaitoista mutten osaa. :D
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Heinä 2017, 01:09

Gaas kyll on vaikeeta lukea yhtä kirjaa. Beauty and beast englanniksi sieltä 1700-luvulta lukee. Niin raskasta luulin se olisi simppeliä, mutta ei.
Samaan aikaan ylihuomenna muutto ja uusi elämä alkaa. Ansku älä vaan poista minua täältä sinä aikana.

Itsekkin yritän ommella itselleni asuja, mutta jotenkin niistä muodostuu jollekkin toiselle.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2017, 01:30

Hyhhyh nyt on Tracon-liput hommattu ja syödään sit makaroonia loppukuu orz

Ite meinasin joutuu karenssiin ku unohin yhen työkkärijutun mut sain hoidettuu :') oon tosi vastuullinen aikunen eheheheheheheh....
Itellä alkaa inspis heräillä viimein ihanaa, tuntuu siltä että saisin ehkä jotakin aikaseksiki ens viikon aikana ou mai gaaaaaad JUST WAIT FOR MY AWESOME COMEBACK GUYS

... Mihin liittyen Ikane multa löytyy vaatturihahmo jos johonki tarvii mut :') oon käyny viimesen vajaan vuoden aika hitaalla mutta jospa tää tästä mut joo peliasiat muihin paikkoihin ahah
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2017, 09:52

Mul on vaan huonoja kokemuksia työkkäristä, paitsi sitten Nakkilassa oli ihan kiva täti. BUT OH WELL.

Ikane kirjoitti:Päivän hauska fakta: sain just postista koiralle ruuat. Riittää kuulemma +340 päivälle, tuli meinaan 25 kg. xD Eipähän tarvitse ravata kaupassa!


Holy poop. No eipähän tarvii sit ruokaa hakee joka viikko :'D SÄ ET OO VIELÄKÄÄN NÄYTTÄNY HAUVAVAUVAN KUVIA

Pandanna kirjoitti:Itellä alkaa inspis heräillä viimein ihanaa, tuntuu siltä että saisin ehkä jotakin aikaseksiki ens viikon aikana ou mai gaaaaaad JUST WAIT FOR MY AWESOME COMEBACK GUYS


MY BODY IS READY paitsi että. Oon flunssassa. Tän piti olla se viikko (Tai no, viikonloppuna piti jo alottaa...) kun vastailen reippaasti kaikkiin peleihin ja oon ahkera mut sitten mun tuurilla saan flunssan. Kesällä. Ei oo muuten kivaa käyttää kuumeessa lämpimällä kelillä koiraa lenkillä. Hyvä etten kuollu puolvälissä matkaa >:< Kamalintahan tässä on, että mulla ei ole edes teetä kaapissa. Onneks pääsen tänään kaupoille isän kyydillä TuT
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Vahti » 11 Heinä 2017, 21:11

Ole pitkään poissa ropefoorumilta, palaa takaisin, käy läpi tiedostojasi/viestejäsi/pelejäsi ja ihmettele mitä hittoa sä olet ollut tekemässä...
Eli hei ihmiset, tai ainakin ne jotka niin kutsuvat itseään, niin uudet kuin vanhat pelaajat. Toivottavasti kaikilla on ollut hyvää kesää tähän asti.
Jos muistat että minulla ja sinulla on ollut suunnitelmia/asioita kesken niin muistutat toki, itse menen tällä hetkellä läpi keskusteluja ja teen tee-nämä-listaa.

Toivottavasti Aksu flunssa helpottaa pian. Jos tulee kovin ahdas olo niin suosittelen suihkussa tiheään käyntiä, auttaa tukkoiseen ja kuumottavaan oloon.
Vahti
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron