Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Tammi 2018, 07:37

Agna kirjoitti: Olen harmissani että tämä oli minulle ehkä yksi epäaktiivisimmista vuosista


Viimevuos oli ittellekin aika hiljasta ja ketuttaa sen myötä mut ehkä tää 18 ois nyt taas parempi. Vaikka vieläkään ei oo kyenny siihen optimaaliseen aktiivisuuteen - ja niihin kotisivujen päivittämiseen... - mutta kyllä se tästä. Kuten siskokin sano, parittomat vuodet on perseestä, parilliset parempia. Toivotaan että tämä väittämä pitää paikkansa.

Forte kirjoitti:Aksutar! Tuo kuva vaatii taustalle soimaan Hotto doggo!


Sää se haluat mun päähän soimaan ties mitä biisejä en kohta enää avaakaan sun linkkejäs :D:D:

Pääsin yhteen pajaan missä pidetään pöytärope ryhmää. Pääsin myös ryhmään, eli se tarkottaa et yhtenä päivänä mun "työtä" on käydä roolipelaamassa. Saispa tästä vielä palkkaa!
Miten muiden tammikuu on käynnistyny? Hirveitä pakkasia ollu ja enemmän luvas, just kirosin Crimille et tampereelleki luvattu lähemmäs -20 astetta, mää palellun kuoliaaks tuolla. Ai miten niin vois hankkia kunnon talvitakin eikä vetää huppareissa?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Tammi 2018, 08:48

Teen henkistä kuolemaa. En tiiä mikä tää juttu on mut oon niin rikki poikki väsyny kaikkeen ja kaikki on perseestä :( kaamosmasennus +10 enkä saa mitään aikaseks. Kissaki on kipee

Kouluhaun ennakkotehtävät pitäs palauttaa 24. päivä enkä oo ees alottanu. Pää lyö tyhjää ja itkettää mut MIKÄPÄ TÄSSÄ
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 21 Tammi 2018, 19:50

Aksu oon sulle kateellinen minäkin haluisin elellä ropetuksella, varsinkin pöytäropetuksella. Mut yks uus ropeporukka taas tiedossa, tuli tehtyä paladin wizard ja oon iha täpinöissäni koska tuo on niin "mitäpä tuli poltettua" hahmokonsepti mut sit ku sen saa toimimaa nii hohtaa ku pieni aurinko taistelussa ja edelleen kaikki welehon kikkailut taistelun ulkopuolella. Ei vaa pysty odottamaan^^ Opinnot nyt kusee taas ihan täysillä mut sitä se on, projektityöryhmä aiheuttaa kauheaa myötähäpeää ja semmonen olo että yliopisto oli virhe. Joku meni vielä ehdottamaan että "hei sie osaat piirtää tosi hyvin, kerää portfolio ja ota kustantajiin yhteyttä" ja juuri nyt sivutoimisena kuvittajana toimiminen on alkanu kuulostaa yllättävän varteenotettavalta vaihtoehdolta ylioppiston kökköön verrattuna vaikkakin vain kartat on minulla tällä hetkellä sillä tasolla että niitä kehtais tosissaa sillä tasolla esitellä... Eli fantasiakarttojen portfolio työnalla^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja AndyCandy » 22 Tammi 2018, 13:55

Heeeiii! Olen läsnä o.o Terve ihmiset ja otukset!
AndyCandy
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2018, 14:03

Michyy kirjoitti:Aksu oon sulle kateellinen minäkin haluisin elellä ropetuksella, varsinkin pöytäropetuksella


Tästä pitäis selvästi kehittää joku virallinen työ! Alottaa jonkun DM bisneksen, vuokrataan kato pelinvetäjiä ryhmille jne.
Ja UH fantasiakarttoja! Pitäis ittekin hioo sitä taitoo joka atm on olematon >:<

Pandanna kirjoitti:kaamosmasennus +10 enkä saa mitään aikaseks


I KNOW THE FEELING. Kaikki on kylmää ja pimeetä ja tylsää >:

AndyCandy kirjoitti:Heeeiii! Olen läsnä o.o Terve ihmiset ja otukset!


HELLOOO! JA teretulemasta joukkoon! Toivottavasti viihdyt >:3
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 22 Tammi 2018, 14:14

AndyCandy kirjoitti:Heeeiii! Olen läsnä o.o Terve ihmiset ja otukset!

~*Tervetuloa joukkoomme värikkääseen AndyCandy*~
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 22 Tammi 2018, 14:18

Tervetuloa! :D
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja AndyCandy » 22 Tammi 2018, 14:32

Kiitos kiitos! Yritän kotiutua ja löytää oman nurkkani täältä :3 Varmaan koitan kirjoittaa jotain esittelyn tapaistakin.
AndyCandy
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 22 Tammi 2018, 18:41

Lämpimästi tervetuloa!! Varmasti löydät täältä paikkasi, kaikki meistä ovat kuitenkin todella mukavaa seuraa. Sekaan vaan!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 22 Tammi 2018, 21:06

Tervetuloa minunkin puolesta, kyl sitä muistaa ku itsekkin oli aluksi hieman semmoinen eksynyt olo mut nopeasti sitä pääs mukaa porukoihin ja peleihin^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 25 Tammi 2018, 14:52

Hei uusi asukas! Tervetuloa mukaan :3

Jestas... Mä olen leikkinyt viimeisen kuukauden aikana liikaa majatalonpitäjää ja tarviin siitä kipeesti lomaa. Meillä oli kolme lasta eri viikonloppuina, yksi pariskunta joista toisen kanssa pystyi puhumaan vain englantia. Hyväpuoli - opin karjumaan espanjaksi vakuuttavasti: "Ole Hiljaa idiootti!". Harmi vain, että unohdin kolmen päivän päästä miten se meni. Sitten on ollut sukulaisia, kihlojen suunnittelua, työnhakua... Mä haluaisin ihan virallisen ropetus ajan :D Ootte aina mielessä, mutta kaiken häslingin keskellä jokainen hiljainen minuutti on mennyt spotifyin parissa tai kuorsaten. Onneksi nyt pitäisi olla ihan hiljaista. Ahh... Koetan siis vastata tänään kaikille.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 01 Helmi 2018, 22:47

wow. onko liian myöhäistä toivottaa uusi tulokas tervetulleeksi? nääh! teen sen silti, joten.. TERVETULOA ANDYCANDY! ^3^
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja tynnyri » 02 Helmi 2018, 18:19

Hey hoy! Vanhat ja uudet tutut, koitan taas aktivoitua täällä ihanassa maailmassa :D
tynnyri
 


Re: Pulina

ViestiKirjoittaja AndyCandy » 02 Helmi 2018, 22:55

Vanha-uusi ihminen! Heeeeii!

(Ja kiitokset myös "myöhästyneille" tervetuloi..luille. Ei ollut tarkoitus jättää ketään huomiotta xD )
AndyCandy
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron