Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 24 Elo 2018, 10:45

Heiheihei.

häpeässä nostaa päänsä kaivosta.

Kirjoitukset lähestyy ja vietin koko kesän töissä . Ääääääää. Lisäksi koko vanha kaveriporukka jossa on hengattu 6+ vuotta on päättynyt kääntyä vastaan! Koulussa siis hiukan yksinäistä eksän levittämien valheiden keskellä :^D luulin että tällaista tehdään ala-asteella eikä aikuisena. Huokaus. Lapsellista. Onneksi on se ihminen irti minusta vihdoin ja viimein.

Hyvää huomenta päivää ja iltaa ja näin edespäin. Matikantunnilla kirjoittelen aivan liian vähillä yöunilla. Elämä on ollut vähän kaikin puolin rappiolla, mutta jos päätäni taas täältä nostan ja parannan kirjoittelutahtia.


Mitä tänne kaikille kuuluu? Itselleni lukemista, itkemistä, repeat. Onneksi on perjantai, vaikka vapaat menisikin biologiaa kerratessa. Ja Detroit become humanin parissa. Olen hiukan liian obsessoitunut kun vihdoinkin sain sen pelin käteeni!!

Haluaako joku pelailla? Aksu vastaan ihan tässä pian, saa nuhdella, ruoskia, mitä vain. Hiatuksesta piteni hiukkaliian pitkä.
varpu
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2018, 19:17

VVVVVARPU OLET ELOSSA ihanaa <3

Ja voi apua, kuulostaa hirveeltä et kaveriporukka tolla tavalla vaan pyllyilee >:| T. been there. Toivottavasti kuitenki kavereita on sen verran ettet ihan yksinäiseks jääny :/
Also Detroit Become human uh. Itte en omista peliä (koska ei rahaa) mutta kuinkakohan monta läpipeluuta jo kattonu. Hank on mun suosikki also Hank&Connor bromance ftw.
Eläkä stressaa meidän pelistä, vastailet sitten kun ehätät ja jaksat! Mie kyl odotan :3 KOSKA NUOSKA&EDNA BFF PLZ
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 26 Elo 2018, 14:54

AKSSSSSUUUUUUUU <3 jep elossa ja hengissä pihistään vielä !

Kyl miul onneks seuraa löytyy, pidän ihteni aika kiireellisenä sen suhteen et löytyy ns smalltalk-porukkaa ympäriltä. Tilanne muuten itsessään on sekava ja täysin perseestä :< pieni paikkakunta ja eksän kanssa ollaan samassa porukassa oltu vuosikaudet, nyt hän on päättäny järjestää jonkun antiminä-kampanjan. Kyllä tämä tästä tho, muutama kuukausi pitää tätä enää katella <_>

Minul ja kamulla oli kriisi ku molemmat halus hankkia sekä God of Warin (<3) ja Detroitin. Ja tuota ugh, kallista. Päädyin sit ostamaan gow ja hän dbh ja sit nyt tehtiin vaihtarit ku molemmat oli hakattu 15 kertaa läpi :D CONNOR&HANK BROMANCE best bromance ugh. Tunteisiin menee. Connor on kyl miun lemppari, odotanaina innolla et pääsee sen flowchartteihin :^) Kara myös mutta ahdistus maksimus alkupelin osalta. Tuo peli riipii kyl sydämen juuriltaan. Ja vasta palaudun gow:sta.

Oon opiskellu koko viikonlopun, hyvä minä. Loin aikataulun ja pysynkin siinä. Kävin jopa eilen illalla yksissä juhlissa, vaikken venetsialaisten juhlintaa koskaan ole tajunnut, miun vanhemmat ei oo paikkakunnalta eikä se kulje meillä perinteenä toisin kuin 99% väestöstä :^) Mut mukava nähdä porukkaa muuallakin kuin koulunpenkillä pitkästä aikaa. Mites muiden viikonloppu?

NUOSKA&EDNA BFF WILL RISE AGAIN <333
varpu
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Elo 2018, 21:08

No voi pylly sentään >:| No, äkkiäkös ne kuukaudet vierähtää, toivottavasti.

ja voi hnnnngnhngh GoW ois kans kiva pelata, kun kaikki vanhemmat versiot tullu tahkottuu läpi kaverin kans. Tho se on mulle semmonen peli mitä itte ennemmin kattelee ku pelaa, dunno miks :'D MUTTA CONNORHANK YAAS ei hitto mä en kestä tota sun you came to the wrong cyberlife store - linkkiäs toises töpös :D:D:D:D Kiitos tästä uudesta korvamadosta. Itte kans tykästyin Connorin osuuksiin, lähinnä tosin vaan koska Hank. I have thing. EHKÄ VIELÄ JOSKUS pelaan ittekin sen läpi ja itken kun en onnistu quicktimeis.

JA HUH, koko viikonloppu aikataulussa? Mullakin oli ties mitä suunnitelmia mut siinä ne meni aika nopeesti ohi kun keksi muka jotain parempaa :--D Piti mm. vastailla ropeihin ja kirjotella kaikkee muutakin mut hupsista. PITI MYÖS PIIRTÄÄ MUT HUPSISTA. Venetsialaisia en juhlinu, ei tosiaan omaan sukuun kuulu perinteenä semmoset, plus koira ei tykkää raketeista ni meni sit se lauantai sisällä nyhjäten ja koiraa rauhotellen. Onneks tässä nyt ei hirveesti raketteja ammuttu muutenkaan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 31 Elo 2018, 22:59

Ihmiset ovat kummallisia olentoja. Kauas ei loppujen lopuksi ikinä päästä siitä hiekkalaatikosta, kun riideltiin siitä, kumpi saa punaisen lapion. Aikuiselämässä iso osa on ihan yhtä lapsellisia, levittää valheita ja muuta ikävää. Inhottavaa. Onko mikään ihme, että erakoidun niin mielelläni?

Mutta! Täällä on, ymmärtääkseni, paljon ihmisiä, jotka piirtävät koneella? Ehkä, onko? Ystäväni on valmistumassa jostain nörttikoulusta (jotain hän tekee tietokoneiden kanssa) ja ajattelin antaa lahjaksi jotain, mikä liittyy hänen harrastukseen, juuri koneella piirtämiseen. Tiedättekö mitään hyviä animointi- tai piirto-ohjelmia, joita saisi ostettua ja laitettua kivasti pakettiin? Hänellä on piirtopöytä jo, en vain tiedä mallia, joten lähinnä haluaisin vinkkejä ohjelmistoihin.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 31 Elo 2018, 23:19

clip studio paint on se mitä itse käytän, on pätevä ohjelma. Menisin kyl ehkä kysymään suoraan että mitä on jo ja mitä ois suunnitteilla. Koska ilman hyvää syytä harva muuttaa ohjelmia joita käyttää, jos siis on jo jotain pätevää käytössä.
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Syys 2018, 15:13

Ditto, ei ihan summanmutikas kannata rahaa pistää uusiin ohjelmistoihin jos joku on jo löytäny omansa. Mut Clip studio paint on just bueno, jos kaverilta löytyy se Pro versio, nii jos oot massikeisari ni voithan sä sille ostaa 188€ maksavan Paint EX version :D
Mut mitä muuta sitten? Riippuu vähän mikä ala. Tietty Adoben ohjelmat on kivoja oli sitten graafikko tai animaattori jne... Siin on vaan se, et noi ohjelmistot on yleensä kuukauden/vuoden ostoksia, ettei kokoversioo saa ostettua forever. Paitsi ehkä kaupasta jos löytyy fyysisiä pakkauksia? En tiiä yhään, en oo kattellu pitkään aikaan mitään :'D
Mut yks hyvä vaihtoehto ois uusia teriä piirtopöydän kynään? Siin pitäis vaan se malli tosin tietää, mut niitä "teriä" tulee kyl aina kaipaamaan sillon tällön kun vanhat kuluu. Tai sitten jos kaverilla on steam acco niin sieltä katteleen jotain, hakukenttään vaan drawing/animating/rpg maker ja hakuvalinnaks softwares ni löytyy kaikenlaista enemmän tai vähemmän kallista, mistä valita (oh shit spriter pro on steamis).
TAI sit oot superhurja ja ostat sille jotain "Traditional"(apua mikä se sana on suomeks fiksusti muotoiltuna, aivot lyö tyhjää ny) piirrustustarvikkeita. Doodle vihkoja ja tarvikkeita ei koskaan voi olla taiteilijalla liikaa imo.

Mut hyi ällöö flunssakuume. Toisaalta kiva tässä vaiheessa sairastaa se pois, ennen kun kunnon pakkaset tulee, mut niin asd olo kun pää on täynnä räkää. Toisaalta, jostain kumman syystä, tää flunssa herätti inspiraation ja kirjottamis&piirtämishimon joten kai tästä jotain hyötyä sit oli.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Syys 2018, 22:34

Varmaan moni oli Conissa viikko takaperin. Kuulema siellä oli paljon porukkaa niin kuin yleensä ollut.
Itse pääsin elossa armeejasta. Ikävä jo takas tullut ja outoa oli olla kotona kun uudet monnit tulee. Voi niitä ihania ja v*** päiviä.
Itsellä taasa ropettaminen hiljaiselle taas, kun täytyy lukea kahteen uuteen ammattiin. Kokeita tulee julmetusti parin viikon päästä sisällä. Toivottavasti joulukuussa olisi taas kaksi uutta ammattia ja sitten olisi taas niitä viisi yhteensä.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2018, 18:56

Jahuu! Vastasin tänään kaikkiin peleihin. Olen yhä terässä, huh. Vielä minä sen minun ja Aksun aloituksenkin teen, mutta se saa odottaa toiseen päivään.

Iloista paluuta elollisten maailmaan, varpu!

Minä haen viidettä kertaa lääkikseen ensikeväänä, voihan hitto. Mutta nyt olen toipunut jo silleen ihan sopivasti, ja nyt syksyllä on enempää aikaa pelaillakin ja harrastaa muuta luovaa. Käväisemme Dubrovnikissa viikolla 43, jännittävää! Ja mua jouluttaa jo ihan hirveästi. Halloweenittais kans, mutta kun Suomessa ei oikeen vietetä niin en oo päässyt siihen mukaan niin hyvin. Oh well. Kohta on 2019 ja yhtä nopeasti jälleen kesä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Loka 2018, 21:26

Agna etkö ole ajatellut, että voisi mennä tekemään sen tutkinnon jonnekkin muualle. Tuttavani lähti opiskelemaan lääkistä Riikaan ja nyt hän ihan toimii jossakin päin Suomen sairaalassa. Kuulema Riikaan otetaan helpommin sisään mitä kuin Suomessa.

Non niin elämä ei voisi mennä pepulteen. Kun oon tytön ja olin päässyt vähäksi aikaa töihin niin siitä tuli iso sotku jostakin syystä tökkäriin ja multa meni työttömyysrahat lykkäytykseen jonkun sopimuksen odottamisen takia. Ollaan sitten alle kolmella sadalla kaksi kuukautta rahaa.

Kauheeta nyt vasta tajusin, että olen ollut tässä foorumissa yli kymmenen vuotta mukana.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 16 Loka 2018, 11:33

Ay, tämähän tarkoittaa sinulle juhlakahveja! Se on ihmeellistä miten niitä vuosia kertyy, ihan kaikissa asioissa. Sitten voi pitää ikäkriisiä, kun tajuaa että ollaan lähempänä vuotta 2030 kuin 2000. :D

Se on tosiaan ihme tunne kun saat vastattua kaikkiin peleihin. Feels good man! (Tai kuten nyt, luulin unohtaneeni vastata miljoonaan viestiin kunnes tajusin että hitto, minähän olin kerrankin fiksu ja nyt ei olekaan pelejä lojumassa ympäriinsä. Loistoaika siis vihdoin ideoida ne uudet vermeet Lapikselle loppuun.)

Luojan kiitos on syksy. Rakastan <3 Vaikka tuo haravointi vanhempien luona käydessä onkin aikamoinen työmaa, on se silti mukavaa. (Ja kohta on jo joulu!!) Tykkääkö porukka juhlia halloweenia/syysjuhlaa/pyhäinmiestenpäivää täällä?
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 20 Loka 2018, 19:37

Kyllä aika menee nopsaa, kun tajuaa ollaan oltu niin kauan täällä mukana. Samalla ajattelee, että pitäisikö mennä eläkkeelle? Eikö nykyää kaikki pelaajat ole jotain alle ikärajan. Aloitettu lähempänä nolla ikää, mutta nyt jo lähempänä siihen puolekymmenyksen puolelle. Ollaanko sinne asti mukana vielä täällä?

Syksy on ollut todella kaunista. Toivoisin, että kellon aikoja ei muutettaisi, koska sekoittaa mun rytmityksen. Se on kivaa kun on kaksi kellon aikaa. Siirräteen kesään niin tulee kesäfiilis. Kun siirretään talveen niin masennutaan ja pidetään toivon voimana sitä joulua.

Rahallisesti ei ole varaa nyt juhlia mitään. Minusta Halloweenin juhleminen ei ole mukavaa Suomessa. Se on muuten jees kun saa panostaa pukeutumiseen. Mutta itsellä menee välillä sekaisin, kun osa juhlii sitä viikkoa etu käteen ja osa kun se on mennyt, mutta heti seuraavana viikonloppuna. Silloin pitäisi juhlia, kun Halloweeni taika on suurimmillaan.
Eikö suomalisten kuoleman muisto päivä on hieman samanlainen idea. Vaikka halloweeni on myös yliluonnellisten asia ja rahallista mainontaan.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Loka 2018, 13:51

Ikane kirjoitti:Luojan kiitos on syksy. Rakastan <3 Vaikka tuo haravointi vanhempien luona käydessä onkin aikamoinen työmaa, on se silti mukavaa. (Ja kohta on jo joulu!!) Tykkääkö porukka juhlia halloweenia/syysjuhlaa/pyhäinmiestenpäivää täällä?


Syksy on ihanan inspiroivaa aikaa <3 Kävelylläkin on kiva käydä ku ei oo liian kylmä eikä kuuma ja nyt on ollu hyvä tuuri, eikä pahemmin oo satanukaan. Halloweenia ois kiva bilettää mut ei oikein yksin viitti. Kai se menee siihen et kattelee pari kauhuleffaa ja pari kynttilää pihalle palamaan.

Agna kirjoitti:Jahuu! Vastasin tänään kaikkiin peleihin.


CHEERS AGNA. Voi kun itteki sais revittyä sen verran irti että vastais kaikkiin >:< Pitää varmaan hankkiutua taas flunssaan, ku sillon tuntu kirjotus inspaavan ja luovuus lentävän... outoa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Joulu 2018, 20:09

huh mikä hyvä onni kävi minulle, mutta jäi nyt hieman miettimään selvisikö tuttavat filippiinissä olevassa maajäristyksestä. Olin juuri lähtenyt tuolta saarelta mihin se iski. Ettei stunami niellaissut tuttaviani ja sukulaisen sukulaisia. Vastineeksi potean flussaan feissusta minkä sain juuri viimeisenä lento päivänä.
Suosittelen Qatar lentokone yhtiötä. Hyvä sapuska ja ohjelmaa lennolle.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 22 Tammi 2019, 16:55

Huomenta päivää iltaa ja yötä.

YO-KOKEET LÄHESTYY. JA LUKULOMA.

tiedotus päättyy. no ei

teen henkistä kuolemaa D: kuukausi tehty pre-taskeja ja ennakkotehtäviä ja yrittänyt aloittaa yo-lukua ja samalla vielä hypänny lääkärissä, koulussa, poikkiksella ja täs vielä ny töitä hakea. ajsjasaksjaksjkajsaksjak.

Mites muiden alkanut talvenpuolikas keväästä? Yritän kaivautua kirjoittelemaan luolastani peittojen alta heti kun saan hetkenkin rauhaa. Miks just nyt kaikista ajoista inspistäkin olisi <_> Tekisin mielelläni niin miljoonaa muuta asiaa kuin näitä saamerin kouluhommia :D vois vaan luovuttaa ja ottaa lukiosta kurssitodistuksen ja sanoa että kiitos ja hei -
varpu
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron