Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 02 Helmi 2018, 23:15

Ikane oli vissiin tuolla waaaaay back kysellyt kuinka polkuopintojen kävi, no, huonostihan niidenkin kävi. Kaksi hylkyä (tai jos kaikki hakuvaihtoehdot lasketaan erikseen, niin viisi) yhden kesän-syksyn aikana oli aika... Noh. Masentavaa. Mutta koska on tämmöinen härkäpää, niin eihän se auttanut kuin hakea kevään opintoihin. Ja nyt hyvät ihmiset, olen aloittanut sairaanhoitaja-opinnot tammikuun alussa! Aikaahan se vie ja onpa muuten hommaa tottua opiskeluun, mutta onhan tämä ihan mahtavaa! Ala ei ehkä oo ihan tuollaisena se mihin jään, mutta tämä vie jo eteenpäin. Fiilis on aika katossa nyt.

Cardealla ollu kyllä ihan hullu työpaikka, varmasti oli oikea päätös jättää moinen taakseen ja kärsiä ne epäreilut karenssit. Joko oot saanut uutta työtä?

Toivottavasti koulujutut on helpottanut niillä, joilla on ollu raskaita aikoja! Ja kaamosmasennuskin alkaa (ehkä) kohta helpottaan, kun valon määrä lisääntyy. Se on kyllä ihan parasta, että on aurinkoa koko ajan vähän pidempään. Mää kyllä nautin näistä päivistä kun on vielä paljon pimeää, mutta sillon kun aurinko paistaa niin täällä valottomalla maaseudulla kaikki on niin kaunista ja puhdasta! Ja luntakin on ihan mahottomasti :D

Määkin vielä ohimennen vähän toivotan tervetulleeksi omasta puolestani uudet ja uusvanhat :)

Mulla on kyllä ihan huikea vuosi -18 tiedossa, saapa nähä että täyttyykö odotuksen tämän vuoden osalta. Toivotaan parasta!
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 02 Helmi 2018, 23:28

Tervetuloa takaisin tynnyri! ^3^

Joo, koulu on vienyt mullakin aika paljon aikaa ja inspiraatiota tällä hetkellä, mutta katse kohti tulevaisuutta ja jospa oikeesti saisin niskasta itteeni kiinni noiden pelienkin ääressä.. sori kaikille! ^^'
I
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja tynnyri » 03 Helmi 2018, 10:00

Mullon joku tuuri ja "tuuri" koulujen kanssa, että ne ei paljoo vie aikaa, kun meijän opettajat eivät ees jaksa välillä tulla ite opettamaan meitä :/ :D
Mutta jaksamisia teille, joilla on oikeaa koulua!

Ja kiitos kiitos!
tynnyri
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 04 Helmi 2018, 19:46

Mikähän siinä muuten on, kun on ollut tooosi pitkään inspiraatiokatkos erinäisten syiden vuoksi ja sitten, kun palaat tarttumaan "velvollisuuksiin" ja vastaat peleihin niin eiköhän iske kauheat inspikset? Sitten vaan vahtaa niitä käynnissä olevia pelejä ja sormet ristissä toivoo, että saa jotain vastattavaa? :DD Toisaalta tekisi mieli heittää jonkinlainen kutsuhuuto senssipalstalle, mutta sitten vähän hirvittää että ei ehkä kannata kauheasti haalia mitään ylimääräisiä pelejä. Koska ei koskaan tiedä kuinka kauan tällä kertaa inspis kestää. Ärsyttävää :D

Tässä mielessä mese-pelit (kauan sitten) oli hauskoja, kun siellä saattoi järjestää peliskenaarion ihan tyhjästä ja onlinena näpytellä sen mitä näpytteli. Ah tätä nostalgian määrää! No, taidan ryhtyä selaamaan netflixiä ja hbo:ta, jos sieltä löytyisi apua tähän piinaavaan fantasian nälkään. 8)
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 10 Helmi 2018, 21:17

Wolga kirjoitti:Cardealla ollu kyllä ihan hullu työpaikka, varmasti oli oikea päätös jättää moinen taakseen ja kärsiä ne epäreilut karenssit. Joko oot saanut uutta työtä?


Noh en ole, koska en enää suostu ajamaan niin monta tuntia päivästäni ja kun olen hakenut koulutusta vastaaviin paikkoihin on hakijoita ollut n. 100. Rehellisesti tällä hetkellä ei olisi edes voimia töihin. Masennus löi oikein kunnolla päin pläsiä kun jäin työttömäksi. Tajusin tosiaan ajautuneeni täysin vääränlaiseen ammattiin ja en ole yhtään samoissa arvomaailmoissa, joita suurin osa tuntuu omistavan liiketalous maailmassa. On kivaa todeta, ettei oikein tiedä kuka on ja mitä haluaa omalta elämältään. Sain jonkun keski-ikä kriisin ajoissa...

Onneksi tähän vuoteen liittyy meillä hyviä juttuja myös. Meille tulee kesäkanoja ja pian juhlitaan minun synttäreitäni sekä kihlajaisia hieman sen jälkeen. Kun liityin TNF:n en ikinä kuvitellut edes haluavani naimisiin - noh tässä sitä ollaan pohtimassa puvun väriä ja missä sitä pidettäisiin juhlat maistraatin jälkeen.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 13 Helmi 2018, 17:35

Onnea cardealle kihloista! Tämä häiden värkkääminen on kyllä yhdenlaista hommaa... Nimimerkillä, juuri tein kutsupohjan.
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2018, 18:14

Wolga kirjoitti:Mikähän siinä muuten on, kun on ollut tooosi pitkään inspiraatiokatkos erinäisten syiden vuoksi ja sitten, kun palaat tarttumaan "velvollisuuksiin" ja vastaat peleihin niin eiköhän iske kauheat inspikset? Sitten vaan vahtaa niitä käynnissä olevia pelejä ja sormet ristissä toivoo, että saa jotain vastattavaa?


NIIN TUTTU TUNNE :D Sit jos on monta peliä ja kaikkiin laukasee vastaukset ja jää odottaan ni meinaa hajoo pää ku yhteenkään ei kuulu nythetitälläsekunnilla vastausta. Koska mullahan esim on varaa valittaa jos joku ei vastaa vuorokauden sisään ja silleen :'DD
Ja voi mese/chatti ropet <3

Also apua ihanaa, kaikki menee naimisiin ja kihloihin ja suhteisiin ja ihanaa <3 Oon ilonen kaikkien puolesta! Mulle saa lähettää kakkujen jämät sit.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 13 Helmi 2018, 22:21

AAAW, ONNEAAAA IHAN HIRVEESTI DD::: Sit on minä ja mun sinkkukaverit, jotka huomenna aikoo uhrata tortillaa saatanalle ja miettiä miten voidaan kirota pariskuntia eikun.

Inspiraatiokatkokset ja sellaset pakkooksennukset on koettu U__U I can so relate.
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Helmi 2018, 01:45

HEI AKSU lupasin sillon joskus kutsua sut mun häihin sit kun ne tapahtuu ja se lupaus on edelleen voimassa just fyi ni saat enemmänki ku jämät kakusta mut sitä päivää vasta odotetaan KOSKA HEI SUOMEN EVANKELIS-LUTERILAINEN SEURAKUNTA PLIIS PÄÄSTÄISITTEKÖ HOMOT KIRKOSSA NAIMISIIN JOSKUS EHKÄ VAI OONKS PYSYNY KIRKON JÄSENENÄ IHAN TURHAAN??

ONNEE KAIKILLE TASAPUOLISESTI KYLLÄ NYT SITTEN HEI AAAAAIHANAAAAAA <333 Menkää naimisiin munki puolesta sitten perskuta! Oon näiden kihlojen kans oottanu jo useemman vuoden et häät järkkäis mut hyärgh ei vattu sitte :'<

MUN PIKKUSISKO JA SEN MIESYSTÄVÄ PUHUU VAKAVISSAAN HÄISTÄ KANS JA KUOLEN KU MÄKI HALUUN .

Noni ehkä oon huutanu taas tarpeeks yhelle iltaa jatkakaa!
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Helmi 2018, 00:35

Aaargh! Minäkin haluan häihin! Siis en omiini, vaan jonkun toisen. En ole viemässä ketään naimisiin, en miestä, en naista, en kirkossa tai ilman kirkkoa. Mutta tulen aina mielelläni syömään kakkua ja haluan hyvän tekosyyn pukeutua hienoihin mekkoihin.

Joten, onnea niille, jotka ovat kihloissa, seurustelevat tai menossa naimisiin!

Lyhyt editointi; Sain kesätöitä Linnanmäeltä (jipii) että tervetuloa sinne peuhaamaan.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 01 Maalis 2018, 21:48

Heissan kaikille!

Tulin selaamaan Pulinaa ja ajattelin samalla morjestaa näin ihan face 2 face (krhm.)
Viime vuosien vaikeudet voisi alkaa jo loppumaan, ja päätin osallani panna sille pisteen (pää.nyt.ota vinkki tästä.) ja lähteä kokeilemaan uusiksi, miten se kirjoittaminen soomenkiälel sujuu. Enkkua on tullut enimmäkseen tässä reilun vuoden päivät väliin, mut repäsin ja lähdin takaisin mukaan foorumiroolipeliin!

Mut hei, oon varpu, kai jonkilaista topiccia itsestäni väsään tuonne esittelyn puolelle kohtapuoliin :'-)
Levillä on lämmin, on tää kumma. Sanon ahdettuna samaan mökkiin 10 sukulaisen kanssa. Ne kiljuu ja juoksee ympyrää. Oon vieny niitä lautailemaan 7 h per päivä maanantaista lähtien ja juokseminen ei lopu. Hjälp.
Voiko tätä edes lomaks sanoa, mä taidan päästä lomalle vasta ku täältä on päästy 700 km kotia kohden. No, vanhemmat ja sukulaiset arvostaa et oon vielä mukana :"-)
..Paitsi että nyt joku pikkasista ahtaa kokonaista donitsia suuhunsa ja toista mun suuhun, ja yks huutaa juosten portaissa. Douple hjälp.
varpu
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Maalis 2018, 21:53

Pandanna kirjoitti:HEI AKSU lupasin sillon joskus kutsua sut mun häihin sit kun ne tapahtuu ja se lupaus on edelleen voimassa just fyi ni saat enemmänki ku jämät kakusta mut sitä päivää vasta odotetaan


TULEN MIELELLÄNI SYÖMÄÄN KAKKUA!

Forte kirjoitti:Lyhyt editointi; Sain kesätöitä Linnanmäeltä (jipii) että tervetuloa sinne peuhaamaan.


OOOH COOL! Minkälaista työtä sä sieltä sait?

Ja Varpu! Tervetuloa, näin pulinankin puolella :D Toivottavasti viihdyt ja eiköhän se kirjottelu siitä käynnisty jahka vauhtiin pääsee <:
Mut hui apua, kymmenen sukulaista samassa mökissä. Kuulostaa joltain mihin mä en suostuis - tosin enpä mä minnekään laskettelumökkeilylle varmaan lähtiskään ku pelkään yli kaiken hiihtämistä ja laskettelua :'D Mut koita kestää! Toivottavasti on ollu kumminkin kivaa siellä
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 01 Maalis 2018, 23:54

Välkommen till borden Varpu (huonoin ruotsinkieli mitä ikinä oon sepittänykään) Tervetuloa tnf:ään. Hätäuloskäyntiä ei valitettavasti ole ja pelastut liivit ovat nyt jätetty rannalle, mutta ei hätää. Meiltä löytyy kasapäiten mitä mainioimpia herkkupaloja hahmobuffetin puolelta, joten tee itsellesi joku koti tähän sekasorron melksaan ja uppoa kanssamme. (No sehän meni synkäksi nopeasti.)
ANYWAY! KIVAA ETTÄ TULIT PORUKKAAN!!

UUUUU, mun kai piti joskus hakea linnanmäelle töihin, mutta palkka ja työlaatu ei ny oikee houkutellu. Toivon salaa, että coffee house palkkais mut UvU
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Maalis 2018, 12:32

Tervetuloa Varpu! Toivottavasti viihdyt!

Olen Lintsillä kahvilapuolella. En laitteissa, onneksi. Olisin huonoin jarrumies ikinä, koska en tunne sanaa jarru. Palkka on...kohtuullinen, mutta saan hyviä etuja!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 02 Maalis 2018, 16:22

Kiitos kiitos alla! Tuntuu mukavalta päästä taas pitkästä aikaa foorumien puolelle.:> Kaverin kanssa on kyllä yks omin käsin väsätty AU käynnissä jo toista vuotta mut se nyt vähän on ja ei, molemmilla on liikaa kouluhommia.

Uuuu Lintsi. Kaveri olikin siellä suurimman osan viime vuotta. Mä en tunnu saavan työtä. Meen itkemään jokaisella mahdolliselle et pls hire me, oon rahaton opiskelija. Onnea ei tuu, eivät voi palkata ihan niin vähäks aikaa ku voisin kerrallla olla. Elisalle ne olis mut ottanu. Ja Unicefille hirmu mielellään. Vaan ei D:::

Viimeinen päivä rinteessä ja KAIKKIALLE alkaa koskea. Jättäytyisin jo pois ja mökille vaan sisko uhkas kuristaa jos en mee iltamäkeen mukaan. D: En oo lentäny tänää vielä ihan yhtä komeasti ku eilen, mut kerran lämäsin jäisesä kuopassa. Eilen tuli vaan mehtässä oksia naamaan ja yhteentörmäyksiä muutaman ihmiskuulan kanssa.

Mistä puheen ollen pikkaset on ihan kamalia rinteessä :| Ne heittelee hisseistä tavaraa lumeen, ei kahto eteensä ja tunkee tahallaan tielle. Tekee mieli kirota seuraavan kerran kun tulevat mun naamalle, räyh. Tarvi tulla muiden matkaa pilaamaan tänne asti >:0
varpu
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron