Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 14 Heinä 2017, 17:15

Tuli sitten viimetipassa hankittua liput animeconiin (kun kerran kaverin piti yhdestä päästä eroon), ketään sinne tuloss?
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Heinä 2017, 20:34

Itse en ole menossa sinne. Varmaakin ne pidetään jälleen Tampereen suunnalla?
Viikonloppuisin täytyy levätä että jaksaa tulevan viikon. Jalat ovat niin kovilla ollut ja rakkuloissa. Hitsi kun pääsee juuri viikonloppu viettoon niin huomenna täytyy palata arkeen mikä on V*************************************************************
Gaas huomenna täytyy tehdä paperi hommeja.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 16 Heinä 2017, 23:10

animecon oli, animecon meni, oli iha jees. Ja se pidetään mailman navalla, toisinsanoen kuopiossa. Ja rahaa meni, se nyt on semi selvä, pari final fantasyä tuli hankittua siinä sivussa... Also huomenna pääsee vetämään pöytäropeja, hermostuttaa, jännittää, tasan yhden vetänyt aiemmin^^ prepit jääny semi viimetippaan taas.... Mut mites muilla?
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Heinä 2017, 08:01

Michyy kirjoitti: Ja rahaa meni, se nyt on semi selvä, pari final fantasyä tuli hankittua siinä sivussa... Also huomenna pääsee vetämään pöytäropeja, hermostuttaa, jännittää, tasan yhden vetänyt aiemmin^^ prepit jääny semi viimetippaan taas.... Mut mites muilla?


FAIKKAREITA. Mäkin haluun. Mut oh my pöytäropeja. Kerro miten meni sitte kun sieltä selviät!

Yh, aikasin on kiva herää mut tänään ku pitäis lähtee tapaamisiin pitkin tamperetta ni ei yhtään huvittais. Kai se on pakko kun vihdoista viimein tapahtuukin jotain täällä päässä.

Vahti kirjoitti:Toivottavasti Aksu flunssa helpottaa pian. Jos tulee kovin ahdas olo niin suosittelen suihkussa tiheään käyntiä, auttaa tukkoiseen ja kuumottavaan oloon.


Kiitos Vahti <3 Kyllä tää tästä, vaikka vielä kahen viikon jälkeenkin vähän tukossa >:<
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 17 Heinä 2017, 21:00

Jeps, faikkareita^^ osat 6 ja 7, et saa, ne on minun. On ilmeisesti semi hintavia, hyvät suhteet myyjiin auttaa neuvotteluissa.

Ja juu eka sessio saatiin pelattua, nyt sitten toista preppailemaan. Porukka tykkäs ilmeisesti paljonkin joten olen tyytyväinen, ainut combat ei ollu pisimmästä päästä mutta silti kivan haastava (2 hahmoa kanveesiin, loput aikalailla yhden osuman päässä, kukaan ei lopulta kuollut.) Tyyliltään hieman enemmän suuntaan "teiltä nyt pyydettiin apua tilanteen suhteen, lähestykää miten tykkäätte", paljoa ei tietoja kerätty ennen kun lähdettiin tekemään juttuja minkätakia tuntui olevan hieman lyhyempi peli mitä oisin olettanu mutta kivasti se kolmisen tuntia meni loppujen lopuksi. Sitten miettimään mitä seuraavaan sessioon (turha miettiä kovinkaan pitkälle koska pelaajilla on sen verran vapaat kädet että ne voi tehä oikeastaan mitä tahansa)^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Heinä 2017, 21:17

FF FOR LIFE THO. Sain ite just pari viikkoo sitte viimein XV:n pelattua läpi asti ja ugh. Hyvä peli mut hype tappo sen. Ei siitä sen enempää, nyt sit pitää metästää ysi jostaki, mun suosikkipeli ikinä nähkääs ja itken ku en ite omista TT3TT haluun pelaa sen taas

Oon harkinnu et pitäs hommata digitaalipiano, on ruvenny enemmän ku vähä sormet syyhyää et haluun päästä takas soittaa mut yhyyyyy oon köyhä, tietääkö joku mistä löytys halvalla ja/tai osamaksulla sellattii?

Aikasin herääminen on kyl iha kivaa Aksu, harmi vaan et ei oikeen oo kovin yleinen tapahtuma ainakaan mulle orz ehkä joskus jos ois jotain tekemistäki ni jaksais

JA PÖYTÄROPEJA. En oo ikinä ite pelannu mut oo äm gee ku haluisin. Like really, haluisin pelata joskus ja itkettää.

Okei Danna out, pitää kuolla kuumuuteen ygh
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 17 Heinä 2017, 22:38

no mutta meillähän on sitten 2 pelaajaa +gm mikä ei olisi sellaisenaankaan mitenkään ennenkuulumatonta, yksi vielä lisää, hieman organisointia ja suunnittelua niin tnf the pöytärope on juttu^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 18 Heinä 2017, 04:32

woop woop. elämä virrat on vieneet mukanaan, mutta kappas kun tännekin välillä aalto heilauttaa. o/

pöytäropeista on puhuttu, ma huomaan. Siis oon aina ollut kauheen kiinnostunut aiheesta, mutta en oo sit koskaan - vaikka oon kyl yrittänyt ottaa selvää - nii oikeen päässy selville että miten homma ees etenee. onko kellään taitoo/kokemusta selittää sillee lyhkäsesti sitä ideaa? :D jos ei, nii well.. tässäpä aihetta oon miettinyt 5 vuotta, niin jatkan miettimistä edelleen xD

Final Fantasyista sen verran, että en oo koskaan ite pelannu, pari kertaa sivusta kahtonu (joskus pienenä, että enpä muista ku että oli hahmo nimeltä Yuna, ja tän muistan koska olin niin pieni ja luulin että se hahmo on juna (niinku train), kun se mainittiin. joo tyhmä lapsi, minkäs voi kun aivoilla ei siunattu) mutta nyt ku vois jopa olla ehkä mielenkiintoo kokeilla, niin mitä mieltä ihmiset jotka on pelannut, oisko sitä järkee alottaa pelaa niinku täs vaihees kokonaan vai menikö se juna jo? pun intended. ;)
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Heinä 2017, 12:15

No siinä missä sinä oot miettiny 5 vuotta niin minä oon varmaan pelannut sen aikaa, pähkinän kuoressa vähän niinkuin foorumiropet paitsi livenä ja nopat päättää onnistuuko jokin asia vai ei (yhdessä hahmon kykyjen yms kanssa.) Yleensä yksi tyyppi on game master vetää juttua ja kontrolloi kaikkia paitsi pelaajien hahmoja. Varsinaisesti ei ole voittajaa eikä häviäjää, porukka joko onnistuu tai epäonnistuu yhdessä, gm ei varsinaisesti ole pelaajien vastustaja (koska rocks fall, everyone dies) joten loppujenlopuksi tarkoituksena on seikkailuja ja tarinoita yhdessä. Also voin sanoa että jos en täällä foorumin puolella jos ei oo selvää onnistuisko Nakami jossain niin hahmopaperit ja kaksikymmentäsivuinen noppa kaivetaan yleensä esiin^^ Mut siis paras tapa tutustua pöytäropeen on pelaaminen. Tietenkin voin tähän linkata suuren määrän dnd videoita jos haluaa sitten nähdä käytännön tasolla...
ja sitten toinen jossa pelataan ilman karttaa, imo parempi mutta myös englanniksi

Ja final fantasyistä sen verran että se juna ei ole mihinkään mennyt, siitä vain kokeilemaan. Tosin omasta mielestäni vanhemmat on parempia (3 varmaan oma suosikkini tähän asti), Yuna on ffx ja ffx-2 mukana että varmaan niitä nähnyt sitten ja jälleen oma mielipiteeeni mutta noiden jälkeen ei sitten hyviä final fantasyjä olekkaan pelattu. Toki 15 en oo kokeillut. Myös tales of sarja on tutustumisen arvoinen, varsinkin tales of xillia
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2017, 13:49

Michyy kirjoitti: yksi vielä lisää


\o

Pandanna kirjoitti:FF FOR LIFE THO.


YAAAASsss vaikka noh itte en oo pahemmin niitä pelannu :D Jotain ihan ensimmäisiä joskus ja sit kunnolla vasta FFXIV:Realm reborn+lisärit. Nytkin viime viikot tahkonu sitä koska sorruin ostamaan Stormbloodin. Mut faikkarit on kyl jotain mitä pitäis ittekin kokeilla ja kattoo läpi, ehkä mä voin hyppää Jukkis sun kans samaan junaan tässä.

Pandanna kirjoitti:Aikasin herääminen on kyl iha kivaa Aksu, harmi vaan et ei oikeen oo kovin yleinen tapahtuma ainakaan mulle orz ehkä joskus jos ois jotain tekemistäki ni jaksais


Se just kun ei oo PAKKO herätä niin ei sitä myöskään välttämättä herää, vaikka tietää et aikasin jos nousis ni ehtis tehä kaikkee kivaa ja inspiskin ois katossa. MUTTA DANNA. SINÄ IHANA AKTIVOITUVA LAULULINTUNI <3 josko sais tänää vastailtua ropeihin ittekin.

Ja uh pöytäropelinkkejä! Pitää pistää talteen, itteki ku aikalailla noob tasolla vaikka tiedän kyl asian ytimen. Oon yhä niin sad ettei aikanaan ku oli mahdollisuus päästä kokeileen, himo pelaajat koskaan suostunu noobeille ohjeistaan et miten edetä vaan iskivät pitkän pdf tiedoston eteen ja sanoivat et lukekaa toi ni pääsette mukaan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Heinä 2017, 14:22

Jeesh siis kun sanoin että yksi vielä lisää niin laskin siis sut aksu ja pandanna mukaan näin niinku automaationa. Mut jos jtp tulee mukaan myös niin meillä on grouppi kasassa. Sitten vaan pohtimaan miten toteutetaan käytännössä jos käytetään tnf settingiä ja hahmoja, täällä kun on niin monen eri tasoisia jos mietitään pelimekaanisesti. Helpoin ois alottaa lvl1 hahmoilla mutta siinä vaiheessa lentäminen on asia johon ei päästä normaalisti käsiksi mikä on ongelma enkeleiden kanssa. Että asioita pitää muokata ihan jonkinverran. Also aksun kehittämä mailma joten tosiaan ihan hyvä että tuut mukaan nii osaat sanoa miten isomman skaalan tapahtumat menee^^ Discord ryhmä ois tosi kiva kyl tuon organisoinnin suhteen, mites ois, tnflle oma discord ryhmä näin yleensä?

Ja muuten pakko mainita että tuolla Lazun tubekanavan (toinen minkä linkkasin) kautta on mahdollista päästä pelaamaan, sitäkautta minä oon nuo omat porukat kasannu, tarkemmat infot tuolla liittyen jos haluaa streameihin mukaan pelaamaan mut tuolla lazun discord kanavalla porukka tosiaan pelaa ihan muutenkin (esim nuo mitä nyt oon itse vetäny on koottu sieltä) ja suurimmalla osalla ei hirveän paljoa aiempaa kokemusta ole eikä sitä tuolla vaadita^^
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2017, 15:18

Olen mukaanlaskettu \o/

Michyy kirjoitti:mites ois, tnflle oma discord ryhmä näin yleensä?


Dogi sitä ehdotteli kans mut ennen kun semmosta kasaa niin kysymys, kuinka moni käyttää discordia? Ja ois mahdollisesti kiinnostunu TNF ryhmästä?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Heinä 2017, 15:27

OLEN AKTIVOITUNUT

Minäkin olen mukaanlaskettu! Wooooo!

Also joo käytän Discordia aina välillä asioiden organisoinnissa ni TNF-ryhmä ois aika kova sana 8'DD
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2017, 17:01

Kai sitä vois jotain kyhäillä illan kuluks. Heittäkää mulle vaik yksäril - tai täsä, mite vaa - tunnuksii ni voin invailla porukkaa näin alustavasti sinne 8)
Ja ofc jos on ideoita ja neuvoja semmosen suhteen nii aina saa sit ilmotella.

Mut hyi miten mä pääsen eroon kalanhajusta koiran turkissa? OON JO KERRAN PESSY SEN KOIRAN mut vieläkin döfää. Se oli ollu hoidossa äiteellä ja joku kalaa käsiteltyään oli menny sitä sit silitteleen ja pyyhkiin kätensä siihen >:< Ei oo kiva nukkuu sen lähel ku leijailee kalatorin haju huonees.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 18 Heinä 2017, 21:37

Aksutar kirjoitti:ehkä mä voin hyppää Jukkis sun kans samaan junaan tässä.


Welcome aboard! choo choo! :D


Michyy kirjoitti:Mut jos jtp tulee mukaan myös niin meillä on grouppi kasassa. -- Discord ryhmä ois tosi kiva kyl tuon organisoinnin suhteen, mites ois, tnflle oma discord ryhmä näin yleensä?


Yes! Mielelläni kyllä tulen mukaan! \o/ Mut nyt on kyl pakko myöntää, että mulla ei oo mitään hajuu mikä on Discord? ^^' :I tai et jos tällainen mun pitää hommata, nii kuis mä sen teen? :'D
JTP
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron