Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2017, 17:10

AAAH Ihanaa Cardea kuulla et kaikki on helpottunu ja kääntyny paremmin päin 8) Varsinkin toi omakotitalo! Hitto ois kyllä siistii asuu omakotitalos, mut näin alkuunsa kyl ihan tyytyväinen rivitaloasuntoon :'D Kerrostaloasuminen ei sovi mulle. Kuinka pieni talo se sitten on? Ku puhutaan et tosi pieni talo ni tulee mieleen semmonen pikku yhden huoneen mökki keskellä korpee (DD

Ja mitä tulee ropettamiseen ni pelasin joskus vihko versioo kaverin kans kunnes löydettiin internetti ja deviantArtin kautta kai ekan kerran löysin foorumiropeihin. Siinä tovi tuli surffailtua forkalta toiselle kunnes sitten päätin et minä myös fiksuna ja kaikkitietävänä 15 kesäsenä, ettin omat vanhat tarinat ja ideat kasaan ja siinä oli TNFän lyhyt historia.
Pöytäropet ois yhä cool idea, itte ku ollu vaan kattomassa korkeintaan. Ja kyllähän TNF pyötä ropekin onnistuis varmaan nii jos tekee Heroes of the Stormin tyyliin et lol kaikki tiimis on nyt kavereita koska pelin toimivuus. Ja voihan hahmoja pelkistää ja vetää irti juonikuvioista, käyttää "AU" versiota hahmosta jotta toimis tietys ympäristössä.

Hyh nyt on vanha kämppä siivottu ja avaimet luovutettu pois. Oli mielenkiintosta ajaa takasin päin Nakkilasta Tampereelle kun puoles välis matkaa alko hirvee räntä ja rae kuuro ja yhtäkkiä oli tiet ihan valkosena ja me oltiin liikkeellä kesärenkailla. Pikkasen kuumotti ku matkan varrel näky autoja ojassa ja porukkaa tien pielissä (ofc siis siinä oli jo joku auttamassa, muuten me oltais pysähdytty auttaan).
Nyt voi sitten keskittyy tavaroiden purkamiseen uudes kämpäs ja jahka se rumba alkaa asettuun niin ehkä viimein jaksaisin ja ehtisin keskittyy vastailuunkin 8)) (sori Cardea ja JTP kun en oo ehtiny tekeen alotusta vielä peleihin T_T ) Sit pitäiskin jo opetella kulkeen taas bussilla et elämästä ehkä tulis jotain. Pitää selvästi värvää joku mun bussi kaveriks vetään ympäri TKLän reittejä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Huhti 2017, 17:24

Haluun omakotitalon kans D. Kauheesti onnee kuitenkin, pienikin talo on hyvä talo!

VALMISTUN PERJANTAINA. SAAN VIIMEIN ARTESAANINPAPERIT NELJÄN VUODEN TAPPELUN JÄLKEEN. Sit muutan iteki ens viikolla ja Tampere saa taas yhen asukkaan lisää (also ite en voi si sietää rivareita ja tykkään kerrostaloista paljo enempi ahahahah) orz kaikki mun kamppeet on jo pakattu ja nyt on tylsää ku ei oo ku kännykkä, läppäri ja piirustus- ja nauhotusvärkit. Muuton jälkeen asetutaan ja sit toivon mukaan kerkeen ja jaksan palata roolipelien pariin!

Ite kans alotin vihkopeleillä joskus ala-asteella ja sitä kautta päädyin ennen pitkää foorumeille .> ja kuten joskus aikoinaan oon saattanu mainita ni TNF on mulle kyl ylivoimasesti se jossa oon pysyny pisimpään enemmän tai vähemmän aktina. Pöytäroolipelejä en oo päässy vielä testaamaan mut haluaisin kyllä ja asdfghjkl count me in

also aksu älä pelottele busseilla, pitäis iteki opetella niiden käyttö kun viimein pääsee muuttamaan ja itkettää koska ihmisiä ja ruuhkaa
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 25 Huhti 2017, 21:39

Paljon onnea pandana! Mä niin tiedän, miltä toi papereiden tappelu tuntuu! Mut se on takana :D

Se talon asuinpinta-ala on noin 70 neliötä. Siihen kuuluu keittiö (okei siel ei oo tiskikonetta, mutta tori.fi kyllä korjaa sen) ja makuuhuone erikseen. Sitten semmonen super 70-luvun PUNAMUSTA vessa. Se on semmonen, että siinä on pienen pieni allas ja pönttö. Ei muuta. :'D Vaatehuone seinän takana, jostain ihmeen syystä kun kaappitilaa on hemmetisti. Jos ostetaan se kämppä, mä määrään sen muutettavaksi kylppäriksi. Lisäksi on olohuone ja siinä pieni alkovi. Mä annoin miehelle luvan tehdä siitä oikeen ukko luolan. Saatan käydä pelailemassa siellä itekkin, mutta mun pöytä on nätti ja iMacia kehtaa esitellä, niin se saakin olla esillä. Sitten siihen kuuluu vielä sauna, missä suikukin on, Kaksi autotallia, pieni puutarhavaja ja sitten semmonen talo mikä on silmissä lahoomassa, mutta ihan silleen hyvässä kunnossa. Sielä riittää projekteja koko kesäksi, mutta me ei olla ikinä töitä pelätty. Oikeestaan on ihanaa, kun saa tehdä siitä ihan oman laisensa ja super modernit paikat on musta creepyjä. Ne on vähän kuin... näyttelyitä. Me päätettiin, että ikeasta voi hakea pari keittiö välinettä, mutta ei yhtään huonekalua. :D Kukamuutenhuomaa,ettäoonihaninnoissani?

Täällä päin ei bussit kulje. Ihan oikeasti, on naurettavaa miten ne menee. sitten kaupunki lupailee isoja ja me kaikki tiedetään, että se on vaan höpinää. Nolointa: meillä on 500 metrin kävelykatu. Se kulkee ostarin päästä päähän. Woopwoop vihreys.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2017, 02:22

70 neliöö ei kuulosta kyllä pahalta! Varsinkaan omakotitalolle, mitä nyt kuvailit, Cardea. Mut oma sauna on paras sauna joten AWESOME jos teillä on kans oma sauna. Mäkin sain oman saunan, VIIMEIN, en ees muista millon viimeks oon käyny saunassa kunnolla 8)

JA AKJDFWKJDKAJWDAWFG ONNEE DANNA YOU DID IIIIITTT! Neljä vuotta ei ole häpeä, T minä jolla kesti... melkein 10-vuotta saada joku koulutus (DD. Kukin tavallaan ja hopea ei ole häpeä jne jne. Niin kauan ku menee läpi niin bueno ja jos jättää kesken niin ymmärrettävää. Kukin tavallaan as said. MUTTA TÄRKEINTÄ ATM ON ETTÄ SINÄ SELVISIT DANNA, PARTY HARD!

Ja joo, Nakkilassa ei kans bussit kulkenu pahemmin, enkä kyl tutustunu niihin paremmin, ku pysty käveleen kauppaan ja koululle siellä asuessa. Tiettyinä tunteina sielä kulki paikallinen Poriin ja sit pikalinjat meni Pori-Turku väliä. Ja Pori-Turku välinkin tiesin vaan koska Ivy sen avulla tuli käymään aina sillon tällön. Mut nyt, ton mun uuden asunnon lähellä on bussipysäkki joka menee Tampereen keskustaan <3. Niinkin lähellä kun 5 metriä :DD Ei oo sentään pitkä matka pysäkille sit! Eipä se bussi ois ongelma jos ois ajokortti ja auto mut asd.
Mut Danna lähetään yhdes vetään TKL linjoja läpi sit (DD sää meet hervantaan asuun? Se on kirjaimellisesti toisel puolel tamperetta mitä mun asunto joten voidaan yhdes sahaa siin välillä ja itkee kun ihmisiä ja ruuhkaa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Huhti 2017, 02:28

Nivalassa kans kulkee niinku kerran tunnissa keskustaan busseja ja sit pari kertaa päivässä naapuripaikkakunnille ja varmaan sit jonneki kauemmaski välillä mut eipä oo ollu tarvetta lähtee mihkään ni en tiiä lololol

Eiiiii meilläki on bussipysäkki niinku kymmenen metrin päässä rapun ovelta si Tre B'DDD todellaki lähen kurvailee sun kaa sit bussilla ympäri kaupunkii ku ei parempaakaa tekemistä oo! (Also en minä Hervantaan ku keskelle Kalevaa hei! .DD )
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 26 Huhti 2017, 19:28

Onnea Pandanna valmistumisesi johdosta ja cardea omakotitalon yms. muiden sutviutumisen johdosta!

Ihana kuulla, että ihmisillä menee hyvin. (: Itsekin kesää odotellessa koitan tässä saada koulupaikkaa ja töitä aluille, mutta nähtäväsi jää! :D
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 26 Huhti 2017, 21:12

Meiän sauna on vielä puulämmitteinen ja suihkun lisäksi siellä on semmonen veden lämmitys tynnyrijuttu, mikä lämpee puilla :D Et miehen kanssa saatetaan innostuu veden käytön nimissä siitä. Plus meiän suihkun takana on pistokkeet... Isä lupas, et ne on kyllä ihan turvalliset. Mut ne saunan lauteet pitää vaihtaa, koska ne on umpilahot. Onneksi isä on rakentanut siihen metalli kehikon, jotenka vaan laudat pitää laittaa ja se ei kuulemma ole iso juttu. Mä vastaan kuulemma lähinnä siivoomisesta ja se ei mua haittaa. Mä oon aika velho siinä hommassa.

JTPlle tsemppiä! Mäkin alan hakemaan töitä, mutta oikeella draivilla vasta lähempänä syksyä. Nyt meillä on niin isot projektit tuossa, että haluan ne ennen töihin menoa pois. Mun pää ei kestäisi sekaista kotia. Lisäksi mun mielestä jokainen koulunsa valmistanut ansaitsee kahden kuukauden breikin siitä stressistä.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Touko 2017, 10:15

Pandanna kirjoitti: (Also en minä Hervantaan ku keskelle Kalevaa hei! .DD )


Kalevan uimahalli oli pienenä niiku best place ever.
näin niiku btw.

cardea kirjoitti:Plus meiän suihkun takana on pistokkeet... Isä lupas, et ne on kyllä ihan turvalliset.


Just näin... olikohan kuvaton.com sivulla kuvan mis just pistokkeet oli suihkun seinässä ja tuli heti mieleen tää sun kommentti (D Mut mikäs sen kivempaa ku kämppä, jossa on pientä laittamista.

cardea kirjoitti:Lisäksi mun mielestä jokainen koulunsa valmistanut ansaitsee kahden kuukauden breikin siitä stressistä.


Ditto.

MUTTA EUROVIISUT. Meinaako kukaan seurata tänävuonna? Me Crimin kans pistetään taas koko viikoks euroviisu nurkkaus pystyyn ja kytätään sitte telsusta mokomat 8) Perse ku meinas jopa yllättää ku ne näin "nopeesti" tulikin mut sentään kämppä on jo asumis kunnos ni eiköhän sinne kaks röhnöö ja kaks koiraa mahdu pyöriin.
Also voi bylly nyt näitä kelejä ku lunta tulee joka päivä uudestaan. En oo kesähelteiden ystävä mut ois se nyt kiva vähän sitä aurinkoo ja lämpöö jo saada.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 09 Touko 2017, 11:18

Me saatiin kämpän avaimet viikkoa ennen ja arvatkaa, kenen ominaistuoksu on nykyään fairy ja etikka? Tolla kombolla saa lähtemään lähes minkä tahansa lian ja ihmessieni viimeistään hoitaa homman kotiin. Ärsyttää vaan niin pirhanasti, kun miesten mielestä siivoominen on ihan heidän allaan. Olisitte nähneet ilmeen, jonka sain kun ärähdin isälle sekä sedälle, kun ne se sotki juust mun kuuraaman keittiön. "Etkö sä voi vaan imuroida uudestaan?" Mä olin hinkannut paikan kirjaimellisesti katosta lattiaan ja siinä meni perhana kolme päivää. Ilman juoksevaa vettä kaiken lisäksi lämmittäen kaiken isossa padassa. Entinen omistaja oli siis tosiaan dementoitunut ja kukaan ei ollut viitsinyt siivota siellä herra ties koska. Suututtaa hieman ajatella, kun tiesin sen rouvan entuudestaan ja siinä oli siisti ihminen. Se ei ikinä olisi halunnut keittiötään siihen kuntoon. Jo jääkaappi vei multa useemman tunnin! Tosin äiti sen nähtyään kysyi, koska me ehdittiin jo ostaa uus jääkaappi? Nyt se on hinkannu oman kaappinsa mun seoksella ja ilmesesti mainostanut kavereilleen samaa. Lisäksi äidistä on tullut liittolainen kun iskä koettanut vetkuttaa omia aikataulujaan. Mä olen viettänyt siellä kevyesti 12 tuntia laittaen paikkoja ja "hömpöttäen" (ikkunoidenpesu, jalkalistojen kuuraus yms. turha työ). Aina kun pyydän isältä jotain, se tietää kolmen tunnin odotusta vähintään.

Oma mies vielä meni kaiken huipuksi tekemään sopimuksen kuusi päiväisestä työviikosta. Kaiken kuuraamisen, maalaamisen sekä paperitöiden lisäksi pääsen pakkaamaan. Ilmoitin, että mä en sitten kanna yhtään painavaa laatikkoa tai huonekalua. Oon itse muuttopäivänä vaan työnjohtajana ja varmistan, että kaikki on kyydissä.

Mä tykkään tän vuoden viisu biisistä :D Se on jotenkin tosi masentava kyllä... Nää sää olot on kyllä ollut hurjia ja eilen meiän pihan vierestä meni karhu! Ihka oikea nalle! Meiän koira meni aivan sekasin kun sitten monta tuntia myöhemmin päästin sen pihalle ja se haito tuoksun. Oli se nalle kyllä nätti, mutta varmistin pari kertaa, että ovi on lukossa.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Touko 2017, 11:36

Enpä oo kyl Kalevan uimahallii ite koskaan kokeillu :')

Nyt oon päässy sit iteki viime torstaina muuttamaan ja edelleenki on iha sellane olo et "millon mun pitää mennä takas kotii" ja sit muistan et eihän mun tarvikaan, halleluja. Perjantaina siivosin koko kämpän katosta lattiaan ku kulta oli töissä, lauantaina laitettii vaatehuone ja heitettiin sikana turhaa kamaa poies ja sunnuntaina käytii ostaa oleellista kamaa kuten vesipyssyjä ja oltiin koko pirun päivä liikenteessä ja nyt kyl voin sanoo et kehtaa väsyttää. Kamat on edelleen kaikki levällään koska nää ei mahu mihinkään mut onneks porukat tulee ens viikolla Nivalasta käymään ni päästään Ikeaan hakee huonekaluja orz ELI ALAN PIKKUHILJAA ITEKI ASETTUMAAN TÄNNE TAMPEREEN PÄÄHÄN JA FIILS GUUD MÄÄN. Kuka tulee hengaa mun kaa päiväks ku oon yksin ilman mitää tekemistä ku toinen on töissä ja oon vaa pummi?

En oo ite koskaa Viisuja sillai seurannu mitä viimeks joskus miniskidinä lähinnä koska ei oo ollu seuraa ja yksin on tylsää .< ois kai se iha jees niitäki joskus

SUOMEN SÄÄ, KANSALAISET. Kun luulit et kesä tulee ni se potkasee sua syvälle peräsuoleen ja sanoo et "hahahaa, haista mursu" ja rupee sataa lunta. Ihanaa.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 10 Touko 2017, 19:03

Joo mulla jää noi viisut varmaa vähemmälle seurannalle kyllä, kuten on aina vähän jäänyt. Varsinki kun vasta tänään niistä oikeesti kuulinki, että ainii neki on taas tulossa :DD

Ja joo, säästä vois sanoo, että en kommentoi, on sen verran mukava näkönen kevät että huhhuh... miten menikää niitten renkaiden vaihdot? itellä kun on jo kesärenkaat alla, niin pitää vähän arpoo että voiko sitä sittenkää lähtee liikenteeseen :D

EDIT:
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, että onko muuten TNF koskaan päässyt järjestämään miittiä? (joskus sillon vuonna nakki ja perunasoossi siitä oli puhetta, mutta ei sitä ainakaan sillon saatu aikaseksi) Olis nimittäi aika coolia päästä joskus näkee pärstiä ruudun takaa ;3
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 13 Touko 2017, 01:03

Ei mennyt viisut putkeen ei, eikä sen puoleen tuo jääkiekkokaan. Vaikka eipä sillä, kauhean innokkaasti en ole seurannut oikein kumpaakaan :D

Tulin vain huutelemaan, että hengissä ollaan ja suunnittelen kyllä aktivoitumista. Mutta elämä pitää kiireisenä ja ajatukset on pyörineet tulevissa valintakokeissa (aion viimein karistaa tylsän kassatyön pölyt jaloistani) ja häiden suunnittelussa. Tällä hetkellä ei millään malta pysähtyä ja keskittyä peleihin, kun tuntuu että elämä vie tuhatta ja miljoonaa eikä auta kuin yrittää pysyä kyydissä ja nauttia kauhun sekaisesta ilosta :D Vaan eiköhän tule vielä hetki, kun tilanne hieman rauhoittuu ja on aikaa ajatella ihanaisia hahmosia ja niiden edesottamuksia!

Joten, huippukivaa ja ehkä kohta vähän vähemmän kylymää kevättä vaan kaikille! Ja lupaan löytää pian aikaa inspiroitua vastaamaan peleihin :D
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Touko 2017, 20:48

Itse innostuin pitkästä aikaa maalaamaan. Yleensä teen vain lyijykynätöitä, mutta oli hieman liikaa aikaa, joten päätin leikkiä vähän väreillä. Se on se tunne, kun luulet maalaavasti tällaisen ja lopputulos onkin tällainen. He hee, Forte 27 wee...
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2017, 01:48

VIISUT OLI JA MENI. Oli mahtavat, ei kyllä biiseiltään, mutta kokemuksena jälleen, kiitos Crim. Itte en olettanu suomalaisilta mitään menestystä mut ofc ainahan se ois ollu kiva jos finaaliin ois päässy - mutta toisaalta, ei viisuja katota sen takia että suomi ois siellä vaan sen takia, koska kokemus ja show. Näin niiku ketä katto finaalin lauantaina? Siellä oli paljas pylly lavalla, kiitos austraalian katsojan joka sinne päätti mennä :---D Voittobiisi oli ihan ok imo, mut mikään ei oikein jääny mieleen. Paitsi Verka Serduchka (vaikka se ei ollu osallistujana) ja sekin lähinnä, koska vuoden 2007 nostalgia QvQ. Ja olihan siellä epic sax guy kans.
Meinattiin Crimin kanssa suo Danna huudella kattoon viisui meidän kans, mut sit päätettiin et ehkä parempi tavata ekan kerran toisissa merkeissä :---D

JTP kirjoitti:ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, että onko muuten TNF koskaan päässyt järjestämään miittiä?


Puhetta on ollu paljon, mutta koskaan ei toteutettu. Mutta ehkä tässä lähitulevassa nyt, kun tähdet on oikeassa asennossa... (MystistäMusaaTaustalla)

Forte kirjoitti:Itse innostuin pitkästä aikaa maalaamaan. Yleensä teen vain lyijykynätöitä, mutta oli hieman liikaa aikaa, joten päätin leikkiä vähän väreillä. Se on se tunne, kun luulet maalaavasti tällaisen ja lopputulos onkin tällainen. He hee, Forte 27 wee...


No mutta tollahan tyylillä pääsis jo johkin lastenkirjan kuvittajaks ja sais kivasti massia, näin niiku eihän niitä lasten kirjoja kuvita kumminkaan lapset vaan aikuiset. Eikun portfolioo tekeen ja myymään omaa tyyliä!
Pitäis itte kyl kerätä portfolio kasaan mutkun eka pitäis tehä jotain, mitä sinne kehtais lisää.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Touko 2017, 04:27

Aksutar kirjoitti:Meinattiin Crimin kanssa suo Danna huudella kattoon viisui meidän kans, mut sit päätettiin et ehkä parempi tavata ekan kerran toisissa merkeissä :---D


Eiks Viisupartyt ois just paras tapa tavata ekan lerran IRL vai? 8'DDD pitää siis ottaa asia työn alle et ehkä oisin sit ens vuonna in AHAHHAHAHAHAHAH

Just seurasin vierestä kun kasa kavereita miittas mut MLP:n merkeissä .'> Ite en niinkään poneista perusta niin jätin väliin mut nauroin silti koska oon kamala ihminen. En tiiä miten mikään siitä liittyy mihinkään mut anyhow; miitit on kivoja vaikka awkward kakkiainen olenki!
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron