Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Tammi 2019, 19:19

Ay kirjoitti:huh mikä hyvä onni kävi minulle, mutta jäi nyt hieman miettimään selvisikö tuttavat filippiinissä olevassa maajäristyksestä. Olin juuri lähtenyt tuolta saarelta mihin se iski.


ÄÄÄH APUA D: Oliko tuttavat turvassa loppujen lopuks?

varpu kirjoitti:YO-KOKEET LÄHESTYY. JA LUKULOMA.


SOS! Toivottavasti et hirveesti stressaa niitä, stressi ei oo koskaan kivaa. Tosin mitä nyt:

varpu kirjoitti:teen henkistä kuolemaa D: kuukausi tehty pre-taskeja ja ennakkotehtäviä ja yrittänyt aloittaa yo-lukua ja samalla vielä hypänny lääkärissä, koulussa, poikkiksella ja täs vielä ny töitä hakea. ajsjasaksjaksjkajsaksjak.


Ni ei kuulosta hirveen stressivapaalta arjelta D: Vai pärjäätkö sä siellä ilman ongelmia? Toivottavasti! KIVA KUITENKIN kuulla sustakin Varpu o3o

Äh, itte koitan aktivoitua vähän kirjotteleen nyt kun aikaa on, ennen kun alkaa taas suuremmat menot. Hirveen kankeelta se vaan tuntuu, mut nyt kun pisti musiikkia taustalle ni ehkä tää kirjottelu alkaa sujumaan.
Onko kellään ehdottaalinkkaa mitään hyviä, inspiroivia biisejä?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ivy » 14 Helmi 2019, 22:02

Kuva

Itse olen viettänyt tämän juhlavan päivän lähinnä sisustaen vähäsen ja pelaten! Huomenna pitäisi jaksaa kestittää vieraita ;__;
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Maalis 2019, 20:29

ai toikin päivä oli mennyt jo ohi.
Toissa päivänä oli myös naisten päivää eli myöhässä toivottaen hyvää naiste päivää
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 05 Touko 2019, 18:05

Dun dun dun, tulin tänne puhumaan humpuukkia, koska tänne päin en ole hengittänytkään varmaan hetkeen :I

Koska on toukokuu, koululaiset varmaan käy tosi kuumilla kokeiden ja kaikkien pääsykokeiden kanssa, kuten mun sisko, joka pääpunasena taistelee sen koneen kanssa. x3 Että onnea ja menestystä kevään lukemiseen ja viimeisiin puristuksiin!

Mites kesän suunnitelmia ihmisil? Itellä on töitä ja vähän lisää töitä, onneksi tällä kertaa kaukana porukoiden talosta, niin saa nauttia kerrankin hyvästä me timest xD
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 07 Touko 2019, 15:09

Onpa kiva nähdä kaikkia pilkistelemässä täälläpäin välillä! :D (paraskin puhumaan, mut anyways) Btw kaikille discordilaisille mainittakoot, en ole alkanut ignoraamaan teitä, vaan miul vaihtui kaikki tietotekniset välineet ja näitten käyttöönotto on ollu jäätävän hidasta.

Se on tää kevättalvi/kevät selkeästi aika kiireistä aikaa usealla rintamalla monelle! En edes pysty muistamaan, olisiko koskaan ollut kevättä, jolloin oli paljon rauhallista vapaa-aikaa tai ressitasot nollissa. :D Sivukommenttina mainittakoot, että aloitin työharkan yliopistolla ja ai jessus että on rankkaa. Kesä saisi jo tulla... ;;___;;

Mori kirjoitti:Mites kesän suunnitelmia ihmisil? Itellä on töitä ja vähän lisää töitä, onneksi tällä kertaa kaukana porukoiden talosta, niin saa nauttia kerrankin hyvästä me timest xD

Kuulostaa juuri hyvältä! x) Työt sinänsä kelpaisi koska rahantarve on ikuista, mutta toisaalta... muutamia työkeikkoja on jo sovittu joten ehkä vaan otan rennosti xD
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 07 Touko 2019, 16:57

Ikane kirjoitti:Onpa kiva nähdä kaikkia pilkistelemässä täälläpäin välillä! :D (paraskin puhumaan, mut anyways) Btw kaikille discordilaisille mainittakoot, en ole alkanut ignoraamaan teitä, vaan miul vaihtui kaikki tietotekniset välineet ja näitten käyttöönotto on ollu jäätävän hidasta.


Sun pitää vaan helliä niitä vähän kovempaa ;) Kyllä niiden käyttöön otto siitä sitten aukenee ajan kuluessa :D

Oih! Sinäkin harkkaa aherrat, mulla on juuri loppusuoralla oma harjoittelu päiväkodissa ja seuraaval viikolla alkaakin intensiivinen lidl kesätyö xD Onnea harjoitteluun! Kyllä se kesä kohta on täällä taas :D
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Touko 2019, 15:01

Itse tressaa kesätyöpaikan kanssa, kun soppareita ei ole kirjoitettu, että alkaako vai ei. Oon niin kovassa tressissä, että mun hampaisii sattuu. Eikä tiedetä mikä on viella, että mennään ensi viikolla trötkeniin. Hampaat ovat kyllä hyvässä kunnossa, mutta jotain vasempaa leukaan sattuu, kun on vain ja puree ruokaa. Haukotteleminenkin sattuu.

Itse kyllä haluisin pari peliä, mutta en saa nyyh peli kavereita.

Kesällä olisi kahden pikkuserkun lakkiaiset, joihinkin täytyisi mennä. Kivasti, että he pitävät yhdessä lakkiaiset, että kaksi kärpäsen iskulla tulee hoidetuksi nekin.
Tässä kuussa tulee kyllä yksi oikein rumba yhden päivänä, kun olisi äidin synttärit, kaverin vauva juhla ja serkkun lapsen nimen anto päivä samana päivänä. Edellisenä päivänä kaverin pyöreis synttärit ja serkun pyörreis syntärit noiden jälkeen, mutta päivä vaa väliä niihin. AAAAA.....mikä ruuhka tai oikein kunnon rysä. Help.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2019, 16:19

JEES HEI, MunFoorumi päivitteli tässä viikonlopun aikana, joten jos ette jostain syystä päässeet forkalle tai viestien lähettely on kussu, niin syy on siinä. Tuossa foorumin yläpuolella pitäisi olla linkki munfoorumin sivuille, mistä voi seurailla tilannetta, sillä ofc päivitysten myötä on nyt ollut taas ongelmia. tässä vielä erillinen linkki päivitykseen. Mutta, jos teillä ilmenee jotain ongelmia TNFän käytön suhteen (liittyen tähän päivitykseen, esim viestejä ei voi lähettää jne) niin pistäkää mulle yksärillä tai sähköpostilla (aksutar@thenightfantasy.com) tieto ongelmasta ja mahdollinen ilmotus, mitä foorumi herjaa sen yhteydessä, niin mä otan sitten yhteyttä MunFoorumin ylläpitoon.

Mori kirjoitti:Mites kesän suunnitelmia ihmisil? Itellä on töitä ja vähän lisää töitä, onneksi tällä kertaa kaukana porukoiden talosta, niin saa nauttia kerrankin hyvästä me timest xD


ME TIME on tärkeää, joten hyvä! Ittellä ei oo pahemmin kesäsuunnitelmia, katotaan tilanteen mukaan. Oishan se kiva tänä kesänä käydä jossain, eikä vaan kotosalla istuskella >:| Tosin, juuri alotin "random" porukan kanssa viikottaisen D&D kampanjan, joten siinä nyt ainakin jotain kesätekemistä. Pelaan druidilla joka antaa puolituisclerictytyn ratsastaa direwolf muodollaan =w=
Tosin nyt kun on inspis katossa, niin ehkä viimein saisin tehtyä jotain sille kotisivulle...
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 29 Touko 2019, 17:35

Hellurei ja kukkuluuruu ihmiset! Janni on noussut kuolleista ja palannut keskuuteenne!

Näin alkuun pyydän anteeksi, kun katoisin sanomatta mitään :< en muista mikä oli tarkalleen lopetamisen syy, mutta varmaan uusien ropejen ja seikkailujen löytäminen. Olen tälläkin hetkellä aktiivinen parissa muussa ropessa, mutta jostain syystä kaipuu TNF palasi. Palaan tänne ihan puhtoiselta pöydälrä, sillä muisti ei kyllä riitä vanhojen hahmojen juonien ja tilanteiden muistamiseen.

Mutta, mikäs meno täällä on ollut, mitä olen missannut? Hei myös uusille tuttavuuksille :3
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Touko 2019, 17:39

JANNI HUN MYÄÄÄHÄHÄÄÄ ihanaa että palasit <3 Oot nyt sit toinen palaava pelaaja täs tän kevään aikana :D Ja tiedän et kolmas palaava pelaaja on tulos jahka saa esittelyn valmiiks. Hieno paluumuutto nyt kevään tullen si :')
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 29 Touko 2019, 17:54

Oho no sehän on mukava kuulla! Paluumuuttajia siis odotellessa \o/
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Jenzoned » 29 Touko 2019, 19:36

Hehee, muuttolinnut selkeästi palaa pitkän talven jälkeen takasin kotiin (myös minä) ^^ TNF=koti.

Hauska kuulla etten oo ainoa heräävä pelaaja täällä! Kävin kyllä stalkkaamassa aina aika ajoin täällä uutisia vuoden verran.

Good to be back ja uudella innolla!

Janni, näin hahmosi kuvan ja täytyy sanoa että lloistavaa jälkeä!
Jenzoned
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 29 Touko 2019, 19:45

Niih TNF on se tuttu ja turvallinen :3

Ja kiitos Jenzo! Harvoin teen hahmoista kuvaa taustoineen kaikkineen, mutta idea inspiroi sen verran, että oli ihan pakko ja hyvähän se on paluun kunniaksi pistää vähän parastaan :D
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 30 Touko 2019, 12:40

Oih täällähän näkee tuttuja! :D Tervetuloa takaisin Janni!

Onneksi TNF on niin houkutteleva paikka, et se kutsuu aina takaisin xD
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 30 Touko 2019, 14:57

Mori! Moih kiva tosiaan nähdä tuttuja tyyppejä taas :>
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron