Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Heinä 2017, 22:09

discord on perjaatteessa ääni/teksti chatti, organisoi ryhmät paremmin mitä skype. Mut periaatteessa mikä tahansa tapa saada ääni kulkemaan ryhmän sisällä toimii eli myös skype ja google hangouts mahdollisia. Discord on vain se mitä tuolla nykyisellä rope yhteisöllä ollaan käytetty (alotettiin skypellä mutta ei läheskään yhtä kätevä varsinkaan jos porukan määrä kasvaa 30) Discordin saa ladattua täältä, ryhmien tekemisestä en tosin tiedä ja jos halutaan tnf:lle yleensäkkin sinne oma ryhmä niin varmaan aksu suureksi ja mahtavaksi adminiksi? mutta hyvä että mielenkiintoa löytyy ropen suhteen^^

Edit: okkei TNF omistaa nyt sitten discord ryhmän,
Edit2: sähläsin^^ siellä olikin jo^^
Viimeksi muokannut Michyy päivämäärä 18 Heinä 2017, 22:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2017, 22:37

Michyy mä tein jo TNFlle discordin (kuten mainittin, kun huhuilin tos aikasemmas viestis heittään accoja mulle ^^), siellä on jo danna, Crim, ivy ja dogi. Et poista sää omas ja pistä acco tietojas mulle ni invataan sut sinne 8)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 19 Heinä 2017, 21:30

thanks Michyy asian selittämisestä! ^3^
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 20 Heinä 2017, 10:50

Michyy luin vasta nyt sunkin olleen animeconeilemassa, varmaan törmättiin viikonlopun aikana jossain kohtaa tietämättöminä! :D Minä hölö kun juoksentelin paikasta toiseen jo ennen conia niin en ehtinyt edes sähköpostia lukea, saatika katsoa täältä fellow conilaisia joita olisi voinut moikata. T__T
Kauheeta hoppua koko heinäkuu. Ensivuonna haluaisin vain lomaa ja rauhaa, mutta todellisuus on se että conit kutsuvat silloin kahta kauheammin ja leirit yms yms. :D Siskon kanssa päätettiin ottaa nyt haaste vastaan ja aloittaa joskus joku hillitön cossiprojekti, ilmotan sitten kun kädet on niin täynnä neulanreikiä ettei projekti enää etene. :'D
Valo-vauva on mummolassa hoidossa ja ai kamala mikä ikävä. Minun pieni karvavauvani ;;___;;

Aksutar kirjoitti:Mut hyi miten mä pääsen eroon kalanhajusta koiran turkissa? OON JO KERRAN PESSY SEN KOIRAN mut vieläkin döfää. Se oli ollu hoidossa äiteellä ja joku kalaa käsiteltyään oli menny sitä sit silitteleen ja pyyhkiin kätensä siihen >:< Ei oo kiva nukkuu sen lähel ku leijailee kalatorin haju huonees.

Tähän varmaan oot shampootakin ajanu? Joku neuvo ruokasoodaa, toinen kahvipuruja... Jos fööni ei pelota nii pesun jälkeen kevyt föönaus ja pitäis vähän raikastua. :D Myös turkin hoitosuihke saattaisi auttaa ainakin vähentämään kalahajua! En oo kyllä mikään ekspertti kun tuo napero ei kauheasti pesupesua kaipaa vielä, mitä nyt kakassa pyörii minkä ehtii... :'D
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2017, 04:27

Ikane joo, pesin shampoolla ekan kerran ja ei auttanu, mut sit käytin sen saunas (kerta se tykkää sinne tulla ihan itte ja itkee oven takana jos se ei pääse messiin) ja sen jälkeen viel pesin shamppoolla niin sit kyl helpotti! On se vaikeeta tää koiranhoito taas.
Varsinkin ku toissa päivänä tääl tampereel ukkosi tosi paljon. Miun koira pelkää ihan sikana ilotulitteita, räjähdyksiä ja ukkosta. Ei auta vaik kuin on koittanu totuttaa, se on jo vanha 8 wee herra ja silti tutisee kun kunnolla jyrisee >: Sit jos itte istut jossain sohval tai työpöydän ääressä niin koira syöksyy haukkumaan viereen et suotana ämmä, tuu suojaan, joten pakko menn sit sen mukana sängylle istumaan, kun herra menee itte sängyn alle (sen verran mitä isolta kooltaan mahtuu) piiloon. Mun sankari <3

MUT IKANE ODOTAN YHÄ SUN HAUVAVAUVA KUVIA <3

Mutta mitä muuten porukalle? Huolia, murheita, hauskoja asioita?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2017, 21:17

Täälläpäin vähän parempaa. Opiskelupaikkaa tosiaan ei tullut, kuten poissaoloissa ilmoitin, mutta elämä alkaa näyttää jo vähän valoisammalta. Olin kyllä hetken sellaisenkin kuilun pohjalla että ajattelin jo jääväni sinne makaamaan piikkien ja laavan keskelle :d

MUTTA SIIS. Latasin äsken Skypen takaisin koneelleni, se kun oli viimeisimmän reboottauksen jälkeen poistettu enkä koskaan saanut aikaiseksi ladata takaisin. Wtf sille on tapahtunu? Yritin etsiä Aksun kanssa käytyjä muinaisia keskusteluita, mutta ilmeisesti Skype ei enää edes tarjoa vanhoja keskusteluita katseltavaksi? Kaikissa keskusteluissa on vaan tyhjää eikä ole kuin 3 painiketta joita painaa etusivulla ja aagh tuun hulluksi. Pitää vissiin vaan vaalia hauskoja keskusteluita enää muistoissa D': Vai osaako joku noitua skypejä extrahyvin?

Koitan saada loputkin pelit taas pyörimään kun jotenkin tää kesäkuu-heinäkuu-elokuun vaihde oli tällaista matalaliitoa että töissä käymisessä oli tarpeeksi ongelmaa. Hohhoijaa. On tämä aikuistuminen kamalan vaikeaa.

Mut hei. Dream Daddy - daddy dating simulator julkaistiin, ja samaten animoitu lyhytelokuva In a Heartbeat (joka lämmitti sydäntäni suuresti). Katsokaa ehdottomasti jälkimmäinen, animointijälki on viehättävää ja tarina suloinen. En muista miten Dream Daddy liittyi nyt tähän. Ei vaan muistanpas, näiden kahden asian innoittamana aloin siis kirjoittaa eräästä tosi epäsovinnaisesta parista hienoa fanfictionia, jonka Aksu ehkä joskus saa luettavakseen ja nyt tää on jo tosi pieni fonttikoko.

Edit: Hätä ei ole tämän näköinen, löysin tietokoneen tiedostojen syövereistä tallennetun keskustelun. Tässä maistiaisia.
Aksu . sanoo
Täydellistä
Kävelin tänään baarin ohi mis oli telkkari. Sieltä telkkarista tuli pikku-kakkonen.
Anna sanoo
Täydellinen baari siis, vai mitä
Aksu . sanoo
Kyllä
Kirjoitin runon naisten piirtämisestä, haluatko kuulla?
Anna sanoo
Oi kyllä, mielelläni.
Aksu . sanoo
Tissit on hankalia
Tissit on typeriä
Tissit


Toi runo on aina ollu mun ehdoton favourite
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Elo 2017, 04:21

Hei Agna ihanaa et oot päässy ees jollain tasolla ylös, glad to have you back!
Itelläni on sit iskeny taas se hetki ku vaan masentaa ja istutaan sohvan alla bingetuijottamassa sarjoja eikä tehä mitään rakentavaa, ei jaksa siivota, ei jaksa kokata, ei jaksa lähtee uloskaan 8') projekteja ois vaikka muille jakaa mut ei saa aikaseks, töitä ei oo, koulupaikkaa ei oo, rahaa ei oo, vähä pelottaa.
Niin ja social overload, pikkusisarukset oli tosiaan melkein viikon kylässä minkä takia hiljenin taas hetkeks, nyt oon taas yrittäny potkia itteeni persuksille et jatkasin entiseen malliin enkä taas kuolis vuodeks .'> en kuitenkaan pelkäis sitä vielä, niin huonosti ei tunnu menevän!

Also ei tsiisus toi runo on kultaa vaikka ekan kerran vasta luenki .'DDD näinhän sen olla pitääki, tissit.

Joo. Kello on 4:20 blaze it aamuyöllä, aika palata takas angstiin ja Gothamin maratoonaamiseen, ehkä sitä untaki joskus.

Haluun mangoviiniä. Ostakaa mulle plz ni piristää
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2017, 08:21

Agna kirjoitti:jonka Aksu ehkä joskus saa luettavakseen


LUEN MIELELLÄNI JUTTUJA 8)) Mutta oi Agna, olet elossa \o/ mä ehdin jo järjestellä hautajaisia.
Ja mitä mun runoihin tulee, niin oon aina ollu tämmönen luova ja rakentava tyyppi. Pitäis tolla runolla kyllä jo alottaa oman runokirjan kokoaminen.
Mitä taas tulee skypeen niin ei hajua, en oo avannu sitä varmaan pariin kuukauteen nyt, ellei sit selainversio sattunu pomppaan elämään ku sähköpostin kattoo. Joten ei skypejä, mut Agna lataa discord ja liity meidän upeaan seuraan ja saat uusia runoja ja ihania muistoja. Liity jo tänään, kaupanpäälle saat virtuaalisen lippalakin.

DANNA NYT SE MANGOVIINI :D Se on kummitellu mulla siitä asti ku puhuit yleisessä siitä, pakko päästä maistamaan millasta on mangoviini.

Hyi pitäis lähtee liikenteeseen taas aamusta, ei huvittais yhtään. Haluun vaan jäädä piirtään kerta mulle on art tradeja nyt kertyny yllättäen mahtavat neljä kappaletta. Josko ne nyt sais alta pois ennen kun uusia taas eksyy sopimaan >:|
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Elo 2017, 17:03

Aksutar kirjoitti:LUEN MIELELLÄNI JUTTUJA 8)) Mutta oi Agna, olet elossa \o/ mä ehdin jo järjestellä hautajaisia.
-- -- --
Mitä taas tulee skypeen niin ei hajua, en oo avannu sitä varmaan pariin kuukauteen nyt, ellei sit selainversio sattunu pomppaan elämään ku sähköpostin kattoo. Joten ei skypejä, mut Agna lataa discord ja liity meidän upeaan seuraan ja saat uusia runoja ja ihania muistoja. Liity jo tänään, kaupanpäälle saat virtuaalisen lippalakin.

Ehdottomasti! Panin sen silmälle jo aiemmin mutta masensi vielä silloin niin etten tahtonut liittyä :D JA SAAT SEN LUETTAVAKSI lupaan sen, sitten kun se on redi (hon hon hon *hieroo ranskalaisia viiksiään*).

Mangoviini? Herätitte jopa mun kiinnostuksen vaikka oon inte alkohol. En oo absolutisti mutta en tykkää alkoholin mausta, joten jos mulla on vaihtoehtona 12€ siideri tai 2€ kokis baarissa niin taivun kyllä siihen limuun :D en oo myöskään koskaan oppinu juomaan viiniä. Musta ei tuu ikinä fiiniä! Siinä mun runo Aksun runokokoelman kilpailijaksi.

Ja Danna mulla sama juttu, ei töitä ei opiskelupaikkaa, mut haen nyt kaikkialle. Tuu mun kans siivoamaan sokokselle hotellihuoneita! Se on fyysistä mutta rahaisaa. En tiiä pääsenkö sinne mutta ainakin haen. Tai mennään Ikeaan myymään lihapullia?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 10 Elo 2017, 21:35

Heissulivei taas kaikille, hengissä ollaan ja elämä voittaa taas pikku hiljaa :D Tai sohva ja läppäri kai enemmänkin, anteeksi kaikille joiden kanssa pelit seisseet luvattoman kauan!
Ja voihan räkä Danna ja Agna (ehkä joku muukin, mutta nopealla silmäilyllä ei sattunut silmään) kun on jäänyt opiskelupaikka saamatta. Samassa veneessä ollaan, tosin mulla on kyllä ah-niin-ihanassa arinassa edelleen kassatyö, joten sen parissa nyt sitten jatketaan jos en muuta keksi. Tänään tosin kävin kokeilemassa vielä josko polkuopintoihin avautuisi ovet, maanantaina sen sitten kuulee. Himskatti että jännittää! Onneksi on sitten vuosi aikaa nuolla haavoja ennen uusia koitoksia, jos nyt ei polkuopintoihinkaan pääse.

Ajattelin olla hurja, että hyödynnän yksinäisen illan vastaamalla ainakin joihinkin vastausta odotteleviin peleihin. Tiä vaikka vallan innostuisi :D
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 14 Elo 2017, 16:50

Hiukan silmäilin edellisiä viestejä ja tosiaan moikkuli miultakii kaikille jotka ovat haudasta käyneet vähän pölyjään pölistämässä! :''D Kuulun itse samaan kastiin. Alkokin sitten koulu viimeviikolla ja nyt on menty sieltä heinäkuun alusta hirveää haipakkaa. Tulin viimeyönä lammaspaimennuksesta meidän pennun kanssa (kaksi kuvaa meikän esittelyketjun uusimmassa viestissä!!) ja aamulla sitten labratyön turvallisuusmääräyksien luento... sain myöhemmin kuulla ryhmäläisten veikanneen, missä vaiheessa tuntia nukahdan ja tipun tuolilta. Olin siis puoliunessa koko aamupäivän... xD

Katon jos ehtisin istahtaa tällä viikolla vastaamaan peleihin (harrastukset koira+minä vie paljon aikaa, havaitsin sellaisen asian) ja istua edes yhden illan vaan kotona ilman että nukun pikapäikkärit ennen treenejä joissa menee yöhön asti.
Wolga, kuuluikos mitä sieltä polkuopintojen puolelta? :)
Ja Agna tuolla näytti maininneen, In a Heartbeat -minileffan! Aivan ihana, sen jopa minä ehdin katsoa, jos ei muuta niin vaikka koiran kakatessa! xD
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2017, 17:56

Ikane kirjoitti: (kaksi kuvaa meikän esittelyketjun uusimmassa viestissä!!)


MA HUOMASIN JA VOI EI KUN AKDJWKJF<3 Tahtoisin vain baijjata.

Agna kirjoitti:JA SAAT SEN LUETTAVAKSI lupaan sen, sitten kun se on redi (hon hon hon *hieroo ranskalaisia viiksiään*).


odotan yhä luettavaa ;>

Ai pylly kun piti alkaa taas työkokeilut sun muut mutta eiköhän ne jälleen kerran siirry. Alkaa pikkuhiljaa tää kotona istuminen repiin hermoja mut toisaalta mikäs tässä nukkuessa. Unirytmi on päin persettä mutta aikahan on illuusio.
Mites muilla, onko työ/opiskelupaikat tärpänny sitten viimepäivityksen? Sen tiiän et Dannalla ainaki on.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Elo 2017, 17:29

Aksutar kirjoitti:Mites muilla, onko työ/opiskelupaikat tärpänny sitten viimepäivityksen? Sen tiiän et Dannalla ainaki on.


Kesätöitä oli, mutta kuten tavallista, ei ole varaa palkata vakituisia. Pöh sanon minä. Juuri kun aloin oppimaan kunnolla ja jopa tykkäämään. Missä muussa työssä saa katsoa Transformers Primeä nuorten kanssa? Tosin... jouduin minä ihan oikeitakin töitä tekemään välillä. Nuorisokoti osaa olla rankka paikka, mutta kelpaa kyllä meikäläiselle.

Also! https://www.youtube.com/watch?v=HBxn56l9WcU lähinnä siksi, että on tuollainen olo ollut viimeaikoina. Yritän pitää auktoriteettini nuoriin, ja... no... tuolta se kuulostaa.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 06 Syys 2017, 13:42

Noh mun työtilanne muuttu aika jäätävästi. Jouduin purkamaan sopimuksen reippaan kolmen kuukauden jälkeen kun ei enää vain kestänyt. Mulle oli annettu täysin väärä kuva työstä (en kertaakaan päässyt mukaan esim. asennuskeikoille), eikä mua missään vaiheessa koulutettu. Tänä päivänä tieädn yhden ainoan tuotteen hinnan koko lafkassa - ja mun piti myydä niitä tuotteita. Perehdytys, mitä se on? Sen sijaan mun olisi pitänyt osata lukea ajatuksia, en saanut lähettää yksinkertaisintakaan sähköpostia ilman, että molemmat johtajat luki sen, jos jotain muutettiin toisen piti myös hyväksyä se jne. (No kidding, sain huudot kun lähetin hintatiedustelut pariin painotaloon ja he eivät olleet lukeneet viestiä etukäteen). Kun menin kertomaan, että purkaisin työsopimuksen, pomo ei tajunnut mitään vaan kyseli miten ensiviikolla ehtisin tekemään yhden homman ja sitten kun kerroin purkavani sopimuksen sen oli pakko saada sanoa: "Joo olisin irtisanonut sut tällä viikolla, et ollu kyllin pätevä. Valehtelit haastattelussa." Voin muuten sanoa, että en ikinä valehtele haastatteluissa, koska se on vaan tyhmää. On kuitenkin mahdotonta tehdä työtä, jos sulle ei kerrota työtehtäviä, miten ne heidän mielestä pitäisi tehdä ja yksinkertaisen sähköpostin lähetykseen menee viikko. Kaiken kermana oli toinen johtajista, joka koki oikeukdekseen mm. huutaa työntekijöille virheistä, joita he eivät tehneet, paiskoa tavaroita, valittaa miten kukaan muu ei tehnyt töitä. Mulle selvisi pian lafkaa saavuttuani, että neljä ihmistä oli jo lähtenyt sinä vuonna. Plus ainoastaan kaksi paikan kuudesta tekijästä ei ollut mitään sukua toisilleen tai jossain vaiheessa naimisissa keskenään. Voin muuten sanoa, että on kamalaa kun talouspäällikkö on perustajan ex ja TJ nykyinen - ei oo kivaa olla siinä välissä seisomassa.

Nyt etsin uutta työpaikkaa ja kiroan sitä, että työkkärin mielestähän tää oli vielä siedettävä työsuhde. Kolmen kuukauden karenssi on kauheen kiva juttu, mutta mieluummin syön makarooni laatikkoa kuin itken koko kotimatkan kun sain huudot siitä, että työkaveri ei osannut jotain kemian kaavaa.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2017, 15:37

8| Kuulostaa aivan hirveeltä dilemmalta, kyllä mäkin olisin vähemmästä lähteny moisesta paikasta. Toisinsanoen imo teit oikein kun lähdit mut työkkäri on sitten omaa mieltään jne. Onneks pääsit kuitenkin eroon siitä Cardea, eihän työn tarvii olla mitään maailman hauskinta puuhaa mut se jos itkee ittensä uneen joka päivä sen jälkeen kun työ on yhtä helvettiä ni ei se kyl tervettä oo mielenterveydelle :/
Toivottavasti löydät uuden paikan joka ei ny noin kamala sitten ois, sehän vasta hermoja raastais.

Ja voi ei toi sammakko <3 Voin niin kuvitella Forte sut huutamas tollee siel kakaroille :--D
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron